Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ
Очікувана вартість
1 275 000,00 UAH
UA-2017-03-03-001553-c f917ed41964a4aa4a6d387a21416dd3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунець Віктор Петрович

+380385020601 sn_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСИНЯВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40226468
Місцезнаходження: 31400, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Стара Синява, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Контактна особа: Дунець Віктор Петрович
+380385020601
sn_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2017 18:57
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2017 18:57
Початок аукціону: 20 березня 2017 14:46
Очікувана вартість: 1 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,39%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 т
Вугілля кам’яне марки ДГ Ж А КОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, Старосинявський район, смт Стара Синява, ВУЛИЦЯ Грушевського, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
275 т
Вугілля кам’яне марки ДГ КОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, Старосинявський район, смт Стара Синява, ВУЛИЦЯ Грушевського, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2017 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 18:53
Тендерна документація - вугілля, торф.doc
06 березня 2017 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 18:53
Тендерна документація - вугілля, торф.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо визначення предмету закупівлі вугільної суміші ДГЖАКОМ 13-100
Дата подання: 05 березня 2017 11:47
Дата відповіді: 07 березня 2017 22:24
Предметом закупівлі є запатентована вугільна суміш ДГЖАКОМ 13-100, повідомляємо, що відповідно до відомостей з Державного реєстру патентів України на корисні моделі винахідниками та власниками патенту на дану суміш вугілля є: Скляр Петро Тимофійович (вул. Совєтська, буд. 58, кв. 31, м. Луганськ, 91016 (UA)), Філіппенко Юрій Миколайович (кв. Ленінського комсомолу, буд. 2, кв. 21, м. Луганськ, 91006 (UA)); Жорчинський Віталій Віталійович (вул. Калініна, буд. 3, кв. 6, м. Антрацит, Луганська обл., 94613 (UA)). Мета закупівлі запатентованого вугілля є свідоме обмеження конкуренції, та дії в інтересах окремих осіб. В подальшому власники патенту звертаються до "небажаних" переможців з вимогою сплатити великі грошові кошти за використання запатентованої суміші вугілля без згоди патентовласника. З метою приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства просимо повідомити потенційних учасників про наступне: 1. Чи потрібна згода патентовласників для участі в даній закупівлі? 2. Хто, і за яку суму винагороди запропонував Замовнику визначити предметом закупівлі запатентоване вугілля?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. При визначенні марки вугілля ДГ/Ж/А КОМ (13-100) ми керувались виключно нормативними документами, зокрема таблицею 1 розділу 3 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» зі змінами, затвердженими та введеними в дію наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 1470 від 11.12.2013 р., де передбачено можливість постачання суміші вугілля ДГ/Ж/А з розміром кусків 13-100 (КОМ). При цьому, від Учасників вимагається надання копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття пропозицій. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний. Питання стосовно власника патенту, порушення його прав та законних інтересів не відносяться до компетенції Замовника, оскільки ми не встановлюємо і не перевіряємо походження товару в суб’єктів господарювання, що нам постачається. Адже вугілля, запропоноване Учасником, може бути придбане в особи, яка його виробляє без порушення Ваших прав, тобто з Вашим дозволом.
Тому, з питань порушення Ваших прав суб’єктами господарювання, що виробляють та/або постачають вугілля кам’яне, звертайтесь будь ласка до цих осіб, які на Вашу думку їх порушують.
Замовник не дав відповідь на друге запитання!!
Дата подання: 09 березня 2017 08:55
Дата відповіді: 10 березня 2017 15:24
Шановні члени тендерного комітету Прошу Вас повідомити Хто, і за яку суму винагороди запропонував Замовнику визначити предметом закупівлі запатентоване вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100 ???
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Повідомляємо вам, що Замовник самостійно визначає потребу у закупівлі товарів, робіт і послуг, керуючись виключно чинним законодавством України. Сформулюйте будь-ласка ваше запитання чіткіше, ми раді будемо відповісти на нього.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2017 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Нова перспектива 880 600,00
UAH з ПДВ
880 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерго Системи" 1 020 000,00
UAH з ПДВ
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Надра-Ресурс 1 272 500,00
UAH з ПДВ
1 267 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 1 269 100,00
UAH з ПДВ
1 269 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2017 13:47
статут оригінал.pdf
18 березня 2017 13:47
ЕГ 17.1596.rar
18 березня 2017 13:47
кваліф_хмельницьк2.PDF
18 березня 2017 13:47
кваліф_хмельницьк.PDF
18 березня 2017 13:47
ВипискаЗрішення.pdf
18 березня 2017 13:47
довідки банк.pdf
18 березня 2017 13:47
реєстр.PDF
18 березня 2017 13:47
сертиф5.pdf
18 березня 2017 13:47
кваліф_старосинявка.PDF
18 березня 2017 13:47
цінова_старосинявка.PDF

Публічні документи

18 березня 2017 16:00
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
18 березня 2017 16:00
Копія Статуту.pdf
18 березня 2017 16:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 квітня 2017 14:12
дпі
21 квітня 2017 11:26
мав
19 квітня 2017 09:57
Пропозиція(зі змінами)
17 березня 2017 14:25
пролонгація.pdf
17 березня 2017 14:25
гарантія замінити товар.pdf
17 березня 2017 14:25
Договір.pdf
17 березня 2017 14:25
пояснювальна про якість.pdf
17 березня 2017 14:25
Договір вугілля.pdf
17 березня 2017 14:25
Сертифікат ДГЖАКОМ 2 ст.JPG
17 березня 2017 14:25
копія статуту.pdf
17 березня 2017 14:25
електронна гарантія.pdf
17 березня 2017 14:25
ПД.pdf
17 березня 2017 14:25
ст. 17 публічні закупівлі.pdf
17 березня 2017 14:25
працівники.pdf
17 березня 2017 14:25
довіреність.pdf
17 березня 2017 14:25
копія наказу.pdf
17 березня 2017 14:25
рішення засновника.pdf
17 березня 2017 14:25
Пропозиція.pdf
17 березня 2017 14:25
реєстр.pdf

Публічні документи

17 березня 2017 13:02
пропозиція.PDF
16 березня 2017 17:20
наказ та паспорт.PDF
16 березня 2017 17:20
статут.PDF
16 березня 2017 17:20
реєстр.PDF
16 березня 2017 17:20
дов уповноважена особа.PDF
16 березня 2017 17:20
дов субпідрядники.PDF
16 березня 2017 17:20
гар лист заміна товару.PDF
16 березня 2017 17:20
сертифікат.pdf
16 березня 2017 17:20
дов банк.PDF
16 березня 2017 17:20
оригінал Статуту.PDF
16 березня 2017 17:20
гар лист ст17.PDF
16 березня 2017 17:20
досвід постачання.PDF
16 березня 2017 17:20
дов працівники.PDF
16 березня 2017 17:20
згода персон дані.PDF
16 березня 2017 17:20
G2420.7z
16 березня 2017 17:20
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Нова перспектива

ТОВ "Енерго Системи"

ПП Надра-Ресурс

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Нова перспектива
#32475509
Відхилено 880 600,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2017 09:27
ТОВ "Енерго Системи"
#36731895
Відхилено 1 020 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2017 09:33
ПП Надра-Ресурс
#38662263
Переможець 1 267 500,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2017 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2017 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Надра-Ресурс
#38662263
1 267 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 09:08
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:05
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 січня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:59
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 січня 2018 15:58
Електронний підпис укладений
29 травня 2017 17:19
Електронний підпис укладений
29 травня 2017 17:18
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 травня 2017 17:14
Електронний підпис укладений
04 травня 2017 14:20
Договір укладений
04 травня 2017 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 230
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2017 — 28 лютого 2018
Сума оплати за договором: 1 275 000,00
UAH з ПДВ