Встановлення вікон з профілю ПВХ
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2017-03-03-001369-c 94c0c5fbe04b4e13a42907f49cc7dc21
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188946
Вебсайт замовника: http://www.doktor-dnepr.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 02125, Україна, Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця,26
Контактна особа замовника: Верес Марина Миколаївна
+380445129965
plan.cpmsd1@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2017 16:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 16:25
Початок аукціону: 21 березня 2017 11:08
Очікувана вартість: 870 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
згідно технічного завдання та дефектного акту (додається)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Петра Запорожця,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  24 червня 2017
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевченко Олена Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3196118327
Дата подання: 07 березня 2017 13:15
Вимога змінити дискримінаційні критерії кваліфікаційних вимог!
Замовник суттєво звужує кількість учасників, шляхом встановлення дискримінаціних критеріїв кваліфікаційних вимог, а саме:
1)
6.7. Учасник торгів повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт не менше ніж 5 років та надати разом з комерційною пропозицією (на офіційному бланку підприємства завіреному підписом керівника та печаткою) з переліком об'єктів нерухомого майна та їх адресами на яких Учасник виконував аналогічні роботи...

- На якій підставі береться досвід у бюджетних установах саме 5 років, а не рік, два , три!??
Виходить, що учасники які за рік- два відпрацювали на десятках аналогічних об"єктах не можуть прийняти участь, в порівнянні з учасниками, що відпрацювали на кілько об"єктах, але за строком більше 5 років!!! Вимагаємо змінити даний критерій відбору, як такий, що не відповідає чинному законодавству про допорогові закупівлі, а саме "недискримінації учасників"!

2)
8.В день оприлюднення оголошення про визначення переможця, учасник, який переміг у закупівлі, зобов‘язаний надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують технічні вимоги до предмету закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників, та що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю...

- Отже, якщо учасник є не Киянином, то виконати даний кваліфікаційний критерій є неможливо, адже дістатися за кілька годин до Замовника та надати всі докумени фізично НЕМОЖЛИВО! Зазвичай Замовники вимагають виконати такі дії протягом 3-х робочих днів, що є логічно та цілком достатньо і є загальноприйнятим терміном із проведення допорогових торгів! Вимагаємо змінити даний кваліфікаційний критерій та установити загально прийнятий термін із надання завіреного належним чином пакету документів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2017 15:36
Закупівля здійснюється в статусі допорогової закупівлі. Нормативним документом, що регулює наразі процес проведення допорогових закупівель є порядок затверджений Наказом ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р. № 35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель". Відповідно до п.6.3. вищевказаного Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Оскільки проведення вказаних робіт є досить об"ємним та дороговартісним, а оплата за виконані роботи буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством визначені умови, які б дозволили на нашу думку, вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з тбюджетними установами та за бюджетними договорами, а також, такого який на тривалий час зможе грунтувати якість використаних матеріалів та виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТБ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:39857682
Дата подання: 09 березня 2017 17:41
Порушення Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 
а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.

Замовник так і не не надав обгрунтованої відповіді на запитання: Чому учасники повинні мати досвід виконання аналогічних робіт саме 5 років за бюджетні кошти.

Чому учасники, які мають досвід виконання НЕ ЗА БЮДЖЕТНІ кошти зазнають дискримінації?
Чому саме 5 років, а не кількість об'єктів (договорів) та об'єм виконаних робіт мають значення?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2017 12:47
Доброго дня! Закупівля здійснюється в статусі допорогової закупівлі. Нормативним документом, що регулює наразі процес проведення допорогових закупівель є порядок затверджений Наказом ДП " Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р. №35 " Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель".
Відповідно до п.6.3. вищевказаного Порядку під час оголошення Закупівлі, Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Враховуючи той факт, що проведення вказаних робіт є досить об"ємними та дороговартісними,а оплата буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством були визначені умови ( Учасник повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт НЕ МЕНШЕ 5 років) , які б дозволили на нашу думку , вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з бюджетними установами та за бюджетними договорами, а також який на тривалий час зможе гарантувати якість використаних матеріалів та якість виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Укладання договору з некваліфікованим та недосвідченим Учасником може призвести до недоцільного використання бюджетних коштів, та негативних наслідків для самого Замовника.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39613276
Дата подання: 13 березня 2017 13:17
СКАРГА
Учасник ознайомився з документами оприлюдненими на майданчику. Просимо привести документи у відповідності до вимог законодавства у сфері здійснення закупівель, а саме рішення щодо оголошення допорогової закупівлі не відноситься до повноважень Тендерного комітету. Вищенаведене є порушенням вимог ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35. Порядок здійснення допорогових закупівель та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2017 14:42
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою. По перше, допорогові закупівлі на сьогоднішній день НЕ РЕГУЛЮЮТЬСЯ законодавством, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922. Єдиним документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі –Порядок). Згідно п. 1.2 зазначеного Порядку замовник допорогових закупівель (далі - Замовник) - це замовник у розумінні Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків. Замовником зазначеної закупівлі є КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва". Згідно Статуту підприємства, останнє здійснює свою діяльність через відповідні органи управління, які в свою чергу наділяються певним колом повноважень. Тендерний комітет підприємства діє на підставі розробленого та затвердженого положення, яке в свою чергу розроблене на підставі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу, затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557. Норми законодавства, які передбачають пряму заборону про покладання функцій щодо організації та проведення допорогових закупівель на тендерний комітет підприємства відсутні. Навпаки примірним положенням № 557 визначено, що Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності і не містить вказівки на заборону організовувати та проводити допорогові закупівлі тендерним комітетом. По другу, Ваші посилання на порушення нами Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 є абсолютно незрозумілими та необгрунтованим. Цей Порядок визначає вимоги до функціонування електронної системи закупівель, процедуру проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39088669
Дата подання: 13 березня 2017 14:44
Лист-Скарга
Просимо привести документи у відповідності до вимог законодавства у сфері здійснення закупівель, а саме рішення щодо оголошення допорогової закупівлі не відноситься до повноважень Тендерного комітету. Вищенаведене є порушенням вимог ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35. Учасник ознайомився з документами оприлюдненими на майданчику, повідомляєм, що Порядок здійснення допорогових закупівель та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2017 14:02
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою.
По перше, допорогові закупівлі на сьогоднішній день НЕ РЕГУЛЮЮТЬСЯ законодавством, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922.
Єдиним документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі –Порядок).
Згідно п. 1.2 зазначеного Порядку замовник допорогових закупівель (далі - Замовник) - це замовник у розумінні Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків.
Замовником зазначеної закупівлі є КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва". Згідно Статуту підприємства, останнє здійснює свою діяльність через відповідні органи управління, які в свою чергу наділяються певним колом повноважень.
Тендерний комітет підприємства діє на підставі розробленого та затвердженого положення, яке в свою чергу розроблене на підставі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу, затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557.
Норми законодавства, які передбачають пряму заборону про покладання функцій щодо організації та проведення допорогових закупівель на тендерний комітет підприємства відсутні.
Навпаки примірним положенням № 557 визначено, що Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності і не містить вказівки на заборону організовувати та проводити допорогові закупівлі тендерним комітетом.

По другу, Ваші посилання на порушення нами Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 є абсолютно незрозумілими та необгрунтованим.
Цей Порядок визначає вимоги до функціонування електронної системи закупівель, процедуру проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Промбуд-Пласт, Код ЄДРПОУ:33779934
Дата подання: 28 березня 2017 14:10
Скарга на протокольне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника
Замовник аргументував відхилення пропозиції Учасника з нижчою ціною тим, що в пропозиції Учасника відсутні документи згідно п. 6.3 кваліфікаційних вимог Тендерної документації, хоча документи згідно цього пункту присутні в повному обсязі і у відповідності вимогам замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2017 14:29
Доброго дня! Відповідаємо на Вашу скаргу! При копіюванні Протоколу на відхилення була допущена технічна помилка. Оновлений Протокол про відхилення (додається)
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Промбуд-Пласт, Код ЄДРПОУ:33779934
Дата подання: 28 березня 2017 15:31
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу про відхилення
• Замовник в протоколі засідання тендерного комітету №63 від 24 березня 2017 року аргументував відхилення пропозиції Учасника з нижчою ціною тим, що Дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо класу профілю пункти:.4.1.2., 4.2.2. технічного завдання, хоча документи згідно цього пункту присутні в повному обсязі і у відповідності вимогам Замовника, що документально підтверджено сертифікатами та протоколом випробувань конструкцій доданого до процедури торгів.
• Також Замовником не надано документального підтвердження невідповідності запропонованої профільної системи.
Враховуючи, що основним критерієм у виборі переможця відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» є ціна пропозиції, а також те, що вся документація Учасника була надана в повному обсязі та відповідно до вимог Замовника, Учасник ТОВ «Промбуд-Пласт» вважає, що Замовник навмисно звужує кількість учасників, шляхом встановлення дискримінаційних критеріїв кваліфікаційних вимог, таким чином ТОВ «Промбуд-Пласт» не погоджується з рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та звертається до Антимонопольного комітету України з проханням долучитися до розгляду даної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2017 11:27
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою.
Документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель"(далі -Порядок).
Згідно зазначеного порядку, а саме п.6.3. під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до п.6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Вимоги до Учасників чітко визначені у завданні Замовника. Пункт 4.(оголошення) Кваліфікаційні вимоги до Учасника торгів: Згідно технічного завдання п.5.1. - 5.13. ( У разі, якщо Учасник не в змозі виконати умови заявлені Замовником, Пропозиція відхиляється!)
Розглянувши Протокол випробувань №2016.00.11.11.01 від 11 листопада 2016р. (який Ви надали) Згідно розділу 8.(Результати випробувань) Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ"Windoffs" коробка , Товщина зовнішніх стінок: ліцьових(фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових стінок(фактичне значення) 2,0 мм , що відповідає класу В. Товщина лицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,5 мм - Відповідає класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", стулка , товщина зовнішніх стінок: лицьових (фактичне значення) 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових (фактичне значення) 2,0 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", імпост, Товщина зовнішніх стінок профілю : лицьових фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина зовнішніх нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,0мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення -2,6 мм- ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профіля : фактичне значення - 2,7 - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Згідно технічного завдання (Замовника) п.4. Вимоги до предмета закупівлі: профіль повинен бути класу А ( згідно п.5.2.4. ДСТУ Б В.2.7-130:2007)
ВІДПОВІДНО ДО П.9.2 ПОРЯДКУ, ОДНІЄЮ ІЗ ПІДСТАВ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА Є: ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЗАПРОПОНУВАВ НАЙМЕНШУ ЦІНУ, НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ЗАКУПІВЛІ.
Провівши закупівлю та оцінивши пропозиції Учасників, які взяли в ній участь, Замовником було встановлено , що пропозиція ТОВ "ПРОМБУД-ПЛАСТ", не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо класу профілю ( пункти: 4.1.2.,4.2.2. технічного завдання)
ВИХОДЯЧИ З ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО БУЛО ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІ. ТОВ"ПРОМБУД-ПЛАСТ" , ЯК ТАКУ ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.

Документи

28 березня 2017 14:29
Протокол №63

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Промбуд-Пласт 662 000,00
UAH з ПДВ
651 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БАУ ГРУП 819 900,00
UAH з ПДВ
651 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" 790 946,40
UAH з ПДВ
709 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО Гуд Вин XXI 730 000,00
UAH з ПДВ
710 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІАМАНТ" 855 906,00
UAH з ПДВ
725 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Справжня імперія вікон" 749 500,00
UAH з ПДВ
728 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК Сервісрембуд» 854 761,87
UAH з ПДВ
790 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2017 10:52
Лист гарантія.pdf
16 березня 2017 10:52
Ліцензія.pdf
16 березня 2017 10:52
Довідка ДФС 28.02.17.pdf
16 березня 2017 10:52
Мін. Юст. 2017.pdf
16 березня 2017 10:52
Довідка МВС 24.01.2017.pdf
16 березня 2017 10:52
Виписка СКАН.pdf
16 березня 2017 10:52
Паспорт директора.pdf
16 березня 2017 10:52
Наказ директора.pdf
16 березня 2017 10:52
Статут с печатью.pdf
16 березня 2017 10:52
ВІДГУКИ.pdf
16 березня 2017 10:52
Резюме.pdf
16 березня 2017 10:52
Контактні дані учасника.pdf
16 березня 2017 10:52
Витяг ПДВ.pdf
16 березня 2017 10:51
Витяг з ЄДР 01.03.2017р..pdf
16 березня 2017 10:51
Довідка з ЄДРПО2.pdf
16 березня 2017 10:51
Довідка з ЄДРПО.pdf
16 березня 2017 10:51
Кошторис Запорожця_ 26.pdf
16 березня 2017 10:51
Схема монтажу вікон.pdf
16 березня 2017 10:51
Витяг охорона праці.PDF
16 березня 2017 10:51
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2017 18:00
Установчі документи.pdf
19 березня 2017 18:00
Сертифікат Волинець.png
19 березня 2017 18:00
Ліцензія Бау Груп.pdf
19 березня 2017 18:00
Документи директор.rar
19 березня 2017 18:00
Договори 2017.rar
19 березня 2017 18:00
Довідки банк.rar
19 березня 2017 18:00
Аналогічні роботи.rar
19 березня 2017 18:00
r_638_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

29 березня 2017 16:24
МАЛЬКО.pdf
29 березня 2017 16:24
АВДЄЄВ.pdf
29 березня 2017 16:24
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ .pdf
28 березня 2017 11:02
Повтор_ НПАОП 0.00-1.15-07.pdf
27 березня 2017 11:00
protokol-ispytaniy-proline-itewcf70zq.pdf
20 березня 2017 12:15
Пропозиція.pdf
20 березня 2017 11:59
Схема монтажа.pdf
20 березня 2017 10:37
ДЦ_ССР_5.pdf
20 березня 2017 10:37
ДЦ_ОС_2-1.pdf
20 березня 2017 10:37
ДЦ_ДФ.pdf
20 березня 2017 10:37
_ДЦ_ОПР.pdf
20 березня 2017 10:37
_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
20 березня 2017 10:36
_ДЦ_ИВР.pdf
20 березня 2017 10:36
_ДЦ_ДЦ.pdf
20 березня 2017 08:39
6.7. Досвід_Відгуки ВСІ.pdf
20 березня 2017 08:39
6.5. Відомостіі_Приват..pdf
20 березня 2017 08:39
6.3. ПДВ_Витяг.pdf
20 березня 2017 08:39
6.2. ВИТЯГ ЄДР_16.02.2017.pdf
20 березня 2017 08:39
6.2. ВИПИСКА ЄДРПОУ_20.04.2016.pdf
20 березня 2017 08:39
6.1. Про довідку з ЄДР.pdf
20 березня 2017 08:38
Монтажник_Сертифікати.pdf
20 березня 2017 08:38
Наявність персоналу.pdf
20 березня 2017 08:38
Призн._Ген.Директора.pdf
20 березня 2017 08:38
Протокол_Зміна назви.pdf
20 березня 2017 08:38
СТАТУТ_МЕГАПОЛІС_20.04.2016.pdf

Публічні документи

20 березня 2017 10:09
Наказ Директор.pdf
20 березня 2017 10:09
Витяг з протоколу.pdf
20 березня 2017 10:08
Статут.pdf
20 березня 2017 10:08
Техкарта монтажу вікон .pdf
20 березня 2017 10:08
Сертифікати.pdf
20 березня 2017 10:08
Сертификат профили.pdf
20 березня 2017 10:08
Висновок СЕС профіль.pdf
20 березня 2017 10:08
protocolsprotokol-ispytaniy-softline-70.pdf
20 березня 2017 10:08
Гарантійний лист.pdf
20 березня 2017 10:08
Договор Купянск.pdf
20 березня 2017 10:08
Договор Краснокутск.pdf
20 березня 2017 10:08
Договор Богодухов.pdf
20 березня 2017 10:08
Договір М.Дан.pdf
20 березня 2017 10:08
Форма пропозиції.pdf
20 березня 2017 10:08
Відомості про учасника.pdf
20 березня 2017 10:08
ПДВ.pdf
20 березня 2017 10:08
Витяг з ЄДР.pdf
20 березня 2017 10:08
Довідка ЄДР.pdf

Публічні документи

20 березня 2017 15:56
sign.p7s
20 березня 2017 15:55
Статут затверджений.PDF
20 березня 2017 15:55
Обладнання.PDF
20 березня 2017 15:55
Лист_підтвердження.PDF
20 березня 2017 14:58
sign.p7s
20 березня 2017 14:57
Наказ.PDF
20 березня 2017 14:57
Рішення.PDF
20 березня 2017 14:42
sign.p7s
20 березня 2017 14:04
sign.p7s
20 березня 2017 11:46
Технічне_завдання_(3).PDF
20 березня 2017 11:45
Технічне_завдання_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Технічне_завдання_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Статистика_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Статистика_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Продовження_висновку.PDF
20 березня 2017 11:45
Додаток_до_сертифікатаї.PDF
20 березня 2017 11:45
Сертифікат_відпов_2221.PDF
20 березня 2017 11:45
Сертифікат_від_252314.PDF
20 березня 2017 11:45
Свідоцтво.PDF
20 березня 2017 11:45
Роботи_за_2012-2016_р.PDF
20 березня 2017 11:45
Роботи_за_2012-206_р.PDF
20 березня 2017 11:45
Протокол_(6).PDF
20 березня 2017 11:45
Протокол_(5).PDF
20 березня 2017 11:45
Протокол_(4).PDF
20 березня 2017 11:45
Протокол_(3).PDF
20 березня 2017 11:45
Протокол_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Протокол_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Охорона праці (1).PDF
20 березня 2017 11:45
посвідчення.PDF
20 березня 2017 11:45
Локальний_кошторис_(5).PDF
20 березня 2017 11:45
Локальний_кошторис_(4).PDF
20 березня 2017 11:45
Локальний_кошторис_(3).PDF
20 березня 2017 11:45
Локальний_кошторис_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Локальний_кошторис_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Обєктний_кошторис.PDF
20 березня 2017 11:45
Інформація.PDF
20 березня 2017 11:45
Зведений_кошторис_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Зведений_кошторис_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
додаток_до_ліцензії.PDF
20 березня 2017 11:45
Ліцензія.PDF
20 березня 2017 11:45
Дозвіл.PDF
20 березня 2017 11:45
Договірна_ціна_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Договірна_ціна_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(7).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(6).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(5).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(5).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(4).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(3).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Договір_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Дефектний_акт_(2).PDF
20 березня 2017 11:45
Дефектний_акт_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Відомість.PDF
20 березня 2017 11:45
Витрати.PDF
20 березня 2017 11:45
Висновок_друга_версія.PDF
20 березня 2017 11:45
Висновок.PDF
20 березня 2017 11:45
Виписка_(1).PDF
20 березня 2017 11:45
Виписка_(2).PDF

Публічні документи

20 березня 2017 13:49
Сертифікат ISO.pdf
20 березня 2017 13:21
Кошторис.rar
19 березня 2017 18:54
Сертифікати.pdf
19 березня 2017 18:54
Схема монтажу.pdf
19 березня 2017 18:54
Посвідчення.pdf
19 березня 2017 18:54
Інженерний персонал.pdf
19 березня 2017 18:54
Довідка працівники.pdf
19 березня 2017 18:53
Довідка договори.pdf
19 березня 2017 18:53
Технічне завдання.pdf
19 березня 2017 18:53
Дефектний акт.pdf
19 березня 2017 18:53
Статут.pdf
19 березня 2017 18:53
Ліцензія.pdf
19 березня 2017 18:53
Довідка статистика.pdf
19 березня 2017 18:53
Виписка ЄДР нова.pdf
19 березня 2017 18:53
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2017 01:33
Кошторис_ЦПМСД №1.pdf
20 березня 2017 01:33
Договір.pdf
20 березня 2017 01:33
На_тендер_УОЗ.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Промбуд-Пласт
#33779934
Відхилено 651 690,00
UAH з ПДВ
24 березня 2017 15:38
ТОВ БАУ ГРУП
#41023878
Відхилено 651 700,00
UAH з ПДВ
24 березня 2017 15:51
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"
#37568828
Переможець 709 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2017 12:02

Документи

24 березня 2017 15:38
63_Протокол__відхилення.doc

Документи

24 березня 2017 15:51
64_Протокол__відхилення.doc

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2017 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"
#37568828
709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
06 квітня 2017 12:26

Актуальні тендери

До пошуку