Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зони «Вхідна група №2» та адміністративної будівлі КО «Харківській зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (5 черга)
Очікувана вартість
23 802 888,00 UAH
UA-2017-03-07-000747-a 751d4e2a00374a71adb839359e16f8a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філатова Наталія Вікторівна

380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація “Харківський зоологічний парк”
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська,35
Контактна особа: Філатова Наталія Вікторівна
380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2017 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2017 15:00
Початок аукціону: 27 березня 2017 15:31
Очікувана вартість: 23 802 888,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 014,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зони «Вхідна група №2» та адміністративної будівлі КО «Харківській зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (5 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Сумська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови розрахунків: 30%
Розрахунки за виконані роботи в розмірі повної вартості річного обсягу робіт: 30%
Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт) в розмірі до 20% від вартості річного обсягу робіт: 10%
Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт) в розмірі до 10% від вартості річного обсягу робіт: 7%
Розрахунки за виконані роботи, визначені в актах виконаних робіт за звітний період: 5%
Сплата Замовником учаснику авансу: 0%
07 березня 2017 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2017 15:11
Додатки до ТД Вх група.doc
07 березня 2017 15:11
Тех завд. вхідна група.doc
07 березня 2017 15:10
Проект договору Вх група.doc
07 березня 2017 15:10
ТД Вх група.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2017 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 22 624 319,00
UAH з ПДВ
21 754 560,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 19 035 240 Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОБУД-2" 22 793 271,00
UAH з ПДВ
21 876 561,00
UAH з ПДВ
1 21 876 561 Документи

Публічні документи

24 березня 2017 10:10
Електронний підпис
24 березня 2017 10:09
14. Копія статуту.pdf
24 березня 2017 10:09
9. Копія Ліцензії.pdf
24 березня 2017 10:09
1. форма Пропозиція.pdf
24 березня 2017 10:09
0. реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 березня 2017 10:30
Статут ТДВ Житлобуд-2 2016.pdf
24 березня 2017 10:30
Протокол 2016.pdf
24 березня 2017 10:30
Пропозиція Зоопарк.pdf
24 березня 2017 10:30
Проект договору.pdf
24 березня 2017 10:30
Паспорт керуючого.pdf
24 березня 2017 10:30
Ліцензія ТДВ Житлобуд-2.pdf
24 березня 2017 10:30
Лист-пояснення.pdf
24 березня 2017 10:30
Довідка про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОБУД-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
Переможець 21 754 560,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2017 14:19

Документи

06 квітня 2017 14:19
Електронний підпис
03 квітня 2017 15:45
протокол 13-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2017 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
21 754 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2017 14:19
Електронний підпис
03 квітня 2017 15:45
протокол 13-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:58
ДУ Вх гр 2 28.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:57
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2018 21:26
Дод. угода вх гр 2 № 10 10.09.2018.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 21:25
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 17:55
ДУ вх гр 2 04.09.2018.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 17:54
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2018 16:34
ДУ Вх гр 2 06.03.2018.pdf зміни до договору
06 березня 2018 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2018 16:14
ДУ Вх група 2 01.03.2018.pdf зміни до договору
01 березня 2018 16:13
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2017 18:01
ДУ Вх група 2 01.12.pdf зміни до договору
01 грудня 2017 17:59
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2017 16:29
ДУ Вх група2 25.10.pdf зміни до договору
26 жовтня 2017 16:27
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2017 15:27
ДУ Вх група 2_11.10.pdf зміни до договору
13 жовтня 2017 15:23
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2017 17:48
ДУ вх група 2_09.10.pdf зміни до договору
09 жовтня 2017 17:47
Електронний підпис укладений
16 травня 2017 10:32
ДУ Вх група 15.05.2017.pdf зміни до договору
16 травня 2017 10:30
Електронний підпис укладений
12 травня 2017 18:48
Доп угода Вх група.pdf зміни до договору
12 травня 2017 18:46
Електронний підпис укладений
27 квітня 2017 15:26
Договор Вх группа.pdf укладений
27 квітня 2017 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.11.2 Сторони вирішили внести зміни до договору та викласти Графік виконання робіт розділу XII Додатки до договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.11.2 Сторони вирішили внести зміни до договору та викласти Графік виконання робіт розділу XII Додатки до договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіку фінансування та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіку фінансування та виконання робіт, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення графіку фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 344 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 557 424,00 UAH)