Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
53 024 701,95 UAH
UA-2017-03-02-001456-b 7a156af27f0f478893a5f09bea275cc1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 53 024 701,95 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 590 600,00 UAH
Publication date: 02 березня 2017 18:50
Enquiries until: 14 квітня 2017 10:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 53 024 702 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно змін форми цінової пропозиції
Дата подання: 23 березня 2017 18:39
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:05
Замовником визначено перелік продукції (або її аналог), що закуповується. Виробники аналогічної продукції виготовляють її за власними кресленнями та нормативно-технічною документацією, згідно яких найменування продукції може не відповідати найменуванню, що зазначено в ТД. Крім того, учасник торгів може запропонувати аналогічну продукцію не одним виробом, а як комплект окремих виробів, що пов'язано також з конструкторського документацією виробника, що погоджена встановленим порядком відповідними підрозділами Укрзалізниці. Оскільки наявна форма ТД не враховую вказані особливості продукції всіх виробників, та не дає можливість учаснику торгів запропонувати аналогічну продукцію власного виробництва, та з метою сприяння конкуренції між учасниками торгів, просимо внести зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": - додати стовбець "кількість товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання"; - додати стовбець "креслення" відповідно до "Переліку та кількості товару", зазначеному в тендерній документації; - додати стовбець "креслення, або НТД товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Стосовно терміну постачання
Дата подання: 23 березня 2017 18:40
Дата відповіді: 11 квітня 2017 17:49
Оскільки продукція виробляється лише для потреб Замовника, який має природне монопольну становище, початок виробництва можливий лише після укладення договору та отримання рознарядки. Враховуючи це, а також технологічний період виробництва продукції, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": Строк поставки продукції - _______ календарних днів (але не більше 60 календарних днів) з дня отримання рознарядки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в пункті строків поставки продукції вноситись не будуть.
Стосовно надання забеспечення
Дата подання: 23 березня 2017 18:41
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:06
Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно змін у Проекті Договору поставки
Дата подання: 23 березня 2017 18:42
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:06
Просимо внести зміни в Додаток 9 “Проект договору поставки (основні умови)”, та викласти в наступній редакції: - п.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов'язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості. - п. 4.4. Зміна ціни і вартості Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у випадках, передбачених ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зміна ціни обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди. - п.5.2. абзац 3: Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Загальний термін постачання продукції по рознарядки визначається з максимального місячного обсягу продукції, який може бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, у відповідності до наданої ним Цінової пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю. - п. 9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у розмірі, що становить 5% від вартості Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яке надається до укладання Договору. - п. 9.5. В разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: не поставки продукції більше ніж на тридцять календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА. - п. 10.1. За порушення термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно ліміту фінансування
Дата подання: 24 березня 2017 15:45
Дата відповіді: 11 квітня 2017 17:53
В зв’язку з підвищенням в 2017 році в Україні рівня мінімальної заробітної плати, що призвело до подорожчення комплектуючих власного виробництва, та призводить до вимушеного збільшення загального фонду заробітної плати контрагентів-постачальників комплектуючих, а також в зв’язку зі стрімким зростанням курса гривні до іноземних валют, та введенням додаткових митних платежів на імпортовані комплектуючи, вважаємо, що ліміт фінансування закупівлі, встановлений Замовником не відповідає діючим ринковим цінам. Просимо Вас підвищити ліміт закупівлі по тендеру мінімум на 12 %
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для перегляду очікуваної вартості закупівлі учаснику необхідно надати довідку компетентного державного органу з підтвердженням рівня середньої ринкової ціни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-02-001456-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 24 березня 2017 09:08
Вимоги змін до тендерної документації
Наше підприємство, як потенціїний учасник відкритих торгів надає (дивитись файл PDF) наші зауваження та вимоги до тендерної документації.
Скасована
Дата: 12 квітня 2017 11:35
Причина: Відпала потреба

Документи подані скаржником

24 березня 2017 09:08
Вимоги до ТД.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-02-001456-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 12 квітня 2017 18:19
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.04.2017 2105 до публікації.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2017 17:51

Документи подані скаржником

12 квітня 2017 18:19
Скарга

Документи Органу Оскарження

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 4 884 118,88 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 24 420,59 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 146 500,00 UAH


Title: Lot 1
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 4 884 118,88 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 420,59 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 146 500,00 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

59 шт.
Стеля
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Доставка: 03049, Україна, Київська обл., Київ, , згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Стеля
CPV: 34630000-2
177 шт.
Стеля з люком у зборі
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Доставка: 03049, Україна, Київська обл., Київ, , згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Стеля з люком у зборі
CPV: 34630000-2
59 шт.
Стеля
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Доставка: 03049, Україна, Київська обл., Київ, , згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Стеля
CPV: 34630000-2
118 шт.
Стеля
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Доставка: 03049, Україна, Київська обл., Київ, , згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Стеля
CPV: 34630000-2
118 шт.
Стеля
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Доставка: 03049, Україна, Київська обл., Київ, , згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Стеля
CPV: 34630000-2
59 шт.
Секція стелі косого коридору
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Доставка: 03049, Україна, Київська обл., Київ, , згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Секція стелі косого коридору
CPV: 34630000-2
59 шт.
Секція стелі косого коридору
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Доставка: 03049, Україна, Київська обл., Київ, , згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Секція стелі косого коридору
CPV: 34630000-2

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

лот №1
Дата подання: 17 березня 2017 09:31
Дата відповіді: 21 березня 2017 17:20
Под какой тип светильников в потолках выполнять посадочные места в помещениях вагона?
Відповідь: Питання не відноситься до предмету закупівлі
Уточнение технических характеристик
Дата подання: 25 березня 2017 18:20
Дата відповіді: 11 квітня 2017 17:55
Уточните, в какую сторону будут открываться люки потолков в косом коридоре?
Відповідь: Продукція повинна вироблятися відповідно до нормативних документів, які зазначені в тендерній документації або еквівалент, погоджений ПАТ «Укрзалізниця» встановленим порядком
Уточнение технических характеристик
Дата подання: 25 березня 2017 18:21
Дата відповіді: 11 квітня 2017 17:58
Необходимо ли утеплять потолки в тамбурах и в туалетах, если да то каким материалом?
Відповідь: Стеля пасажирського вагону утепляється згідно конструкторської документації. Матеріал утеплювача – мінеральна вата
Уточнение технических характеристик
Дата подання: 25 березня 2017 18:23
Дата відповіді: 11 квітня 2017 18:00
Уточните тип, конструкцию и материал облицовок боковых стен вагона. Будут ли вноситься изменения в конструкцию стен и облицовок с учетом «Протокола оперативної наради з питань розробки нового дизайну» от 09.02.2017?
Відповідь: Конструкція та матеріали визначені конструкторською документацією
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
19 травня 2017
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку