Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
565 389,00 UAH
UA-2017-03-03-000309-a c412d2de0caf4026afc0f1ac078ce359
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солодкий Сергій Сергійович

+380373121264 golovbukhkhotyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02005875
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., місто Хотин, вулиця Богдана Хмельницького, 4
Контактна особа: Солодкий Сергій Сергійович
+380373121264
golovbukhkhotyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2017 12:57
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2017 12:57
Очікувана вартість: 565 389,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот № 1 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів кишково-шлункового тракту (17 найменувань); Лот № 2 – Вітаміни (7 найменувань); Лот № 3 – Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи (35 найменувань); Лот № 4 – Антисептичні та дезінфекційні засоби (6 найменувань); Лот № 5 – Гормони (6 найменувань); Лот № 6 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (4 найменування); Лот № 7 - Протибактеріальні засоби для системного застосування (12 найменувань); Лот № 8 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи (25 найменувань); Лот № 9 - Анестетичні засоби (7 найменувань); Лот - № 10 Лікарські засоби для лікування обструктивних захворювань дихальних шляхів (7 найменувань); Лот - № 11 Інші лікарські засоби (5 найменувань); Лот - № 12 Розчини інфузійні та ін'єкційні (27 найменувань)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

06 березня 2017 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 12:59
Фармацевтична продукція.doc
06 березня 2017 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 12:59
Фармацевтична продукція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поділ на лоти
Дата подання: 05 березня 2017 15:32
Дата відповіді: 06 березня 2017 13:03
тендер оголошено на закупівлю багатьох лотів, але оголошення не дає змоги подати пропозицію на окремий лот. Просимо внести зміни.
Відповідь: Зміни внесено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-03-000309-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ, Код ЄДРПОУ:39091252
Дата подання: 22 березня 2017 10:09
Оскарження рішення Замовника
Щодо Рішення про дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції (Протокол засідання тендерного комітету Хотинської центральної районної лікарні від 21 березня 2017 року) повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог тендерної документації, у п.1 Додатку 3 Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції наступного документу - «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність складських приміщень та необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі.»
Виходячи з цього, Замовником не акцентувалось надання інформації про необхідне обладнання саме складських приміщень, що забезпечують належне зберігання предмету закупівлі, мова йшла суто про автотранспорт, а не про опис обладнання, наявного на аптечному складі.
В складі пропозиції, наданої Учасником, наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з детальним описом складського приміщення, автотранспорту та обладнання, необхідного для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі.
В зв’язку з вищевказаним, вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції не правомірною та наголошуємо на необхідність виконання Замовником вимог та принципів, викладених у Законі України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2017 13:54
Щодо вашої скарги надаємо роз’яснення:
1. Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, п.5 Додатку 2 Тендерної документації: Запропонований учасником товар повинен відповідати таким вимогам:
п.5 До кожного товару, що реалізується, додається інструкція про застосування, яка повинна містити: назву товару; загальну характеристику (хімічну назву, основні фізико-хімічні властивості, склад); відомості про фармакологічні властивості; показання для застосування; протипоказання; взаємодію з іншими засобами; способи застосування та дози; побічгу дію; запобіжні заходи; форми випуску; умови та строки зберігання; умови відпуску.
Умови щодо зберігання не вказані.
2. Згідно п.1.1 Додатку 3 Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність складських приміщень та необхідного обладнання (тобто наявність необхідного обладнання для зберігання лікарських засобів в даному приміщенні) та матеріально-технічної бази, а саме транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі

Документи

22 березня 2017 13:54
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-03-000309-a.a2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ, Код ЄДРПОУ:39091252
Дата подання: 31 березня 2017 16:31
оскарження рішення Замовника
Оскарження рішення Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2017 17:11
Рішення від 04.04.2017 1773 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 17:11
Рішення від 21.04.2017 № 2305.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2017 20:56

Документи подані скаржником

31 березня 2017 16:30
скарга
31 березня 2017 16:30
Платіжне доручення
31 березня 2017 16:30
довідка

Документи подані замовником

18 квітня 2017 15:15
Протокол
18 квітня 2017 15:15
Протокол ст.2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лікарські засоби для лікування функціональних розладів кишково-шлункового тракту
Опис предмету закупівлі:
17 найменувань
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 16 080,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 80,40 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17 од
Лікарські засоби для лікування функціональних розладів кишково-шлункового тракту (17найменувань)
ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин, вул. Богдана Хмельницького, 4
Дата доставки: 10 квітня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
19 березня 2017 12:57
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій