Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Руйнування та знесення будівель і земляні роботи за кодом CPV – 45110000-1 за ДК 021:2015 (демонтаж (розбирання, знесення) самовільно розміщених на території міста об’єктів (будівель, споруд, елементів благоустрою, залишків будівельних матеріалів, безхазяйного майна тощо) та доставка таких об’єктів (або їх конструктивних елементів) на майданчик тимчасового зберігання).
Building demolition and wrecking work and earthmoving work code CPV – 45110000-1 ДК 021:2015 (demolition of buildings and structures (disassembling (dismantling, demolition) of objects (buildings, structures, improvement objects, remnants of building materials, ownerless property, etc.) placed without permission on the territory of the city and delivery of such objects (their constructional elements) to the temporary storage site))
Очікувана вартість
9 000 000,00 UAH
UA-2017-03-10-000701-c fd86f22fe02849f98aef663300f06497
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Козулін Євген
(044)489-34-79
kyivblago.tender@gmail.com
Репецька Катерина
044)489 31 49
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Kozylin Evgen
(044)489-34-79
kyivblago.tender@gmail.com
Repetska Kateryna
044)489 31 49
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 березня 2017 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2017 11:00
Початок аукціону: 26 квітня 2017 14:01
Очікувана вартість: 9 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH
Publication date: 10 березня 2017 16:28
Enquiries until: 01 квітня 2017 11:00
Complaints submission until: до 07 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 квітня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 9 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,33 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Місце надання послуг: місто Київ.
Орієнтовна кількість об’єктів (будівель, споруд, елементів благоустрою, залишків будівельних матеріалів, безхазяйного майна тощо), які підлягають демонтажу (розбиранню, знесенню) – 1200 одиниць
Обсяг послуг: орієнтовна площа демонтажу 18 000 (вісімнадцять тисяч) м.кв.
Послуги по демонтажним роботам включають:
- огляд обєктів, що підлягають демонтажу;
- обрання оптимальної технології для проведення демонтажу;
- демонтаж об’єктів будь-якого типу шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної або шляхом демонтажу із збереженням цілісної форми об’єкту;
- огляд, відокремлених конструктивних елементів та їх складання;
- завантаження цілих об’єктів або їх конструктивних елементів для транспортування до майданчика тимчасового зберігання;
- транспортування до майданчика тимчасового зберігання ;
- розвантаження цілих об`єктів/демонтованих конструктивних елементів на майданчиках тимчасового зберігання.
Детально вимоги викладено у Додатку №1 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Approximate number of objects to be dismantling 1200 objects, estimated area – 18000 square meters
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 м.кв.
Руйнування та знесення будівель і земляні роботи за кодом CPV – 45110000-1 за ДК 021:2015 (демонтаж (розбирання, знесення) самовільно розміщених на території міста об’єктів (будівель, споруд, елементів благоустрою, залишків будівельних матеріалів, безхазяйного майна тощо) та доставка таких об’єктів (або їх конструктивних елементів) на майданчик тимчасового зберігання).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31, корпус 2
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Building demolition and wrecking work and earthmoving work code CPV – 45110000-1 ДК 021:2015 (demolition of buildings and structures (disassembling (dismantling, demolition) of objects (buildings, structures, improvement objects, remnants of building mat
CPV: 45110000-1
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 квітня 2017
UA-2017-03-10-000701-cfd86f22fe02849f98aef663300f06497
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВІСТЕКС-КОМПАНІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЖЕ" (ТОВ "ЕНЖЕ")" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

28 квітня 2017 23:43
Цінова пропозиція.Pdf
28 квітня 2017 23:01
Довідка МВС.Pdf.p7s
28 квітня 2017 23:01
Цінова пропозиція.Pdf.p7s
28 квітня 2017 23:01
Ст.17.Pdf.p7s
28 квітня 2017 23:01
Довідка ДФС.Pdf.p7s
28 квітня 2017 22:44
Цінова пропозиція.Pdf
28 квітня 2017 22:44
Ст.17.Pdf
28 квітня 2017 22:44
Довідка МВС.Pdf
28 квітня 2017 22:44
Довідка ДФС.Pdf
28 квітня 2017 21:05
Цінова пропозиція.JPG
28 квітня 2017 21:05
Ст.17.JPG
28 квітня 2017 21:05
Довідка МВС.JPG
28 квітня 2017 21:05
Довідка ДФС.JPG
08 квітня 2017 01:23
Електронний підпис
07 квітня 2017 13:46
Цінова пропозиція.PDF
07 квітня 2017 13:46
Цінова пропозиція.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:46
Статут.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:46
Реєстр докуметів.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:46
Статут.PDF
07 квітня 2017 13:46
Реєстр докуметів.PDF
07 квітня 2017 13:46
Підписаний_G0417-2245-GL_tender.pdf
07 квітня 2017 13:45
Згода на обробку ПД.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Згода на обробку ПД.PDF
07 квітня 2017 13:45
Довідка рахунки.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Довідка рахунки.PDF
07 квітня 2017 13:45
Довідка по ст. 17.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Довідка по ст. 17.PDF
07 квітня 2017 13:45
Гарантійний лист.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Гарантійний лист.PDF
07 квітня 2017 13:44
Витяг з реєстру ПДВ.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:44
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Документи

20 квітня 2017 12:59
Електронний підпис

Публічні документи

08 квітня 2017 10:57
Електронний підпис
08 квітня 2017 10:47
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2017 10:47
Реєстр.pdf
08 квітня 2017 10:47
Згода на обробку ПД.pdf
08 квітня 2017 10:46
Довідка ст.17.pdf
08 квітня 2017 10:46
G0417-2243-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІСТЕКС-КОМПАНІ"

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЖЕ" (ТОВ "ЕНЖЕ")"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2017 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІСТЕКС-КОМПАНІ" 8 910 000,00
UAH з ПДВ
8 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЖЕ" (ТОВ "ЕНЖЕ")" 9 000 000,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2017 23:43
Цінова пропозиція.Pdf
28 квітня 2017 23:01
Довідка МВС.Pdf.p7s
28 квітня 2017 23:01
Цінова пропозиція.Pdf.p7s
28 квітня 2017 23:01
Ст.17.Pdf.p7s
28 квітня 2017 23:01
Довідка ДФС.Pdf.p7s
28 квітня 2017 22:44
Цінова пропозиція.Pdf
28 квітня 2017 22:44
Ст.17.Pdf
28 квітня 2017 22:44
Довідка МВС.Pdf
28 квітня 2017 22:44
Довідка ДФС.Pdf
28 квітня 2017 21:05
Цінова пропозиція.JPG
28 квітня 2017 21:05
Ст.17.JPG
28 квітня 2017 21:05
Довідка МВС.JPG
28 квітня 2017 21:05
Довідка ДФС.JPG
08 квітня 2017 01:23
Електронний підпис
07 квітня 2017 13:46
Цінова пропозиція.PDF
07 квітня 2017 13:46
Цінова пропозиція.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:46
Статут.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:46
Реєстр докуметів.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:46
Статут.PDF
07 квітня 2017 13:46
Реєстр докуметів.PDF
07 квітня 2017 13:46
Підписаний_G0417-2245-GL_tender.pdf
07 квітня 2017 13:45
Згода на обробку ПД.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Згода на обробку ПД.PDF
07 квітня 2017 13:45
Довідка рахунки.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Довідка рахунки.PDF
07 квітня 2017 13:45
Довідка по ст. 17.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Довідка по ст. 17.PDF
07 квітня 2017 13:45
Гарантійний лист.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:45
Гарантійний лист.PDF
07 квітня 2017 13:44
Витяг з реєстру ПДВ.PDF.p7s
07 квітня 2017 13:44
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

08 квітня 2017 10:57
Електронний підпис
08 квітня 2017 10:47
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2017 10:47
Реєстр.pdf
08 квітня 2017 10:47
Згода на обробку ПД.pdf
08 квітня 2017 10:46
Довідка ст.17.pdf
08 квітня 2017 10:46
G0417-2243-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІСТЕКС-КОМПАНІ"

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЖЕ" (ТОВ "ЕНЖЕ")"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІСТЕКС-КОМПАНІ"
#41055559
Переможець 8 910 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2017 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІСТЕКС-КОМПАНІ"
#41055559
8 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 14:25
Звіт про виконання договору Вістекс 2017.pdf укладений
30 березня 2018 14:24
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 11:07
Повідомлення про внесення змін (Вістекс ціна) 25.01.2018 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 11:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 12:30
Повідомлення про внесення змін (подовження) Вістекс (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 12:18
Повідомлення про внесення змін (зменшення обсягів) Вістекс (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 12:18
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 15:12
Повідомлення 1 про внесення змін (Вістекс Компані) зменшення обсягів (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2017 15:12
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 12:55
Договір демонтаж 10.05.17.PDF укладений
10 травня 2017 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2017 — 29 березня 2018
Сума оплати за договором: 7 364 412,00
UAH з ПДВ