Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дорожнє оцинковане огородження
Очікувана вартість
3 769 400,00 UAH
UA-2017-03-03-000875-c fbc41de1528b4581af15fa3a51723620
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Яна Василівна

380577315953 kh-signal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ХАРКІВ-СИГНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 35586054
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, Чоботарська, 6
Контактна особа: Шевченко Яна Василівна
380577315953
kh-signal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 09:30
Початок аукціону: 21 березня 2017 13:21
Очікувана вартість: 3 769 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

дорожнє оцинковане огородження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1175 штуки
дорожнє оцинковане огородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61012, Україна, Харківська область, Харків, Чоботарська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2017 14:39
Додаток 4 (Технічні вимоги предмету).doc
03 березня 2017 14:30
Додаток 5 (Проект договору).docx
03 березня 2017 14:30
ТД - огородження.doc
03 березня 2017 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 14:39
Додаток 4 (Технічні вимоги предмету).doc
03 березня 2017 14:30
Додаток 5 (Проект договору).docx
03 березня 2017 14:30
ТД - огородження.doc
03 березня 2017 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 14:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СК ТРЕЙД ЛТД" 3 743 550,00
UAH з ПДВ
3 743 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСТРАКШН ПРОЕКТ ДИЗАЙН" 3 764 700,00
UAH з ПДВ
3 764 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2017 13:10
Для_договора.rar
19 березня 2017 14:41
4-копія договору-3.jpeg
19 березня 2017 14:41
4-копія Договору-2.jpeg
19 березня 2017 14:41
4-копія Догвору 1 .jpg
19 березня 2017 14:41
1-Тендерна пропозиція.jpeg

Публічні документи

19 березня 2017 16:39
21.jpeg
19 березня 2017 16:39
20.jpeg
19 березня 2017 16:39
19.jpeg
19 березня 2017 16:39
18-5.jpeg
19 березня 2017 16:39
18-4.jpeg
19 березня 2017 16:39
18-3.jpeg
19 березня 2017 16:39
18-2.jpeg
19 березня 2017 16:39
18-1.jpeg
19 березня 2017 16:39
18.jpeg
19 березня 2017 16:39
17.jpeg
19 березня 2017 16:39
16-1.jpeg
19 березня 2017 16:39
16.jpeg
19 березня 2017 16:38
15-1.jpeg
19 березня 2017 16:38
15.jpeg
19 березня 2017 16:38
14.jpeg
19 березня 2017 16:38
13.jpeg
19 березня 2017 16:38
11-3.jpeg
19 березня 2017 16:38
11-2.jpeg
19 березня 2017 16:38
11-1.jpeg
19 березня 2017 16:38
11.jpeg
19 березня 2017 16:38
10.jpeg
19 березня 2017 16:38
9.jpeg
19 березня 2017 16:38
8.jpeg
19 березня 2017 16:38
7.jpeg
19 березня 2017 16:38
6.jpeg
19 березня 2017 16:38
5.jpeg
19 березня 2017 16:38
4.jpeg
19 березня 2017 16:38
3.jpeg
19 березня 2017 16:38
2.jpeg
19 березня 2017 16:38
1.jpeg
19 березня 2017 16:38
0.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "КОНСТРАКШН ПРОЕКТ ДИЗАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СК ТРЕЙД ЛТД"
#37263520
Переможець 3 743 550,00
UAH з ПДВ
24 березня 2017 14:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СК ТРЕЙД ЛТД" #37263520

№ рішення у справі

70/92-р/к

Дата рішення у справі

12.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

24 березня 2017 14:55
Електронний підпис
24 березня 2017 14:52
Протокол № 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2017 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК ТРЕЙД ЛТД"
#37263520
3 743 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2017 14:55
Електронний підпис
24 березня 2017 14:52
Протокол № 26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 13:18
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 13:16
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2017 11:55
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
21 листопада 2017 11:53
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2017 09:35
додаткова угода.PDF зміни до договору
15 серпня 2017 09:32
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2017 10:40
додаткова угода № 3 та специфікація.PDF зміни до договору
11 серпня 2017 10:38
Електронний підпис укладений
19 травня 2017 15:31
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
19 травня 2017 15:28
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 09:38
додаткова угода 1 (дорожнє оцинковане огородження).pdf зміни до договору
10 травня 2017 09:37
додаткова угода 1 (фарба).pdf зміни до договору
10 травня 2017 09:15
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 09:12
додаткова угода 1 (дорожнє оцинковане огородження).pdf зміни до договору
10 травня 2017 09:01
Договір 07-04_17 Дорожнє огородження.pdf зміни до договору
11 квітня 2017 13:43
Електронний підпис укладений
11 квітня 2017 13:13
Договір 07-04_17 Дорожнє огородження.pdf укладений
11 квітня 2017 11:30
Електронний підпис укладений
07 квітня 2017 15:42
Договір 16_17 Труби.pdf укладений
07 квітня 2017 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково був завантажений договір який не має відношення до предмету закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 07-04/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково був завантажений договір, який не має відношенння до предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-04/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.10.5 Договору №07-04/17 від 07.04.2017р. (ДК 021:2015 -34920000-2 (Дорожнє обладнання (дорожнє оцинковане огородження) уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Згідно рішення 12 сесії Харківського міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання Програми підвищення безпеки дорожнього руху в м. Харкові на 2013-2020 роки та Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2013-2020 роки за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2017 рік» №644/17 від 19.04.2017р., Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 3 743 550 грн.00 коп. (три мільйони сімсот сорок три тисячі п’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 623 925 грн. 00коп. (шістсот двадцять три тисячі дев’ятсот двадцять п’ять грн. 00 коп.) Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем - за рахунок власних коштів на суму 2 787 750 грн. 00 коп. (два мільйони сімсот вісімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 464625 грн. 00 коп. (чотириста шістдесят чотири тисячі шістсот двадцять п’ять грн. 00 коп.) - за рахунок бюджетних асигнувань на суму 955 800 грн. 00 коп. (дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 159300 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч триста грн. 00 коп.) ». 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів ПОКУПЦЯ Доповнити Розділ «Юридична адреса та реквізити сторін» Договору та викласти його в новій редакції: «ПОКУПЕЦЬ»: Комунальне підприємство «ХАРКІВ – СИГНАЛ» 61012, м. Харків, вул. Чоботарська, 6 р/р 26005000141234 в АТ «Укрексімбанк» м. Харків МФО 351618; р/р 35438001043970 в ГУ ДКСУ в Харківській області МФО 851011 ІПН 355860520334, ЄДРПОУ 35586054 т/ф: (057) 731-59-54» 3. Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.2. та викласти його в новій редакції: «Місце надання рахунку – фактури, сертифікату якості: 61012, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Чоботарська,6. Місце поставки Товару: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Польова,81. 4. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 5. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 6. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його Сторонами і є невід’ємною частиною цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-04/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-04/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення 12 сесії Харківського міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання Програми підвищення безпеки дорожнього руху в м. Харкові на 2013-2020 роки та Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2013-2020 роки за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2017 рік» №644/17 від 19.04.2017р., Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 3 743 550 грн.00 коп. (три мільйони сімсот сорок три тисячі п’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 623 925 грн. 00коп. (шістсот двадцять три тисячі дев’ятсот двадцять п’ять грн. 00 коп.)». Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем наступним чином: 1.1. - за рахунок власних коштів - на суму 1548396 грн. 00 коп. (один мільйон п’ятсот сорок вісім тисяч триста дев’яносто шість грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 258066 грн. 00 коп. (двісті п’ятдесят вісім тисяч шістдесят шість грн. 00 коп.) - за рахунок бюджетних асигнувань - на суму 2195154 грн. 00 коп. (два мільйони сто дев’яносто п’ять тисяч сто п’ятдесят чотири грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 365859 грн. 00 коп. (триста шістдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.) 2. Інші умови Договору № 07-04/17 від 07.04.2017р., залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору №07-04/17 від 07.04.2017р.
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-04/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни порядку розподілу сум розрахунків за поставлений Товар за рахунок власних коштів та бюджетних асигнувань.
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-04/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни порядку розподілу сум розрахунків за поставлений Товар за рахунок власних коштів та бюджетних асигнувань.
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-04/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 07-04/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-04/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 217 860,00
UAH