Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
40 553 899,92 UAH
UA-2017-03-01-000704-c 817ccbf658b54a26ae2716e8154f3e18
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 березня 2017 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 40 553 899,92 UAH з ПДВ
Publication date: 01 березня 2017 18:45
Enquiries until: 17 квітня 2017 10:00
Complaints submission until: до 23 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 квітня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 40 553 900 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars

Тендерна документація

19 квітня 2017 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2017 15:57
Зміни до тендеру_512_19.04.2017.doc
19 квітня 2017 15:57
512 ТД зч до п.в._нова редакція_19.04.2017.docx
10 квітня 2017 17:46
Зміни до тендеру_512_10.04.2017.doc
04 квітня 2017 15:34
Додаток №9_нова редакція_04.04.2017.docx
04 квітня 2017 15:34
Зміни до тендеру_512_04.04.2017.doc
28 березня 2017 17:51
Зміни до тендеру_512_28.03.2017.doc
19 квітня 2017 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2017 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2017 15:57
Зміни до тендеру_512_19.04.2017.doc
19 квітня 2017 15:57
512 ТД зч до п.в._нова редакція_19.04.2017.docx
10 квітня 2017 17:46
512 ТД зч до п.в._нова редакція_10.04.2017.docx
04 квітня 2017 15:34
512 ТД зч до п.в._нова редакція_04.04.2017.docx
28 березня 2017 17:51
512 ТД зч до п.в._нова редакція_28.03.2017.docx
01 березня 2017 18:42
512 ТД зч до пас.вагонів 40 млн..docx
10 квітня 2017 17:46
Зміни до тендеру_512_10.04.2017.doc
04 квітня 2017 15:34
Додаток №9_нова редакція_04.04.2017.docx
01 березня 2017 18:42
Додаток №9.docx
04 квітня 2017 15:34
Зміни до тендеру_512_04.04.2017.doc
28 березня 2017 17:51
Зміни до тендеру_512_28.03.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-01-000704-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 16 березня 2017 10:24
Дискримінація учасників
Наша компанія є нерезидентом України та планує взяти участь у конкурсних торгах. Переглянувши тендерну документацію, ми встановили, що вона носить дискримінаційний характер та суперечить Статті 5. «Недискримінація учасників» ЗУ «Про публічні закупівлі», а також пункту 1.5. ДКТ «Недискримінація учасників», а саме: • п.1.6. «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано і зазначено ціну тендерної пропозиції» містить вимогу, що валютою тендерної пропозиції є гривня. Втім компанії нерезиденти, що планують брати участь у торгах, мають право вказувати ціну в іншій валюті. Вищезазначена вимога у ДКТ унеможливлює прийняття участі учасників-нерезидентів, а відповідно є дискримінаційною відносно до таких учасників. Беручи до уваги вищевказану інформацію, просимо Вас внести зміни до ДКТ у п.1.6. стосовного того, що учасники-нерезиденти мають право зазначити ціну тендерної пропозиції у долларах США або євро на умовах поставки DAP.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2017 15:52
Замовник не вбачає дискримінацією, що підтверджується рішенням АМКУ №709 від –р/пк-пз від 17.02.2017 та №917-р/пк-пз від 28.02.2017. та не вважає за необхідне внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-03-01-000704-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 16 березня 2017 10:25
Порядок зазначення ціни (розрахунку) тендерної пропозиції та корегованої ціни пропозиції учасника-нерезидента України
Наша компанія є нерезидентом України та планує взяти участь у конкурсних торгах. Оскільки, відповідно до принципу недискримінації учасників, учасники-нерезиденти мають право зазначити ціну тендерної пропозиції не в гривнях, а у інших валютах, просимо Вас визначити порядок зазначення ціни (розрахунку) тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, а також корегованої ціни пропозиції учасника-нерезидента України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2017 15:54
Замовник не вбачає дискримінацією, що підтверджується рішенням АМКУ №709 від –р/пк-пз від 17.02.2017 та №917-р/пк-пз від 28.02.2017. та не вважає за необхідне внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-03-01-000704-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 16 березня 2017 10:26
Об’єднання предметів закупівель. Дотримання принципу недискримінації учасників.
Наша компанія є нерезидентом України та представником німецького виробника, разом з яким планує взяти участь у закупівлі. Зазначений виробник виготовляє високоякісне обладнання. Крім того, його продукція має значні переваги, так як поставляється у комплексі: Редуктор, Муфта та Вал карданний разом. Даний виробник дуже добре зарекомендував себе у більшості країн світу. Оскільки зазначені вище позиції є невід’ємною частиною один одного, поставка їх у комплексі є значно вигіднішою та логічною. Виходячи з цього, просимо Вас об’єднати предмети закупівель: 1. UA-2017-03-01-001381-b, запасні частин до пасажирських вагонів, Лот 3. Вал карданный в сборе МАБ-2; 2. UA-2017-03-01-000704-c, запасні частин до пасажирських вагонів, Лот 2. Муфта еластична гумометалева 32кВт; 3.UA-2017-03-01-001389-b, запасні частин до пасажирських вагонів, Редуктор 32кВт у єдині конкурсні торги. Проте виготовлення обладнання високої якості потребує значного часу. Саме тому просимо Вас для виконання вимог конкурсних торгів щодо періоду поставки продукції, а саме – до 31.12.2017р. встановити щодо кожної позиції предмету закупівлі максимальну кількість - 55 шт: Подібна зміна не буде суперечити ЗУ «Про публічні Закупівлі», а навпаки буде відповідати принципу недискримінації учасників, оскільки значно менший об’єм закупівлі дасть змогу залучити більшу кількість потенційних постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2017 15:54
Щодо об’єднання предметів закупівель Замовник не вважає за доцільне внесення таких змін.
Номер вимоги: UA-2017-03-01-000704-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "АВК ГРУПП", Код ЄДРПОУ:38913756
Дата подання: 23 березня 2017 12:52
Щодо повторного моніторингу цін та внесення змін до ТД
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «АВК ГРУП" просить розглянути наші зауваження та внести зміни по Лоту №1, зазнечені в листі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2017 16:33
Внесення змін до тендерної документації не передбачено. З метою економії державних коштів, Замовник не має можливості збільшити очікувану вартість закупівлі.
Згідно п. 3.3. та 7.5. тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії»,таким чином згідно умов тендерної документації учасник повинен надавати тендерне забезпечені та забезпечення виконання договору у вигляді БАНКІСЬКОЇ ГАРАНТІЇ. Додаток 7 є типовим та містить опис усіх видів гарантій та уточнення «у разі, якщо вимагається».
Номер вимоги: UA-2017-03-01-000704-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 23 березня 2017 23:16
Об’єднання предметів закупівель
VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O. планує взяти участь у закупівлі. Просимо Вас розглянути наші зауваження та внести зміни по Лоту №2, що зазнечені в листі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2017 18:08
Внесення змін до процедури закупівлі не передбачено.

Документи

Документи

Документи подані скаржником

23 березня 2017 12:52
зміни.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-01-000704-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 29 березня 2017 18:20
Скарга, що стосується тендерної документації
Оскарження вимог тендерної документації, що носять дискримінаційний характер та суперечать принципам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2017 18:02
рішення від 31.03.2017 № 1704 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2017 18:01
рішення від 18.04.2017 № 2162.PDF
Дата публікації: 21 квітня 2017 20:06
Номер скарги: UA-2017-03-01-000704-c.c7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 12 квітня 2017 18:17
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.04.2017 № 2096.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2017 18:02

Документи подані скаржником

12 квітня 2017 18:17
Скарга

Документи Органу Оскарження

14 квітня 2017 18:02
рішення від 14.04.2017 № 2096.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 5.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 143 078,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 715,39 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4200 UAH


Title: Lot 5.
Current status: Complete
Estimated total value: 143 078,40 UAH including VAT
Minimal lowering step: 715,39 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 травня 2017 12:33
Auction planned date: 25 травня 2017 12:33
Закінчення: 25 травня 2017 12:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1104 шт
Датчик нагрівання букс
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Датчик нагрівання букс
CPV: 34630000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2017
UA-2017-03-01-000704-c817ccbf658b54a26ae2716e8154f3e18
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
НТП Трансінвест Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 травня 2017 10:47
протокол розгляду 512-153.pdf
19 травня 2017 10:47
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2017 17:50
Електронний підпис
26 квітня 2017 17:49
цінова.rar
26 квітня 2017 17:49
техн док.rar
26 квітня 2017 17:49
квал.rar
26 квітня 2017 17:49
26-04-2017_17-25-19.zip

Документи

19 травня 2017 10:47
протокол розгляду 512-153.pdf
19 травня 2017 10:47
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2017 17:56
Електронний підпис
26 квітня 2017 17:55
26-04-2017_17-09-02.zip
26 квітня 2017 17:55
ту.rar
26 квітня 2017 17:55
техн та якість.rar
26 квітня 2017 17:55
док підтв квал.rar
26 квітня 2017 17:55
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НТП Трансінвест

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НТП Трансінвест 143 078,40
UAH з ПДВ
143 078,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ" 143 078,40
UAH з ПДВ
143 078,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2017 17:50
Електронний підпис
26 квітня 2017 17:49
цінова.rar
26 квітня 2017 17:49
техн док.rar
26 квітня 2017 17:49
квал.rar
26 квітня 2017 17:49
26-04-2017_17-25-19.zip

Публічні документи

26 квітня 2017 17:56
Електронний підпис
26 квітня 2017 17:55
26-04-2017_17-09-02.zip
26 квітня 2017 17:55
ту.rar
26 квітня 2017 17:55
техн та якість.rar
26 квітня 2017 17:55
док підтв квал.rar
26 квітня 2017 17:55
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НТП Трансінвест

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НТП Трансінвест
#39270330
Переможець 143 078,40
UAH з ПДВ
29 травня 2017 16:18

Документи

29 травня 2017 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2017 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НТП Трансінвест
#39270330
143 078,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2017 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 15:32
ЗПВД ЦЗВ-03-02117-01.pdf укладений
03 травня 2018 15:32
Електронний підпис укладений
16 червня 2017 18:08
ЦЗВ-03-02117-01.pdf укладений
16 червня 2017 18:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 118 195,20
UAH з ПДВ