Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Катетери
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2017-03-06-000354-b ● b008cfdfbff646e897e7c2b22371ffbb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський пологовий будинок №6 |
Код ЄДРПОУ: | 23494298 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, П.Запорожця, 26а |
Контактна особа: |
Віта Ірина Анастасія 380445124033 polbyd6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2017 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2017 10:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2017 10:35 |
Початок аукціону: | 09 березня 2017 11:02 |
Початок аукціону: | 09 березня 2017 11:02 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
1. Система ПК - 200шт;
2. Канюля в/в G -20 B/Braun - 300шт;
3. Канюля в/в G18 B/Braun - 150шт;
4. Канюля в/в G22 B/Braun - 300шт;
5. Подовжувач для iнфуз. помп.PP150LL "Balton" - 100шт;
6. Краник 3-х ход."Balton" - 200шт;
7. Голки для спінальної анестезії та діагностичної пункції зі зрізом типу Pencil point (Шпротта) G25 Пенкан® - 50шт.
Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. Наявність складу в Києві!!!!!!!!. 10. В комерційній пропозиції вказати виробника. 11. Зразки на запит обов’язкові.
Розгорнути
Згорнути
2. Канюля в/в G -20 B/Braun - 300шт;
3. Канюля в/в G18 B/Braun - 150шт;
4. Канюля в/в G22 B/Braun - 300шт;
5. Подовжувач для iнфуз. помп.PP150LL "Balton" - 100шт;
6. Краник 3-х ход."Balton" - 200шт;
7. Голки для спінальної анестезії та діагностичної пункції зі зрізом типу Pencil point (Шпротта) G25 Пенкан® - 50шт.
Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. Наявність складу в Києві!!!!!!!!. 10. В комерційній пропозиції вказати виробника. 11. Зразки на запит обов’язкові.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 штуки
1. Система ПК - 200шт;
2. Канюля в/в G -20 B/Braun - 300шт;
3. Канюля в/в G18 B/Braun - 150шт;
4. Канюля в/в G22 B/Braun - 300шт;
5. Подовжувач для iнфуз. помп.PP150LL "Balton" - 100шт;
6. Краник 3-х ход."Balton" - 200шт;
7. Голки для спінальної анестезії та діагностичної пункції зі зрізом типу Pencil point (Шпротта) G25 Пенкан® - 50шт.
Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. Наявність складу в Києві!!!!!!!!. 10. В комерційній пропозиції вказати виробника. 11. Зразки на запит обов’язкові.
Розгорнути
Згорнути
2. Канюля в/в G -20 B/Braun - 300шт;
3. Канюля в/в G18 B/Braun - 150шт;
4. Канюля в/в G22 B/Braun - 300шт;
5. Подовжувач для iнфуз. помп.PP150LL "Balton" - 100шт;
6. Краник 3-х ход."Balton" - 200шт;
7. Голки для спінальної анестезії та діагностичної пункції зі зрізом типу Pencil point (Шпротта) G25 Пенкан® - 50шт.
Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. Наявність складу в Києві!!!!!!!!. 10. В комерційній пропозиції вказати виробника. 11. Зразки на запит обов’язкові.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 березня 2017
—
15 березня 2017
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2017 10:35 |
Вимоги до Учасника торгів.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2017 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" |
20 529,33
UAH з ПДВ
|
20 529,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ООО "Виджи Медикал" |
23 387,40
UAH з ПДВ
|
22 664,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" |
23 857,79
UAH з ПДВ
|
22 664,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
23 972,82
UAH з ПДВ
|
23 972,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" #38737679 |
Переможець |
20 529,33
UAH з ПДВ
|
09 березня 2017 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог №85 ТОВ Медікал комерс.pdf | укладений |
06 квітня 2017 11:00
|