Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

одноразові гумові рукавички
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2017-03-14-000824-a 3134121f618d4c59b2ac21e34cf43927
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Книжник Олена Євгенівна

+380487447236 tenders-ogb8@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська лікарня № 8"
Код ЄДРПОУ: 05446384
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Фонтанська дорога, 110
Контактна особа: Книжник Олена Євгенівна
+380487447236
tenders-ogb8@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2017 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2017 14:04
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2017 14:04
Початок аукціону: 31 березня 2017 11:31
Очікувана вартість: 635 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

6 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144209 шт
одноразові гумові рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65113, Україна, Одеська область, м. Одеса, ЛПУ комунальної власності Київського району м. Одеси, що обслуговується ЦБ при КУ "МЛ № 8"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2017 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2017 14:00
ТД Перчатки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-14-000824-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 17 березня 2017 21:33
Вимоги щодо змін у тендерній документації згідно чинного законодавства
Тендерна документація Замовника містить підстави для відхилення тендерних пропозицій Учасників згідно Закону «Про державні закупівлі», який втратив свою чинність на підставі Закону N 1197-VII ( 1197-18 ) від 10.04.2014, ВВР, 2014, N 24, ст.883, а саме:
Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - «…Не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальної помилки - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток* на окремих документах, технічні помилки та описки не більше ніж у п’яти випадках….»
У зв’язку з втратою чинності Закону «Про державні закупівлі» вимога щодо нумерації сторінок тендерних пропозицій на сьогодні не являється обов’язковою, тому відповідно повна відсутність нумерації сторінок (а не лише «не більше ніж у п’яти випадках») не повинна призвести до відхилення тендерних пропозицій.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства, а саме видалити формулювання «відсутність нумерації сторінок» з Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2017 15:37
Замовником не вимагається обов'язкова нумерація сторінок.
Номер вимоги: UA-2017-03-14-000824-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 20 березня 2017 11:00
Порушення норм чинного законодавства
Згідно п.4.2. Тендерної Документації замовника встановлено, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти, тобто пропозиція має бути подана в цілому. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. При цьому п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички одного виробника Medicom Healthcare B.V., а саме «Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні SAFETOUCH Rejuvenate з ланоліном та вітаміном Е». Зареєстровані та дозволені до використання рукавички інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 характеристикам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками продукції виробництва Medicom Healthcare B.V., що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 в окремий лот, або видалити з п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2017 11:53
Добрий день, повідомляємо, що у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти, враховуючи розпорядження міського голови м. Одеси «Про затвердження схеми фінансування галузі «Охорони здоров'я та ведення бухгалтерського обліку централізованими бухгалтеріями» № 765 від 29.07.2016 р., яким до централізації, що обслуговуються ЦБ при КУ «Міська лікарня № 8» обслуговується 8 (вісім) установ. Ділення предмету закупівлі на лоти призведе до збільшення укладених договорів у геометричній прогресії, у відповідності до кількості лотів. Крім цього, ані Законом ані тендерною документацією замовника не встановлено обмежень щодо участі у закупівлях тільки виробників предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-03-14-000824-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 06 квітня 2017 19:27
Порушення Замовником прав та законних інтересів ПП ГЕРМЕСФАРМ
Відповідно до Протоколу засідання комітету Комунальної установи «Міська лікарня №8» (надалі -Замовника), про відхилення пропозиції ПП ГЕРМЕСФАРМ (надалі - Кандидата), відповідно до процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 – 18420000-9 Аксесуари для одягу (одноразові гумові рукавички) від 04.04.2017 року тендерна пропозиція ПП ГЕРМЕСФАРМ була відхилена Замовником торгів.
ПП ГЕРМЕСФАРМ повідомляє про свою вимогу щодо усунення порушення Замовником своїх прав та законних інтересів, а також з метою запобігання вчинення Замовником корупційного порушення, надає пояснення щодо його неправомірних дій.
Вимога з поясненнями додається в прикріпленому файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2017 18:54
Процедуру оскарження щодо рішення Замовника необхідно проводити у відповідності до статті 18 Закону.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2017 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Гермесфарм" 520 954,11
UAH з ПДВ
520 954,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Імперіос 634 001,38
UAH з ПДВ
597 979,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Окрус 634 921,38
UAH з ПДВ
602 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2017 12:00
ГЛ від ТОВ Допомоги-І.PDF
30 березня 2017 12:00
Відповідність МТВ.pdf
30 березня 2017 12:00
ГЛ від УМП.pdf
30 березня 2017 11:02
Табл.2 додаток2.pdf
30 березня 2017 11:02
Проект договору.pdf
30 березня 2017 11:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 квітня 2017 15:24
Підтвердження
30 березня 2017 10:15
Технічна_частина_28032017.pdf
30 березня 2017 10:15
Комерційна_частина_28032017.pdf

Публічні документи

30 березня 2017 10:09
Комерческая часть.pdf
30 березня 2017 10:09
технич частин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Гермесфарм"

ТОВ Імперіос

ТОВ Окрус

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Гермесфарм"
#39882504
Відхилено 520 954,11
UAH з ПДВ
05 квітня 2017 09:17
ТОВ Імперіос
#39649490
Переможець 597 979,88
UAH з ПДВ
05 квітня 2017 11:42

Документи

05 квітня 2017 09:17
Електронний підпис

Документи

05 квітня 2017 11:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2017 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Імперіос
#39649490
597 979,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2017 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 10:13
Нак 5 ПБ7.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 4 ПБ7.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 3 ПБ7.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 2 ц4.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 2 ПБ7.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 2 ДП6.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 ц4.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 ц3.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 ПК20.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 ПБ7.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 МЛ8.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 ДТС3.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 ДП6.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
нак 1 БД1.pdf укладений
06 листопада 2017 10:09
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 11:58
ДУ2 ПБ7.pdf зміни до договору
07 вересня 2017 11:57
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 11:49
ДУ перчатки.pdf зміни до договору
06 червня 2017 16:10
Електронний підпис укладений
25 квітня 2017 15:41
ПЛ 3.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 20.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 8.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 7-1.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 7.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 6.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 4.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 3.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 1-6.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39
П 1.pdf укладений
25 квітня 2017 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: П8, П20, П3, П4, П6, П7, П6-1, П7-1, П1, ПЛ3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: П8, П20, П3, П4, П6, П7, П6-1, П7-1, П1, ПЛ3
Договір:
Номер додаткової угоди: П8, П20, П3, П4, П6, П7, П6-1, П7-1, П1, ПЛ3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 459 529,38
UAH з ПДВ