Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нерегулярні пасажирські перевезення
Очікувана вартість
774 965,00 UAH
UA-2017-03-03-001552-c 3ee1d04ac8e74255ad1215aa3cef18da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочеткова Світлана Олександрівна

380950448155 hlg_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459114
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Благовіщенська, 34
Контактна особа: Кочеткова Світлана Олександрівна
380950448155
hlg_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 21:00
Початок аукціону: 21 березня 2017 12:05
Очікувана вартість: 774 965,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Нерегулярні пасажирські перевезення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нерегулярні пасажирські перевезення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Благовіщенська, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТК ТРАНСАВТО 774 965,00
UAH з ПДВ
774 965,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вікінг-Авто 774 965,00
UAH з ПДВ
774 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2017 15:59
форма тендерна пропозиція
29 березня 2017 15:59
Копія ліцензії
29 березня 2017 15:59
Реєстр документів
20 березня 2017 13:01
рішення засновника.PDF
20 березня 2017 13:01
копія паспорту.PDF
20 березня 2017 13:01
копія ліцензії.PDF
20 березня 2017 13:01
Cтатут.PDF
20 березня 2017 13:01
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.PDF
20 березня 2017 13:01
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF
20 березня 2017 13:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
20 березня 2017 13:01
ЛИСТ ЗГОДА.PDF
20 березня 2017 13:01
ДОВІДКА ПРО ПРАЦІВНИКІВ.PDF
20 березня 2017 13:01
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF

Публічні документи

20 березня 2017 14:20
статут.PDF
20 березня 2017 14:20
Копія паспорта.PDF
20 березня 2017 14:20
копія ліцензії.PDF
20 березня 2017 14:20
технічна специфікація.PDF
20 березня 2017 14:20
реєстр документів.PDF
20 березня 2017 14:20
проект договору.PDF
20 березня 2017 14:20
про правомочність.PDF
20 березня 2017 14:20
про банкрутство.PDF
20 березня 2017 14:20
лист згода.PDF
20 березня 2017 14:20
інформаційна довідка.PDF
20 березня 2017 14:20
гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТК ТРАНСАВТО

ТОВ Вікінг-Авто

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТК ТРАНСАВТО
#34632853
Переможець 774 965,00
UAH з ПДВ
23 березня 2017 15:27

Документи

23 березня 2017 15:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2017 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТК ТРАНСАВТО
#34632853
774 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2017 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 15:35
додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
19 січня 2018 15:34
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 15:31
додатки до додаткової угоди 3 транспорт.pdf зміни до договору
19 січня 2018 15:30
додаткова угода 3 транспорт продовження договору.pdf зміни до договору
19 січня 2018 15:30
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 13:23
додаткова угода № 2 транспорт.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 13:22
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2017 16:35
додатки до додаткової угоди.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 16:33
додаткова угода транспорт.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 16:32
Електронний підпис укладений
06 квітня 2017 17:34
додатки до договору транспортні послуги.pdf укладений
06 квітня 2017 15:33
договір транспортні послуги.pdf укладений
06 квітня 2017 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи Закон України «Про внесення змін до статті 73 Кодексу законів про працю України щодо святкових і нерабочих днів» від 16.11.2017 № 2211-VIII, керуючись пунктом 1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти в новій редакції: 1.1. Пункт 3.1 розділу 3 «Ціна договору»: «3.1. Ціна цього Договору становить 770776,00 грн. (сімсот сімдесят тисяч сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ 20% - 128462,67 грн. (сто двадцять вісім тисяч чотириста шістдесят дві гривні 67 копійок). Розрахунок вартості послуг здійснюється відповідно Додатку 1 (Специфікація) та узгоджено у Додатку 2 (Протокол узгодження договірної ціни послуг)»; 1.2. Додаток 1 – специфікація. 1.3. Додаток 2 – протокол узгодження договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 05/04-17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 10.2. Договору 05/04-17 від 05.04.2017 про закупівлю послуг, та керуючись ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі 05/04-17 від 05.04.2017 про закупівлю послуг. Дія цієї додаткової угоди розповсюджується на відносини між Сторонами з 01 січня 2018 року по 31 січня 2018 року, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання зобов’язань Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 05/04-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 10.2. Договору 05/04-17 від 05.04.2017 про закупівлю послуг, та керуючись ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, в обсязі 87969,00 грн. (вісімдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі 05/04-17 від 05.04.2017 про закупівлю послуг.
Номер договору про закупівлю: 05/04-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку. встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Тобто в Законі не визначено, що повідомлення про внесення змін публікується тільки щодо істотних умов договору. Таким чином, внесення змін до Договору у зв’язку зі зміною розрахункових рахунків необхідно також оприлюднювати через авторизований електронний майданчик. Але при заповненні на майданчику форми цього повідомлення у п.11 «Тип причин додання змін» необхідно вибрати випадок, з тих, що передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а якщо не вибрати один із пункт - система не дозволить оприлюднити зміни. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені лише зміни істотних умов договору, або зміни в зв’язку з його продовженням на початку наступного року, але жодна з цих змін «не підходить» у разі зміни розрахункового рахунку. Враховуючи викладене, та з метою своєчасного оприлюднення змін до Договору, під час заповнення форми повідомлення на авторизованому майданчику обрано пункт «ЗМІНА СТОРОННІХ ПОКАЗНИКІВ» тому, що система не дозволяє обрати інший.
Номер договору про закупівлю: 05/04-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2017 — 01 лютого 2018
Сума оплати за договором: 858 745,00
UAH