Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області
Очікувана вартість
1 319 786,00 UAH
UA-2017-03-02-001755-a ● e7d1c1dba6064eec887db99e6f6cc0dc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40388924 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Процишин Борис +30384291200 protsyshyn_borys@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2017 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2017 14:19 |
Очікувана вартість: | 1 319 786,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Інформація про предмет закупівлі
Роботи виконуються з улаштування м’якої покрівлі із ТПО мембрани «Термофін Ф12» (або еквівалент) по існуючій покрівлі з частковим демонтажем покрівлі та ремонтом вирівнюючої стяжки. Проектом передбачено:
1. Підготовку поверхні: очищення від сміття, видалення здуттів, виправлення нерівностей покрівлі;
2. Розбирання цегляної кладки стін парапетів в місцях розкриття тріщин з наступним відновленням цегляної кладки з армуванням;
3. Оштукатурення парапетів;
4. Улаштування примикань до стін, парапетів, вентшахт, вентиляційних блоків, зенітних фонарів;
5. Улаштування покриття парапетів та вентшахт із ТПО мембрани;
6. Встановлення лійок внутрішнього водостоку;
7. Мурування зовнішніх простих стін (часткове заповнення прорізів);
8. Установлення металопластикових віконних блоків;
9. Установка протипожежних дверей в приміщеннях виходів на покрівлю;
10. Влаштування покрівлі входів до будівлі із євроруберойду типу Бікроеласт (або еквівалент).
Розгорнути
Згорнути
1. Підготовку поверхні: очищення від сміття, видалення здуттів, виправлення нерівностей покрівлі;
2. Розбирання цегляної кладки стін парапетів в місцях розкриття тріщин з наступним відновленням цегляної кладки з армуванням;
3. Оштукатурення парапетів;
4. Улаштування примикань до стін, парапетів, вентшахт, вентиляційних блоків, зенітних фонарів;
5. Улаштування покриття парапетів та вентшахт із ТПО мембрани;
6. Встановлення лійок внутрішнього водостоку;
7. Мурування зовнішніх простих стін (часткове заповнення прорізів);
8. Установлення металопластикових віконних блоків;
9. Установка протипожежних дверей в приміщеннях виходів на покрівлю;
10. Влаштування покрівлі входів до будівлі із євроруберойду типу Бікроеласт (або еквівалент).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька обл., Нетішин, Лісова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45261200-6 — Покривання і фарбування дахів
ДК 016:2010: 41.00.4 — Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2017 16:38 |
Додаток 2 до оголошення.PDF | |
02 березня 2017 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2017 17:14 |
Оголошення по поліклініці.PDF | |
02 березня 2017 17:14 |
Додаток 4 Проект договору підряду.docx | |
02 березня 2017 17:14 |
Додаток 1 Технічні вимоги.pdf | |
02 березня 2017 17:14 |
Дод_3_Форма_пропозиція.doc | |
02 березня 2017 17:14 |
Відом_обсягів,робіт (поліклініка).PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області
Дата подання: 03 березня 2017 15:48
Дата відповіді: 03 березня 2017 16:41
Доброго дня
Прошу підсказалати де знаходиться Додаток №2, в Оголошенні є посилання на нього
Відповідь: Додаток 2 вже додано до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-02-001755-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП - ПРОМ", Код ЄДРПОУ:35014169
Дата подання: 11 квітня 2017 21:56
Щодо дискваліфікації ТОВ "Альп-Пром" учасника закупівлі№798386
Вимога щодо обгрунтування та аргументації рішень замовника. Закупівля №798386 Згідно п. 9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель , замовник -Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (Код ЄДРПОУ 40388924), опублікував рішення про дискваліфікацію ТОВ «Альп-Пром»(35014169 ЄДРПОУ, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Маяковського, 7, кв. 15) скан-копією витяга з протокололу №14-ДЗ від 10.04.2017, не аргументувавши своє рішення, що суперечить вищезгаданому наказу. Просимо надати розгорнуті протоколи засідань тендерного комітету Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради що стосується всіх прийтяних рішень по Закупівлі №798386 на тему «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області» (по дискваліфікаціх та перемозі), оскільки замовник під час здійснення Закупівель повинен дотримуватись основних принципів здійснення закупівль: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників( п. 6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель) директор ТОВ "Альп-Пром" Гаврилюк Я.І.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2017 18:06
На Вашу вимогу щодо обгрунтування та аргументації рішення, ми прикріплюємо скан-копія протоколу №14-ДЗ від 10.04.2017 року
Номер вимоги: UA-2017-03-02-001755-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33803558
Дата подання: 12 квітня 2017 16:07
Скарга
ТОВ "Західбудцентр", що є учасником торгів по процедурі закупівлі № 798386 "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1 м.Нетішин Хмельницької області звертається до Вас з проханням надати розяснення щодо прийняття рішення про визнання переможцем ПП "Техномаркет". Так як у поданих документах ПП "Техномаркет" з самого початку не було дозволу на право використання СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013., а також передбачених технічною документацією у складі ціни тендерної пропозиції коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та вимоги, щодо твердої договірної ціни, залишається незрозумілим, чому Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ПП "Техномаркет". Тендерний комітет звертався до нас з листом про наявність дозволу на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013. Так як у нас його не було пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам технічної документації. Але слід зазначити, що у технічній документації не було описано про необхідність подання даного документу.У нас є інформація, що ПП "Техномаркет"отримали дозвіл у Розробників на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013 на вимогу тендерного комітету, уже після їхньої оцінки. Це означає, що Фірма Розробник лобіює інтереси фірм, які є їхніми постійними клієнтами.Ми вбачаємо тут корупційні дії між Замовником, Учасником та Розробником. Тому що не всі Учасники були в рівних умовах і не однаково проінформовані. В свою чергу, Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного серидовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.Крім того, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, обєктивна та неупереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням(ст.3 Закону 922-VІІІ ). Просимо врахувати наші зауваження, взяти на розгляд наступні пропозиції згідно чинного законодавства та надати нам розяснення. У разі ненадання відповіді, чи такої, що суперечить чинному законодавству залишаємо за собою право звернення у відповідні контролюючі органи з метою оскарження прийнятого фзфамовником рішення.яснення щодо прийняття рішення про визнання переможцем ПП "Техномаркет". Так як у поданих документах ПП "Техномаркет" з самого початку не було дозволу на право використання норм СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013., а також передбачених технічною документацією у складі ціни тендерної пропозиції коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та вимоги, щодо твердої договірної ціни, залишається незрозумілим, чому Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ПП "Техномаркет". Тендерний комітет звертався до нас з листом про наявність дозволу на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013. Так як у нас його не було наша пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам технічної документації. Але слід зазначити, що у технічній документації не було описано про необхідність подання даного документу.У нас є інформація, що ПП "Техномаркет"отримали дозвіл на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013 на вимогу тендерного комітету, уже після їхньо оцінки. Фірма Розробник лобіює інтереси фірм, які є їхніми постійними клієнтами.Ми вбачаємо тут корупційні дії між Замовником, Учасником та Розробником. Тому що не всі Учасники були в рівних умовах і не однаково проінформовані. В свою чергу, Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.Метою цього Закону є забезпечення уфективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного серидовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.Крім того, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, обєктивна та неупереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним дфям і зловживанням(ст.3 Закону 922-VІІІ ). Просимо врахувати наші зауваження, взяти на розгляд наступні пропозиції згідно чинного законодавства та надати нам розяснення. У разі ненадання відповіді, чи такої, що суперечить чинному законодавству залишаємо за собою право звернення у відповідні контролюючі органи з метою оскарження прийнятого Замовником рішення. Директор ТОВ "Західбудцентр" Царук В.В.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 12 квітня 2017 19:08
Причина: не вірно сформульована
Номер вимоги: UA-2017-03-02-001755-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33803558
Дата подання: 12 квітня 2017 19:05
скарга
ТОВ "Західбудцентр", що є Учасником торгів по процедурі закупівлі
№ 798386 "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул. Лісова, 1 м. Нетішин Хмельницької області" звертається до Вас з проханням надати роз'яснення щодо прийняття рішення про визнання переможцем ПП "Техномаркет".
Так як у поданих документах ПП "Техномаркет" з самого початку не було дозволу на право використання СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013., а також передбачених технічною документацією у складі ціни тендерної пропозиції коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та вимоги, щодо твердої договірної ціни, залишається незрозумілим, чому Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ПП "Техномаркет".
Тендерний комітет звертався до нас з листом про наявність дозволу на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013. Так як у нас його не було, пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам технічної документації. Але слід зазначити, що у технічній документації не було описано про необхідність подання даного документу.У нас є інформація, що ПП "Техномаркет" отримали дозвіл у Розробників на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013 на вимогу тендерного комітету, уже після їхньої оцінки. Це означає, що Фірма Розробник лобіює інтереси фірм, які є їхніми постійними клієнтами.Ми вбачаємо тут корупційні дії між Замовником, Учасником та Розробником. Тому що, не всі Учасники були в рівних умовах і не однаково проінформовані.
В свою чергу, Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Крім того, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону 922-VІІІ ). Просимо врахувати наші зауваження, взяти на розгляд наступні пропозиції згідно чинного законодавства та надати нам розяснення. У разі ненадання відповіді, чи такої, що суперечить чинному законодавству, залишаємо за собою право звернення у відповідні контролюючі органи з метою оскарження прийнятого Замовником рішення.
Директор ТОВ "Західбудцентр" Царук В.В.
Розгорнути
Згорнути
№ 798386 "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул. Лісова, 1 м. Нетішин Хмельницької області" звертається до Вас з проханням надати роз'яснення щодо прийняття рішення про визнання переможцем ПП "Техномаркет".
Так як у поданих документах ПП "Техномаркет" з самого початку не було дозволу на право використання СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013., а також передбачених технічною документацією у складі ціни тендерної пропозиції коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та вимоги, щодо твердої договірної ціни, залишається незрозумілим, чому Замовник приймає рішення про намір укласти договір з ПП "Техномаркет".
Тендерний комітет звертався до нас з листом про наявність дозволу на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013. Так як у нас його не було, пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам технічної документації. Але слід зазначити, що у технічній документації не було описано про необхідність подання даного документу.У нас є інформація, що ПП "Техномаркет" отримали дозвіл у Розробників на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7.-38470464-002.2013 на вимогу тендерного комітету, уже після їхньої оцінки. Це означає, що Фірма Розробник лобіює інтереси фірм, які є їхніми постійними клієнтами.Ми вбачаємо тут корупційні дії між Замовником, Учасником та Розробником. Тому що, не всі Учасники були в рівних умовах і не однаково проінформовані.
В свою чергу, Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Крім того, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону 922-VІІІ ). Просимо врахувати наші зауваження, взяти на розгляд наступні пропозиції згідно чинного законодавства та надати нам розяснення. У разі ненадання відповіді, чи такої, що суперечить чинному законодавству, залишаємо за собою право звернення у відповідні контролюючі органи з метою оскарження прийнятого Замовником рішення.
Директор ТОВ "Західбудцентр" Царук В.В.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2017 15:50
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляється:
А) Щодо надання права користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013 ПП «Техномаркет».
Листом від 05.04.2017 року №47-03/тк/6 тендерний комітет УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради звернувся до ПП "Техномаркет" про надання підтвердження на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013.
Листом від 16.04.2017 року №16 ПП "Техномаркет" було надано відповідь щодо надання права користування СОУ із доданими документами (лист ТОВ "Ренобау" від 06.03.2017 року №0603/1 щодо надання права користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013 на об'єкті "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1, м.Нетішин Хмельницької області").
Б) Щодо необхідності надання ТОВ "Ренобау" згоди на застосування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013.
У відомості обсягів робіт, що є додатком 5 до оголошення від 02.03.2017 року, у графі «Обґрунтування» зазначено застосування кошторисних норм «КМ», передбачених СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013. Згода на застосування даних СОУ передбачена у п.1.2.
У разі отримання в подальшому (в тому числі засобами телефонного зв’язку) безпідставних звинувачень у корупційних діяннях, що компрометують діяльність УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради в очах громади м. Нетішин та інших учасників процедури закупівель, принижують честь і гідність працівників управління, даючи повід підозрювати їх в непрофесійності, неналежному виконанні службових обов’язків та в корупції, УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради буде вимушене звернутись до суду із позовом про поширення посадовими особами ТОВ "Західбудцентр" неправдивих відомостей, що принижують ділову репутацію працівників УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради та відшкодування моральної шкоди.
Голова ТК УКБ ВК Нетішинської МР Я.Б.Петрук
А) Щодо надання права користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013 ПП «Техномаркет».
Листом від 05.04.2017 року №47-03/тк/6 тендерний комітет УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради звернувся до ПП "Техномаркет" про надання підтвердження на право користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013.
Листом від 16.04.2017 року №16 ПП "Техномаркет" було надано відповідь щодо надання права користування СОУ із доданими документами (лист ТОВ "Ренобау" від 06.03.2017 року №0603/1 щодо надання права користування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013 на об'єкті "Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки вул.Лісова, 1, м.Нетішин Хмельницької області").
Б) Щодо необхідності надання ТОВ "Ренобау" згоди на застосування СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013.
У відомості обсягів робіт, що є додатком 5 до оголошення від 02.03.2017 року, у графі «Обґрунтування» зазначено застосування кошторисних норм «КМ», передбачених СОУ Д.2.4-38470464-001.2013 та СОУ Д.2.7-38470464-002.2013. Згода на застосування даних СОУ передбачена у п.1.2.
У разі отримання в подальшому (в тому числі засобами телефонного зв’язку) безпідставних звинувачень у корупційних діяннях, що компрометують діяльність УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради в очах громади м. Нетішин та інших учасників процедури закупівель, принижують честь і гідність працівників управління, даючи повід підозрювати їх в непрофесійності, неналежному виконанні службових обов’язків та в корупції, УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради буде вимушене звернутись до суду із позовом про поширення посадовими особами ТОВ "Західбудцентр" неправдивих відомостей, що принижують ділову репутацію працівників УКБ виконавчого комітету Нетішинської міської ради та відшкодування моральної шкоди.
Голова ТК УКБ ВК Нетішинської МР Я.Б.Петрук
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2017 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АР-БУД |
1 082 323,85
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП - ПРОМ" |
1 247 770,12
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" |
1 253 556,00
UAH з ПДВ
|
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ТЕХНОМАРКЕТ |
1 278 860,80
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
1 259 132,40
UAH з ПДВ
|
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АР-БУД #38148009 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2017 17:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬП - ПРОМ" #35014169 |
Відхилено |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2017 19:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" #33803558 |
Відхилено |
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2017 19:30
|
ПП ТЕХНОМАРКЕТ #32729353 |
Переможець |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2017 19:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2017 14:01
|
Додаткова угода №1 до №19.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2017 13:37
|
Договір №19.pdf | укладений |
14 квітня 2017 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт у зв'яку із змінами внесеними в проектну документацію. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |