На сьогодні в системі:
Послуги митного брокера для оформлення вантажів Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Очікувана вартість
3 475 300 UAH
UA-2017-03-04-000129-b 9b3fe93365dd4494a0a2f8e760203d48
Допорогові закупівлі    Відмінена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Ількович Грицак

+380444814693 tender.esc2017@ntu.ua

Оголошення про проведення допорогової закупівлі

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа замовника: Павло Ількович Грицак
+380444814693
tender.esc2017@ntu.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2017 23:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 23:46
Початок аукціону: 14 березня 2017 14:26
Очікувана вартість: 3 475 300 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 753 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги митного брокера для оформлення вантажів Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
ДК 021:2015: 66130000-0 — Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації частина 1
Дата подання: 06 березня 2017 12:13
Дата відповіді: 09 березня 2017 10:11
Ознайомившись з технічною документацією звертаємо увагу на невідповідність її окремих положень вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до Митного кодексу України, митний брокер – це підприємство, що надає послуги з декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України (ст. 416 МКУ). Відповідно до ст. 257 МКУ Декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. Відповідно до ч. 5 ст. 265 МКУ Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені. Стаття 266 МКУ встановлює обов’язки декларанта, серед іншого це сплата митних платежів або забезпечення їх сплати відповідно до розділу X цього Кодексу. Враховуючи той факт, що договір на здійснення митних послуг в частині декларування товарів митному органу є договором доручення, то відповідно до норм ЦКУ Довіритель (Замовик послуг митного брокера) забов’ячзаний забезпечити Повіренного (постачальник послуг) усім необхідним для здійснення останнім своїх договірних забов’язань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги переможця тендеру будуть рекомендовані офіційним Делегаціям (учасникам) для оформлення вантажів для організації виступу. Такі послуги мають надаватися виключно за рахунок Делегацій. У разі необхідності, переможець тендеру повинен мати змоги виступити одержувачем вантажу та здійснити його митне оформлення.
Щодо вимог тендерної документації частина 2
Дата подання: 06 березня 2017 12:13
Дата відповіді: 09 березня 2017 10:10
1. Таким чином, на митного брокера, як професійну особа в процедурі декларування товарів законодавство не покладає обов’язок здійснювати за свій рахунок сплату митних платежів (ПДВ, мито та інші). Більш того, порядок заповнення митної декларації передбачає відображення в графі «В» митної декларації код ЕДРПОУ, як платника митних платежів до митного органу, так й особу, яка має право віднести до відповідних податкових декларацій суми податків, що сплачені під час митного оформлення. В зв’язку з чим, відображення фактичного імпортера, як особу, яка сплатила зазначені у митній декларації митні платежі, можливо у разі, якщо такий імпортер самостійно перерахував кошти до митного органу, або такі кошти перерахував митний брокер, попередньо отримавши їх від імпортера. В зв’язку з чим, прошу звернути увагу, що темнична вимога сплата митних платежів за рахунок Постачальника не відповідає вимогам, що встановлює МКУ до діяльності митного брокера. Та свідчить про бажання здійснювати скрите кредитування податкових забов’язань. Прошу внести зміни до цієї технічної вимоги. 2. З урахування вищезазначеного технічна вимога щодо «виступати технічним імпортером» взагалі не відноситься до послуг митного брокера, та не може бути предметом договору на надання послуг митного брокера. Така вимога взагалі відсторонює замовника тендеру від зовнішньоекономічної діяльності, що унеможливлює взагалі надання послуг митного брокеру Замовнику тендера. Прошу скасувати цю технічну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 8 ст. 4 МКУ Декларант - особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування.
Відповідно до п. 63 ст. 4 МКУ уповноважена особа (представник) - особа, яка на підставі договору або належно оформленого доручення, виданого декларантом, наділена правом вчиняти дії, пов’язані з проведенням митних формальностей, щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта;
Відповідно до частини першої статті 293 глави 43 Митного кодексу України особою, на яку покладається обов’язок зі сплати митних платежів, є декларант. Якщо декларування товарів здійснюється особою, уповноваженою на це декларантом, на таку особу покладається обов’язок зі сплати митних платежів солідарно з декларантом.
Частиною 5 зазначеної статті передбачено, що особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов'язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.
Послуги переможця тендеру будуть рекомендовані офіційним Делегаціям (учасникам) для оформлення вантажів для організації виступу. Такі послуги мають надаватися виключно за рахунок Делегацій. У разі необхідності, переможець тендеру повинен мати змоги виступити одержувачем вантажу та здійснити його митне оформлення.
Щодо вимог тендерної документації частина 3
Дата подання: 06 березня 2017 12:15
Дата відповіді: 07 березня 2017 19:28
3. Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює кваліфікаційні критерії до учасників. Серед цих критеріїв є критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно до оголошеного попереднього відбору учасників на закупівлю «Послуг митного брокеру…». Та з урахуванням вищезазначеного, підтвердженням досвід виконання аналогічного договору є наявність у учасника закупівлі інших договорів на надання послуг митного брокера. Діяльність митного брокеру є загальною, та не передбачає окремих спеціалізацій. Тому вимога досвіду по декларування виключно обладнання для спортивних заходів чи концертів є вимогою поза межами норм чинного законодавства. Прошу скасувати цю технічну вимогу. 4. Діюче законодавство на містить вимоги щодо страхування відповідальності митного брокера (така вимога дійсно була, але скасована ще у 2015 році). Тому, прошу надати роз’яснення щодо законності такої вимоги, та представити більш конкретні вимоги щодо предмету страхування, страхової суми та інші.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, такий критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У додатку 2 Оголошення міститься перелік документів, які необхідно надати учаснику у складі його пропозиції для підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» необхідно надати «довідку, у довільній формі, про наявність досвіду надання аналогічних послуг за останні 5 років, в якій повинен бути зазначений предмет договору, інформація про найменування замовника, для якого надавались послуги (із зазначенням його номерів телефонів та місцезнаходження)».
Таким чином, вимога, вказана у додатку 1 Оголошення «Технічне завдання» стосовно того, що постачальник повинен мати досвід із декларування та митного оформлення обладнання для спортивних заходів, концертів не є кваліфікаційним критерієм у розумінні норм Закону.
Слід також зазначити, що Замовник може зазначати вимоги/інформацію відповідно до законодавства, які вважає за необхідне встановити.
Законодавство не передбачає заборони для Замовника встановлювати в оголошенні про проведення попереднього відбору учасників на закупівлю вимог, пов’язаних з необхідністю переконатись в наявності у постачальника досвіду із декларування та митного оформлення обладнання для спортивних заходів, концертів, які можуть вважатись аналогічними предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, вищевказана вимога не порушує норми чинного законодавства України.
Стосовно 4 пункту будуть внесені відповідні зміни.
Щодо вимог тендерної документації частина 4
Дата подання: 06 березня 2017 12:17
Дата відповіді: 09 березня 2017 13:28
5. Вимоги замовника щодо необхідних послуг на стільки не конкретні, що унеможливлюють створити пропозицію. Не зрозуміло, за якими принципами, з використання яких первісних даних було розраховано очікувану вартість предмета закупівлі. Прошу надати біль детальну інформацію щодо кількості необхідних послуг за переліком, що зазначено в додатку 1 Оголошення. • Митне оформлення у режимі імпорт (випуск для вільного обігу) включаючи оформлення ПП/ПД проходження відділів номенклатури, тарифів, платежів тощо з оформленням ВМД до 5 аркушів МД-3 вантажів що надходять авто транспортом на Київській міській митниці ДФС Прошу визначити кількість послуг в штуках та пояснити за якими типами договорів буде відбуватися ввезення товару? За якими групами товарів відповідно УКТ ЗЕД товари плануються до ввезення? • Оформлення додаткового листа МД-3 - Позиція суперечить позиції вище, яка передбачає оформлення листа МД-3 в составі загального митного оформлення. • Митне оформлення вантажів в режимі тимчасове ввезення / вивезення з використанням Карнет АТА на митних переходах ДФС - Прошу визначити кількість оформлень та митні переходи • Сплата митних платежів та ПДВ за рахунок Постачальника (у разі необхідності) - прошу скасувати як так, що не відповідає діючому законодавству. • Сплата послуг митного терміналу за рахунок Постачальника (у разі необхідності) - Прошу визначити кількість таких послуг • Надання послуг технічного імпортера - прошу скасувати як так, що не відповідає діючому законодавству • Отримання дозволів та висновків органів державної влади для імпорту. Надання консультаційних послуг з підготовки документів - Прошу визначити найменування дозволів, висновків та їх кількість. Для розрахунку послуг учасники повинні розуміти про які саме державні органи та які саме дозволи необхідно буде отримувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо митного оформлення у режимі імпорт: орієнтовна кількість декларацій може складати від 0 до 30.
Щодо оформлення додаткового листа МД-3. Попередня позиція передбачає оформлення декларації до 5 аркушів МД-3. Необхідно надати вартість оформлення додаткових аркушів вказавши вартість за кожний наступний аркуш МД-3
Щодо митного оформлення АТА Карнетів: орієнтовна кількість 200 вантажівок. Митні переходи Ягодин ,Волинської митниці ДФС та Краковець, Львівської митниці ДФС. Можливі оформлення авіа вантажів у ДМА Бориспіль.
Інформація, щодо сплати митних платежів та надання послуг імпортера: надана у складі відповіді на питання “Щодо вимог тендерної документації частина 2”.
Інформація, щодо товару; кількості АТА Карнетів; сплати послуг митного терміналу; отримання дозволів та висновків органів державної влади для імпорту буде уточнюватися в період укладення договору з переможцем переговорної процедури закупівлі, що передбачено Оголошенням.
Проект договору
Дата подання: 08 березня 2017 15:06
Дата відповіді: 09 березня 2017 10:19
Просимо оприлюднити проект договору, який повинен бути підписаний переможцем торгів.
Відповідь: Ця процедура проводиться з метою проведення попереднього відбору постачальників послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році» від 21.12.2016 року № 966.
Проект договору буде обговорюватися з преможцем попереднього відбору, під час переговорної процедури.
Питання щодо кількості послуг для розрахунку пропозиції
Дата подання: 09 березня 2017 23:07
В оновленої редакції Додатку 1 Технічної документації зазначено лише кількість послуг щодо Митного оформлення у режимі імпорт 30 шт та щодо Митного оформлення вантажів в режимі тимчасове ввезення / вивезення 200 шт. При цьому Додаток 4 "Детальний розрахунок вартості цінової пропозиції" вимагає надати відомості про загальну вартість послуг за позиціями "Оформлення додаткового листа МД-3 " та "Оформлення додаткового АТА Карнет / вантажівки ". Однак, замовником не встановлено кількість таких послуг, що унеможливлює здійснити загальний розрахунок пропозиції (не має на що помножувати вартість однієї послуги для розрахунку загальної вартості послуг по кожної позиції). Просимо, внести зміни до Додатку 1 та вказати кількість послуг за позиціями: "Оформлення додаткового листа МД-3 " , "Оформлення додаткового АТА Карнет / вантажівки"
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-04-000129-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Компанія "Донбасзовнішсервіс", Код ЄДРПОУ:37790155
Дата подання: 09 березня 2017 23:31
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додаток № 1 Оголошення «Послуги митного брокера для оформлення вантажів Пісенного Конкурсу Євробачення 2017» містить вимоги, яким повинен відповідати учасник. Серед іншого, вимогу щодо «досвіду по декларуванню та митному оформленню обладнання для спортивних заходів, концертів ( надати портфоліо виконаних робіт)».

Але, кваліфікаційні вимоги до учасників встановлено ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Серед цих критеріїв є критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно до оголошеного попереднього відбору учасників на закупівлю «Послуг митного брокеру…». Та з урахуванням вищезазначеного, підтвердженням досвід виконання аналогічного договору є наявність у учасника закупівлі інших договорів на надання послуг митного брокера. Діяльність митного брокеру є загальною, та не передбачає окремих спеціалізацій. Тому вимога досвіду по декларуванню виключно обладнання для спортивних заходів чи концертів є вимогою поза межами норм чинного законодавства.
Вимагаю скасувати цю технічну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2017 10:15
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, такий критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У додатку 2 Оголошення міститься перелік документів, які необхідно надати учаснику у складі його пропозиції для підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» необхідно надати «довідку, у довільній формі, про наявність досвіду надання аналогічних послуг за останні 5 років, в якій повинен бути зазначений предмет договору, інформація про найменування замовника, для якого надавались послуги (із зазначенням його номерів телефонів та місцезнаходження)». Таким чином, вимога, вказана у додатку 1 Оголошення «Технічне завдання» стосовно того, що постачальник повинен мати досвід із декларування та митного оформлення обладнання для спортивних заходів, концертів не є кваліфікаційним критерієм у розумінні норм Закону. Слід також зазначити, що Замовник може зазначати вимоги/інформацію відповідно до законодавства, які вважає за необхідне встановити. Законодавство не передбачає заборони для Замовника встановлювати в оголошенні про проведення попереднього відбору учасників на закупівлю вимог, пов’язаних з необхідністю переконатись в наявності у постачальника досвіду із декларування та митного оформлення обладнання для спортивних заходів, концертів, які можуть вважатись аналогічними предмету закупівлі. Враховуючи викладене, вищевказана вимога не порушує норми чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2017 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Донбасзовнішсервіс" 1 472 600
UAH з ПДВ
7 000
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОГІСТИК-ПЛЮС" 3 442 800
UAH з ПДВ
7 100
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРП-ЕКСПО" 7 200
UAH з ПДВ
7 200
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М-ЕНД-С" 552 000
UAH з ПДВ
252 747
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОКБРІДЖ" 997 560
UAH з ПДВ
265 031
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАР ЛОДЖИСТІКС ГРУП" 3 398 400
UAH з ПДВ
2 200 000
UAH з ПДВ
Документи
Вр-Груп, Товариство З Обмеженою Відповідальністю 3 200 224.68
UAH з ПДВ
3 130 718.68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК-ЕКСПО 3 407 600
UAH з ПДВ
3 190 000
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2017 16:20
sign.p7s
13 березня 2017 16:15
Статут.PDF
13 березня 2017 16:15
протокол.PDF
13 березня 2017 16:15
приказ.PDF
13 березня 2017 16:15
паспорт директора.PDF
13 березня 2017 16:15
договор страховой.PDF
13 березня 2017 16:15
Витяг_ЄДР.pdf
13 березня 2017 16:15
040 НСТ Украина кадры.pdf

Публічні документи

13 березня 2017 18:00
sign.p7s
13 березня 2017 17:57
Інформаційна довідка.pdf
13 березня 2017 17:57
Витяг реєстрація.pdf
13 березня 2017 17:57
Додаток 1 Оголошення.pdf
13 березня 2017 17:57
Додаток 4 розрахунок.pdf
13 березня 2017 17:57
Додаток 2 + довідки.pdf

Публічні документи

13 березня 2017 19:35
довідка Габрелян.pdf
13 березня 2017 19:28
Витяг с реестра от 14.03.2016.pdf
13 березня 2017 19:27
технічне завдання.pdf
13 березня 2017 19:23
довідка підприемство.pdf
13 березня 2017 19:22
наказ.pdf
13 березня 2017 19:22
устав.pdf
13 березня 2017 19:20
довідка працівники.pdf
13 березня 2017 19:20
довідка досвід.pdf
13 березня 2017 19:18
довідка обладнання.pdf
13 березня 2017 19:17
розрахунок.pdf
13 березня 2017 19:17
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2017 14:37
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2017 14:37
Персонал.pdf
13 березня 2017 14:37
МТБ.pdf
13 березня 2017 14:37
Ліцензія.pdf
13 березня 2017 14:37
Досвід.pdf
13 березня 2017 14:37
Довідка+опис+статут.pdf
13 березня 2017 14:37
Витяг та виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Донбасзовнішсервіс"
#37790155
Переможець 7 000
UAH з ПДВ
20 березня 2017 19:59

Документи

20 березня 2017 19:59
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20.03.2017 19:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Донбасзовнішсервіс"
#37790155
7 000
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2017 19:59
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
04 квітня 2017 12:52
Причина скасування
Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-03-24-002848-b), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні.
Документи
04 квітня 2017 12:52 Протокол закриття.doc
Дата скасування
05 квітня 2017 21:03
Причина скасування
Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-03-24-002848-b), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні.
Документи
04 квітня 2017 14:00 Протокол закриття.pdf
05 квітня 2017 21:03 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку