Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини (загородження для утримання підсудних у залах судових засідань)
Structures and parts of structures (fences for the indictees retention in the courtrooms)
Очікувана вартість
6 405 500,00 UAH
UA-2017-03-07-000615-a d65d6b08f6634e3dbac6474e9c028e16
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 akulova@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська область обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні (Руднєва), 36
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
akulova@hr.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вялик Владислав Олександрович - начальник відділу з питань управління об’єктами державного майна
+380577327204
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Territorial Department of State Judicial Administration of Ukraine in Kharkiv region
National ID: 26281249
Contact point: Akulova Maryna Vasylivna
+380577325535
akulova@hr.court.gov.ua
Additional contacts: Vyalik Vladislav
+380577327204
dsa-tender@hr.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 березня 2017 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2017 13:55
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2017 13:55
Початок аукціону: 19 квітня 2017 14:44
Очікувана вартість: 6 405 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 07 березня 2017 13:50
Enquiries until: 28 березня 2017 13:55
Complaints submission until: до 03 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 квітня 2017 13:55

Information

Estimated total value: 6 405 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 055 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
36 місцевих загальних судів міста Харкова та Харківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 од
Конструкції та їх частини (загородження для утримання підсудних у залах судових засідань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Kharkiv city, Heroiv Nebesnoi Sotni square, 36
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Structures and parts of structures (fences for the indictees retention in the courtrooms)
CPV: 44210000-5
Період постачання: з 24 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2017 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2017 11:00
Схема Орджонікідзевський.docx.pdf
21 березня 2017 13:32
Тендерна документація.docx
13 березня 2017 14:38
Проект договору.docx
07 березня 2017 13:51
Схема відкривання дверей в кабіни зі скла до зали судових засідань.pdf
27 березня 2017 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2017 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2017 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2017 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2017 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2017 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2017 11:00
Схема Орджонікідзевський.docx.pdf
21 березня 2017 13:32
Тендерна документація.docx
13 березня 2017 14:38
Тендерна документація.docx
09 березня 2017 12:15
Тендерна документація.docx
09 березня 2017 09:15
Тендерна документація.docx
07 березня 2017 13:51
Тендерна документація.docx
13 березня 2017 14:38
Проект договору.docx
07 березня 2017 13:51
Проект договору.docx
07 березня 2017 13:51
Схема відкривання дверей в кабіни зі скла до зали судових засідань.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оплата
Дата подання: 09 березня 2017 11:02
Дата відповіді: 09 березня 2017 12:10
в договоре не прописано форма оплаты. спасибо.
Відповідь: Форма розрахунків - безготівкова:
Згідно розділу V. "Порядок здійснення оплати" проекту договору:
5.1. Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі ХІІІ цього Договору.
5.2. Оплата Товару Замовником здійснюється після поставки Товару Постачальником на підставі, накладної.
по документам
Дата подання: 14 березня 2017 11:20
Дата відповіді: 14 березня 2017 16:38
просим учтонить на какие конкретно виды деятельности, в соответствии с законом о дерегуляции предпринимательской деятельности, нужно предоставить лицензию согласно условий п.1.1. раздела 3 тендерной документации
Відповідь: Згідно пункту 10 частини 1 розділу 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозицію учасник має надати копію діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі.
Порядок та виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню чітко регулюється вимогами Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 № 222-VIII зі змінами.
по тех.условиям конструкций
Дата подання: 15 березня 2017 10:18
Дата відповіді: 15 березня 2017 13:48
в технических требованиях к кабинам тендерной документации сказано:"скління повинно мати одношарову конструкцію". просим пояснить, что имеется в виду, так как по технологии изготовления стекла, соответствующего классу защиты Р6В, необходимо применять несколько стёкол, ударопрочные пленки и фотополимеры. Возможно имеется в виду, что недопустимо использование стеклопакетов для отсекления конструкции? Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "скління повинно мати одношарову конструкцію"- мається на увазі недопустимість використання склопакетів.
Уточнення з приводу Розділу 5. "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації
Дата подання: 24 березня 2017 16:12
Дата відповіді: 27 березня 2017 10:12
Доброго дня! В Розділі 5."Оцінка тендерної пропозиції" п. 2 йдеться про : Переможець на протязі одного робочого дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику розрахунок вартості послуг згідно Додатку 1 та Додатку2 до тендерної документації поштою, або особисто. Підкажіть, будь ласка, якщо переможцем виявиться учасник-нерезидент, який знаходиться в іншій країні з великою різницею в часі, яким чином він встигне подати розрахунок вартості послуг протягом одного робочого дня?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець може подати розрахунок вартості послуг протягом одного робочого дня на електронну адресу Замовника у вигляді відсканованого документа. Датою подачі вважається дата відправлення документа.
Питання щодо схем відкривання дверей
Дата подання: 25 березня 2017 12:11
Дата відповіді: 27 березня 2017 11:27
В Додатку 5 до Тендерної документації в п/п №4 Орджонікідзевський районний суд м. Харкова, м. Харків, пр-т Архітектора Альбошина, 7, Кабіна зі спеціального скла 1200*3600*2200(h), схема відкривання дверей: 1-А(перевернута схема). Що мається на увазі? Просимо описати точну схему відкривання дверей.
Відповідь: Схема відкривання дверей: 1-А(перевернута схема) Орджонікідзевського районного суд м. Харкова, додатково опублікована 27.03.2017 на веб-порталі Уповноваженого органу (технічний опис предмету закупівлі)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-07-000615-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Баланс Мастер Сервис, Код ЄДРПОУ:24847468
Дата подання: 14 квітня 2017 11:32
щодо відсутності необхіднтих документів
в протоколі №1-13/04 Ви вказали перелік документів, які начебто не надала наша компанія та прийняли рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. документи для подання готувалися згідно вимог п.1.3. розділу 3 тендерної документації: "Документи тендерної пропозиції можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі PDF декількома файлами*, згрупованими/ об’єднаними за наступними ознаками:
-документи та інформація, передбачені Додатком 1,
-документи та інформація, передбачені Додатком 2;
-заповнена форма пропозиції (Додаток 3) та інші документи, надання яких передбачено умовами цієї тендерної документації."
всі начебто відсутні документи наявні, вони разом з тендерною пропозицією були отскановані в одному файлі:"тендерна пропозиція та інші документи".
згідно регламенту проведення закупівель для кожного документа, який завантажується на платформу торгів, необхідно вибрати статус: кваліфікаційний документ, технічний документ, цінова пропозиція, тощо. цьому файлу, в якому наявні всі начебто не надані документи, був присвоєний статус: "цінова пропозиція". Саме з цієї причини Ви можливо не бачите цей файл, адже він буде в загальному доступі, згідно регламенту проведення закупівель з предкваліфікацією, лише в день проведення аукціону. Зважаючи на ці обставини, додаємо окремо цей файл та просимо допустити нашу компанію до участі в аукціоні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2017 16:08
Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Закупівля UA-2017-03-07-000615-a оголошена 07.03.2017, кінцевий строк подання пропозицій 07.04.2017.
На момент етапу перекваліфікації, тендерним комітетом було розглянуто пропозиції всіх учасників, зокрема тендерну пропозицію ПП «Баланс Мастер Сервис» (ID: UA-2017-03-07-000615-a.a1) та згідно протоколу від 13.04.2017 № 1-13/04 у її складі були відсутні наступні документи:
- на вимогу п. 5 частини 1 Розділу 3 тендерної документації (копія Статуту в повному обсязі або положення, або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) учасником не надано;
- на вимогу п. 6 частини 1 Розділу 3 тендерної документації (документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі:
- копія протоколу (рішення) засновників або витяг з нього (копія або оригінал);
- копія наказу про призначення керівника;
- оригінал або копія довіреності, (доручення) або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та інших документів щодо процедури закупівлі) учасником не надано: - копія протоколу (рішення) засновників або витяг з нього (копія або оригінал);
- копія наказу про призначення керівника;
- оригінал або копія довіреності, (доручення) або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та інших документів щодо процедури закупівлі);
- на вимогу п. 7 частини 1 Розділу 3 тендерної документації (оригінали довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданих не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій) учасником не надано;
- на вимогу п. 8 частини 1 Розділу 3 тендерної документації (проект договору, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку* учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються) учасником не надано;
- на вимогу п. 9 частини 1 Розділу 3 тендерної документації (довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та гарантує свої зобов’язання за ними (п. 4 Розділу 6 цієї документації) учасником не надано;
- на вимогу Додатку 4 тендерної документації (форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних») учасником не надано.
Враховуючи вищенаведені фактичні та юридичні обґрунтування, у Замовника відсутні підстави для розгляду додатково завантажених документів учасником ПП «Баланс Мастер Сервис» (ID: UA-2017-03-07-000615-a.a1) та допуску до участі до аукціону.

Документи подані скаржником

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 квітня 2017
UA-2017-03-07-000615-ad65d6b08f6634e3dbac6474e9c028e16
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Місцезнаходження: 61001, Україна, Харківська область обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні (Руднєва), 36
Учасник Документи Рішення
Підприємство Всеукраїнської громадської організації онкоінвалідів " Спілка онкоінвалідів "Інлюкс" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТАЛМІКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Височін Документи
Відхилено
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Відхилено
Документи
ПП Баланс Мастер Сервис Документи
Відхилено
Документи
Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 квітня 2017 12:04
Електронний підпис

Публічні документи

07 квітня 2017 10:16
Додаток 1.pdf
07 квітня 2017 10:09
Додаток 2 редакція 2.pdf
06 квітня 2017 14:37
Додаток 2.pdf
06 квітня 2017 14:37
Додаток 1.pdf

Документи

13 квітня 2017 12:04
Електронний підпис

Документи

13 квітня 2017 12:05
Електронний підпис

Публічні документи

07 квітня 2017 10:09
Документи.pdf
07 квітня 2017 09:32
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

13 квітня 2017 12:05
Електронний підпис

Публічні документи

07 квітня 2017 10:04
Документи.pdf
07 квітня 2017 09:30
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

13 квітня 2017 12:07
Електронний підпис

Публічні документи

07 квітня 2017 09:59
Додаток 2 Частина 2.pdf
07 квітня 2017 09:59
Додаток 2 Частина 1.pdf
07 квітня 2017 09:59
додаток 1 частина 5.pdf
07 квітня 2017 09:59
додаток 1 частина 4.pdf
07 квітня 2017 09:59
додаток 1 частина 3.pdf
07 квітня 2017 09:59
додаток 1 частина 2.pdf
07 квітня 2017 09:59
Додаток 1 Частина 1.pdf

Документи

13 квітня 2017 12:06
Електронний підпис

Публічні документи

07 квітня 2017 10:49
Тендер Харків ДП СБЕЦ2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство Всеукраїнської громадської організації онкоінвалідів " Спілка онкоінвалідів "Інлюкс"

ТОВ "ТАЛМІКС"

ФОП Височін

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ПП Баланс Мастер Сервис

Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2017 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛМІКС" 5 494 004,00
UAH з ПДВ
5 494 004,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр" 6 399 195,00
UAH з ПДВ
6 206 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2017 10:49
Тендер Харків ДП СБЕЦ2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЛМІКС"

Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАЛМІКС"
#39030430
Переможець 5 494 004,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2017 10:23

Документи

20 квітня 2017 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2017 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛМІКС"
#39030430
5 494 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2017 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:28
Повідомлення про рішення укладений
02 січня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2017 13:36
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
31 жовтня 2017 13:32
Електронний підпис укладений
03 травня 2017 16:28
Договір укладений
03 травня 2017 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 71т-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 71т-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 71т-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 71т-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 494 004,00
UAH з ПДВ