Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення вікон з профілю ПВХ
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2017-03-03-001369-c ● 94c0c5fbe04b4e13a42907f49cc7dc21
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188946 |
Вебсайт: | http://www.doktor-dnepr.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця,26 |
Контактна особа: |
Верес Марина Миколаївна +380445129965 plan.cpmsd1@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2017 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2017 16:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2017 16:25 |
Початок аукціону: | 21 березня 2017 11:08 |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
згідно технічного завдання та дефектного акту (додається)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Петра Запорожця,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 квітня 2017
—
24 червня 2017
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2017 15:22 |
Технічне завдання вікна ПВХ_ЦПМСД 2017.doc |
13 березня 2017 15:22 |
Оголошення щодо закупівлі.doc |
03 березня 2017 16:22 |
Проект договору.docx |
03 березня 2017 16:21 |
Дефектний акт_Вікна ЦПМСД 2017..rtf |
13 березня 2017 15:22 |
Технічне завдання вікна ПВХ_ЦПМСД 2017.doc
|
||||
13 березня 2017 15:22 |
Оголошення щодо закупівлі.doc
|
||||
03 березня 2017 16:22 |
Проект договору.docx
|
||||
03 березня 2017 16:21 |
Дефектний акт_Вікна ЦПМСД 2017..rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевченко Олена Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3196118327
Дата подання: 07 березня 2017 13:15
Вимога змінити дискримінаційні критерії кваліфікаційних вимог!
Замовник суттєво звужує кількість учасників, шляхом встановлення дискримінаціних критеріїв кваліфікаційних вимог, а саме:
1)
6.7. Учасник торгів повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт не менше ніж 5 років та надати разом з комерційною пропозицією (на офіційному бланку підприємства завіреному підписом керівника та печаткою) з переліком об'єктів нерухомого майна та їх адресами на яких Учасник виконував аналогічні роботи...
- На якій підставі береться досвід у бюджетних установах саме 5 років, а не рік, два , три!??
Виходить, що учасники які за рік- два відпрацювали на десятках аналогічних об"єктах не можуть прийняти участь, в порівнянні з учасниками, що відпрацювали на кілько об"єктах, але за строком більше 5 років!!! Вимагаємо змінити даний критерій відбору, як такий, що не відповідає чинному законодавству про допорогові закупівлі, а саме "недискримінації учасників"!
2)
8.В день оприлюднення оголошення про визначення переможця, учасник, який переміг у закупівлі, зобов‘язаний надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують технічні вимоги до предмету закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників, та що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю...
- Отже, якщо учасник є не Киянином, то виконати даний кваліфікаційний критерій є неможливо, адже дістатися за кілька годин до Замовника та надати всі докумени фізично НЕМОЖЛИВО! Зазвичай Замовники вимагають виконати такі дії протягом 3-х робочих днів, що є логічно та цілком достатньо і є загальноприйнятим терміном із проведення допорогових торгів! Вимагаємо змінити даний кваліфікаційний критерій та установити загально прийнятий термін із надання завіреного належним чином пакету документів!
Розгорнути
Згорнути
1)
6.7. Учасник торгів повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт не менше ніж 5 років та надати разом з комерційною пропозицією (на офіційному бланку підприємства завіреному підписом керівника та печаткою) з переліком об'єктів нерухомого майна та їх адресами на яких Учасник виконував аналогічні роботи...
- На якій підставі береться досвід у бюджетних установах саме 5 років, а не рік, два , три!??
Виходить, що учасники які за рік- два відпрацювали на десятках аналогічних об"єктах не можуть прийняти участь, в порівнянні з учасниками, що відпрацювали на кілько об"єктах, але за строком більше 5 років!!! Вимагаємо змінити даний критерій відбору, як такий, що не відповідає чинному законодавству про допорогові закупівлі, а саме "недискримінації учасників"!
2)
8.В день оприлюднення оголошення про визначення переможця, учасник, який переміг у закупівлі, зобов‘язаний надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують технічні вимоги до предмету закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників, та що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю...
- Отже, якщо учасник є не Киянином, то виконати даний кваліфікаційний критерій є неможливо, адже дістатися за кілька годин до Замовника та надати всі докумени фізично НЕМОЖЛИВО! Зазвичай Замовники вимагають виконати такі дії протягом 3-х робочих днів, що є логічно та цілком достатньо і є загальноприйнятим терміном із проведення допорогових торгів! Вимагаємо змінити даний кваліфікаційний критерій та установити загально прийнятий термін із надання завіреного належним чином пакету документів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2017 15:36
Закупівля здійснюється в статусі допорогової закупівлі. Нормативним документом, що регулює наразі процес проведення допорогових закупівель є порядок затверджений Наказом ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р. № 35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель". Відповідно до п.6.3. вищевказаного Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Оскільки проведення вказаних робіт є досить об"ємним та дороговартісним, а оплата за виконані роботи буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством визначені умови, які б дозволили на нашу думку, вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з тбюджетними установами та за бюджетними договорами, а також, такого який на тривалий час зможе грунтувати якість використаних матеріалів та виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Оскільки проведення вказаних робіт є досить об"ємним та дороговартісним, а оплата за виконані роботи буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством визначені умови, які б дозволили на нашу думку, вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з тбюджетними установами та за бюджетними договорами, а також, такого який на тривалий час зможе грунтувати якість використаних матеріалів та виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТБ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:39857682
Дата подання: 09 березня 2017 17:41
Порушення Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник так і не не надав обгрунтованої відповіді на запитання: Чому учасники повинні мати досвід виконання аналогічних робіт саме 5 років за бюджетні кошти.
Чому учасники, які мають досвід виконання НЕ ЗА БЮДЖЕТНІ кошти зазнають дискримінації?
Чому саме 5 років, а не кількість об'єктів (договорів) та об'єм виконаних робіт мають значення?
Розгорнути
Згорнути
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник так і не не надав обгрунтованої відповіді на запитання: Чому учасники повинні мати досвід виконання аналогічних робіт саме 5 років за бюджетні кошти.
Чому учасники, які мають досвід виконання НЕ ЗА БЮДЖЕТНІ кошти зазнають дискримінації?
Чому саме 5 років, а не кількість об'єктів (договорів) та об'єм виконаних робіт мають значення?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2017 12:47
Доброго дня! Закупівля здійснюється в статусі допорогової закупівлі. Нормативним документом, що регулює наразі процес проведення допорогових закупівель є порядок затверджений Наказом ДП " Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р. №35 " Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель".
Відповідно до п.6.3. вищевказаного Порядку під час оголошення Закупівлі, Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Враховуючи той факт, що проведення вказаних робіт є досить об"ємними та дороговартісними,а оплата буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством були визначені умови ( Учасник повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт НЕ МЕНШЕ 5 років) , які б дозволили на нашу думку , вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з бюджетними установами та за бюджетними договорами, а також який на тривалий час зможе гарантувати якість використаних матеріалів та якість виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Укладання договору з некваліфікованим та недосвідченим Учасником може призвести до недоцільного використання бюджетних коштів, та негативних наслідків для самого Замовника.
Відповідно до п.6.3. вищевказаного Порядку під час оголошення Закупівлі, Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Враховуючи той факт, що проведення вказаних робіт є досить об"ємними та дороговартісними,а оплата буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством були визначені умови ( Учасник повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт НЕ МЕНШЕ 5 років) , які б дозволили на нашу думку , вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з бюджетними установами та за бюджетними договорами, а також який на тривалий час зможе гарантувати якість використаних матеріалів та якість виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Укладання договору з некваліфікованим та недосвідченим Учасником може призвести до недоцільного використання бюджетних коштів, та негативних наслідків для самого Замовника.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39613276
Дата подання: 13 березня 2017 13:17
СКАРГА
Учасник ознайомився з документами оприлюдненими на майданчику. Просимо привести документи у відповідності до вимог законодавства у сфері здійснення закупівель, а саме рішення щодо оголошення допорогової закупівлі не відноситься до повноважень Тендерного комітету. Вищенаведене є порушенням вимог ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35. Порядок здійснення допорогових закупівель та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2017 14:42
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою. По перше, допорогові закупівлі на сьогоднішній день НЕ РЕГУЛЮЮТЬСЯ законодавством, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922. Єдиним документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі –Порядок). Згідно п. 1.2 зазначеного Порядку замовник допорогових закупівель (далі - Замовник) - це замовник у розумінні Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків. Замовником зазначеної закупівлі є КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва". Згідно Статуту підприємства, останнє здійснює свою діяльність через відповідні органи управління, які в свою чергу наділяються певним колом повноважень. Тендерний комітет підприємства діє на підставі розробленого та затвердженого положення, яке в свою чергу розроблене на підставі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу, затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557. Норми законодавства, які передбачають пряму заборону про покладання функцій щодо організації та проведення допорогових закупівель на тендерний комітет підприємства відсутні. Навпаки примірним положенням № 557 визначено, що Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності і не містить вказівки на заборону організовувати та проводити допорогові закупівлі тендерним комітетом. По другу, Ваші посилання на порушення нами Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 є абсолютно незрозумілими та необгрунтованим. Цей Порядок визначає вимоги до функціонування електронної системи закупівель, процедуру проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39088669
Дата подання: 13 березня 2017 14:44
Лист-Скарга
Просимо привести документи у відповідності до вимог законодавства у сфері здійснення закупівель, а саме рішення щодо оголошення допорогової закупівлі не відноситься до повноважень Тендерного комітету. Вищенаведене є порушенням вимог ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35. Учасник ознайомився з документами оприлюдненими на майданчику, повідомляєм, що Порядок здійснення допорогових закупівель та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2017 14:02
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою.
По перше, допорогові закупівлі на сьогоднішній день НЕ РЕГУЛЮЮТЬСЯ законодавством, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922.
Єдиним документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі –Порядок).
Згідно п. 1.2 зазначеного Порядку замовник допорогових закупівель (далі - Замовник) - це замовник у розумінні Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків.
Замовником зазначеної закупівлі є КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва". Згідно Статуту підприємства, останнє здійснює свою діяльність через відповідні органи управління, які в свою чергу наділяються певним колом повноважень.
Тендерний комітет підприємства діє на підставі розробленого та затвердженого положення, яке в свою чергу розроблене на підставі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу, затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557.
Норми законодавства, які передбачають пряму заборону про покладання функцій щодо організації та проведення допорогових закупівель на тендерний комітет підприємства відсутні.
Навпаки примірним положенням № 557 визначено, що Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності і не містить вказівки на заборону організовувати та проводити допорогові закупівлі тендерним комітетом.
По другу, Ваші посилання на порушення нами Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 є абсолютно незрозумілими та необгрунтованим.
Цей Порядок визначає вимоги до функціонування електронної системи закупівель, процедуру проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків.
По перше, допорогові закупівлі на сьогоднішній день НЕ РЕГУЛЮЮТЬСЯ законодавством, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922.
Єдиним документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі –Порядок).
Згідно п. 1.2 зазначеного Порядку замовник допорогових закупівель (далі - Замовник) - це замовник у розумінні Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків.
Замовником зазначеної закупівлі є КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва". Згідно Статуту підприємства, останнє здійснює свою діяльність через відповідні органи управління, які в свою чергу наділяються певним колом повноважень.
Тендерний комітет підприємства діє на підставі розробленого та затвердженого положення, яке в свою чергу розроблене на підставі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу, затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557.
Норми законодавства, які передбачають пряму заборону про покладання функцій щодо організації та проведення допорогових закупівель на тендерний комітет підприємства відсутні.
Навпаки примірним положенням № 557 визначено, що Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності і не містить вказівки на заборону організовувати та проводити допорогові закупівлі тендерним комітетом.
По другу, Ваші посилання на порушення нами Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 є абсолютно незрозумілими та необгрунтованим.
Цей Порядок визначає вимоги до функціонування електронної системи закупівель, процедуру проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків.
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Промбуд-Пласт, Код ЄДРПОУ:33779934
Дата подання: 28 березня 2017 14:10
Скарга на протокольне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника
Замовник аргументував відхилення пропозиції Учасника з нижчою ціною тим, що в пропозиції Учасника відсутні документи згідно п. 6.3 кваліфікаційних вимог Тендерної документації, хоча документи згідно цього пункту присутні в повному обсязі і у відповідності вимогам замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2017 14:29
Доброго дня! Відповідаємо на Вашу скаргу! При копіюванні Протоколу на відхилення була допущена технічна помилка. Оновлений Протокол про відхилення (додається)
Номер вимоги: UA-2017-03-03-001369-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Промбуд-Пласт, Код ЄДРПОУ:33779934
Дата подання: 28 березня 2017 15:31
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу про відхилення
• Замовник в протоколі засідання тендерного комітету №63 від 24 березня 2017 року аргументував відхилення пропозиції Учасника з нижчою ціною тим, що Дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо класу профілю пункти:.4.1.2., 4.2.2. технічного завдання, хоча документи згідно цього пункту присутні в повному обсязі і у відповідності вимогам Замовника, що документально підтверджено сертифікатами та протоколом випробувань конструкцій доданого до процедури торгів.
• Також Замовником не надано документального підтвердження невідповідності запропонованої профільної системи.
Враховуючи, що основним критерієм у виборі переможця відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» є ціна пропозиції, а також те, що вся документація Учасника була надана в повному обсязі та відповідно до вимог Замовника, Учасник ТОВ «Промбуд-Пласт» вважає, що Замовник навмисно звужує кількість учасників, шляхом встановлення дискримінаційних критеріїв кваліфікаційних вимог, таким чином ТОВ «Промбуд-Пласт» не погоджується з рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та звертається до Антимонопольного комітету України з проханням долучитися до розгляду даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
• Також Замовником не надано документального підтвердження невідповідності запропонованої профільної системи.
Враховуючи, що основним критерієм у виборі переможця відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» є ціна пропозиції, а також те, що вся документація Учасника була надана в повному обсязі та відповідно до вимог Замовника, Учасник ТОВ «Промбуд-Пласт» вважає, що Замовник навмисно звужує кількість учасників, шляхом встановлення дискримінаційних критеріїв кваліфікаційних вимог, таким чином ТОВ «Промбуд-Пласт» не погоджується з рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та звертається до Антимонопольного комітету України з проханням долучитися до розгляду даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2017 11:27
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою.
Документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель"(далі -Порядок).
Згідно зазначеного порядку, а саме п.6.3. під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до п.6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Вимоги до Учасників чітко визначені у завданні Замовника. Пункт 4.(оголошення) Кваліфікаційні вимоги до Учасника торгів: Згідно технічного завдання п.5.1. - 5.13. ( У разі, якщо Учасник не в змозі виконати умови заявлені Замовником, Пропозиція відхиляється!)
Розглянувши Протокол випробувань №2016.00.11.11.01 від 11 листопада 2016р. (який Ви надали) Згідно розділу 8.(Результати випробувань) Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ"Windoffs" коробка , Товщина зовнішніх стінок: ліцьових(фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових стінок(фактичне значення) 2,0 мм , що відповідає класу В. Товщина лицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,5 мм - Відповідає класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", стулка , товщина зовнішніх стінок: лицьових (фактичне значення) 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових (фактичне значення) 2,0 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", імпост, Товщина зовнішніх стінок профілю : лицьових фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина зовнішніх нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,0мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення -2,6 мм- ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профіля : фактичне значення - 2,7 - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Згідно технічного завдання (Замовника) п.4. Вимоги до предмета закупівлі: профіль повинен бути класу А ( згідно п.5.2.4. ДСТУ Б В.2.7-130:2007)
ВІДПОВІДНО ДО П.9.2 ПОРЯДКУ, ОДНІЄЮ ІЗ ПІДСТАВ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА Є: ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЗАПРОПОНУВАВ НАЙМЕНШУ ЦІНУ, НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ЗАКУПІВЛІ.
Провівши закупівлю та оцінивши пропозиції Учасників, які взяли в ній участь, Замовником було встановлено , що пропозиція ТОВ "ПРОМБУД-ПЛАСТ", не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо класу профілю ( пункти: 4.1.2.,4.2.2. технічного завдання)
ВИХОДЯЧИ З ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО БУЛО ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІ. ТОВ"ПРОМБУД-ПЛАСТ" , ЯК ТАКУ ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель"(далі -Порядок).
Згідно зазначеного порядку, а саме п.6.3. під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до п.6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Вимоги до Учасників чітко визначені у завданні Замовника. Пункт 4.(оголошення) Кваліфікаційні вимоги до Учасника торгів: Згідно технічного завдання п.5.1. - 5.13. ( У разі, якщо Учасник не в змозі виконати умови заявлені Замовником, Пропозиція відхиляється!)
Розглянувши Протокол випробувань №2016.00.11.11.01 від 11 листопада 2016р. (який Ви надали) Згідно розділу 8.(Результати випробувань) Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ"Windoffs" коробка , Товщина зовнішніх стінок: ліцьових(фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових стінок(фактичне значення) 2,0 мм , що відповідає класу В. Товщина лицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,5 мм - Відповідає класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", стулка , товщина зовнішніх стінок: лицьових (фактичне значення) 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових (фактичне значення) 2,0 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", імпост, Товщина зовнішніх стінок профілю : лицьових фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина зовнішніх нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,0мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення -2,6 мм- ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профіля : фактичне значення - 2,7 - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Згідно технічного завдання (Замовника) п.4. Вимоги до предмета закупівлі: профіль повинен бути класу А ( згідно п.5.2.4. ДСТУ Б В.2.7-130:2007)
ВІДПОВІДНО ДО П.9.2 ПОРЯДКУ, ОДНІЄЮ ІЗ ПІДСТАВ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА Є: ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЗАПРОПОНУВАВ НАЙМЕНШУ ЦІНУ, НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ЗАКУПІВЛІ.
Провівши закупівлю та оцінивши пропозиції Учасників, які взяли в ній участь, Замовником було встановлено , що пропозиція ТОВ "ПРОМБУД-ПЛАСТ", не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо класу профілю ( пункти: 4.1.2.,4.2.2. технічного завдання)
ВИХОДЯЧИ З ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО БУЛО ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІ. ТОВ"ПРОМБУД-ПЛАСТ" , ЯК ТАКУ ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2017 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Промбуд-Пласт |
662 000,00
UAH з ПДВ
|
651 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БАУ ГРУП |
819 900,00
UAH з ПДВ
|
651 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" |
790 946,40
UAH з ПДВ
|
709 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО Гуд Вин XXI |
730 000,00
UAH з ПДВ
|
710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІАМАНТ" |
855 906,00
UAH з ПДВ
|
725 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Справжня імперія вікон" |
749 500,00
UAH з ПДВ
|
728 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК Сервісрембуд» |
854 761,87
UAH з ПДВ
|
790 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Промбуд-Пласт #33779934 |
Відхилено |
651 690,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2017 15:38
|
ТОВ БАУ ГРУП #41023878 |
Відхилено |
651 700,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2017 15:51
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" #37568828 |
Переможець |
709 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2017 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
06 квітня 2017 12:26
|