Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

частини до аудіо та відеобладнання (рентгенівська плівка)
Очікувана вартість
170 520,00 UAH
UA-2017-03-04-000007-a 682dc1e4629344eba27fc57b8dbb7281
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Тетяна

+380993291708 KOTOWSKAML@YA.RU

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01998803
Місцезнаходження: 66300, Україна , Одеська обл., Подільськ (Котовськ), ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 23
Контактна особа: Назарова Тетяна
+380993291708
KOTOWSKAML@YA.RU
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 Тыс. шт.
частини до аудіо та відеобладнання (рентгенівська плівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська обл., Подільськ (Котовськ), проспект Перемоги 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

06 березня 2017 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2017 14:22
ПРОТОКОЛ № 39.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НИВАМЕД"
#38723095
Переможець 170 520,00
UAH
06 березня 2017 09:14

Документи

06 березня 2017 09:14
Електронний підпис
04 березня 2017 14:44
ПРОТОКОЛ № 39.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2017 09:49
дод.угода 3.pdf зміни до договору
24 жовтня 2017 09:48
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2017 10:02
2220-1.pdf зміни до договору
04 вересня 2017 10:02
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2017 16:59
Дод.угода до Договору№2220-1.pdf зміни до договору
17 травня 2017 16:58
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2017 16:51
Електронний підпис укладений
17 травня 2017 16:47
Електронний підпис укладений
06 березня 2017 09:38
Договір39.pdf укладений
06 березня 2017 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю, Сторони вирішили внести зміни до специфікації до Договору № 22220/1 від 06.03.2017 р., та викласти специфікацію в новій редакції.Загальна сума договору зменшиться на 473 грн. 60 коп. (чотириста сімдесят три грн. 60 коп.) та складатиме 170 046 грн. 40 коп. ( сто сімдесят тис. сорок шість грн. 40 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2220/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю, Сторони вирішили внести зміни до специфікації до Договору № 22220/1 від 06.03.2017 р., та викласти специфікацію в новій редакції. Загальна сума договору зменшиться на 473 грн. 60 коп. (чотириста сімдесят три грн. 60 коп.) та складатиме 170 046 грн. 40 коп. ( сто сімдесят тис. сорок шість грн. 40 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2220/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням додаткової потреби на деякі товари, Сторони вирішили внести зміни до специфікації до договору, та в результаті зменшити суму договору. Пункт 3.1 до Договору зменшити на 2048,40 грн. (Дві тис. сорок вісім грн. 40 коп.), тобто ціна цього Договору становитиме 167998,00 грн.(Сто шістдесят сім тис. дев'ятсот дев'яносто вісм грн.00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 2220/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зменшенням потреби в закупівлі РМП(рентгенплівки), Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі по Договору 2220/1 від 06.03.17р., на суму 46350,00 (Сорок шість тис. триста п'ятдесят грн. 00 коп.), в зв'язку з чим загальна вартість Договору складатиме 121648,00 (сто двадцять одна тис. шістсот сорок вісім грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2220/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML