Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення побутових відходів
Очікувана вартість
14 549,20 UAH
UA-2017-03-02-000639-b 9c785c8dd5514fe985e46e21332452a1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хозяинова Екатерина Александровна

380629334108 centr3.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяинова Екатерина Александровна
380629334108
centr3.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг послуг складає 27,84 куб.м на місяць;334,08 ку.м. на рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
334 метри кубічні
Послуги з вивезення побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

02 березня 2017 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Комунальник"
#32164402
Переможець 14 549,20
UAH з ПДВ
02 березня 2017 13:48

Документи

02 березня 2017 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2017 08:47
скан ДУ 3.pdf зміни до договору
14 грудня 2017 08:46
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2017 08:50
ДУ 2.doc зміни до договору
12 жовтня 2017 08:47
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2017 08:45
ДУ.doc зміни до договору
12 жовтня 2017 08:44
Електронний підпис укладений
02 березня 2017 13:57
скан договора.pdf укладений
02 березня 2017 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору складає 14 549,20 грн ( з них 13 094,28 грн кошти міського бюджету, 1 454,92 грн кошти відшкодовані орендарями)
Номер договору про закупівлю: 3705
Договір:
Номер додаткової угоди: 3705
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 4 364,76 грн
Номер договору про закупівлю: 3705
Договір:
Номер додаткової угоди: 3705
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору складає 18 913,96 (Вісімнадцять тисяч дев’ятсот тринадцять грн. 96 коп) грн., з них 15 918,94 (П'ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімнадцять грн. 94 коп) кошти міського бюджету, 2 995,02 грн. (Дві тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять грн. 02 коп) кошти відшкодовані орендарями.
Номер договору про закупівлю: 3705
Договір:
Номер додаткової угоди: 3705
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML