Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво радіотелевізійної станції на території Новоайдарського району Луганської області
Очікувана вартість
12 383 546,00 UAH
UA-2017-03-07-000545-a ● 4a5e87f77b0b45a7a39db3b25438864c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2017 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2017 13:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2017 13:13 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2017 12:13 |
Очікувана вартість: | 12 383 546,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво радіотелевізійної станції на території Новоайдарського району Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93500, Україна, Луганська область, Новоайдарський район, Новоайдарський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2017
—
31 серпня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2017 19:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2017 19:42 |
Перелік внесених змін.doc | |
24 березня 2017 19:42 |
Документація конкурсних торгів нова редакція.docx | |
17 березня 2017 10:02 |
Документація конкурсних торгів нова редакція.docx | |
17 березня 2017 10:02 |
Перелік внесених змін.doc | |
09 березня 2017 16:25 |
8 ТОМ ОВНС.ZIP | |
09 березня 2017 16:25 |
7 том ПОБ.zip | |
09 березня 2017 16:25 |
6 том-ilovepdf-compressed (2).pdf | |
09 березня 2017 16:25 |
5 том ЕК.zip | |
09 березня 2017 16:25 |
4 ТОМ.compressed.pdf | |
09 березня 2017 16:25 |
3 том ПТ.zip | |
09 березня 2017 16:25 |
2 том ПС.zip | |
09 березня 2017 16:25 |
Том 1.compressed.pdf | |
09 березня 2017 09:59 |
Додаток 6.docx | |
09 березня 2017 09:59 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
09 березня 2017 09:59 |
Документація конкурсних торгів.docx |
24 березня 2017 19:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 березня 2017 19:42 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||||||||
24 березня 2017 19:42 |
Документація конкурсних торгів нова редакція.docx
|
||||||||||||
17 березня 2017 10:02 |
Документація конкурсних торгів нова редакція.docx
|
||||||||||||
17 березня 2017 10:02 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
8 ТОМ ОВНС.ZIP
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
7 том ПОБ.zip
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
6 том-ilovepdf-compressed (2).pdf
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
5 том ЕК.zip
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
4 ТОМ.compressed.pdf
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
3 том ПТ.zip
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
2 том ПС.zip
|
||||||||||||
09 березня 2017 16:25 |
Том 1.compressed.pdf
|
||||||||||||
09 березня 2017 09:59 |
Додаток 6.docx
|
||||||||||||
09 березня 2017 09:59 |
Відомість обємів робіт.rtf
|
||||||||||||
09 березня 2017 09:59 |
Документація конкурсних торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех завдання?
Дата подання: 08 березня 2017 02:14
Дата відповіді: 09 березня 2017 10:04
Надайте технічне завдання щодо предмету закупівлі!
Відповідь: Технічне завдання опубліковано відповідно до ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі", не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Проектна документація
Дата подання: 09 березня 2017 11:42
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:40
Для розробки якісного кошториса просимо Вас опублікувати в завданні проектну документацію на виконання робіт
Відповідь: Проектна документація додана.
Щодо формату передачі кошторисної документації
Дата подання: 15 березня 2017 18:46
Дата відповіді: 17 березня 2017 09:49
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовник зазначив, що учасник обов’язково подає кошторисну документацію щодо конкурсних торгів окрім відсканованих роздрукованих документів, ще й в електронному вигляді у форматі - файл розширення IMD. Доводимо до вашого відома, що згідно "Письмо от 20.01.2015 № 7/15-524 О принятии механизма взаимодействия различных компьютерных программ (формат информационного блока данных (ИБД-5)) при определении стоимости строительства на всех стадиях его осуществления" тобто для обміну даними потрібно використовувати файл розширення ІБД. Наголошуємо, що вимога замовника, яка викладена вище неправомірна і носить дискримінаційний характер. Просимо внести зміни, щодо надання кошторисної документації у вигляді формату - файл розширення ІБД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вказаного Листа взаємодія різних комп’ютерних програм здійснюється за механізмом формату інформаційного блоку даних. Для введення інформаційного блоку даних договірної ціни на українській мові потрібен файл з розширенням BDCU. Таким чином, з метою забезпечення коректного вводу електронного файлу у програмний комплекс необхідно до тендерної пропозиції додавати файл з розширенням IMD або BDCU. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Щодо вимог до Дозволу на початок (продовження) виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 15 березня 2017 19:00
Дата відповіді: 17 березня 2017 09:50
Вивчивши вимоги замовника до Дозволу/Дозволів на початок (продовження) виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107), в яких повинні бути вказані наступні види робіт підвищеної небезпеки:
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону та електророзморожування ґрунтів;
- експлуатація вантажопідіймальних кранів;
- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників;
наголошуємо, що дані вимоги є недоцільними, бо наведені види робіт виконуватися не будуть. Просимо внести зміни в дані вимоги згідно з видами робіт, які визначені в проектній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження щодо недоцільності включення до тендерної документації вимог відносно наявності необхідних дозволів є незаконним та ніяким чином необґрунтованим. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідальність кваліфікаційним критеріям. Для виконання робіт зазначених в тендерній документації згідно затвердженої ПКД необхідне застосування автомобільних кранів, кранів баштових, козлових, мостових, підіймачі та автопідіймачі, т.п. (п.п 17-20, 30-34 Відомості ресурсів – Додаток № 5 ТД). Також під час будівництва будуть виконуватися роботи на висоті, що в свою чергу потребує відповідного дозволу. Крім того, п. 1.2. Пояснювальної записки Робочого проекту вказано: «об’єкт зв’язку являє собою проектовану радіотрансляційну станцію з комплексом споруд, тобто будуть виконуватися роботи по зведенню і монтажу споруд, що в свою чергу потребує відповідного дозволу.
Щодо надання копій актів виконаних робіт
Дата подання: 15 березня 2017 19:30
Дата відповіді: 17 березня 2017 09:50
Звертаємо Вашу увагу, що п.п. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 чітко визначає необхідність застосування форм КБ-2в, КБ-3 для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів. Тому, вважаємо вимогу тендерної документації, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В, не правомірною і такою, що дискримінує учасників торгів. Так, як при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок коштів приватних компаній, не заборонено застосовування інших форм для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, які сторони договору самостійно визначають між собою. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідальність кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а підтвердженням виконання робіт можуть слугувати копії актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним об’єктам або копії Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності), тобто ця вимога є цілком законною та жодним чином не є дискримінаційною, оскільки вона жодним чином не обмежує конкуренцію учасників, а лише гарантує якість виконання робіт за рахунок досвіду підрядної організації.
Використання норм, які втратили чинність
Дата подання: 16 березня 2017 17:29
Дата відповіді: 17 березня 2017 09:52
Після детального ознайомлення з технічним завданням, яке надав замовник, нами були виявлені види робіт, які потрібно враховувати/розраховувати за ДСТУ, який втратив чинність. Дайте роз’яснення, яким чином враховувати/розраховувати вартість даних робіт та приведіть у відповідність вимоги технічного завдання до нормативної документації, яка діє в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить шифр норм, а визначає види та об’єми робіт згідно проектних рішень та комплексу робіт. Враховуючи наведене, рекомендуємо при формуванні тендерної пропозиції дотримуватись чинних нормативних документів, діючих національних стандартів ДСТУ та безпосередньо проектних рішень.
Щодо надання інформації про працівників
Дата подання: 16 березня 2017 18:30
Дата відповіді: 17 березня 2017 08:19
За вимогами додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складеною за формою (таблиця). Із приведеної форми (таблиця), за якою потрібно надати інформацію про інженерні професії не зрозуміло, які дані вносити до стовпця 7 «Постійне місце роботи». Наше підприємство планує надати інформацію, як про працівників, які постійно працюють на підприємстві, так і про спеціалістів, яких планує залучати до виконання робіт за цивільно-правовими договорами. Цими спеціалістами можуть бути, як працівники, які працюють на підприємстві на інших посадах, але будуть залучаються до виконання робіт по даній закупівлі на умовах виконання робіт по цивільно-правовим договорам, так і спеціалісти, які не працюють на підприємстві постійно. Питання: чи не буде визнано замовником надання учасником інформації у стовпці 7 «Постійне місце роботи» про працівників/спеціалістів, яких планується залучати за цивільно-правовими договорами, надаючи при цьому роз'яснення, що працівник/спеціаліст працює за цивільно-правовим договором (ЦПД), як такої, що не відповідає тендерній документації. Дайте роз’яснення, як правильно надавати інформації про працівників/спеціалістів, яких підприємство планує залучати до виконання робіт за цивільно-правовими договорами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Треба вказати основне місце роботи чи інші відносини. Якщо працівник не знаходиться в штаті підприємства - це не буде вважатися порушенням. Однак зауважу, що інформація повинна бути достовірною, за подання недостовірної інформації відповідає підрядник і її подання може нести певні наслідки, передбачені законодавством.
Як правильно завіряти документи
Дата подання: 16 березня 2017 18:42
Дата відповіді: 17 березня 2017 08:33
Із тексту тендерної документації не зрозуміло, яким чином потрібно завіряти відскановані документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Дайте роз'яснення, як правильно завіряти документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідь: Якщо скануються документи які є оригіналами що підписані і скріплені печаткою (за наявності) - завіряти їх як копії непотрібно, Якщо скануються копії - тоді потрібно їх завіряти та потім сканувати.
Календарний графік
Дата подання: 16 березня 2017 18:56
Дата відповіді: 17 березня 2017 08:27
п.п. 2.2. договору генерального підряду говорить, що невід’ємною частиною цього Договору є календарний графік виконання робіт (Додаток № 1 до цього Договору), в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів) робіт. Цей додаток у складі договору генерального підряду відсутній. Дайте роз'яснення, чи буде правомірним подання учасником Додатку 1 у складі договору генерального підряду за формою, що визначена в наказі №2 від 13.01.2009р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова про обов'язкове подання календарного графіку в тендерній документації відсутня, тому подавати календарний графік маєте право за своїм бажанням у формі, яку вважаєте потрібною.
Про підтвердження інформації з відкритих реєстрів
Дата подання: 17 березня 2017 09:35
Дата відповіді: 17 березня 2017 09:47
Згідно Додатку 4 тендерної документації Замовник вимагає надання переможцем закупівлі довідки з інформацією, яка знаходиться у відкритому реєстрі, а саме оригінал Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, видана головним управлінням юстиції за місцезнаходженням учасника, про не притягнення учасника до відповідальності. Наголошуємо, що дана вимога не правомірна і порушує дію статті 17 частина 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті", тобто в тому числі і відомості про не внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення". Враховуючи наведене ваша вимога необгрунтована та направлена на порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо Дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки
Дата подання: 17 березня 2017 10:30
Дата відповіді: 17 березня 2017 10:51
Згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Наявність Дозволу/Дозволів на початок (продовження) виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107), в яких повинні бути вказані наступні види робіт підвищеної небезпеки:
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону та електророзморожування ґрунтів;
- експлуатація вантажопідіймальних кранів;
- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників;
не є кваліфікаційним критерієм.
Наголошуємо, що вимога до наявності саме наведених вище видів робіт у Дозволі є неправомірною, тому просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На дане запитання відповідь вже була надана.
Щодо форми акту виконаних робіт
Дата подання: 17 березня 2017 11:01
Дата відповіді: 17 березня 2017 12:07
Просимо внести зміни в тендерну документацію, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме надання копій актів виконаних робіт без посилання на форму акту КБ-2В, виклавши вимоги до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: з наданням копій актів виконаних робіт по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності).
Так як дана форма застосовується для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів. При проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок коштів приватних компаній, не заборонено застосовування інших форм для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, які сторони договору самостійно визначають між собою.
Наше підприємство не бажає доводити у судовому порядку тотожність акту виконаних робіт за формою КБ-2В и акту виконаних робіт, складеного за формою, яка розроблена для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, які фінансуються за рахунок коштів приватних компаній.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надайте копії Декларацій про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності), що передбачено тендерною документацією, оскільки кожен обєкт, не залежно за які кошти побудовано, повинен бути введений до експлуатації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000545-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Океан - Сталеві конструкції", Код ЄДРПОУ:34470193
Дата подання: 05 травня 2017 11:58
Звернення до Замовника - оскарження дій Замовника
ТОВ «Океан – Сталеві конструкції» ознайомилося з рішенням засідання тендерного комітету Протокол № 70 від 28.04.2017 р. та доводить до відома тендерного комітету, що при складанні ціни пропозиції нами було враховано всі вимоги Замовника, згідно інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яка зазначена у Додатку 5 тендерної документації «Будівництво радіотелевізійної станції на території Новоайдарського району Луганської області».
Пунктом 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» обумовлюються підстави, згідно яких для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У складі Технічного завдання (Додаток 5 тендерної документації) Замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів на підставі, яких ТОВ «Океан – Сталеві конструкції» розрахувало ціну пропозиції, врахувавши усі наведені обсяги робіт та матеріальні ресурси.
Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції на підставі того,що:
1. Локальний кошторис 02-05-02 позиція 29 – не врахована вартість шафи з вимикачем;
2. Локальний кошторис 02-05-03 – не врахована вартість кабелю у позиціях 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21;
3. Локальний кошторис 02-05-04, позиція 57 – не врахована вартість вимикача автоматичного;
4. Локальний кошторис 02-05-05, позиція 9, 10, 21, 22 (не врахована вартість клапанів, трубопроводів);
5. Локальний кошторис 02-04-01, позиція 22 – не врахована вартість шафи контролю кольорового телебачення;
здійснено з порушенням норм п 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», так як наведених вище ресурсів у складі відомості ресурсів (Додаток 5 тендерної документації) не було.
Також, доводимо до Вашого відома, що відомість ресурсів є складовою частиною кошторисної документації, яка в свою чергу є розділом затвердженого проекту. Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою архітектора - автора проекту з подальшим оформленням змін згідно ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проектної та робочої документації» з повторним затвердженням та проходженням експертизи проекту. Тому вважаємо, що внесення змін до проектно-кошторисної документації в частині обсягів робіт, специфікації обладнання та матеріалів, їх кількості можливе, за погодженням із замовником, у встановленому порядку лише розробником проекту або за його довіреністю іншими компетентними підприємствами або відповідальними особами, і будь-яке внесення змін іншими особами/підприємствами вважається порушенням законодавства.
З огляду на вище викладене, вважаємо Ваші дії щодо відхилення нашої пропозиції дискримінаційними, упередженими та противоправними, які порушують права та законні інтереси нас, як Учасника торгів та порушують основні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо переглянути та скасувати прийняте рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» обумовлюються підстави, згідно яких для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У складі Технічного завдання (Додаток 5 тендерної документації) Замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів на підставі, яких ТОВ «Океан – Сталеві конструкції» розрахувало ціну пропозиції, врахувавши усі наведені обсяги робіт та матеріальні ресурси.
Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції на підставі того,що:
1. Локальний кошторис 02-05-02 позиція 29 – не врахована вартість шафи з вимикачем;
2. Локальний кошторис 02-05-03 – не врахована вартість кабелю у позиціях 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21;
3. Локальний кошторис 02-05-04, позиція 57 – не врахована вартість вимикача автоматичного;
4. Локальний кошторис 02-05-05, позиція 9, 10, 21, 22 (не врахована вартість клапанів, трубопроводів);
5. Локальний кошторис 02-04-01, позиція 22 – не врахована вартість шафи контролю кольорового телебачення;
здійснено з порушенням норм п 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», так як наведених вище ресурсів у складі відомості ресурсів (Додаток 5 тендерної документації) не було.
Також, доводимо до Вашого відома, що відомість ресурсів є складовою частиною кошторисної документації, яка в свою чергу є розділом затвердженого проекту. Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою архітектора - автора проекту з подальшим оформленням змін згідно ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проектної та робочої документації» з повторним затвердженням та проходженням експертизи проекту. Тому вважаємо, що внесення змін до проектно-кошторисної документації в частині обсягів робіт, специфікації обладнання та матеріалів, їх кількості можливе, за погодженням із замовником, у встановленому порядку лише розробником проекту або за його довіреністю іншими компетентними підприємствами або відповідальними особами, і будь-яке внесення змін іншими особами/підприємствами вважається порушенням законодавства.
З огляду на вище викладене, вважаємо Ваші дії щодо відхилення нашої пропозиції дискримінаційними, упередженими та противоправними, які порушують права та законні інтереси нас, як Учасника торгів та порушують основні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо переглянути та скасувати прийняте рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2017 17:46
- При складанні технічного завдання Замовником були витримані усі вимоги, що передбачені ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме: надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї (довідково) та розміщено додатково затверджену проектну документацію, яка містить всю необхідну інформацію щодо технічної частини проекту. Наведених документів було достатньо аби учасник конкурсних торгів мав змогу скласти якісний кошторис, який би відображав виконання необхідних видів робіт в повному обсязі із залученням необхідних матеріалів.
Не врахування в кошторисі основних матеріальних ресурсів унеможливлює достовірно та якісно визначити вартість робіт, передбачених до виконання відомістю обсягів робіт.
- Процедура проведення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII. У своїй скарзі учасник посилається на Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», який встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і не має жодного відношення до процедури проведення закупівель. При проведенні процедури закупівлі Замовник ставить за мету отримати якісно складений кошторисний розрахунок згідно наданої документації із найменшою пропозицією. При проведенні конкурсних торгів процедура внесення змін до розробленої проектно-кошторисної документації і визначень якості самого робочого проекту не передбачається до розгляду.
Не врахування в кошторисі основних матеріальних ресурсів унеможливлює достовірно та якісно визначити вартість робіт, передбачених до виконання відомістю обсягів робіт.
- Процедура проведення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII. У своїй скарзі учасник посилається на Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», який встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і не має жодного відношення до процедури проведення закупівель. При проведенні процедури закупівлі Замовник ставить за мету отримати якісно складений кошторисний розрахунок згідно наданої документації із найменшою пропозицією. При проведенні конкурсних торгів процедура внесення змін до розробленої проектно-кошторисної документації і визначень якості самого робочого проекту не передбачається до розгляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2017 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Океан - Сталеві конструкції" |
12 181 166,00
UAH з ПДВ
|
12 131 166,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ |
12 285 752,37
UAH з ПДВ
|
12 180 752,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельно-бурове підприємство "Спецшахтобуд" |
12 352 024,80
UAH з ПДВ
|
12 352 024,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Океан - Сталеві конструкції" #34470193 |
Відхилено |
12 131 166,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2017 17:14
|
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ #31619520 |
Переможець |
12 180 752,37
UAH з ПДВ
|
12 травня 2017 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2017 14:12
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2017 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2017 13:50
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2017 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2017 11:45
|
Доп 3 до 32.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2017 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2017 16:54
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
21 червня 2017 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2017 11:57
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
14 червня 2017 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2017 14:13
|
Договір | укладений |
01 червня 2017 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов фінансування виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов фінансування будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт з об’єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |