Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
91 473 285,10 UAH
UA-2017-03-02-000153-c 7ddd6397b85348da87f1b8606035b663
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 91 473 285,10 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 744 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457 366,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 02 березня 2017 11:09
Enquiries until: 14 квітня 2017 10:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 91 473 285 UAH including VAT
Minimal lowering step: 457 366 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 744 100,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138 шт
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
138 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
138 шт
Ящик низьковольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик низьковольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

УТОЧНЕНИЕ ТЕХНИЧЕСКИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Дата подання: 17 березня 2017 09:21
Дата відповіді: 20 березня 2017 18:07
1. Какие типы аккумуляторных батарей разрешены для использования с электрооборудованием на вагоне?
Відповідь: Питання по зазначеному оголошенню не відносяться до предмету закупівлі
УТОЧНЕНИЕ ТЕХНИЧЕСКИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Дата подання: 17 березня 2017 09:22
Дата відповіді: 20 березня 2017 18:07
Какой тип кондиционера используется с электрооборудованием на вагоне?
Відповідь: Питання по зазначеному оголошенню не відносяться до предмету закупівлі
Вопрос/предложение!
Дата подання: 21 березня 2017 15:29
Дата відповіді: 19 квітня 2017 16:44
Возможно ли разделить количество комплектов 138 шт. на несколько лотов, что позволит организациям подавшим свои предложения для участия в тендере, в конечном итоге произвести поставки оборудования в нужные сроки?!)
Відповідь: Замовник не вважає доцільним розділ зазначених торгів на декілька лотів
Стосовно змін в умовах тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2017 18:17
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:21
1. Замовником визначено перелік продукції (або її аналог), що закуповується. Виробники аналогічної продукції виготовляють її за власними кресленнями та нормативно-технічною документацією, згідно яких найменування продукції може не відповідати найменуванню, що зазначено в ТД. Крім того, учасник торгів може запропонувати аналогічну продукцію не одним виробом, а як комплект окремих виробів, що пов'язано також з конструкторського документацією виробника, що погоджена встановленим порядком відповідними підрозділами Укрзалізниці. Оскільки наявна форма ТД не враховую вказані особливості продукції всіх виробників, та не дає можливість учаснику торгів запропонувати аналогічну продукцію власного виробництва, та з метою сприяння конкуренції між учасниками торгів, просимо внести зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": - додати стовбець "кількість товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання"; - додати стовбець "креслення" відповідно до "Переліку та кількості товару", зазначеному в тендерній документації; - додати стовбець "креслення, або НТД товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання". 2. Оскільки продукція виробляється лише для потреб Замовника, який має природне монопольну становище, початок виробництва можливий лише після укладення договору та отримання рознарядки. Враховуючи це, а також технологічний період виробництва продукції, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": Строк поставки продукції - _______ календарних днів (але не більше 60 календарних днів) з дня отримання рознарядки. 3. Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”. 4. Просимо внести зміни в Додаток 9 “Проект договору поставки (основні умови)”, та викласти в наступній редакції: - п.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов'язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості. - п. 4.4. Зміна ціни і вартості Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у випадках, передбачених ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зміна ціни обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди. - п.5.2. абзац 3: Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Загальний термін постачання продукції по рознарядки визначається з максимального місячного обсягу продукції, який може бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, у відповідності до наданої ним Цінової пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю. - п. 9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у розмірі, що становить 5% від вартості Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яке надається до укладання Договору. - п. 9.5. В разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: не поставки продукції більше ніж на тридцять календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА. - п. 10.1. За порушення термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Стосовно ліміту фінансування
Дата подання: 24 березня 2017 15:42
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:23
В зв’язку з підвищенням в 2017 році в Україні рівня мінімальної заробітної плати, що призвело до подорожчення комплектуючих власного виробництва, та призводить до вимушеного збільшення загального фонду заробітної плати контрагентів-постачальників комплектуючих, а також в зв’язку зі стрімким зростанням курса гривні до іноземних валют, та введенням додаткових митних платежів на імпортовані комплектуючи, вважаємо, що ліміт фінансування закупівлі, встановлений Замовником не відповідає діючим ринковим цінам. Просимо Вас підвищити ліміт закупівлі по тендеру мінімум на 12 %
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою економії державних коштів, Замовник не має можливості збільшити очікувану вартість закупівлі
Уточнение технических характеристик
Дата подання: 25 березня 2017 17:41
Дата відповіді: 11 квітня 2017 18:41
Осветительные и сигнальные приборы какого типа (люминесцентные, накаливания или светодиодные) предполагаются использоваться для освещения внутренних помещений вагона и наружной сигнализации (хвостовые фонари)?
Відповідь: Для освітлення внутрішніх приміщень вагону передбачено використання світлодіодних світильників
УТОЧНЕНИЕ ТЕХНИЧЕСКИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Дата подання: 25 березня 2017 17:42
Дата відповіді: 11 квітня 2017 18:38
Какой подвагонный генератор предполагается использоваться с электрооборудованием? Какова его мощность, кто производитель?
Відповідь: До придбання заплановано генератор ЭГВ.08.У1, номінальною потужністю 35 к Вт виробництва АТ «Псковський електромашино будівельний завод» або аналог
УТОЧНЕНИЕ ТЕХНИЧЕСКИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Дата подання: 25 березня 2017 17:43
Дата відповіді: 11 квітня 2017 18:34
Просим уточнить, необходимо ли применение принудительной вентиляции аккумуляторных боксов при подзарядке аккумуляторных батарей от внешней сети 380 В ?
Відповідь: Примусова вентиляція акумуляторних ящиків від зовнішньої мережі не передбачено
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-02-000153-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 23 березня 2017 18:08
Вимога змін тендерної документації
1. Замовником визначено перелік продукції (або її аналог), що закуповується.
Виробники аналогічної продукції виготовляють її за власними кресленнями та нормативно-технічною документацією, згідно яких найменування продукції може не відповідати найменуванню, що зазначено в ТД.
Крім того, учасник торгів може запропонувати аналогічну продукцію не одним виробом, а як комплект окремих виробів, що пов'язано також з конструкторського документацією виробника, що погоджена встановленим порядком відповідними підрозділами Укрзалізниці.
Оскільки наявна форма ТД не враховую вказані особливості продукції всіх виробників, та не дає можливість учаснику торгів запропонувати аналогічну продукцію власного виробництва, та з метою сприяння конкуренції між учасниками торгів, просимо внести зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція":
- додати стовбець "кількість товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання";
- додати стовбець "креслення" відповідно до "Переліку та кількості товару", зазначеному в тендерній документації;
- додати стовбець "креслення, або НТД товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання".
2. Оскільки продукція виробляється лише для потреб Замовника, який має природне монопольну становище, початок виробництва можливий лише після укладення договору та отримання рознарядки. Враховуючи це, а також технологічний період виробництва продукції, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція":
Строк поставки продукції - _______ календарних днів (але не більше 60 календарних днів) з дня отримання рознарядки.
3. Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається).
Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни:
3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції:
“Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом).
3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції:
"Цією тендерною документацією
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії:
– гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа,
- страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
4. Просимо внести зміни в Додаток 9 “Проект договору поставки (основні умови)”, та викласти в наступній редакції:
- п.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов'язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.
- п. 4.4. Зміна ціни і вартості Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у випадках, передбачених ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зміна ціни обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди.
- п.5.2. абзац 3: Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Загальний термін постачання продукції по рознарядки визначається з максимального місячного обсягу продукції, який може бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, у відповідності до наданої ним Цінової пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю.
- п. 9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у розмірі, що становить 5% від вартості Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яке надається до укладання Договору.
- п. 9.5. В разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: не поставки продукції більше ніж на тридцять календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА.
- п. 10.1. За порушення термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк продукції.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 квітня 2017 17:05
Причина: Відпала потреба
Номер вимоги: UA-2017-03-02-000153-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 24 березня 2017 09:02
Вимога змін тендерної документації
Наше підприємство, як потенціїний учасник відкритих торгів надає (прошу дивитись файл PDF) наши зауваження та вимоги до тендерної документації.
Скасована
Дата: 12 квітня 2017 17:05
Причина: Відпала потреба

Документи подані скаржником

24 березня 2017 09:02
Вимоги до ТД.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-02-000153-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 12 квітня 2017 18:22
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.04.2017 2106 до публікації.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2017 17:50

Документи подані скаржником

12 квітня 2017 18:22
Скарга

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Дата відміни
24 квітня 2017
Причина відміни
подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку