На сьогодні в системі:
Послуги з супроводу та забезпечення технологічних процесів (послуги із забезпечення персоналом в тому числі тимчасовим) для шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017 ((Services of temporary Personnel including) for Eurovision Song Contest 2017 show)
Очікувана вартість
3 500 000 UAH
UA-2017-03-04-000132-b f6882447fe6041bfb9f521e9446ef32c
Допорогові закупівлі    Відмінена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Ількович Грицак

+380444814693 tender.esc2017@ntu.ua

Оголошення про проведення допорогової закупівлі

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа замовника: Павло Ількович Грицак
+380444814693
tender.esc2017@ntu.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2017 23:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 23:55
Початок аукціону: 14 березня 2017 15:22
Очікувана вартість: 3 500 000 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з супроводу та забезпечення технологічних процесів (послуги із забезпечення персоналом в тому числі тимчасовим) для шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 березня 2017 15:41
Електронний цифровий підпис
07 березня 2017 15:40
Додаток 1 зі змінами.doc
07 березня 2017 15:40
Оголошення (працівники).doc
07 березня 2017 15:40
Appendix 1 - TS (amended).doc
04 березня 2017 23:19
Appendix 4 - Calculation.xlsx
04 березня 2017 23:19
Appendix 3 - Price offer.doc
04 березня 2017 23:19
Appendix 2 - Qualification (stagehands).doc
04 березня 2017 23:19
Додаток 4 - Розрахунок.xlsx
04 березня 2017 23:19
Додаток 3 - Цінова пропозиція.doc
04 березня 2017 23:19
Додаток 2 - Кваліфікація (вантажники).doc
04 березня 2017 23:19
Додаток 1.2.pdf
04 березня 2017 23:19
Додаток 1.1.pdf
07 березня 2017 15:41
Електронний цифровий підпис
04 березня 2017 23:20
Електронний цифровий підпис
07 березня 2017 15:40
Додаток 1 зі змінами.doc
04 березня 2017 23:19
Додаток 1 - ТЗ (вантажники).doc
07 березня 2017 15:40
Оголошення (працівники).doc
04 березня 2017 23:18
Оголошення (Announcement).doc
07 березня 2017 15:40
Appendix 1 - TS (amended).doc
04 березня 2017 23:19
Appendix 1 - TS (stagehands).doc
04 березня 2017 23:19
Appendix 4 - Calculation.xlsx
04 березня 2017 23:19
Appendix 3 - Price offer.doc
04 березня 2017 23:19
Appendix 2 - Qualification (stagehands).doc
04 березня 2017 23:19
Додаток 4 - Розрахунок.xlsx
04 березня 2017 23:19
Додаток 3 - Цінова пропозиція.doc
04 березня 2017 23:19
Додаток 2 - Кваліфікація (вантажники).doc
04 березня 2017 23:19
Додаток 1.2.pdf
04 березня 2017 23:19
Додаток 1.1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение информации
Дата подання: 09 березня 2017 14:00
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:13
Добрый день! В техническом задании к тендеру речь идет о том, что персонал должен быть застрахован. Уточните, пожалуйста, о каком страховании идет речь (страхование жизни, медицинское страхование, страхование от несчастных случаев)? Для работ на какой высоте планируется использовать временный персонал? И входят ли данные специалисты в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? Входят ли руководители групп в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? Сообщите, пожалуйста, время старта и время окончания смен (дневных и ночных) на объекте? И будут ли перерывы на обед/перекуры у наемного персонала? Будет ли обустроено место для приема пищи и раздевалка для временных работников? Насколько оперативно поставщик, в случае необходимости, должен предоставлять доп. персонал: операторов погрузчика, посыльных, маляров, плотников и сварщиков? На каких видах техники будет работать оператор вилочного погрузчика (авто, газ, электро)? Какие дополнительные допуски и удостоверения он должен иметь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточните, пожалуйста, о каком страховании идет речь (страхование жизни, медицинское страхование, страхование от несчастных случаев)? (Мова йде про медичне страхування, страхування від несчастних випадків).
Для работ на какой высоте планируется использовать временный персонал? (До 20 метрів)
И входят ли данные специалисты в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? (Так)
Входят ли руководители групп в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? (Так)
Сообщите, пожалуйста, время старта и время окончания смен (дневных и ночных) на объекте? (09:00 - 15:00, 15:00 - 21:00, 21:00 - 03:00
03:00 - 09:00.
И будут ли перерывы на обед/перекуры у наемного персонала? (Так)
Будет ли обустроено место для приема пищи и раздевалка для временных работников? (Так планується)
Насколько оперативно поставщик, в случае необходимости, должен предоставлять доп. персонал: операторов погрузчика, посыльных, маляров, плотников и сварщиков? (План робіт на наступний день буде формуватися до 15:00 у попередній день.)
На каких видах техники будет работать оператор вилочного погрузчика (авто, газ, электро)? (авто, газ, электро)
Какие дополнительные допуски и удостоверения он должен иметь? (Відповідно до стандарів, що прийняті в цій сфері.)
Трудовые отношения, или гражданско-правовые?
Дата подання: 09 березня 2017 17:11
Дата відповіді: 09 березня 2017 18:12
Скажите, пожалуйста, принципиальна ли для вас форма взаимоотношений между компанией-подрядчиком и ее людьми? То есть могут ли это быть гражданско-правовые отношения, или это должны быть трудовые отношения, то есть люди должны быть оформлены в штат компании-подрядчика?
Відповідь: Форма трудових відносин між Учасником і її працівниками є не принциповою. Це можуть бути як цивільно-правові відносини Учасника з працівниками так і його штатні працівники.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2017 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" 3 115 222
UAH з ПДВ
2 499 000
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МУРАВЕЙ-УКРАИНА" 3 480 000
UAH з ПДВ
2 500 000
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАФТСМЕН" 3 399 999
UAH з ПДВ
2 900 000
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2017 18:23
12.2_про санкції.pdf
13 березня 2017 18:23
12.1_стаття 17.pdf
13 березня 2017 18:23
11.10_ Витяг з ЄДРПОУ 16.01.pdf
13 березня 2017 18:22
11.10_ Витяг з ЄДРПОУ 16.01.pdf
13 березня 2017 18:21
11.8.2.6_ІНН Опанасюк В.В..pdf
13 березня 2017 18:21
11.8.2.5_Паспорт.pdf
13 березня 2017 18:18
11.6_про субпідрядників.pdf
13 березня 2017 18:14
11.2.2.4_Договір 4.pdf
13 березня 2017 18:14
11.2.2.3_Договір 3 Бориспіль.pdf
13 березня 2017 18:07
11.2.1_маттехбаза.pdf
13 березня 2017 18:07
11.3.1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2017 17:36
Scan 01.pdf

Публічні документи

13 березня 2017 21:59
Досвід (1).pdf
13 березня 2017 21:59
Технічне завдання.pdf
13 березня 2017 21:59
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп"
#35634872
Переможець 2 499 000
UAH з ПДВ
16 березня 2017 18:37

Документи

16 березня 2017 18:37
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16.03.2017 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп"
#35634872
2 499 000
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2017 18:37
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
05 квітня 2017 20:54
Причина скасування
Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-03-20-002683-b), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні.
Документи
04 квітня 2017 13:54 Протокол закриття.pdf
05 квітня 2017 20:54 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку