Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 15111100-0 «Яловичина» (яловичина свіжа на кості 1-ої категорії - бичок)
Очікувана вартість
1 151 160,60 UAH
UA-2017-03-03-000317-a 81134e466e824b0291e6da996c501720
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станкевич Світлана Зіновіївна

+380972729352 sanatoriymns@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: санаторій "Одеський"
Код ЄДРПОУ: 24548180
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., м.Одеса, вул.Рибача балка,3
Контактна особа: Станкевич Світлана Зіновіївна
+380972729352
sanatoriymns@mail.ru
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 09:00
Початок аукціону: 21 березня 2017 13:01
Очікувана вартість: 1 151 160,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

річний план
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13737 кілограми
ДК 021:2015- 15111100-0 «Яловичина» (яловичина свіжа на кості 1-ої категорії - бичок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Рибача балка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2017 14:01
ТД санаторій мясо.doc
03 березня 2017 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-2015" 83,00
UAH з ПДВ
83,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ 1 090 443,06
UAH з ПДВ
949 501,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ 1 119 977,61
UAH з ПДВ
949 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Фещенко А.А. 1 147 864,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2017 16:33
платiжне доручення 001.jpg
16 березня 2017 16:33
додаток 4 001.jpg
16 березня 2017 16:33
специфiкацiя 001.jpg
16 березня 2017 16:25
выписка 2 001.jpg
16 березня 2017 16:25
віписка 1 001.jpg
16 березня 2017 16:25
ндс 001.jpg
16 березня 2017 16:25
Паспорт Григорчук Ю.В..pdf
16 березня 2017 16:25
16 001.jpg
16 березня 2017 16:25
15 001.jpg
16 березня 2017 16:25
14 001.jpg
16 березня 2017 16:25
13 001.jpg
16 березня 2017 16:25
12 001.jpg
16 березня 2017 16:25
11 001.jpg
16 березня 2017 16:25
10 001.jpg
16 березня 2017 16:25
9 001.jpg
16 березня 2017 16:25
8 001.jpg
16 березня 2017 16:25
7 001.jpg
16 березня 2017 16:25
6 001.jpg
16 березня 2017 16:25
5 001.jpg
16 березня 2017 16:25
4 001.jpg
16 березня 2017 16:25
3 001.jpg
16 березня 2017 16:25
2 001.jpg
16 березня 2017 16:25
1 001.jpg
16 березня 2017 16:25
приказ Григорчук 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 2 стр 3 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 2 стр 2 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 2 стр 1 001.jpg
16 березня 2017 16:16
гарантийное письмо 001.jpg
16 березня 2017 16:16
Одесапродукт 2 001.jpg
16 березня 2017 16:16
Одесапродукт 1 001.jpg
16 березня 2017 16:16
ККДХ 2 001.jpg
16 березня 2017 16:16
ККДХ 1 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 1 001.jpg
16 березня 2017 16:16
реестр 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 3 стр 5 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 3 стр 4 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 3 стр 4 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 3 стр 3 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 3 стр 2 001.jpg
16 березня 2017 16:16
додаток 3 стр 1 001.jpg
15 березня 2017 11:13
Електронний підпис

Публічні документи

24 березня 2017 12:16
Цінова пропозиція
24 березня 2017 10:28
довідки
24 березня 2017 10:28
Цінова пропозиція
17 березня 2017 17:39
Документи_мясо.pdf
17 березня 2017 17:39
Цінова_мясо.pdf
17 березня 2017 17:39
Реєстр.pdf

Публічні документи

16 березня 2017 13:38
Документы-опк_compressed s.pdf

Публічні документи

19 березня 2017 10:38
забезпеченння та.pdf
19 березня 2017 10:38
повноваження.pdf
19 березня 2017 10:38
технічні та якісні.pdf
19 березня 2017 10:38
паспорт та код.pdf
19 березня 2017 10:38
гарантійний лист.pdf
19 березня 2017 10:38
транспорт.pdf
19 березня 2017 10:38
досвід.pdf
19 березня 2017 10:38
пропозиція.pdf
19 березня 2017 10:38
реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМК-2015"

ТОВ Проект Інвест ХХІ

ТОВ ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ

ФОП Фещенко А.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПМК-2015"
#39869258
Відхилено 83,00
UAH з ПДВ
22 березня 2017 12:36
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
Переможець 949 501,44
UAH з ПДВ
23 березня 2017 09:57

Документи

22 березня 2017 12:35
прот відмова мясо.docx

Документи

23 березня 2017 09:47
Відмова м'ясо ПМК 2015.pdf
22 березня 2017 12:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2017 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
949 501,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2017 09:47
Відмова м'ясо ПМК 2015.pdf
22 березня 2017 12:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод 4 Дог К-7.pdf зміни до договору
15 грудня 2017 11:42
Дод.угода ТОВ Проект Інвест .pdf зміни до договору
26 вересня 2017 10:09
Дод.угода М'ясо.pdf зміни до договору
16 серпня 2017 12:12
Додаткова 1 М'ясо.pdf зміни до договору
12 квітня 2017 11:55
Договір М'ясо 1.pdf укладений
12 квітня 2017 11:50
Електронний підпис укладений
11 квітня 2017 13:06
прот 21 уточнення предм закупівлі.pdf укладений
07 квітня 2017 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки у червні 2017 року відбулося значне підвищення ціни на товар (Головне Управління статистики в Одеській області) , то керуючись пунктом 12.3 Договору та ч.4 ст. 36 закону України «Про Публічні закупівлі», відповідно до якого : умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, а істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, то Сторони вирішили наступне: 1. Змінити пункт 1.2. Договору та викласти його в наступній редакції: 1.2. Найменування Товару: ДК 021:2015- 15110000-0 «М’ясо» (Яловичина -яловичина свіжа на кості 1-ої категорії - бичок). Ціна товару є незмінною протягом дії договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством. Кількість товару визначено в обсязі 12862 кг. Кількість Товару, яка буде сплачуватись за рахунок коштів Державного бюджету є незмінною та становить _4100 кг. Кількість Товару, яка має бути сплачена з розрахункового рахунку змінюється та становить 8762 кг. 2. Змінити пункт 3.1.Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Сума, визначена в договорі зменшується на 22,2 грн. та становить 949 479,24 грн. (дев’ятсот сорок дев’ять тисяч чотириста сімдесят дев’ять гривень 24 копійки) у т.ч. ПДВ-20% - 158 246,54 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч двісті сорок шість гривень 54 копійки). Сума, яка має бути сплачена за рахунок коштів Державного бюджету є незмінною та складає - 283 392,00 грн. (двісті вісімдесят три тисячі триста дев’яносто дві гривні 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 47 232,00 грн. (Специфікація № 3) Сума, яка має бути сплачена з розрахункового рахунку зменшується на 22,2 грн. та складає – 666 087,24 грн.(шістсот шістдесят шість тисяч вісімдесят сім гривень 24 копійки) у т.ч. ПДВ-20% - 111 014,54 грн. (сто одинадцять тисяч чотирнадцять гривень 54 копійки). (Специфікація № 5) 3. змінити Розділ XIIІ. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ та викласти його в наступній редакції: XIIІ. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Специфікація № 3 (додаток 1 до Договору) залишається чинною та незмінною,специфікація № 4 (додаток 1 до Договору) є не чинною , замість специфікації № 4 чинною є специфікація № 5(додаток 1 до Договору) Невід'ємною частиною цього Договору є: - Додаток 1 : специфікація № 3 та специфікація № 5 - Додаток 2: Протокол №21 від 06.04.2017 р. 4. Інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: К-7
Договір:
Номер додаткової угоди: К 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити пункт 3.1.Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Сума, визначена в договорі зменшується на 2,77 грн. (дві гривні 77 копійок) у т.ч. ПДВ - 20 % - 0,46 грн. та становить 949 476,47 грн. (дев’ятсот сорок дев’ять тисяч чотириста сімдесят шість гривень 47 копійок) у т.ч. ПДВ - 20% - 158 246,08 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч двісті сорок шість гривень 08 копійок). Сума, яка має бути сплачена за рахунок коштів Державного бюджету зменшується на 2,77 грн. та складає - 283389,23 грн. (двісті вісімдесят три тисячі триста вісімдесят дев’ять гривень 23 копійки), у тому числі ПДВ 20% - 47231,54 грн. (сорок сім тисяч двісті тридцять одна гривня 54 копійок). (Специфікація № 6) Сума, яка має бути сплачена з розрахункового рахунку залишається без змін та складає - 666 087,24 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч вісімдесят сім гривень 24 копійки) у т.ч. ПДВ - 20% - 111 014,54 грн. (сто одинадцять тисяч чотирнадцять гривень 54 копійки). (Специфікація № 5) 2. Змінити Розділ XIIІ. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ та викласти його в наступній редакції: Невід'ємною частиною цього Договору є: - Додаток 1 : специфікація № 6 та специфікація № 5. 3. Інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: К-7
Договір:
Номер додаткової угоди: К-7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити пункт 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та оскільки згідно ч.5 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.4. Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , то відповідно строк дії Договору продовжується та Договір діє до 31.05.2018 р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань . 2. Інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: К-7
Договір:
Номер додаткової угоди: К-7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2017 — 31 травня 2018
Сума оплати за договором: 694 510,26
UAH з ПДВ