Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії у гарячій воді, приєднане теплове навантаження)
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2017-03-07-000478-b adb2f4182d844808b53321dd162c09f4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шиманська Раїса Петрівна

380975073155 raisafvd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Вінницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров"я України"
Код ЄДРПОУ: 38512294
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Малиновського, буд. 11
Контактна особа: Шиманська Раїса Петрівна
380975073155
raisafvd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Переговорна процедура обрана відповідно до п.2 частини другої ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно " Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій" затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.12.2012р. за №2119/22431, Антимонопольний комітет України складає та веде електронну версію відповідного зведеного переліку суб'єктів природних монополій. Згідно даного переліку Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго" відноситься до субєктів природних монополій Вінницької області (№363 станом на 06.03.2017р.) Також, слід зазначити, що теплова енергія повинна постачається по існуючим фізичним тепловим мережам, оскільки зміна учасника потребує встановлення нової магістралі теплових мереж, що в свою чергу приведе до витрати значних бюджетних коштів, що є економічно недоцільним, а також не передбачено кошторисом ДУ "Вінницький ОЛЦ МОЗ України"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2017 11:29
Оскарження наміру укласти договір: 13 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії у гарячій воді, приєднане теплове навантаження)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання теплової енергії у гарячій воді - 514,749233 Гкал (для опалення - 504,749233 Гкал, для гарячого водопостачання - 10,00 Гкал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Малиновського, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 березня 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
1 послуга
Приєднане теплове навантаження - 3,632849 Гкал/год (0,330259 Гкал/год в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Малиновського, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 березня 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

07 березня 2017 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2017 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2017 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2017 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго"
#33126849
Переможець 730 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2017 11:29

Документи

07 березня 2017 11:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2017 11:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго"
#33126849
730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2017 11:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:33
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:30
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2017 16:25
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2017 16:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 липня 2017 16:08
Електронний підпис укладений
20 березня 2017 15:11
Договір 138.pdf укладений
20 березня 2017 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі теплової енергії з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (зменшити суму даного договору на 90000,00 (дев'яносто тисяч грн.)). Сума договору становить 640000,00 (шістсот сорок тисяч) грн.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №138, Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити на умовах і порядку, визначених Договором №138 від 20.03.2017р., дію даного Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №138, Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2017 — 30 грудня 2017
Сума оплати за договором: 640 000,00
UAH