Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір, канцелярське приладдя
Очікувана вартість
23 604,00 UAH
UA-2017-03-03-000822-c 163ce8724072436b8ea60390877795bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Dorosh Igor Pavlovich

380444500717 SvyatRFU@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498625
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97
Контактна особа: Dorosh Igor Pavlovich
380444500717
SvyatRFU@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2017 17:00
Очікувана вартість: 23 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Документації. Додаток № 1 - Технічні, якісні, кількісні вимоги до предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.

Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Документації. Додаток № 1 - Технічні, якісні, кількісні вимоги до предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
861 Одиниця
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 23 000,00
UAH з ПДВ
23 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2017 10:58
img060.jpg
10 березня 2017 10:58
img059.jpg
10 березня 2017 10:58
img058.jpg
10 березня 2017 10:58
img061.jpg
10 березня 2017 10:58
ЛИСТ про несертифікацію.pdf
10 березня 2017 10:57
BergaSpeed.jpg
07 березня 2017 16:23
статут нова редакція.pdf
07 березня 2017 16:22
протокол.pdf
07 березня 2017 16:21
Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 23 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2017 15:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2017 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
23 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Укрпапір.pdf укладений
27 березня 2017 15:43