Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 98310000-9 послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Очікувана вартість
578 250,00 UAH
UA-2017-02-27-001013-a cbcf308a3a054da692adc99d0f65c438
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баннікова Олена Василівна

+380462644257 chgodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛПЗ "Чернігівська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02006604
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Пирогова, будинок 16
Контактна особа: Баннікова Олена Василівна
+380462644257
chgodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, то він може застосувати переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2017 15:22
Оскарження наміру укласти договір: 10 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Очікувана вартість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 кг
Прання білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Пирогова будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

27 лютого 2017 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Четвертак Наталія Анатоліївна
#2764813084
Переможець 578 250,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 15:22

Документи

27 лютого 2017 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2017 15:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Четвертак Наталія Анатоліївна
#2764813084
578 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2017 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
23 січня 2018 13:55
Дод уг 2 до дог 7-2240.pdf зміни до договору
23 січня 2018 13:53
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:49
Дод уг 1 до дог 7-2240.pdf зміни до договору
02 січня 2018 14:48
Електронний підпис укладений
15 березня 2017 14:46
Договір ФОП Четвертак.pdf.pdf укладений
15 березня 2017 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 7/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/2240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, а саме у сумі 115650,00 грн. (Сто п'ятнадцять тисяч шістсот п'ятдесят гривень 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 7/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/2240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2017 — 30 квітня 2018
Сума оплати за договором: 693 900,00
UAH з ПДВ