Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
міський пасажирський тролейбус, який був у користуванні в країнах Європейського Союзу
city passenger trolleybus which was in the use in the countries of European Union
city passenger trolleybus which was in the use in the countries of European Union
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2017-03-10-001320-a ● 3b8ac5fa0ddd4fd7b74181150b77e777
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Тролейбусне депо №2" |
Код ЄДРПОУ: | 37766007 |
Місцезнаходження: | 61105, Україна , Харківська область обл., Харків, вул.Ньютона, буд.5 |
Контактна особа: |
Сачко Наталія Євгенівна 380994562220 troldepo2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise Trollebus depot 2 |
National ID: | 37766007 |
Contact point: |
Sachko Natalia 380994562220 troldepo2@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 березня 2017 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2017 12:59 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2017 12:59 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 10 березня 2017 15:42 |
Enquiries until: | 08 квітня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2017 10:00 |
Planned auction date: | 27 квітня 2017 12:59 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
міський пасажирський тролейбус, який був у користуванні в країнах Європейського Союзу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61105, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ньютона, буд.5
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
city passenger trolleybus which was in the use in the countries of European Union
CPV: 34620000-9
Період постачання:
по 25 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2017 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2017 17:35 |
ТД 111.docx | |
07 квітня 2017 17:34 |
перелік змін 07.04.docx | |
01 квітня 2017 11:24 |
перелік змін 31.03.docx | |
01 квітня 2017 11:24 |
дод.6.doc | |
01 квітня 2017 11:23 |
дод.1.docx | |
01 квітня 2017 11:23 |
ТД 111.docx | |
10 березня 2017 15:48 |
дод.7.docx | |
10 березня 2017 15:47 |
дод.8.docx | |
10 березня 2017 15:47 |
дод.1.docx | |
10 березня 2017 15:46 |
дод.6.doc | |
10 березня 2017 15:45 |
дод.4.docx | |
10 березня 2017 15:45 |
дод.3.docx | |
10 березня 2017 15:45 |
дод.5.docx | |
10 березня 2017 15:44 |
дод 2.docx | |
10 березня 2017 15:44 |
ТД.docx |
07 квітня 2017 17:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 квітня 2017 17:35 |
ТД 111.docx
|
||||||
07 квітня 2017 17:34 |
перелік змін 07.04.docx
|
||||||
01 квітня 2017 11:24 |
перелік змін 31.03.docx
|
||||||
01 квітня 2017 11:24 |
дод.6.doc
|
||||||
01 квітня 2017 11:23 |
дод.1.docx
|
||||||
01 квітня 2017 11:23 |
ТД 111.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:48 |
дод.7.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:47 |
дод.8.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:47 |
дод.1.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:46 |
дод.6.doc
|
||||||
10 березня 2017 15:45 |
дод.4.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:45 |
дод.3.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:45 |
дод.5.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:44 |
дод 2.docx
|
||||||
10 березня 2017 15:44 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вживані тролейбуси
Дата подання: 11 березня 2017 04:38
Дата відповіді: 16 березня 2017 13:34
Прошу внести зміни до тендерної документації та поставити предметом закупівлі нові тролейбуси, які коштують 1.3млн.
Ви ж за 2 млн хочете купити вживані, де листи обшивки тролейбуса зовні нові; - передній бампер відремонтований та окрашений; - лобові стекла (передні, задні) нові; - бокова обшивка салону нова; ))))))))) Вам не смішно? 2 млн викинути на те, щоб обгортку зробити красивою, а "начинка" 1987 року.... боргів по-вуха в Харелектротрансу - а ви виводите гроші під підставний тендер.
Чекаю на ваше рушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації розглянуто, в зв’язку з чим повідомляємо.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 15 ст. 1 Закону визначено, що переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Таким чином, остаточна ціна закупівлі товарів за бюджетні кошти буде визначена лише після проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог та принципів Закону, а договір з переможцем буде укладено на найбільш вигідних для замовника умовах, що забезпечить ефективну економію бюджетних коштів з гарантуванням принципів загальнодоступності, недискримінації, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Що стосується очікуваної вартості закупівлі, то Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику від час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та законодавства в цілому.
Тендерним комітетом КП «Тролейбусне депо №2» було проведено моніторинг закупівель на системі Прозорро, за результатом якого було визначено встановлену очікувану вартість, яка відповідає середній ціні на даний товар.
Хотілося б зазначити, що скарга не містить посилань на конкретні порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, не містить обгрунтування вимоги суб’єкта оскарження.
Враховуючи наведене, вважаємо, що вимога про внесення змін до тендерної документації зі зміною предмета закупівлі на нові тролейбуси є необґрунтованою та такою що не підлягає задоволенню.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 15 ст. 1 Закону визначено, що переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Таким чином, остаточна ціна закупівлі товарів за бюджетні кошти буде визначена лише після проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог та принципів Закону, а договір з переможцем буде укладено на найбільш вигідних для замовника умовах, що забезпечить ефективну економію бюджетних коштів з гарантуванням принципів загальнодоступності, недискримінації, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Що стосується очікуваної вартості закупівлі, то Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику від час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та законодавства в цілому.
Тендерним комітетом КП «Тролейбусне депо №2» було проведено моніторинг закупівель на системі Прозорро, за результатом якого було визначено встановлену очікувану вартість, яка відповідає середній ціні на даний товар.
Хотілося б зазначити, що скарга не містить посилань на конкретні порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, не містить обгрунтування вимоги суб’єкта оскарження.
Враховуючи наведене, вважаємо, що вимога про внесення змін до тендерної документації зі зміною предмета закупівлі на нові тролейбуси є необґрунтованою та такою що не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 квітня 2017
Найменування: | Комунальне підприємство "Тролейбусне депо №2" |
Код ЄДРПОУ: | 37766007 |
Місцезнаходження: | 61105, Україна, Харківська область обл., Харків, вул.Ньютона, буд.5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
MVO Invest s.r.o. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
MVO Invest s.r.o. #28417364 |
Переможець |
9 975 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2017 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2017 08:54
|
дод.угода4 договір 1-17.05-2017.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2017 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2017 17:25
|
доп. № 3 к договору 1-17-05-2017.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2017 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2017 13:34
|
доп.соглашение к дог. № 1-17-05-2017.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2017 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2017 12:42
|
1-17.05-2017.pdf | укладений |
19 травня 2017 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пункту 4.1.1 роздулу 4 "Порядок здійснення оплати" |
Номер договору про закупівлю: | 1-17/05-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-17/05-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна терміну попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 1-17/05-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-17/05-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до вимог пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Керуючись п. 3.3, 11.10 Договору, з урахуванням абзацу 2 підпункту 7 п. 11.1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1-17/05-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-17/05-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |