Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автодорожнього шляхопроводу по вул. Михайла Коцюбинського, м. Дніпро»
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2017-03-01-000437-c ● 595e9b53b3254bb68ad2c7f46ffb255e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6 |
Контактна особа: |
Терещенко Олексій Григорович +380634081631 zakupivlitdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2017 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2017 14:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2017 14:58 |
Початок аукціону: | 10 березня 2017 12:17 |
Очікувана вартість: | 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автодорожнього шляхопроводу по вул. Михайла Коцюбинського, м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Червона 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2017 14:40 |
ДЭТ (ПР Коцюбинского).doc |
06 березня 2017 14:40 |
ДЭТ (ПР Коцюбинского).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати роз’яснення, щодо пункту 15 Завдання на проектування
Дата подання: 06 березня 2017 12:45
Дата відповіді: 06 березня 2017 14:53
Просимо дати роз’яснення, щодо пункту 15 Завдання на проектування по об’єкту «Капітальний ремонт автодорожнього шляхопроводу по вул. Михайла Коцюбинського» в якому сказано, що проектно кошторисну документацію необхідно погодити з Держекспертизою.
Згідно діючого законодавства України державна експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку і не передбачає ніякого погодження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Державна експертиза повинна проводитися відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11 травня 2011 року № 560.
Стосовно п. 15 Завдання на проектування, мається на увазі , що відповідно до п. 4.10 проекту договору по зазначеному об’єкту проектна організація зобов’язана відповідати за недоліки документації та на вимогу Замовника безоплатно переробити документацію, у т.ч. і зауваження експертизи та супроводжувати проектно-вишукувальну документацію до отримання позитивного висновку Державної експертизи.
Стосовно п. 15 Завдання на проектування, мається на увазі , що відповідно до п. 4.10 проекту договору по зазначеному об’єкту проектна організація зобов’язана відповідати за недоліки документації та на вимогу Замовника безоплатно переробити документацію, у т.ч. і зауваження експертизи та супроводжувати проектно-вишукувальну документацію до отримання позитивного висновку Державної експертизи.
Доповнення Форми пропозиції
Дата подання: 06 березня 2017 12:47
Дата відповіді: 06 березня 2017 14:53
Просимо доповнити Форму пропозиції. В документації на закупівлю робіт Пропозиція за формою згідно Додатку 2 не містить найменування предмета закупівлі. Вважаємо за необхідне додати найменування предмета закупівлі.
Відповідь: Внесено зміни до Документації на закупівлю робіт.
Надати роз’яснення довідки про наявність відповідних працівників для виконання робіт складена за формою зазначеною у Додатку 3 та документи, що підтверджують зазначену інформацію.
Дата подання: 06 березня 2017 12:50
Дата відповіді: 06 березня 2017 14:54
У розділі II Документації на закупівлю робіт зазначено вимогу, за якою необхідно надати:
- довідку за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою* про наявність відповідних працівників для виконання робіт складена за формою зазначеною у Додатку 3 та документи, що підтверджують зазначену інформацію.
Яку зазначену інформацію на підтвердження вищезгаданої довідки необхідно надати? Просимо викласти чітку вичерпну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо підтвердження зазначеної довідки наведені безпосередньо у Додатку 3 Документації на закупівлю робіт.
Щодо Згоди стосовно умов Проекту договору
Дата подання: 06 березня 2017 13:00
Дата відповіді: 06 березня 2017 14:54
В документації на закупівлю робіт у розділі II необхідно надати:
- Згоду стосовно умов Проекту договору (Додаток 4).
Що мається на увазі? Підписаний проект договору, що є згодою з умовами договору; чи окремий лист-згода у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, без надання підписаного проекту договору?
Відповідь: Згоду стосовно умов Проекту договору (Додаток 4) необхідно надати у вигляді листа-згоди у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
Щодо проекту договору
Дата подання: 06 березня 2017 13:02
Дата відповіді: 06 березня 2017 14:55
Якщо Ви визначите надання підписаного проекту Договору, чи необхідно підписувати проект Договору з вказаними примітками -
(Примітки: Вищезазначені умови проекту договору не є остаточними і вичерпаними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником переможцем торгів.
Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом).?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згоду стосовно умов Проекту договору (Додаток 4) необхідно надати у вигляді листа-згоди у довільній формі із зазначенням відповідної інформації. Надання підписаного проекту Договору не є за необхідне.
У розділі II Документації на закупівлю робіт зазначено вимогу, за якою необхідно надати копію паспорту особи, яка підписуватиме договір.
Дата подання: 06 березня 2017 13:05
Дата відповіді: 06 березня 2017 14:55
У розділі II Документації на закупівлю робіт зазначено вимогу, за якою необхідно надати копію паспорту особи, яка підписуватиме договір.
Чи відповідає дана вимога законодавству України про захист персональних даних і чи може паспорт громадянина України бути документом, що підтверджує повноваження уповноваженої особи?
Відповідь: Внесено зміни до Документації на закупівлю робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-01-000437-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 15 березня 2017 15:51
Вимога виправити дискримінацію
Рішенням №3/130317 від 13.03.2017р. щодо відхилення пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі пропозицію ПВКП «Технотранспроект» відхилено за відсутність в відомостях про наявність відповідних працівників для виконання робіт керівника підприємства.
А рішенням №3/140317 від 14.03.2017р. встановлено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД", в якій також в відомостях про наявність відповідних працівників для виконання робіт відсутні дані про керівника підприємства, відповідає усім вимогам документації конкурсних торгів і учасника з більшою за ціною пропозицією визнано переможцем.
Вважаємо за доцільне виправити Замовнику допущену дискримінацію учасника ПВКП «Технотранспроект» і переглянути найнижчу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
А рішенням №3/140317 від 14.03.2017р. встановлено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД", в якій також в відомостях про наявність відповідних працівників для виконання робіт відсутні дані про керівника підприємства, відповідає усім вимогам документації конкурсних торгів і учасника з більшою за ціною пропозицією визнано переможцем.
Вважаємо за доцільне виправити Замовнику допущену дискримінацію учасника ПВКП «Технотранспроект» і переглянути найнижчу пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2017 15:45
Згідно вимог Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9), пропозиція учасника закупівлі яким було завантажено в Систему не всі документи передбачені документацією електронних торгів повинна бути відхилена.
Не надання в повному обсязі документального підтвердження щодо повноважень керівника підприємства (не надано жодного документа підтверджуючого права власності Ковальчука В.В. за рішенням якого призначено генеральним директором ПВКП «Технотранспроект» Чайку Ю.В.. При цьому, довідок чи листів стосовно пояснення відсутності у складі пропозиції наведених вище документів Учасником також не було надано), а також інформації стосовно наявності відповідних працівників для виконання робіт, призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Не надання в повному обсязі документального підтвердження щодо повноважень керівника підприємства (не надано жодного документа підтверджуючого права власності Ковальчука В.В. за рішенням якого призначено генеральним директором ПВКП «Технотранспроект» Чайку Ю.В.. При цьому, довідок чи листів стосовно пояснення відсутності у складі пропозиції наведених вище документів Учасником також не було надано), а також інформації стосовно наявності відповідних працівників для виконання робіт, призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Номер вимоги: UA-2017-03-01-000437-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД", Код ЄДРПОУ:32406215
Дата подання: 14 березня 2017 17:11
Помилка в статусі пропозиції
згідно п. 3 рішення № 3/140317 від 14.03.17 р. ТОВ НВП "Укртрансакад" визначено переможцем закупівлі. Але на сайті зазначено статус Дискваліфіковано. Просимо перевірити статус підприємства.
Скасована
Дата: 14 березня 2017 17:21
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 березня 2017 17:20
Під час публікації рішення була допущена технічна помилка, що призвело до невірного відображення інформації. Приносимо свої вибачення.
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-03-01-000437-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 20 березня 2017 08:26
Дата подання: 20 березня 2017 08:26
Оскарження Рішення щодо відхилення пропозиції учасника
Скарга-вимога про скасування Рішення №130317 від 13.03.2017р. відповідальної особи за організацію та проведення допорогових закупівель із застосуванням системи електронних закупівель Терещенко О.Г.
Згідно із Розділом ІІ Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження документації на закупівлю робіт від 06.03.2017р. №1/060317, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді:
• Довідка за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність відповідних працівників для виконання робіт складена за формою зазначеною у Додатку 3 та документи, що підтверджують зазначену інформацію.
ПВКП «Технотранспроект» надав відомості про наявність відповідних працівників для виконання робіт даної закупівлі. В документації на закупівлю робіт від 06.03.2017р. №1/060317 відсутні вимоги щодо включення до відомостей про наявність відповідних працівників для виконання робіт керівника підприємства, або його заступників, або бухгалтера, або економіста тощо.
Також у документації на закупівлю робіт від 06.03.2017р. №1/060317 відсутні вимоги щодо надання листа згоди про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних керівника підприємства.
Вимогу документації на закупівлю робіт від 06.03.2017р. №1/060317 про надання документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи (посадової особи), а саме – рішення власника і наказ про призначення, учасником ПВКП "Технотранспроект" виконано. Інші вимоги щодо надання будь-яких відомостей про історію власників підприємства відсутні.
На даний час Ковальчук В.В. не є власником ПВКП «Технотранспроект», тому документів на право власності Ковальчука В.В. підприємством не існує.
Відповідно до вищевикладеного, Рішення О.Г.Терещенко №130317 від 13.03.2017р. є хибним, дискримінаційним, не відповідає вимогам документації на закупівлю робіт від 06.03.2017р. №1/060317 та Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 17 березня 2017 17:23
Згідно вимог Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9), пропозиція учасника закупівлі яким було завантажено в Систему не всі документи передбачені документацією електронних торгів повинна бути відхилена.
Не надання в повному обсязі документального підтвердження щодо повноважень керівника підприємства (не надано жодного документа підтверджуючого права власності Ковальчука В.В. за рішенням якого призначено генеральним директором ПВКП «Технотранспроект» Чайку Ю.В.. При цьому, довідок чи листів стосовно пояснення відсутності у складі пропозиції наведених вище документів Учасником також не було надано), а також інформації стосовно наявності відповідних працівників для виконання робіт, призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Не надання в повному обсязі документального підтвердження щодо повноважень керівника підприємства (не надано жодного документа підтверджуючого права власності Ковальчука В.В. за рішенням якого призначено генеральним директором ПВКП «Технотранспроект» Чайку Ю.В.. При цьому, довідок чи листів стосовно пояснення відсутності у складі пропозиції наведених вище документів Учасником також не було надано), а також інформації стосовно наявності відповідних працівників для виконання робіт, призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 20 березня 2017 08:26
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-01-000437-c.b2.pdf
Дата публікації: 31 березня 2017 16:30
Номер скарги: UA-2017-03-01-000437-c.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 20 березня 2017 08:26
Дата подання: 20 березня 2017 08:26
Вимога виправити порушення з прийняття пропозиції учасника з більшою за ціною пропозицією
Замовником порушено принципи об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників, який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Рішенням №3/140317 від 14.03.2017р. встановлено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД", в якій в відомостях про наявність відповідних працівників для виконання робіт відсутні дані про керівника підприємства, відповідає усім вимогам документації конкурсних торгів і визнано переможцем, хоча Рішенням №3/130317 від 13.03.2017р. щодо відхилення найнижчої за ціною пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі ПВКП «Технотранспроект» відхилено за такий самий факт. Замовнику необхідно виправити порушення з прийняття пропозиції учасника з більшою за ціною пропозицією.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 19 березня 2017 10:31
Згідно вимог Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9), пропозиція учасника закупівлі яким було завантажено в Систему не всі документи передбачені документацією електронних торгів повинна бути відхилена.
Не надання в повному обсязі документального підтвердження щодо повноважень керівника підприємства (не надано жодного документа підтверджуючого права власності Ковальчука В.В. за рішенням якого призначено генеральним директором ПВКП «Технотранспроект» Чайку Ю.В.. При цьому, довідок чи листів стосовно пояснення відсутності у складі пропозиції наведених вище документів Учасником також не було надано) призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Не надання в повному обсязі документального підтвердження щодо повноважень керівника підприємства (не надано жодного документа підтверджуючого права власності Ковальчука В.В. за рішенням якого призначено генеральним директором ПВКП «Технотранспроект» Чайку Ю.В.. При цьому, довідок чи листів стосовно пояснення відсутності у складі пропозиції наведених вище документів Учасником також не було надано) призвело до визначення пропозиції Учасника такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 20 березня 2017 08:26
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
UA-2017-03-01-000437-c.b4.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2017 16:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2017 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
810 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" #30096823 |
Відхилено |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2017 16:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" #32406215 |
Рішення скасоване |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2017 17:21
|
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС #01388420 |
Рішення скасоване |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2017 17:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" #32406215 |
Переможець |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2017 17:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 14 березня 2017 17:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" #32406215 |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
29 березня 2017 17:38
|