Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 79710000-4 (послуги з охорони об'єктів)
Security services under the code of the State Classifier of Goods and Services 021:2015 79710000-4 (Objects safeguard services)
Security services under the code of the State Classifier of Goods and Services 021:2015 79710000-4 (Objects safeguard services)
Очікувана вартість
8 654 671,67 UAH
UA-2017-03-14-000819-c ● cea54690516749e8bc73335adf6d9624
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Закржевська Мар'яна Сергіївна +380512507392 zakrjevskay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Mykolaiv Branch of State Enterprise Ukrainian Sea Port Authority (Mykolaiv Sea Port Authority) |
National ID: | 38728444 |
Contact point: |
Закржевська Мар'яна Сергіївна +380512507392 zakrjevskay@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 березня 2017 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2017 11:04 |
Очікувана вартість: | 8 654 671,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 546,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 14 березня 2017 17:37 |
Enquiries until: | 04 квітня 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 10 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 квітня 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 654 672 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 86 547 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 79710000-4 (послуги з охорони об'єктів)
Security services under the code of the State Classifier of Goods and Services 021:2015 79710000-4 (Objects safeguard services)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, територія Замовника
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Objects safeguard services
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2017 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2017 16:51 |
Протокол 06.04.2017.pdf | |
06 квітня 2017 16:51 |
Перелік змін.pdf | |
06 квітня 2017 16:51 |
ТД охрана нова редакція 06.04.2017.doc | |
22 березня 2017 16:57 |
Протокол 22.03.17.pdf | |
22 березня 2017 16:57 |
проект договору нова редакція.doc | |
14 березня 2017 17:34 |
Оголошення про початок.doc | |
14 березня 2017 17:34 |
Оголошення англ охорона.docx |
06 квітня 2017 16:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 квітня 2017 16:51 |
Протокол 06.04.2017.pdf
|
||||||
06 квітня 2017 16:51 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
06 квітня 2017 16:51 |
ТД охрана нова редакція 06.04.2017.doc
|
||||||
22 березня 2017 16:57 |
Протокол 22.03.17.pdf
|
||||||
22 березня 2017 16:57 |
проект договору нова редакція.doc
|
||||||
14 березня 2017 17:34 |
Оголошення про початок.doc
|
||||||
14 березня 2017 17:34 |
Оголошення англ охорона.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-14-000819-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ВР", Код ЄДРПОУ:39319229
Дата подання: 17 березня 2017 12:24
Про надання копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ
Додатком 2 до Тендерної документації пропонується підтверджувати наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід лише довідкою у довільній формі.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Така ж вимога міститься й в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Більше того, в Ліцензійних вимогах зазначено, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктом 15 цих Ліцензійних умов, а саме: «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.». Вважаємо це досить важливим чинником для персоналу охорони. Тому, з нашої точки зору, учасник повинен ПІДТВЕРДИТИ проходження навчання або професійної підготовки відповідним ДОКУМЕНТОМ, наприклад, наданням копій Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком до нього. У зв’язку з цим пропонуємо доповнити Тендерну документацію вимогою до Учасника про надання копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини на всіх працівників, яких планується залучати до надання послуг охорони
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Така ж вимога міститься й в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Більше того, в Ліцензійних вимогах зазначено, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктом 15 цих Ліцензійних умов, а саме: «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.». Вважаємо це досить важливим чинником для персоналу охорони. Тому, з нашої точки зору, учасник повинен ПІДТВЕРДИТИ проходження навчання або професійної підготовки відповідним ДОКУМЕНТОМ, наприклад, наданням копій Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком до нього. У зв’язку з цим пропонуємо доповнити Тендерну документацію вимогою до Учасника про надання копій Свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та копій довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини на всіх працівників, яких планується залучати до надання послуг охорони
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2017 16:08
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів. Оскільки Замовник може встановлювати кваліфікаційні критерії, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям, зазначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тендерна документація на закупівлю: Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів), затверджена рішенням Тендерного комітету від 14.03.2017 р., містить встановлені вимоги до тендерних пропозицій учасників та відповідні форми подачі інформації. Так, таблицею 1 додатку 2 до тендерної документації визначено інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасникам необхідно підтвердити довідкою в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (перелік працівників із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи) та наданням копій посвідчень на працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, що є предметом закупівлі.
Щодо кадрових вимог, які містяться в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, повідомляємо наступне.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов здійснює орган ліцензування за відповідним видом господарської діяльності.
Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її одержання - відповідати ліцензійним умовам.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації від учасників відкритих торгів вимагається надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ України, на здійснення охоронної діяльності.
Зважаючи на це, вважаємо недоцільним вимагати від учасників торгів надання додаткових документів, а саме копій свідоцтв про присвоєння кваліфікації та копій довідок з реєстру органів внутрішніх справ, оскільки дані вимоги є обов’язковими для отримання відповідної ліцензії на здійснення охоронної діяльності.
Таким чином, вносити зміни до тендерної документації на закупівлю вищевказаних послуг вважаємо недоцільним»
Тендерна документація на закупівлю: Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів), затверджена рішенням Тендерного комітету від 14.03.2017 р., містить встановлені вимоги до тендерних пропозицій учасників та відповідні форми подачі інформації. Так, таблицею 1 додатку 2 до тендерної документації визначено інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасникам необхідно підтвердити довідкою в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (перелік працівників із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи) та наданням копій посвідчень на працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, що є предметом закупівлі.
Щодо кадрових вимог, які містяться в Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності, повідомляємо наступне.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов здійснює орган ліцензування за відповідним видом господарської діяльності.
Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її одержання - відповідати ліцензійним умовам.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації від учасників відкритих торгів вимагається надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ України, на здійснення охоронної діяльності.
Зважаючи на це, вважаємо недоцільним вимагати від учасників торгів надання додаткових документів, а саме копій свідоцтв про присвоєння кваліфікації та копій довідок з реєстру органів внутрішніх справ, оскільки дані вимоги є обов’язковими для отримання відповідної ліцензії на здійснення охоронної діяльності.
Таким чином, вносити зміни до тендерної документації на закупівлю вищевказаних послуг вважаємо недоцільним»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-14-000819-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:33659565
Дата подання: 10 травня 2017 19:49
Дата подання: 10 травня 2017 19:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2017 12:28
Рішення від 12.05.2017 № 2839.pdf
Дата публікації: 13 травня 2017 12:28
Рішення від 29.05.2017 № 3400.pdf
Дата публікації: 01 червня 2017 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно протоколу від 29.06.2017р.ТК МФ ДП "АМПУ" виконано рішення постійно діючої комісії АМК № 3400р/пк-пз від 29.05.2017р.
Дата виконання рішення замовником: 29 червня 2017 17:15
Номер скарги: UA-2017-03-14-000819-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 05 травня 2017 17:03
Дата подання: 05 травня 2017 17:03
Порушення при прекваліфікації
Шановний Замовник закупівлі. Змушені не погодитись з вашим рішенням про відхилення нашої пропозиції компанії. Нами було вказано, що додатки до договору, який був наданий для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, містять комерційну таємницю (ст.505 Цивільного кодексу України). У зв’язку з тим, що документи, які викладені на “PROZORRO”, мають загальний доступ, зберегти комерційну таємницю не можливо. Тому ми вважаємо, що відхилення нашої пропозиції було здійснено з формальних підстав. Також, вивчивши документацію охоронних компаній хочемо зробити ряд зауважень. Замовник, прискіпливо вивчивши документацію усіх компаній, допустив до участі у аукціоні ТОВ “ОХРАНА”. Однак, зазначене товариство не підтвердило досвід виконання аналогічних послуг. У складі пропозиції ними було надано копію договору з надання послуг технічної охорони. А предметом закупівлі даного тендеру, відповідно до “Проекту договору про закупівлю” - п. 5.1.2. Організувати на території Замовника пост фізичної охорони. Крім цього Замовник чомусь не звернув увагуна наступне : 1. У трудовій книжці Лопатіної Н.О. вказана посада — “фахівець з організації заходів охорони”. Але ж у Класифікатору професій ДК 003:2010 зазначеної посади не має! А така фраза вимагається лише тендерною документацією. 2. ТОВ “Охорона” повністю не підтвердила наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості, достатньої для надання послуг у відповідності з п.2 таблиці 1 Додатку 2 ДКТ. У довідці про працівників цього учасника, немає відомостей про наявність водіїв групи швидкого реагування, що повинні бути в штаті учасника, згідно п.9 Додатку 4 “Технічні вимоги” ДКТ. Крім цього ТОВ “Охорона в списку працівників зазначило 104 працівника, серед яких керівництво — директор та заступник директора, які не входять до числа працівників, які можуть надавати послуги, що є предметом закупівлі, тобто для надання послуг може бути задіяно 102 працівника, що не відповідає кількості працівників охорони згідно вимог Замовника — 10 чол. (26 співробітників для добової служби у 4 зміни). 3. Згідно п.1 табл. 1 Додатку 2 ДКТ від учасників вимагалося надання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні під час надання послуг, що означає, що таких транспортних засобів повинні бути не менше двох. Однак ТОВ “Охорона в складі пропозиції надало лише одну копію свідоцтва транспортного засобу. Незважаючи на кількість вказаних недоліків у тендерній документації ТОВ “ОХРАНА” допущена до аукціону! І останнє. Приймання рішення про відхилення більшості компаній 05.05.2017 року (напередодні 4 вихідних днів) не надає можливість зазначеним компаніям підготуватись та оскаржити дане рішення. Такі дії побічно вказують на те, що Замовником вже визначено переможця торгів - ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА"! А ТОВ “ОХРАНА” - “технічний” кандидат для участі у аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 12.05.2017 № 2815.PDF
Дата публікації: 12 травня 2017 23:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 червня 2017
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП "ОЛІМП-ЮГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Т-С-К" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЧНОЙ ДОЗОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Охрана" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "Явір-2000" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОДІАК-СБ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ПРОФЕСІЙНА ЛІГА БЕЗПЕКИ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Охрана" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2017 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
8 645 364,00
UAH
|
5 097 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА" |
5 097 830,40
UAH
|
5 097 830,40
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" #40207890 |
Переможець |
5 097 000,00
UAH
|
06 липня 2017 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2018 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2018 14:11
|
73-В-МИФ-17 Альфа ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
23 січня 2018 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2018 10:11
|
73-В-МИФ-17 Альфа Безпека Охорона ДУ1.pdf | зміни до договору |
09 січня 2018 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2017 12:03
|
73-В-МИФ-17 Альфа Безпека Охорона.pdf | укладений |
18 липня 2017 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рапорту |
Номер договору про закупівлю: | 73-В-МИФ-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 73-В-МИФ-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рапорту |
Номер договору про закупівлю: | 73-В-МИФ-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 73-В-МИФ-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |