Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Catering servises
Очікувана вартість
25 412 653,00 UAH
UA-2017-03-01-000825-b 3a0862c8a58a463f8f25fce386c92da4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хтько Алла Борисівна

380677792104 manusz760@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192098
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська область обл., Маневичі, 100-річчя Маневич, 53
Контактна особа: Хтько Алла Борисівна
380677792104
manusz760@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Social protection of the population Manevychi district state administration
National ID: 03192098
Contact point: Hitko Alla Borysivna
380677792104
manusz760@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 березня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2017 10:00
Початок аукціону: 03 травня 2017 11:55
Початок аукціону: 03 травня 2017 11:55
Очікувана вартість: 25 412 653,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 березня 2017 14:52
Enquiries until: 22 березня 2017 10:00
Complaints submission until: до 28 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2017 10:00
Planned auction date: 03 травня 2017 11:55

Information

Estimated total value: 25 412 653 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 127 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кейтерингові послуги (послуги харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
878667 послуга
Кейтерингові послуги (послуги харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, Маневичі, 100-річчя Маневич, 53
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering servises (Services of the caterinig, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Manevychi district Volyn region)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо калькуляції
Дата подання: 15 березня 2017 11:50
Дата відповіді: 16 березня 2017 10:34
Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, в тому числі, калькуляцію вартості одного діто-дня харчування залежно від вікової групи із зазначенням статей та розміру експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової націнки (надбавки). Просимо надати роз'яснення, яким чином учасник повинен розподілити експлуатаційні витрати у калькуляції вартості одного діто-дня харчування між віковими групами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику, відповідно до постанови Кабінету Міністірів України від 21 травня 1992 р. № 258 “Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, необхідно вирахувати вартість одного діто-дня харчування для певної вікової категорії та застосувати відсоток виконання добової фізіологічної (медичної) норми харчування в розмірі 36,2%, відповідно до тендерної документації, потім розрахувати розмір експлуатаційних витрат пропорційно вартості одного діто-дня харчування між віковими групами.
щодо розрахунку вартості набору продуктів харчування
Дата подання: 15 березня 2017 12:02
Дата відповіді: 16 березня 2017 10:33
Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, в тому числі, розрахунок вартості набору продуктів харчування, що входять до денної норми харчування однієї дитини/учня залежно від вікової групи (за розрахунковими цінами учасника на дату подання пропозиції). Просимо надати роз'яснення, яким чином розрахунок вартості набору продуктів харчування стосується предмету закупівлі, а саме ПОСЛУГИ З ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ, адже Замовник оголосив закупівлю не ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ, а кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 55520000-1).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою порівняння замовником тендерних пропозицій учасників публічної закупівлі, учаснику необхідно вказати розрахунок вартості набору продуктів харчування, що входять до денної норми харчування однієї дитини/учня залежно від вікової групи, оскільки кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 55520000-1) складаються з придбання набору продуктів харчування та експлуатаційних витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів торгової надбавки.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 квітня 2017
UA-2017-03-01-000825-b3a0862c8a58a463f8f25fce386c92da4
Найменування: Управління соціального захисту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192098
Місцезнаходження: 44600, Україна, Волинська область обл., Маневичі, 100-річчя Маневич, 53
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЧАС МРІЙ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 квітня 2017 16:23
1.pdf
24 квітня 2017 16:23
2.pdf
24 квітня 2017 16:24
3.pdf
24 квітня 2017 16:24
4.pdf
24 квітня 2017 16:25
5.pdf
24 квітня 2017 16:25
6.pdf
24 квітня 2017 16:25
Електронний підпис

Публічні документи

31 березня 2017 13:34
частина 2.pdf
31 березня 2017 13:34
частина 1.pdf
31 березня 2017 13:34
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

24 квітня 2017 16:20
1.pdf
24 квітня 2017 16:21
2.pdf
24 квітня 2017 16:21
3.pdf
24 квітня 2017 16:21
4.pdf
24 квітня 2017 16:21
5.pdf
24 квітня 2017 16:22
6.pdf
24 квітня 2017 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

31 березня 2017 14:24
Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2017 14:24
розрахунок вартості.pdf
31 березня 2017 14:24
наказ. протокол.pdf
31 березня 2017 14:24
Меню.pdf
31 березня 2017 14:24
Лист згода.pdf
31 березня 2017 14:24
калькуляція.pdf
31 березня 2017 14:24
калькуляція 1.pdf
31 березня 2017 14:24
інформація про технічні.pdf
31 березня 2017 14:23
згода проект договору.pdf
31 березня 2017 14:23
Довідка.pdf
31 березня 2017 14:23
Гарантійний лист.pdf

Документи

24 квітня 2017 15:28
1.pdf
24 квітня 2017 15:28
2.pdf
24 квітня 2017 15:29
3.pdf
24 квітня 2017 15:29
4.pdf
24 квітня 2017 15:29
5.pdf
24 квітня 2017 15:29
6.pdf
24 квітня 2017 15:59
pb_3219610490.jks
24 квітня 2017 16:08
Електронний підпис

Публічні документи

31 березня 2017 15:40
Тендерна пропозиція.rar

Документи

24 квітня 2017 16:17
1.pdf
24 квітня 2017 16:17
2.pdf
24 квітня 2017 16:17
3.pdf
24 квітня 2017 16:17
4.pdf
24 квітня 2017 16:17
5.pdf
24 квітня 2017 16:17
6.pdf
24 квітня 2017 16:18
Електронний підпис

Документи

24 квітня 2017 15:16
1.pdf
24 квітня 2017 15:16
2.pdf
24 квітня 2017 15:17
3.pdf
24 квітня 2017 15:17
4.pdf
24 квітня 2017 15:17
5.pdf
24 квітня 2017 15:17
6.pdf
24 квітня 2017 15:26
Електронний підпис

Документи

24 квітня 2017 16:12
1.pdf
24 квітня 2017 16:12
2.pdf
24 квітня 2017 16:12
3.pdf
24 квітня 2017 16:13
4.pdf
24 квітня 2017 16:13
5.pdf
24 квітня 2017 16:13
6.pdf
24 квітня 2017 16:14
Електронний підпис

Публічні документи

01 квітня 2017 06:52
Електронний підпис
01 квітня 2017 06:52
Електронний підпис
01 квітня 2017 06:51
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
01 квітня 2017 05:53
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
01 квітня 2017 05:19
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.pdf
01 квітня 2017 05:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

24 квітня 2017 16:56
1.pdf
24 квітня 2017 16:56
2.pdf
24 квітня 2017 16:56
3.pdf
24 квітня 2017 16:57
4.pdf
24 квітня 2017 16:57
5.pdf
24 квітня 2017 16:57
6.pdf
24 квітня 2017 16:59
Електронний підпис

Публічні документи

31 березня 2017 15:40
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЧАС МРІЙ

ТОВ ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ АТОМСЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2017 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР" 20 209 556,88
UAH
20 209 556,88
UAH
Документи
МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ 24 562 809,64
UAH
23 220 500,00
UAH
Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" 24 830 899,80
UAH
23 226 875,80
UAH
Документи
ТОВ ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР 25 412 585,68
UAH
23 282 023,56
UAH
Документи
ТОВ ЧАС МРІЙ 25 412 618,24
UAH
25 412 618,24
UAH
Документи

Публічні документи

01 квітня 2017 06:52
Електронний підпис
01 квітня 2017 06:52
Електронний підпис
01 квітня 2017 06:51
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
01 квітня 2017 05:53
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
01 квітня 2017 05:19
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.pdf
01 квітня 2017 05:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

31 березня 2017 14:24
Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2017 14:24
розрахунок вартості.pdf
31 березня 2017 14:24
наказ. протокол.pdf
31 березня 2017 14:24
Меню.pdf
31 березня 2017 14:24
Лист згода.pdf
31 березня 2017 14:24
калькуляція.pdf
31 березня 2017 14:24
калькуляція 1.pdf
31 березня 2017 14:24
інформація про технічні.pdf
31 березня 2017 14:23
згода проект договору.pdf
31 березня 2017 14:23
Довідка.pdf
31 березня 2017 14:23
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

31 березня 2017 13:34
частина 2.pdf
31 березня 2017 13:34
частина 1.pdf
31 березня 2017 13:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ ТРАНС ЛОГІСТИК ЦЕНТР

ТОВ ЧАС МРІЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"
#40887542
Очікує рішення 20 209 556,88
UAH
03 травня 2017 12:34

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 травня 2017 10:16
Коментар щодо відміни: При спробі оприлюдення повідомлення про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів на закупівлю : кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області) (ДК 021:2015 55520000-1, оголошення оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-03-01-000825-b), електронний аукціон відбувся 03.05.2017 о 12:34, де переможцем визначено учасника за найнижчою ціновою пропозицією ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР" 20 209 556,88 грн., виникла технічна помилка, під час якої неможливо було завантажити в електронну систему закупівель на веб-портал Уповноваженого органу вищевказаневказане повідомлення, яку неможливо було усунути. Замовник відмініняє торги на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”у зв'язку з порушенням порядку оприлюдення повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом, з метою уникнення відповідальності в результаті виявлення порушень контролюючими органами, та в зв'язку з тим, що після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з порушенням термінів, встановлених законодавством, може завдатись шкода економічним інтересам держави.
Документи:
05 травня 2017 10:08
pb_3219610490.jks
05 травня 2017 10:06
pb_3219610490.jks
05 травня 2017 09:52
13 1.pdf
05 травня 2017 09:52
13.pdf