Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари
Очікувана вартість
1 184 400,00 UAH
UA-2017-02-28-000566-c 1bbd57072dc24aa2bc0293a82da1e0a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федько Віталій Олександрович

+380532602013 inbox@pl.court.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 26304855
Вебсайт: http://pl.court.gov.ua/tu17
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Сінна, 16
Контактна особа: Федько Віталій Олександрович
+380532602013
inbox@pl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 15:40
Початок аукціону: 21 березня 2017 15:37
Очікувана вартість: 1 184 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,27 %

Інформація про предмет закупівлі

детально в ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 шт
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт
клей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 уп
Кнопки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 шт
Коректор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 шт
Лоток горизонтальний для паперу (димчатий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 шт
Лоток горизонтальний для паперу(чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
маркер для дисків (чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 шт
Олівець графітний з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 шт
Ручка кулькова автоматична синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 шт
Ручка кулькова автоматична чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт
Ручка кулькова масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 уп
Скоби для зшивання паперу №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 уп
Скоби для зшивання паперу №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 уп
Скріпка кругла металева 28мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 уп
Скріпка кругла металева 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 шт
Скотч прозорий 24 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 шт
Скотч прозорий 48 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Дестеплер для видалення скоб №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Степлер металевий (скоба №24/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 уп
Стержень кульковий синій 107 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 уп
Стержень кульковий чорний 107 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 уп
Стержень кульковий синій 143 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 уп
Файл для документів прозорий А4 гладкий 30 мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Чинка пластикова тригранна з контейнером на одне лезо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Фарба штемпельна синя 27мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Блокнот А5, обкладинка м`яка, з`єднаний пружиною, 48 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 уп
Папір для нотаток А6 по 100 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 уп
Папір для нотаток 85*85, 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Книга канцелярська, м`яка обкладинка, 48 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 шт
Гумка для видалення олівця та стійких чорнил, 49*13*8 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Голка канцелярська 75мм;1 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Шило, довжина шила - 12,5 см., матеріал - метал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Папка-швидкозшивач, пластик, А4, прозорий верх без перфорації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ручка гелева чорна, 0,6 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ручка гелева синя, 0,6 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Листівка привітальна, картон, глянець з розворотом, надпис:Зі свяом (українською мовою, із зображенням державної символіки) 10*20см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Листівка привітальна, картон, глянець з розворотом, Надпис: З Днем народження (українською мовою), 10*20 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Листівка привітальна, картон, глянець, з розворотом, надпис: Вітаємо (українською мовою)10*20см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
11860 пач
Папір А4 (210*297) білого кольору, щільність - 80 г/м2, білизна по СІЕ - не менше 150 %, товщина - не менше 105 мкм, прозорість - не менше 95 %, яскравість - не менше 101 %, 500 аркушів у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 пач
Папір газетний, щільність - 45 г/м2, кількість аркушів у пачці - 350 , формат - А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт
Конверт немаркований С4, (229*324), щільність 90 г/м2, тип склеювання - СКЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30000 шт
Конверт немаркований С5, (162*229), щільність 80 г/м2, тип склеювання - СКЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300000 шт
Конверт немаркований С6, (114*162), щільність - 70 г/м2, тип склеювання - СКЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сінна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-28-000566-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Український Папiр, Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 березня 2017 12:38
Невідповідність документації
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-02-28-000566-c (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари), який проходив 21.03.2017р. Однією з вимог Замовника було надання довідки по формі відповідно до Додатку № 6 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічних договорів, проте хочемо зазначити, що учасник ТОВ “Паперова” надала копію договору де предметом закупівлі є конверти з логотипом в кількості всього 84000 шт. та щоденники в кількості 350 шт.. Просимо звернути увагу, що такий договір не можна вважати аналогічним оскільки в закупівлі UA-2017-02-28-000566-c (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари) окрім конвертів в загальній кількості 332000 шт. ще присутні різні канцелярські товари в кількості 21662 од. товару, папір газетний формату А4 в кількості 2000 пачок та Папір офісний формату А4 в кількості 11860 пачок, проте підтверджень про виконання аналогічних договорів з такими видами та об’ємами товарів немає. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ “Паперова” як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.03.2017 № 1587.pdf
Дата публікації: 30 березня 2017 19:38
Номер скарги: UA-2017-02-28-000566-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Український Папiр, Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 березня 2017 10:47
Невідповідність цін.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-02-28-000566-c (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари), який проходив 21.03.2017р. Виходячи з результатів аукціону, виявлено, що учасник ТОВ “Паперова” надає письмове підтвердження відповідності усім технічним вимогам Замовника, проте згідно цін на товари що надає учасник, запропоновані ним товари насправді не будуть відповідати вимогам Замовника, а саме: 1. Замовник вимагав Клей-олівець на PVP основі, 20 гр., проте відповідно до ціни 1,86 грн, що надає учасник на даний товар можлива поставка лише Клей-олівця на основі ПВА та з меншим вмістом. 2. Замовник вимагав Клей ПВА з суперковпачком об’ємом 100 мл., але відповідно до ціни 2,52 грн, можлива поставка лише Клею ПВА з об’ємом не більшим за 50 мл., проте перерахунку кількості товару також немає, що може призвести до недостачі необхідного товару. 3. Замовник вимагав Кнопки металеві, нікельовані, 100 шт. в упаковці, середня ринкова ціна на даний товар становить 5,50 грн, проте учасник надає 2,28 грн, що свідчить про поставку товару з меншою кількістю кнопок ніж необхідно. 4. Замовник вимагав Коректор з пензликом об’ємом 20 мл. та часом висихання 25 сек., проте учасник надає ціну на даний товар 3,18 грн. Згідно даної ціни неможлива поставка товару з необхідними технічними характеристиками. 5. Замовник вимагав Пластикову кольорову лінійку, довжиною 30 см., проте за ціну 1,68 грн можлива поставка лише дерев’яної лінійки, що не відповідає вимогам замовника. 6. Замовник вимагав Лотки горизонтальні для паперу димчаті та чорні. Середня ринкова ціна на такий товар становить 31-35 грн, проте учасник вказує всього 12 грн. За таку ціну неможлива поставка даного товару в необхідній кількості, тому можлива недопоставка необхідного товару. 7. Замовник вимагав Маркери текстові, різнокольорові середня мінімальна ціна яких на ринку становить 4,50 грн, але учасник надає 2,52 грн, що свідчить про можливу недопоставку необхідного товару. 8. Замовник вимагав Ніж канцелярський, стальний з багатосекційним лезом та металевою направляючою, довжиною 18 мм; учасник вказує ціну за даний товар 2,52 грн, що відповідає дешевому Канцелярському ножу з пластиковим корпусом, адже реальна мінімальна ціна на даний товар становить 15 грн. 9. Замовник вимагав Ножиці офісні з пластиковими ручками довжиною 17 мм; середня ціна на такі становить 9-12 грн, проте учасник зазначає 5,04 грн, що може свідчити або про поставку товару в меншій кількості, або дуже поганої якості. 10. Замовник вимагав Автоматичні кулькові ручки чорного та синього кольору, проте за ціну 1,2 грн, яку надає учасник можлива поставка лише звичайних неавтоматичних ручок. 11. Замовник вимагав Ручку масляну, синього кольору; середньо-ринкова ціна на таку становить 2-4 грн, проте учасник зазначає 0,72 грн, що свідчить про поставку Кулькової ручки. 12. Замовник вимагав Дестеплер для видалення скоб №10 та №24/6, ринкова вартість яких становить 7-10 грн, проте учасник надає ціну 3,54 грн, що свідчить по поставку товару який не буде відповідати вимогам або в неналежній кількості. 13. Замовник вимагав Степлер металевий №24/6 з прошивною здатністю20 арк., але відповідно до ціни 9,54 грн, що надає учасник, можлива поставка лише Степлерів № 10 з меншою закріплюючою здатністю, адже ціна на необхідні степлери становить 30-40 грн. 14. Замовник вимагав Стрижні для кулькових ручок чорні та сині, довжиною 107 мм, та кількістю 100 шт. в уп., а також Стрижні для кулькових ручок сині довжиною 143 мм, 100 шт. в уп. в кількості по 35 упаковок кожні, проте учасник на даний товар вказує що надає товар в упаковках, але ціни надає за штуки(1 стрижень), що призведе до дуже великої недостачі товару. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ “Паперова” як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 29.03.2017 № 1614.pdf
Дата публікації: 29 березня 2017 19:17
Номер скарги: UA-2017-02-28-000566-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Український Папiр, Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 31 березня 2017 16:58
Замовник - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області № у ЦБД: UA-2017-02-28-000566-c.
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 31.03.2017 № 46/юр/17 по процедурі відкриті торги на закупівлю: «Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Паперове канцелярське приладдя та інші канцелярські товари (47 найменувань)». Додаємо: Скарга ТОВ Український папір 31.03.17.pdf, Платіжне доручення.pdf, Платіжне доручення зворот.pdf, Висновок ТПП.рdf.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2017 22:17
Рішення від 05.04.2017 № 1811.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 22:16
Лист Замовнику UA-2017-02-28-000566-c.a3.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2017 17:21
Рішення від 20.04.2017 № 2262.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2017 20:45

Документи подані скаржником

23 березня 2017 12:38
01.220317 UA-2017-02-28-000566-c.pdf

Документи Органу Оскарження

30 березня 2017 19:38
Рішення від 28.03.2017 № 1587.pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

29 березня 2017 19:17
рішення від 29.03.2017 № 1614.pdf

Документи подані скаржником

31 березня 2017 16:57
Висновок ТПП.pdf
31 березня 2017 16:57
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

25 квітня 2017 15:32
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ПАПЕРОВА" 968 426,70
UAH з ПДВ
923 426,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український Папiр 1 062 106,50
UAH з ПДВ
938 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2017 15:16
Проект договору.pdf
20 березня 2017 15:16
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2017 15:31
Документи.pdf
20 березня 2017 15:31
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2017 15:31
ТЕХ характеристики.pdf
20 березня 2017 15:30
Тех характеристики Ч.2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ПАПЕРОВА"
#37250417
Переможець 923 426,70
UAH з ПДВ
22 березня 2017 16:23

Документи

22 березня 2017 16:23
sign.p7s
22 березня 2017 16:22
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2017 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ПАПЕРОВА"
#37250417
923 426,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2017 16:23
sign.p7s
22 березня 2017 16:22
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 травня 2017 14:50
договір укладений
03 травня 2017 14:46
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2017 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відутність необхідності у закупівлі привітальних листівок
Номер договору про закупівлю: 168-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 922 166,70
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку