Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

продукти переробки крові
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2017-03-02-000615-c 6c5602f5d5974eb69a7561ecfa380eb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрут Олена Анатоліївна

+380432465234 vin_mkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Міська клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Некрут Олена Анатоліївна
+380432465234
vin_mkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Голову тендерного комітету Чорну Л.В. яка проінформувала, що у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів для закупівлі «код ДК 021:2015 – 33140000-3 – Медичні матеріали (Продукти переробки крові)» через відсутність достатньої кількості учасників, про що оприлюднені звіти про результати проведення процедури: UA-P-2017-01-16-001458-b від 03.02.2017 року, та UA-2017-02-07-001719-c від 23.02.2017 року, тому потрібно повторно розпочати закупівлю «код ДК 021:2015 - 33140000-3 – Медичні матеріали (Продукти переробки крові)» за переговорною процедурою закупівлі. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «код ДК 021:2015 - 33140000-3 – Медичні матеріали (Продукти переробки крові)» за переговорною процедурою закупівлі. Тому договір про закупівлю «код ДК 021:2015 - 33140000-3 – Медичні матеріали (Продукти переробки крові)» вирішено укласти з Обласною комунальною установою «Вінницька обласна станція переливання крові» якою надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником. Враховуючи вищевказане, тендерному комітету було запропоновано обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 33140000-3 – Медичні матеріали (Продукти переробки крові)», відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) – Обласну комунальну установу «Вінницька обласна станція переливання крові» та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2017 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 13 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 од
продукти переробки крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

02 березня 2017 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2017 17:04
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласна комунальна установа «Вінницька обласна станція переливання крові»
#05484474
Переможець 37 272,71
UAH з ПДВ
02 березня 2017 17:15

Документи

02 березня 2017 17:14
Електронний підпис
02 березня 2017 17:12
документи переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2017 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласна комунальна установа «Вінницька обласна станція переливання крові»
#05484474
37 272,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2017 17:14
Електронний підпис
02 березня 2017 17:12
документи переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 16:53
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
28 лютого 2018 16:53
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 11:07
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
28 лютого 2018 11:06
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 11:01
додаткова угода3.PDF зміни до договору
16 січня 2018 14:20
Додаткова угода 1 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 10:19
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 12:48
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
27 грудня 2017 12:47
Додоткова угода Продукти переробки крові.PDF зміни до договору
14 грудня 2017 17:14
Електронний підпис укладений
14 березня 2017 10:59
Підписаний договір зміни до договору
14 березня 2017 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 21000 грн. 00 коп. Остаточна сума договору становить 16272 грн. 71 коп.
Номер договору про закупівлю: 1/10Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/10Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 6 грн. 26 коп. Остаточна сума договору становить 16266 грн. 45 коп.
Номер договору про закупівлю: 1/10Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/10Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Сторони погодили продовжувати дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в договорі, укладеному в цьому році.
Номер договору про закупівлю: 1/10Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/10Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі та п.10.8 Договору., та п.4.3. розділу "Ціна" Договору - сума договору додатково 3253 грн. 29 коп., що становить 20% від ціни Договору за 2017рік.
Номер договору про закупівлю: 1/10Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/10Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4.3. договору внесено зміни - зменшити суму договору на 8 грн. 72 коп.; остаточна сума договору 3244 грн. 57 коп.
Номер договору про закупівлю: 1/10Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/10Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2017 — 01 березня 2018
Сума оплати за договором: 37 272,71
UAH з ПДВ