Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області (з виготовленням проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 "Maintenance of public roads. Types of repairs and work lists." Current average repair public roads of national importance Kharkiv P-46 - Romney on the section km 8 + 623 - km 89 + 304 in the Kharkiv region (with the production of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
GBN G.1-218-182: 2011 "Maintenance of public roads. Types of repairs and work lists." Current average repair public roads of national importance Kharkiv P-46 - Romney on the section km 8 + 623 - km 89 + 304 in the Kharkiv region (with the production of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
847 325 000,00 UAH
UA-2017-03-13-000078-a ● 08c1e32e9c3c415c95b30dedf1904918
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Вебсайт: | http://doroga.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 380573368344 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Кухар Роман Миколайович 380573368344 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Highway services in Kharkiv region |
National ID: | 30885376 |
Contact point: |
Kukhar Roman 380573368344 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua |
Additional contacts: |
Kukhar Roman 380573368344 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 березня 2017 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2017 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2017 08:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2017 14:58 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2017 14:58 |
Очікувана вартість: | 847 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8500000 UAH |
Publication date: | 13 березня 2017 09:36 |
Enquiries until: | 03 квітня 2017 08:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2017 08:00 |
Planned auction date: | 26 квітня 2017 14:58 |
Information
Estimated total value: | 847 325 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області (з виготовленням проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 кілометри
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області (з виготовленням проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Харківська область, смуга відведення автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області, .....
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182: 2011 "Maintenance of public roads. Types of repairs and work lists." Current average repair public roads of national importance Kharkiv P-46 - Romney on the section km 8 + 623 - km 89 + 304 in the Kharkiv region (with the production of construction documents) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2017 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2017 11:29 |
Тендерна документація із змінами — 4.docx | |
31 березня 2017 11:28 |
Зміни до ТД-4.doc | |
13 березня 2017 09:41 |
Проект договору.docx |
31 березня 2017 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
31 березня 2017 11:29 |
Тендерна документація із змінами — 4.docx
|
|||||||||||||||
31 березня 2017 11:28 |
Зміни до ТД-4.doc
|
|||||||||||||||
13 березня 2017 09:41 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подання пропзиції
Дата подання: 16 березня 2017 09:58
Дата відповіді: 16 березня 2017 14:15
Під час подання пропозиції ціна подається тільки у формі "Пропозиція" чи обов'язково подавати також розрахунки до неї? Чи розрахунки подаються після проведення аукціону на остаточну вартість пропозиції?
Відповідь: На етапі подання тендерної пропозиції учасник подає ціну у формі "Пропозиція", яка розміщена на майданчику (п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації).
На етапі укладання договору учасник-переможець повинен надати розрахунок договірної ціни за результатами аукціону відповідно до методики розрахунку, наведеної у Додатку № 1, який є невід'ємною частиною договору, за підписом уповноваженої особи (абз.4 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Розрахунок договірної ціни учасник-переможець надає поштою, електронною поштою або особисто за адресами замовника, зазначених у тендерній документації (абз.6 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
У разі непогодження договірної ціни учасником та замовником у строк передбачений Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (абз.7 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
На етапі укладання договору учасник-переможець повинен надати розрахунок договірної ціни за результатами аукціону відповідно до методики розрахунку, наведеної у Додатку № 1, який є невід'ємною частиною договору, за підписом уповноваженої особи (абз.4 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Розрахунок договірної ціни учасник-переможець надає поштою, електронною поштою або особисто за адресами замовника, зазначених у тендерній документації (абз.6 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
У разі непогодження договірної ціни учасником та замовником у строк передбачений Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (абз.7 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Кваліфікаційні вимоги до Учасників тендеру
Дата подання: 24 березня 2017 16:43
Дата відповіді: 28 березня 2017 11:51
Шановний Замовнику,
Просимо Вас надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації з приводу наступних питань:
1. Відповідно до кваліфікаційних вимог тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати договір(ри) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, просимо пояснити чому Замовник обмежує поняття аналогічний договір тільки поточним середнім ремонтом, адже договори з капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг також є аналогічними договорами. Приймаючи до уваги, те, що відповідно до класифікатору робіт капітальний ремонт автомобільної дороги значно перевищує об’єми та рівень складності робіт по поточному середньому ремонту. Просимо передбачити у тендерній документації можливість надання досвіду виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
2. Учасник повинен мати досвід з виконання основних робіт за 1(календарний рік) по договору(ам) не менше ніж:
1) Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу з застосуванням бітумної емульсії та цементу (відповідно до лабораторного підбору) за технологією «холодний ресайклінг» - 43700 м2;
2) Влаштування вирівнювального шару з гарячої щільної крупнозернистої асфальтобетонної суміші (на модифікованому бітумі) асфальтоукладальником – 10264/42500 т/м2;
3) Влаштування вирівнювального шару із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші (на модифікованому бітумі) асфальтоукладальником – 25531/132149 т/м2;
4) Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із суміші ЩМАС-20 асфальтоукладальником – 214611 м2.
Просимо переглянути вимогу щодо наявності досвіду влаштування вирівнювального шару саме з гарячої щільної крупнозернистої та дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, так як технологічно укладання всіх типів асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником є однаковим. І при наявності в достатній кількості досвіду по влаштуванню будь-яких шарів з асфальтобетонних сумішей (наприклад вирівнювального шару з крупнозернистої пористої АБС та влаштування шару з крупнозернистої щільної АБС ) свідчить про можливість Учасника виконати роботи (послуги), які є предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації щодо наявного досвіду виконання аналогічних договорів для уникнення дискримінації Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, тендерним комітетом Замовника прийняте рішення щодо внесення змін у тендерну документацію. Зміни до тендерної документації та тендерна документація зі змінами оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Технічне завдання
Дата подання: 28 березня 2017 16:03
Дата відповіді: 29 березня 2017 11:00
Шановний Замовнику,
просимо Вас вказати кілометрову прив’язку для конструкцій дорожнього одягу типу 1 та типу 2. Кілометрова прив’язка необхідна для раціонального вибору кар’єру для транспортування щебенево-піщаної суміші С7, оскільки довжина ділянки поточного середнього ремонту автомобільної дороги досить значна і становить майже 81 км, а орієнтовна довжина ділянки влаштування конструкції дорожнього одягу типу 2 становить близько 16 км, тому економічно обґрунтованим може бути транспортування щебенево-піщаної суміші С7 (для шару основи, влаштованого методом «холодного» ресайклінгу») з іншого кар’єру ніж всі інші інертні матеріали для приготування асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Конструкція дорожнього одягу типу 2 буде застосовуватись на ділянках км 76+200 – км 89+304, км 70+995 – км 72+995, км 67+400 – км 69+400. На всіх інших ділянках буде застосовано конструкцію дорожнього одягу типу 1.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 29 березня 2017 12:22
Дата відповіді: 31 березня 2017 11:31
Просимо надати роз'яснення щодо можливості підтвердження суми виконання аналогічного договору в рамках декількох договорів.
Відповідь: У пункті 3 "Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору" Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з поточного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (враховуючи види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації). Сума виконання аналогічного договору(рів), зазначених в Таблиці № 4 (Додатку № 2 тендерної документації) за 1 (один) календарний рік, повинна бути не менше ніж 20% від суми пропозиції.
Технічне завдання
Дата подання: 29 березня 2017 14:54
Дата відповіді: 31 березня 2017 11:34
1. Виконавши детальний аналіз Дефектного акту в складі Технічного завдання до тендерної документації, а саме кількість матеріалу від фрезерування, що отримується при виконанні робіт (позиції дефектного акту №№2, 10, 14, 20), та кількість матеріалу від фрезерування, що необхідно укласти для укріплення узбіччя та в якості підстилаючого шару на примиканнях та з’їздах (позиції дефектного акту №№15, 31) було виявлено, що загальний обсяг отриманого матеріалу від фрезерування в неущільненому стані становить 36 488,88 м3. В той же час загальна кількість матеріалу від фрезерування, що необхідно укласти, в неущільненому стані становить 36 843,65 м3. Таким чином, кількість матеріалу, що необхідно укласти більше ніж кількість отриманого матеріалу на 354,77 м3 в неущільненому стані. Просимо Вас надати пояснення, звідки Учасник має передбачити вказані 354,77 м3 матеріалу від фрезерування або ж внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення виявленої невідповідності в обсягах матеріалу від фрезерування, що отримується та повторно укладається.
2. Просимо Вас вказати, шаром якої товщини необхідно передбачити влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою (позиції дефектного акту №№43-59)?
3. Просимо Вас надати роз’яснення з якою метою в дефектному акті передбачена робота на відвалі при демонтажі, навантаженні та перевезенні на 5 км бортового каменю (позиції дефектного акту №№19, 26). В разі, якщо роботу на відвалі дійсно необхідно врахувати, просимо Вас вказати обсяг даної роботи в одиницях виміру - м3.
4. Просимо Вас вказати масу та призначення металу (передача Замовнику, вивіз в металобрухт), отриманого від демонтажу старого бар’єрного огородження 11ДО та 11МО (позиції дефектного акту№№27-28)?
5. Просимо Вас вказати крок стійок для бар’єрного огородження 11МО (позиція дефектного акту №34).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно повторної перевірки об’ємів відфрезерованого матеріалу було виявлено помилку та повідомляємо наступне:
Загальна кількість відфрезерованого матеріалу у неущільненому виді складає 36 488,88 м3.
Загальна кількість відфрезерованого матеріалу, який буде використаний для укріплення узбіч та підстилаючого шару на примиканнях та з’їздах складає 36 843,65 м3.
Кількість матеріалу, що не вистачає склала 354,77 м3.
У зв’язку з цим буде зменшено площу укріплення узбіч відходами від фрезерування, при товщині 13 см з 222 884 м2 на 220 700,8 м2, в п.31 акту дефектів було внесено відповідні зміни.
2) Товщину шару горизонтальної дорожньої розмітки приймати згідно діючих нормативів, а саме: ДСТУ 2587:2010. «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», СОУ 42.1-37641918-095:2012. «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» та інші.
3) У зв’язку неможливості у подальшому використанні демонтованого борта включена робота на відвалі при демонтажі, навантажені та перевезенні на 5 км потрібна для конусування демонтованого борту, як сміття та подальшого вивозу. Об’єм бортового каменю складає 228,28 м3.
4) Призначення отриманого від демонтажу бар’єрного огородження 11ДО та 11МО буде визначено при виконані робіт в залежності від стану огородження на час виконання демонтажу (передача Замовнику або металобрухт), а його маса по факту взвішування матеріалу.
5) При влаштуванні бар’єрного огородження 11МО потрібно враховувати крок стійки через 1м.
Загальна кількість відфрезерованого матеріалу у неущільненому виді складає 36 488,88 м3.
Загальна кількість відфрезерованого матеріалу, який буде використаний для укріплення узбіч та підстилаючого шару на примиканнях та з’їздах складає 36 843,65 м3.
Кількість матеріалу, що не вистачає склала 354,77 м3.
У зв’язку з цим буде зменшено площу укріплення узбіч відходами від фрезерування, при товщині 13 см з 222 884 м2 на 220 700,8 м2, в п.31 акту дефектів було внесено відповідні зміни.
2) Товщину шару горизонтальної дорожньої розмітки приймати згідно діючих нормативів, а саме: ДСТУ 2587:2010. «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», СОУ 42.1-37641918-095:2012. «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» та інші.
3) У зв’язку неможливості у подальшому використанні демонтованого борта включена робота на відвалі при демонтажі, навантажені та перевезенні на 5 км потрібна для конусування демонтованого борту, як сміття та подальшого вивозу. Об’єм бортового каменю складає 228,28 м3.
4) Призначення отриманого від демонтажу бар’єрного огородження 11ДО та 11МО буде визначено при виконані робіт в залежності від стану огородження на час виконання демонтажу (передача Замовнику або металобрухт), а його маса по факту взвішування матеріалу.
5) При влаштуванні бар’єрного огородження 11МО потрібно враховувати крок стійки через 1м.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 31 березня 2017 12:40
Дата відповіді: 31 березня 2017 14:39
Шановний Замовнику,
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно з додатком 2 до тендерної документації необхідно надати копії вказаних договорів та копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даних договорах. Ці форми первинних облікових документів застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів. Нашим підприємством також виконувались роботи за рахунок коштів міжнародних фінансових установ, де застосовуються інші форми первинних облікових документів. Просимо надати роз’яснення щодо можливості їх використання для документального підтвердження, відповідно до п.6.4.2 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Договір на виконання робіт за рахунок коштів міжнародних фінансових установ має форму контрактної угоди відповідно до типових форм FIDIC, що в свою чергу має дуже великий об’єм інформації (лист про прийняття тендерної пропозиції; форма подання тендерної пропозиції Підрядника; спеціальні умови контракту; загальні умови контракту; креслення; специфікації; заповненні відомості обсягів робіт), який фізично не можливо розмістити на електронному майданчику. Просимо Вас дозволити не надавати такі додатки, як специфікації, заповнені відомості обсягів робіт та креслення, що не вплине на відповідність нашого підприємства кваліфікаційним критеріям.
З повагою,
Учасник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.6.4.2. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, який зазначено у тендерній документації замовник не заперечує для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) за формою визначеною Додатком Ф або Додатком Х або Додатком Ц.
Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково.
Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-13-000078-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 15 березня 2017 17:53
Технічне завдання
Задля точності та якості розрахунків договірної ціни просимо надати Інвесторський кошторис, як це робить САД у Житомирській області. https://smarttender.biz/government/details/1160689
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2017 11:39
Вирішено задовольнити вимогу шляхом додавання документів до технічного завдання (Додаток № 4). Зміни до тендерної документації та тендерна документація зі змінами оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Номер вимоги: UA-2017-03-13-000078-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 30 березня 2017 15:28
Тендерна документація
Запит щодо кваліфікаційної частини тендерної документації.
1. Відповідно до абз. 2 частини 1 ст. 24 Закону «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі робіт та 3 відсотки - у разі закупівлі товарів чи послуг. Поточний середній ремонт у визначенні закону про закупівлі є послугою, проте по суті зобов’язань, що виникають між сторонами є роботами. Тому просимо встановити розмір тендерного забезпечення у розмірі, що не перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі.
2. Поточний ремонт – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників діючої проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу). Технічним завданням передбачено виконання робіт з регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 22 см. Зазначені роботи не є шарами зносу! Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів замовником торгів вимагається надання договорів з підтвердженням виконання робіт з «холодного ресайклінгу» у обсязі не менше 13 100 м2.
Наголошуємо, що Вами як Замовником закупівля здійснюється у два етапи. Першим етапом є розробка проектної документації, де за результатом виконаних обстежень та вишукувань будуть визначені найбільш технічно та економічно доцільні конструктиви, технології улаштування шарів дорожнього одягу та уточнені обсяги робіт, надані замовником у складі технічного завдання. Також будуть наведені фізико-механічні властивості сумішей та вимоги до шарів дорожнього одягу, що забезпечить якісне виконання робіт та ефективне використання бюджетних коштів. Крім того, роботи з ремонту шарів дорожнього одягу можна виконувати різними способами: можливо як методом «холодного ресайклінгу» на місці, так і шляхом зрізання пошкодженого шару дорожнього одягу з приготуванням суміші (з використанням фрезерованого матеріалу) в установці та транспортуванням на місце виконання ремонтних робіт. Чому в тендерній документації визначено саме технологію «холодного ресайклінгу»? Нашим підприємством виконувались роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг (у тому числі і роботи з улаштування різних типів шарів дорожнього одягу) у обсягах, що значно перевищує обсяги відповідно до предмета закупівлі. Проте за технологією «холодного ресакйклінгу» досвіду виконання робіт не маємо, але маємо необхідні потужності та можливості для виконання зазначених робіт в зазначені терміни, належної якості та з економією по запропонованому попередньо обсягу фінансування. Вважаємо вимогу щодо надання аналогічних договорів на виконання робіт з холодної регенерації дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію на ринку дорожніх робіт. Вимоги по її обов’язковому застосуванню до проведення проектно вишукувальних робіт упередженими. Тому просимо виключити з тендерної документації вказану вище вимогу.
Запит щодо технічної частини тендерної документації.
1. Пунктом 41 технічного завданням передбачено встановлення дорожніх знаків, у тому числі індивідуального проектування у кількості 217,58 м2. Деталізуйте, будь ласка, кількість, вид та розміри знаків індивідуального проектування.
2. Пунктом 33 технічного завдання передбачено встановлення оцинкованої бар’єрної огорожі. Питання: чи бетонуватимуться стояки огородження?
3. В техзавданні відсутня інформація щодо марки бітумної емульсії, що застосовуватиметься при підгрунтовці перед улаштуванням шарів дорожнього одягу.
Виходячи з викладеного вище та керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", а саме Стаття 3. "Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням" наполягаємо на внесенні вищезазначених змін до тендерної документації. Задля достатнього часу для підготовки тендерної пропозиції вимагаємо перенести строк подання пропозицій щонайменше на 10 робочих днів, керуючись п. 2 ст. 23 згаданого вище Закону.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до абз. 2 частини 1 ст. 24 Закону «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі робіт та 3 відсотки - у разі закупівлі товарів чи послуг. Поточний середній ремонт у визначенні закону про закупівлі є послугою, проте по суті зобов’язань, що виникають між сторонами є роботами. Тому просимо встановити розмір тендерного забезпечення у розмірі, що не перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі.
2. Поточний ремонт – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників діючої проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу). Технічним завданням передбачено виконання робіт з регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 22 см. Зазначені роботи не є шарами зносу! Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів замовником торгів вимагається надання договорів з підтвердженням виконання робіт з «холодного ресайклінгу» у обсязі не менше 13 100 м2.
Наголошуємо, що Вами як Замовником закупівля здійснюється у два етапи. Першим етапом є розробка проектної документації, де за результатом виконаних обстежень та вишукувань будуть визначені найбільш технічно та економічно доцільні конструктиви, технології улаштування шарів дорожнього одягу та уточнені обсяги робіт, надані замовником у складі технічного завдання. Також будуть наведені фізико-механічні властивості сумішей та вимоги до шарів дорожнього одягу, що забезпечить якісне виконання робіт та ефективне використання бюджетних коштів. Крім того, роботи з ремонту шарів дорожнього одягу можна виконувати різними способами: можливо як методом «холодного ресайклінгу» на місці, так і шляхом зрізання пошкодженого шару дорожнього одягу з приготуванням суміші (з використанням фрезерованого матеріалу) в установці та транспортуванням на місце виконання ремонтних робіт. Чому в тендерній документації визначено саме технологію «холодного ресайклінгу»? Нашим підприємством виконувались роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг (у тому числі і роботи з улаштування різних типів шарів дорожнього одягу) у обсягах, що значно перевищує обсяги відповідно до предмета закупівлі. Проте за технологією «холодного ресакйклінгу» досвіду виконання робіт не маємо, але маємо необхідні потужності та можливості для виконання зазначених робіт в зазначені терміни, належної якості та з економією по запропонованому попередньо обсягу фінансування. Вважаємо вимогу щодо надання аналогічних договорів на виконання робіт з холодної регенерації дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію на ринку дорожніх робіт. Вимоги по її обов’язковому застосуванню до проведення проектно вишукувальних робіт упередженими. Тому просимо виключити з тендерної документації вказану вище вимогу.
Запит щодо технічної частини тендерної документації.
1. Пунктом 41 технічного завданням передбачено встановлення дорожніх знаків, у тому числі індивідуального проектування у кількості 217,58 м2. Деталізуйте, будь ласка, кількість, вид та розміри знаків індивідуального проектування.
2. Пунктом 33 технічного завдання передбачено встановлення оцинкованої бар’єрної огорожі. Питання: чи бетонуватимуться стояки огородження?
3. В техзавданні відсутня інформація щодо марки бітумної емульсії, що застосовуватиметься при підгрунтовці перед улаштуванням шарів дорожнього одягу.
Виходячи з викладеного вище та керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", а саме Стаття 3. "Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням" наполягаємо на внесенні вищезазначених змін до тендерної документації. Задля достатнього часу для підготовки тендерної пропозиції вимагаємо перенести строк подання пропозицій щонайменше на 10 робочих днів, керуючись п. 2 ст. 23 згаданого вище Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2017 14:41
Відповідно до абз. 2 частини 1 ст. 24 Закону "Про публічні закупівлі" розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Звертаючись до пп. 17 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 2. розділу ІІ Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", де чітко визначено, що послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-консрукторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Замовник при затверджені тендерної документації діяв виключно на підставі Закону "Про публічні закупівлі" зазначивши забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної банківської гарантії у розмірі 8 500 000,00 грн., що складає 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області (з виготовленням проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" за № UA-2017-03-13-000078-a.
1.) В технічному завдані передбачено виконання робіт з регенерації конструктивних шарів дорожнього шару на глибину 22 см згідно ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» п.6.3.2 Дорожній одяг та покриття:
- суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, в тому числі з фрезеруванням (на глибину до 45 мм, регенерацією і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття дорожнього одягу.
Також в у технічному завданні у п. 10 передбачено - Обстеження і лише геодезичні вишукування, так як виконання повного комплексу вишукувальних призведе до подорожчання об’єкту.
Дорожній конструктив, який пропонується у дефектному акті був затверджений на технічній нараді Державного агентства автомобільних доріг України, як головного розпорядника коштів. При цьому було представлено на захист 3 дорожні конструктиви на виконання поточного середнього ремонту зазначеної дороги. Конструктиви дорожнього одягу були розраховані за інтенсивністю руху з урахуванням необхідного модулю пружності , коефіцієнту міцності та вартості 1 м2 згідно чинних норм щодо зазначеної технічної категорії дороги. Конструктив дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» на місці був погоджений ДП«Укрдіпродор» та Укравтодором, як оптимальний за технічним та вартісними показниками.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо що дискримінація, яка обмежує конкуренцію на ринку дорожніх робіт в зазначеному випадку, взагалі відсутня.
1). Встановлення дорожніх знаків індивідуального було визначено орієнтовно, а більш детальніше кількість, вид та розміри знаків будуть розраховані у 1 етапі зазначеного технічного завдання (при виготовлені проектно-кошторисної документації).
2). Встановлення оцинкованої бар’єрної огорожі виконувати згідно ДСТУ 2735-94 «Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Вимоги безпеки дорожнього руху».
3). При підґрунтовці перед улаштуванням шарів дорожнього одягу потрібно використовувати марку бітумної емульсії згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови» та ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Відповідно до п. 2 ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. На даний час термін до закінчення строку подання пропозицій становить 13 днів, тому необхідності у подовжені строку подання пропозицій не має.
Звертаючись до пп. 17 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 2. розділу ІІ Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", де чітко визначено, що послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-консрукторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Замовник при затверджені тендерної документації діяв виключно на підставі Закону "Про публічні закупівлі" зазначивши забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної банківської гарантії у розмірі 8 500 000,00 грн., що складає 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області (з виготовленням проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" за № UA-2017-03-13-000078-a.
1.) В технічному завдані передбачено виконання робіт з регенерації конструктивних шарів дорожнього шару на глибину 22 см згідно ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» п.6.3.2 Дорожній одяг та покриття:
- суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, в тому числі з фрезеруванням (на глибину до 45 мм, регенерацією і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття дорожнього одягу.
Також в у технічному завданні у п. 10 передбачено - Обстеження і лише геодезичні вишукування, так як виконання повного комплексу вишукувальних призведе до подорожчання об’єкту.
Дорожній конструктив, який пропонується у дефектному акті був затверджений на технічній нараді Державного агентства автомобільних доріг України, як головного розпорядника коштів. При цьому було представлено на захист 3 дорожні конструктиви на виконання поточного середнього ремонту зазначеної дороги. Конструктиви дорожнього одягу були розраховані за інтенсивністю руху з урахуванням необхідного модулю пружності , коефіцієнту міцності та вартості 1 м2 згідно чинних норм щодо зазначеної технічної категорії дороги. Конструктив дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» на місці був погоджений ДП«Укрдіпродор» та Укравтодором, як оптимальний за технічним та вартісними показниками.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо що дискримінація, яка обмежує конкуренцію на ринку дорожніх робіт в зазначеному випадку, взагалі відсутня.
1). Встановлення дорожніх знаків індивідуального було визначено орієнтовно, а більш детальніше кількість, вид та розміри знаків будуть розраховані у 1 етапі зазначеного технічного завдання (при виготовлені проектно-кошторисної документації).
2). Встановлення оцинкованої бар’єрної огорожі виконувати згідно ДСТУ 2735-94 «Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Вимоги безпеки дорожнього руху».
3). При підґрунтовці перед улаштуванням шарів дорожнього одягу потрібно використовувати марку бітумної емульсії згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови» та ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Відповідно до п. 2 ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. На даний час термін до закінчення строку подання пропозицій становить 13 днів, тому необхідності у подовжені строку подання пропозицій не має.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 квітня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, Ахсарова, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2017 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
846 296 000,00
UAH з ПДВ
|
841 296 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
846 898 450,00
UAH з ПДВ
|
842 648 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
841 296 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2017 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2017 14:09
|
Т21-ХО-17.pdf | укладений |
13 травня 2017 14:07
|