Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55510000-8 послуги їдалень (організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25)
Очікувана вартість
263 088,00 UAH
UA-2017-03-09-001213-b 57fc45a068d24f259280cef42c9f11e0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Смолякова

+380933970867 zoshv25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 33224980
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ КОШОВОГО, БУД. 31
Контактна особа: Тетяна Смолякова
+380933970867
zoshv25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі обґрунтовується двічі відміненими торгами згідно звітів про результати проведення процедури закупівлі за номером UA-2017-02-15-001016-c та за номером UA-2017-01-27-001230-b. Згідно частини 1 статті 31 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. За результатами розкриття тендерних пропозицій була отримана пропозиція від єдиного учасника Фізичної особи-підприємця Донцова Андрія Анатолійовича. Із вище вказаних обставин виникає необхідність у проведенні закупівлі послуг з організації харчування дітей за переговорною процедурою закупівлі саме у Фізичної особи-підприємця Донцова Андрія Анатолійовича, що і є підставою для застосування пункту четвертого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2017 15:17
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, м.Попасна, вул.Кошового,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

09 березня 2017 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Донцов Андрій Анатолійович
#2309415158
Переможець 263 088,00
UAH з ПДВ
09 березня 2017 15:17

Документи

09 березня 2017 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2017 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Донцов Андрій Анатолійович
#2309415158
263 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2017 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2018 07:22
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 14:03
Доп.соглашение.png зміни до договору
19 січня 2018 14:00
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2017 15:55
додаткова угода.png зміни до договору
31 грудня 2017 15:52
Електронний підпис укладений
20 березня 2017 16:19
Договор_питание.PDF укладений
20 березня 2017 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжений термін дії Договору на термін проведення процедури закупівлі на початок наступного року,в обсязі,що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, видатки на цю мету затверджено в установленому порядку кошторисом
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 178 710,00
UAH з ПДВ