Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги для проведення коронароангіографії та первинного стентування хворим на гострий коронарний синдром у мешканців Сумської області
Очікувана вартість
3 450 771,30 UAH
UA-2017-03-10-000008-c c5ed8c4443884eb38ba8b1356e477a5f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кравченко Ольга Павлівна

+380542663430 economcardio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Сумської обласної ради "Сумський обласний кардіологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 03568362
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Ковпака, 30
Контактна особа: Кравченко Ольга Павлівна
+380542663430
economcardio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2017 13:07
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
117 послуга
Послуги з проведення коронароангіографії у хворих на гострий коронарний синдром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
76 послуга
Послуги з проведення стентування судин серця у хворих на гострий коронарний синдром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
Переможець 3 450 771,30
UAH з ПДВ
15 березня 2017 13:07

Документи

15 березня 2017 13:07
Електронний підпис
15 березня 2017 12:54
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2017 13:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
3 450 771,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2017 13:07
Електронний підпис
15 березня 2017 12:54
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 09:00
ДУ 5 від 21.03.2018.docx зміни до договору
21 березня 2018 08:59
Електронний підпис укладений
23 січня 2018 15:30
ДУ 4 від 23.01.2018.docx зміни до договору
23 січня 2018 15:28
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 11:32
ДУ 3 від 18.01.2018.docx зміни до договору
18 січня 2018 11:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 14:04
ДУ 2 від 29.12.17 пролонгація.doc зміни до договору
29 грудня 2017 14:03
Електронний підпис укладений
14 грудня 2017 12:42
ДУ 1 від 12.12.2017.doc зміни до договору
14 грудня 2017 12:40
Електронний підпис укладений
03 квітня 2017 13:57
Прот.28.doc зміни до договору
03 квітня 2017 13:47
Електронний підпис укладений
30 березня 2017 14:44
30.03.2017 Договор 11.doc укладений
30 березня 2017 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати суму без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору у зв'язку з фактичним використання
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додано специфікацію
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фактичне використання
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 4 140 693,46
UAH з ПДВ