Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук (окремими ділянками), Полтавська область.
The current medium repair of motor road of state importance T-17-16 Khorol-Semenivka-Kremenchug (separate sites), Poltava region.
The current medium repair of motor road of state importance T-17-16 Khorol-Semenivka-Kremenchug (separate sites), Poltava region.
Очікувана вартість
147 000 000,00 UAH
UA-2017-03-03-000086-c ● e63700b5167a4fab806d9338044946f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 березня 2017 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2017 11:04 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2017 11:04 |
Очікувана вартість: | 147 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 470 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 735000 UAH |
Publication date: | 03 березня 2017 08:58 |
Enquiries until: | 24 березня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2017 10:00 |
Planned auction date: | 12 квітня 2017 11:04 |
Information
Estimated total value: | 147 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 470 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук (окремими ділянками), Полтавська область.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16311 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук (окремими ділянками), Полтавська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а (окремі ділянки а/д Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук)
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
The current medium repair of motor road of state importance T-17-16 Khorol-Semenivka-Kremenchug (separate sites), Poltava region.
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2017 09:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2017 09:02 |
Зведена відомість обсягів робіт км 40+389 – км 43+000.pdf | |
03 березня 2017 09:02 |
Зведена відомість обсягів робіт км 33+850 – км 36+350.pdf | |
03 березня 2017 09:02 |
Зведена відомість обсягів робіт км 27+350 – км 32+100.pdf | |
03 березня 2017 09:02 |
Зведена відомість обсягів робіт км 25+350 – км 26+200.pdf | |
03 березня 2017 09:02 |
Зведена відомість обсягів робіт км 8+000 – км 13+600.pdf | |
03 березня 2017 09:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
03 березня 2017 09:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вопросы по тех.документации
Дата подання: 16 березня 2017 15:25
Дата відповіді: 20 березня 2017 08:18
Ми, ТОВ «ДАНКО», плануємо 03.04.2017р. прийняти участь у процедурі – закупівлі відкритих торгів з закупівлі «Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-17-16 Хорол – Семенівка-Кременчук (окремими ділянками), Полтавська область (код 45233000-9. Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)». При ретельному вивчені вимог тендерної документації у нас виникло декілька питань, а саме:
Просимо надати пояснення відносно технічного завдання до тендерної документаціі по поточному середньому ремонту автомобільної дороги державного значення Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук (окремими ділянками), Полтавська область (код 45233000-9. Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), а саме:
- Площа фрезерування існуючого покриття, влаштування вирівнюючого шару із чорного щебеню, влаштування шару із чорного щебеню є однаковою із площею влаштування шару покриття із гарячої дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші тип Б марки I, що є технологічно не дійсним.
- Ураховуючи конструктив та товщини дорожнього одягу, а також зняття рослинного ґрунту з узбіч насипу земляного полотна товщиною 10 см вважаємо, що обсяг розробки ґрунту екскаватором та транспортування з кар’єру для досипання присипних узбіч повинен бути не менше ніж у 1.5-2 рази більшим ніж надано у технічному завданні.
- Не ураховано переміщення грунтів у межах ділянки що утворились при виконанні технологічних процессів та ураховуються у об’ємі робіт по розробці ґрунту екскаватором та транспортування з кар’єру для досипання присипних узбіч.
- Де розташовано карьер на якому планується розробка ґрунту екскаватором та транспортування для досипання узбіч.
- Також вважаємо доцільнім прийняті коєффіціент середньої плотності чорного щебеня 2,2т/м3.
Контактна особа: Урманчеєв Дамір Ісмаільйович тел.: 066-910-93-36
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Технічним завданням замовника передбачено надання послуг на поточний середній ремонт автомобільної дороги. При поточному середньому ремонті відповідно до П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України» виконуються роботи з відновлення транспортно-експлуатаційного стану існуючого дорожнього одягу та покриття автомобільної дороги, а також робіт з покращення елементів облаштування автомобільних доріг.
При відновлення існуючого дорожнього одягу фрезерування існуючого покриття, влаштування вирівнюючого та відновлювального шару основи з чорного щебню, а також покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б виконуються на однакову площу, оскільки в іншому разі необхідно виконувати роботи з влаштування додаткових шарів основи з щебенево-піщаної суміші. Такий вид робіт не передбачається при проведенні поточного середнього ремонту.
Влаштування вирівнюючого шару, а також шарів основи та покриття без додаткових розширень шарів в поперечнику один відносно одного є загальноприйнятою практикою при виконанні подібних видів ремонтних робіт і має враховуватися Учасником при складанні ним проекту виконання робіт та подальшого розрахунку ціни пропозиції.
2) Обсяг ґрунту для досипання земляних робіт визначений на основі керівної відмітки верхнього шару посилення та необхідної ширини земляного полотна для відповідної категорії дороги.
При виконанні земляних робіт, розроблений ґрунт, що використовуватиметься на об’єкті, складується в межах існуючої смуги відведення. Переміщення цих ґрунтів враховується відповідними кошторисними розцінками.
3) Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами стандарту організації України СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами зазначеного стандарту з урахуванням вимог ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, паспортів, сертифікатів тощо на роботи та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів. Учасник має можливість ознайомлення з місцем виконання робіт.
Згідно з положеннями п.6.2.3 зазначеного вище ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику у випадках передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (розмір яких залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат визначаються обгрунтувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельних організацій тощо.
Таким чином, саме Учасник у своїй пропозиції має визначитися з можливими місцями забору та/або отримання необхідного ґрунту для спорудження об’єкту ремонту та пропонованими ним відстанями його перевезень, прийнятими у розрахунках своєї тендерної пропозиції. (В інвесторській документації замовника відстані перевезення, в тому числі ґрунту, прийняті усереднено і окреслюють межі економічної доцільності дальності транспортування такого матеріалу).
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника Учасник передбачає виконання всіх видів робіт, передбачених Замовником в Технічному завданні. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
4) Щільність матеріалів від розбирання (фрезерування) існуючого покриття, в т.ч. чорного щебню, зазначена в відомості обсягів робіт, як довідкова, щодо параметрів, прийнятих в інвесторській кошторисній документації замовника.
Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів визначає вартість підрядних послуг з ремонту та при складанні ціни пропозиції учасника тендеру регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.1 зазначеного ДСТУ вона розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, та поточних цін на них.
Відповідно до п. 6.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» Учасник приймає поточні ціни на матеріальні ресурси за обґрунтованими, як правило найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні станом на дату (період) розрахунку своєї тендерної пропозиції з урахуванням витрат на транспортування матеріальних ресурсів згідно зі схемою поставки цих ресурсів відповідно до запропонованого ним проекту виконання робіт на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
При цьому підрядник досліджує, аналізує та враховує технічні та якісні характеристики будівельних матеріалів, які він планує та передбачає до застосування при наданні ним ремонтних послуг. До таких характеристик належать і фізичні показники щільності тих чи інших матеріалів, чи їх сумішей.
Учасник застосовує у розрахунках ціни своєї тендерної пропозиції технічні та якісні характеристики та фізичні показники обраних ним матеріалів за умови їх відповідності державним стандартам та технічному завданню.
При відновлення існуючого дорожнього одягу фрезерування існуючого покриття, влаштування вирівнюючого та відновлювального шару основи з чорного щебню, а також покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б виконуються на однакову площу, оскільки в іншому разі необхідно виконувати роботи з влаштування додаткових шарів основи з щебенево-піщаної суміші. Такий вид робіт не передбачається при проведенні поточного середнього ремонту.
Влаштування вирівнюючого шару, а також шарів основи та покриття без додаткових розширень шарів в поперечнику один відносно одного є загальноприйнятою практикою при виконанні подібних видів ремонтних робіт і має враховуватися Учасником при складанні ним проекту виконання робіт та подальшого розрахунку ціни пропозиції.
2) Обсяг ґрунту для досипання земляних робіт визначений на основі керівної відмітки верхнього шару посилення та необхідної ширини земляного полотна для відповідної категорії дороги.
При виконанні земляних робіт, розроблений ґрунт, що використовуватиметься на об’єкті, складується в межах існуючої смуги відведення. Переміщення цих ґрунтів враховується відповідними кошторисними розцінками.
3) Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами стандарту організації України СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами зазначеного стандарту з урахуванням вимог ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, паспортів, сертифікатів тощо на роботи та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів. Учасник має можливість ознайомлення з місцем виконання робіт.
Згідно з положеннями п.6.2.3 зазначеного вище ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику у випадках передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (розмір яких залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат визначаються обгрунтувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельних організацій тощо.
Таким чином, саме Учасник у своїй пропозиції має визначитися з можливими місцями забору та/або отримання необхідного ґрунту для спорудження об’єкту ремонту та пропонованими ним відстанями його перевезень, прийнятими у розрахунках своєї тендерної пропозиції. (В інвесторській документації замовника відстані перевезення, в тому числі ґрунту, прийняті усереднено і окреслюють межі економічної доцільності дальності транспортування такого матеріалу).
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника Учасник передбачає виконання всіх видів робіт, передбачених Замовником в Технічному завданні. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
4) Щільність матеріалів від розбирання (фрезерування) існуючого покриття, в т.ч. чорного щебню, зазначена в відомості обсягів робіт, як довідкова, щодо параметрів, прийнятих в інвесторській кошторисній документації замовника.
Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів визначає вартість підрядних послуг з ремонту та при складанні ціни пропозиції учасника тендеру регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.1 зазначеного ДСТУ вона розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, та поточних цін на них.
Відповідно до п. 6.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» Учасник приймає поточні ціни на матеріальні ресурси за обґрунтованими, як правило найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні станом на дату (період) розрахунку своєї тендерної пропозиції з урахуванням витрат на транспортування матеріальних ресурсів згідно зі схемою поставки цих ресурсів відповідно до запропонованого ним проекту виконання робіт на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
При цьому підрядник досліджує, аналізує та враховує технічні та якісні характеристики будівельних матеріалів, які він планує та передбачає до застосування при наданні ним ремонтних послуг. До таких характеристик належать і фізичні показники щільності тих чи інших матеріалів, чи їх сумішей.
Учасник застосовує у розрахунках ціни своєї тендерної пропозиції технічні та якісні характеристики та фізичні показники обраних ним матеріалів за умови їх відповідності державним стандартам та технічному завданню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 квітня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2017 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" |
89 859 020,00
UAH з ПДВ
|
89 859 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШРБУ-48 |
146 374 082,12
UAH з ПДВ
|
126 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
146 250 000,00
UAH з ПДВ
|
134 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
144 202 285,20
UAH з ПДВ
|
140 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
145 980 714,00
UAH з ПДВ
|
145 980 714,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" |
146 496 304,80
UAH з ПДВ
|
146 496 304,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" #03450436 |
Відхилено |
89 859 020,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2017 09:41
|
|
ТОВ ШРБУ-48 #39835082 |
Відхилено |
126 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2017 15:11
|
|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
134 800 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2017 10:19
|
|
ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160 |
Переможець |
140 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2017 10:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2018 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2017 17:18
|
Календарний графік фінансування та виконання робіт (додаток 2) .pdf | укладений |
24 травня 2017 17:12
|
Договірна ціна (додаток 1) .pdf | укладений |
24 травня 2017 17:12
|
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ № 116-01-17.pdf | укладений |
24 травня 2017 17:12
|