Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

міський пасажирський тролейбус, який був у користуванні в країнах Європейського Союзу
city passenger trolleybus which was in the use in the countries of European Union
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2017-03-10-001320-a 3b8ac5fa0ddd4fd7b74181150b77e777
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сачко Наталія Євгенівна

380994562220 troldepo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Тролейбусне депо №2"
Код ЄДРПОУ: 37766007
Місцезнаходження: 61105, Україна , Харківська область обл., Харків, вул.Ньютона, буд.5
Контактна особа: Сачко Наталія Євгенівна
380994562220
troldepo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise Trollebus depot 2
National ID: 37766007
Contact point: Sachko Natalia
380994562220
troldepo2@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 березня 2017 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 10:00
Початок аукціону: 27 квітня 2017 12:59
Початок аукціону: 27 квітня 2017 12:59
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 10 березня 2017 15:42
Enquiries until: 08 квітня 2017 10:00
Complaints submission until: до 14 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 квітня 2017 10:00
Planned auction date: 27 квітня 2017 12:59

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
міський пасажирський тролейбус, який був у користуванні в країнах Європейського Союзу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ньютона, буд.5
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

city passenger trolleybus which was in the use in the countries of European Union
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 25 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2017 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 17:35
ТД 111.docx
07 квітня 2017 17:34
перелік змін 07.04.docx
01 квітня 2017 11:24
перелік змін 31.03.docx
01 квітня 2017 11:24
дод.6.doc
01 квітня 2017 11:23
дод.1.docx
01 квітня 2017 11:23
ТД 111.docx
10 березня 2017 15:48
дод.7.docx
10 березня 2017 15:47
дод.8.docx
10 березня 2017 15:47
дод.1.docx
10 березня 2017 15:46
дод.6.doc
10 березня 2017 15:45
дод.4.docx
10 березня 2017 15:45
дод.3.docx
10 березня 2017 15:45
дод.5.docx
10 березня 2017 15:44
дод 2.docx
10 березня 2017 15:44
ТД.docx
07 квітня 2017 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2017 11:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2017 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 17:35
ТД 111.docx
07 квітня 2017 17:34
перелік змін 07.04.docx
01 квітня 2017 11:24
перелік змін 31.03.docx
01 квітня 2017 11:24
дод.6.doc
01 квітня 2017 11:23
дод.1.docx
01 квітня 2017 11:23
ТД 111.docx
10 березня 2017 15:48
дод.7.docx
10 березня 2017 15:47
дод.8.docx
10 березня 2017 15:47
дод.1.docx
10 березня 2017 15:46
дод.6.doc
10 березня 2017 15:45
дод.4.docx
10 березня 2017 15:45
дод.3.docx
10 березня 2017 15:45
дод.5.docx
10 березня 2017 15:44
дод 2.docx
10 березня 2017 15:44
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вживані тролейбуси
Дата подання: 11 березня 2017 04:38
Дата відповіді: 16 березня 2017 13:34
Прошу внести зміни до тендерної документації та поставити предметом закупівлі нові тролейбуси, які коштують 1.3млн. Ви ж за 2 млн хочете купити вживані, де листи обшивки тролейбуса зовні нові; - передній бампер відремонтований та окрашений; - лобові стекла (передні, задні) нові; - бокова обшивка салону нова; ))))))))) Вам не смішно? 2 млн викинути на те, щоб обгортку зробити красивою, а "начинка" 1987 року.... боргів по-вуха в Харелектротрансу - а ви виводите гроші під підставний тендер. Чекаю на ваше рушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації розглянуто, в зв’язку з чим повідомляємо.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 15 ст. 1 Закону визначено, що переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Таким чином, остаточна ціна закупівлі товарів за бюджетні кошти буде визначена лише після проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог та принципів Закону, а договір з переможцем буде укладено на найбільш вигідних для замовника умовах, що забезпечить ефективну економію бюджетних коштів з гарантуванням принципів загальнодоступності, недискримінації, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Що стосується очікуваної вартості закупівлі, то Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику від час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та законодавства в цілому.
Тендерним комітетом КП «Тролейбусне депо №2» було проведено моніторинг закупівель на системі Прозорро, за результатом якого було визначено встановлену очікувану вартість, яка відповідає середній ціні на даний товар.
Хотілося б зазначити, що скарга не містить посилань на конкретні порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, не містить обгрунтування вимоги суб’єкта оскарження.
Враховуючи наведене, вважаємо, що вимога про внесення змін до тендерної документації зі зміною предмета закупівлі на нові тролейбуси є необґрунтованою та такою що не підлягає задоволенню.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 квітня 2017
UA-2017-03-10-001320-a3b8ac5fa0ddd4fd7b74181150b77e777
Найменування: Комунальне підприємство "Тролейбусне депо №2"
Код ЄДРПОУ: 37766007
Місцезнаходження: 61105, Україна, Харківська область обл., Харків, вул.Ньютона, буд.5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
MVO Invest s.r.o. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 квітня 2017 13:34
Рішення2.pdf
19 квітня 2017 13:35
Електронний підпис

Публічні документи

07 квітня 2017 15:51
ВИТЯГ 140317.pdf
07 квітня 2017 15:50
Свідоцтво ПДВ Літан.pdf
07 квітня 2017 15:50
Додаток 1.pdf
07 квітня 2017 15:50
КП ТДЛ- 5-Шкода 14Тр.pdf

Документи

19 квітня 2017 13:36
Рішення2.pdf
19 квітня 2017 13:37
Електронний підпис

Публічні документи

27 квітня 2017 22:11
письмо.pdf
27 квітня 2017 22:11
4 налоговая справка.pdf
27 квітня 2017 22:11
3 выписка суд. фирма.pdf
27 квітня 2017 22:10
2 выписка суд. директор.pdf
27 квітня 2017 22:10
цена после аукциона.pdf
18 квітня 2017 09:49
18 технічні вимоги.pdf
18 квітня 2017 09:49
17 проект договору.pdf
18 квітня 2017 09:47
15 про захист довкілля.pdf
18 квітня 2017 09:45
5 свид. о регистр..pdf
18 квітня 2017 09:45
4 налоговая справка.pdf
18 квітня 2017 09:44
3 выписка суд. фирма.pdf
18 квітня 2017 09:44
2 выписка суд. директор.pdf
18 квітня 2017 09:43
1 выписка торг.регистр.pdf
18 квітня 2017 09:42
19 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

MVO Invest s.r.o.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2017 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
MVO Invest s.r.o. 9 975 000,00
UAH з ПДВ
9 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" 9 999 000,00
UAH з ПДВ
9 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2017 22:11
письмо.pdf
27 квітня 2017 22:11
4 налоговая справка.pdf
27 квітня 2017 22:11
3 выписка суд. фирма.pdf
27 квітня 2017 22:10
2 выписка суд. директор.pdf
27 квітня 2017 22:10
цена после аукциона.pdf
18 квітня 2017 09:49
18 технічні вимоги.pdf
18 квітня 2017 09:49
17 проект договору.pdf
18 квітня 2017 09:47
15 про захист довкілля.pdf
18 квітня 2017 09:45
5 свид. о регистр..pdf
18 квітня 2017 09:45
4 налоговая справка.pdf
18 квітня 2017 09:44
3 выписка суд. фирма.pdf
18 квітня 2017 09:44
2 выписка суд. директор.pdf
18 квітня 2017 09:43
1 выписка торг.регистр.pdf
18 квітня 2017 09:42
19 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 квітня 2017 15:51
ВИТЯГ 140317.pdf
07 квітня 2017 15:50
Свідоцтво ПДВ Літан.pdf
07 квітня 2017 15:50
Додаток 1.pdf
07 квітня 2017 15:50
КП ТДЛ- 5-Шкода 14Тр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MVO Invest s.r.o.

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
MVO Invest s.r.o.
#28417364
Переможець 9 975 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2017 15:08

Документи

27 квітня 2017 15:08
Електронний підпис
27 квітня 2017 15:06
Scan1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2017 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
MVO Invest s.r.o.
#28417364
9 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2017 15:08
Електронний підпис
27 квітня 2017 15:06
Scan1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2017 08:54
дод.угода4 договір 1-17.05-2017.pdf зміни до договору
28 жовтня 2017 08:51
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2017 17:25
доп. № 3 к договору 1-17-05-2017.PDF зміни до договору
25 вересня 2017 17:23
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2017 13:34
доп.соглашение к дог. № 1-17-05-2017.PDF зміни до договору
22 серпня 2017 13:31
Електронний підпис укладений
19 травня 2017 12:42
1-17.05-2017.pdf укладений
19 травня 2017 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пункту 4.1.1 роздулу 4 "Порядок здійснення оплати"
Номер договору про закупівлю: 1-17/05-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17/05-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 1-17/05-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17/05-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до вимог пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Керуючись п. 3.3, 11.10 Договору, з урахуванням абзацу 2 підпункту 7 п. 11.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 1-17/05-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-17/05-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 9 975 000,00
UAH