Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 185 742,50 UAH
UA-2017-03-03-000800-b 24529503e77840acb773a01c4aef8d83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дерюга Олена Павлівна

0342789023 ospkif@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська обласна станція переливання крові
Код ЄДРПОУ: 01993138
Місцезнаходження: 76014, Україна , Iвано-Франкiвська обл., ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, м.Івано-Франківськ вул.С.Бандери 23
Контактна особа: Дерюга Олена Павлівна
0342789023
ospkif@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 14:00
Початок аукціону: 21 березня 2017 12:35
Очікувана вартість: 1 185 742,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 928,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт.
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (кількість 17 слід розуміти 17 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Iвано-Франкiвська область, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, вул. С.Бандери,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2017 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 13:04
додаток 4.doc
03 березня 2017 13:04
додаток 3.doc
03 березня 2017 13:04
додаток 2.doc
03 березня 2017 13:04
додаток 1.doc
03 березня 2017 13:04
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-03-000800-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ РЕДМЕД, Код ЄДРПОУ:40725442
Дата подання: 09 березня 2017 14:42
Вимога щодо порушення та встановлення замовником дискримінаційних вимогу документації конкурсних торгів
Замовнику електронних торгів
Івано-Франківської обласної станції переливання крові

Вимога
щодо порушення та встановлення замовником дискримінаційних вимогу документації конкурсних торгів


03 березня 2017 року Івано-Франківська обласна станція переливання крові оприлюднила Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2017-03-03-000800-b. Ознайомившись з Документацією торгів щодо процедури відкритих торгів , ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:

У додатку 2 Тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33140000-3 Медичні матеріали» в переліку предмету закупівлі наявні витратна система для апарата Автоферез С в комплекті.
Відповідно до Свідоцтва про державну реєстрацію № 12873/2013 від 16.08.2013 "Апарат для плазмаферезу "Автоферез-С" є продуктом компанії Fenwal, Inc. Згідно із Свідоцтвом про державну реєстрацію від 20.05.2013 № 8008/2008 "Набори одноразових комплектів для проведення процедури плазмаферезу "Autopheresis-C" також є продукцією компанії Fenwal, Inc. Таким чином, запропонувати "витратну систему для апарата Автоферез С в комплекті може лише офіційний дистриб'ютор цієї продукції в Україні, або компанія, якій надано Гарантійний лист виробника або його уповноваженого представника.
Таким чином, до переліку предмету закупівлі включені товари, які виробляються лише одним виробником та поставляти які може лише офіційний представник такого виробника або компанія, якій представник виробника надав Гарантійний лист, що обмежує можливе коло учасників конкурсних торгів та дискримінує учасників, які не є офіційними представниками цих виробників.
Наша компанія є офіційним виробником деяких
Також звертаємо Вашу увагу, що подібне питання вже виносилося на розгляд Антимонопольного комітету України, де Замовника зобов’язали внести зміни в Документацію конкурсних торгів.
Просимо врахувати вищезазначені вимоги та внести зміни до Документації торгів з метою проведення прозорих та конкурентних торгів, а також для запобігання звернення до Уповноважених органів з контролю за відкритими електронними торгами.

Додається: Рішення АМКУ № 893 від 10.06.2015
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 березня 2017 09:59
Причина: Буду надан лист дистрибьютора

Документи подані скаржником

09 березня 2017 14:42
Вимога ТОВ РедМед

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лаблайн" 1 171 582,45
UAH з ПДВ
1 171 582,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕДМЕД 1 183 149,20
UAH з ПДВ
1 183 149,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2017 12:18
квалифик.pdf
20 березня 2017 12:18
tech_13_17.pdf
20 березня 2017 12:18
tech_10_12.pdf
20 березня 2017 12:17
tech_5_9.pdf
20 березня 2017 12:17
tech_4.pdf
20 березня 2017 12:17
tech_1_3.pdf
20 березня 2017 12:17
tech_1_1.pdf

Публічні документи

17 березня 2017 19:58
Ком часть ТОВ РедМед.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лаблайн"

ТОВ РЕДМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лаблайн"
#39856888
Переможець 1 171 582,45
UAH з ПДВ
24 березня 2017 12:03

Документи

24 березня 2017 11:52
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2017 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лаблайн"
#39856888
1 171 582,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2017 11:52
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 14:51
Електронний підпис укладений
10 квітня 2017 16:23
договір.pdf укладений
10 квітня 2017 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 171 582,45
UAH з ПДВ