Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, канцелярське приладдя
Очікувана вартість
23 604,00 UAH
UA-2017-03-03-000822-c ● 163ce8724072436b8ea60390877795bb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498625 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Dorosh Igor Pavlovich 380444500717 SvyatRFU@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2017 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2017 17:00 |
Очікувана вартість: | 23 604,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Документації. Додаток № 1 - Технічні, якісні, кількісні вимоги до предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Документації. Додаток № 1 - Технічні, якісні, кількісні вимоги до предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
861 Одиниця
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2017 13:34 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ канц товари.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Переможець |
23 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2017 15:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Укрпапір.pdf | укладений |
27 березня 2017 15:43
|