Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 32+000 – км 48+000, Полтавська область
The current medium repair of motor road of state importance M-22 Poltava-Alexandria on the section km 32+000 - km 48+000, Poltava region
The current medium repair of motor road of state importance M-22 Poltava-Alexandria on the section km 32+000 - km 48+000, Poltava region
Очікувана вартість
207 800 000,00 UAH
UA-2017-02-27-000504-b ● 823974889858425cb001709407a1f8ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2017 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 207 800 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 лютого 2017 12:48 |
Enquiries until: | 20 березня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 207 800 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 32+000 – км 48+000, Полтавська область
Тендерна документація
16 березня 2017 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2017 13:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
16 березня 2017 13:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Зміни 2.docx | |
15 березня 2017 13:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.docx | |
15 березня 2017 13:12 |
Лот №2. км 36+000 – км 40+000 (Зведена відомість обсягів робіт_Зміни 1).pdf | |
27 лютого 2017 12:59 |
Лот №5. км 46+000 – км 48+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf | |
27 лютого 2017 12:59 |
Лот №4. км 44+000 – км 46+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf | |
27 лютого 2017 12:59 |
Лот №3. км 40+000 – км 44+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf | |
27 лютого 2017 12:58 |
Лот №1. км 32+000 – км 36+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf | |
27 лютого 2017 12:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
16 березня 2017 13:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 березня 2017 13:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
||||||
16 березня 2017 13:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Зміни 2.docx
|
||||||
15 березня 2017 13:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.docx
|
||||||
15 березня 2017 13:12 |
Лот №2. км 36+000 – км 40+000 (Зведена відомість обсягів робіт_Зміни 1).pdf
|
||||||
27 лютого 2017 12:59 |
Лот №5. км 46+000 – км 48+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf
|
||||||
27 лютого 2017 12:59 |
Лот №4. км 44+000 – км 46+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf
|
||||||
27 лютого 2017 12:59 |
Лот №3. км 40+000 – км 44+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf
|
||||||
27 лютого 2017 12:58 |
Лот №1. км 32+000 – км 36+000 (Зведена відомість обсягів робіт).pdf
|
||||||
27 лютого 2017 12:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 06 березня 2017 17:30
Дата відповіді: 07 березня 2017 15:21
Просимо надати роз’яснення по наступним питанням:
1. При влаштуванні дорожнього одягу в межах смуг руху проїзної частини та укріплення смуг узбіччя. Тип 1. Посилення (п. 4.1) передбачено влаштування шару основи з суміші відфрезерованого матеріалу з додаванням ЩПС С-7, укріпленого комплексним в’яжучим , за технологією холодного ресайклінгу способом змішування на дорозі згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщ. 25см, де
- відфрезерований матеріал – 75%;
- щебенево-піщана суміш С-7 – 25%;
- цемент-4%;
- бітумна емульсія -1,5%.
Просимо вказати марку цементу та марку бітумної емульсії.
Чи враховувати окремо від холодної регенерації додатково роботи по розгортанню ЩПС-7 обсягом 25%?
2. Укріплення узбіч засівом багаторічних трав по шару рослинного грунту завтовшки 15 см – пояснити звідки перевозиться рослинний грунт.
3. При влаштуванні тимчасових дорожніх знаків вкажіть число обертів матеріалів при повторному монтажі та демонтажі.
4. Вкажіть умови виконання робіт. Чи враховувати к=1,2 тех. ч. п.5.1.1 при виконанні робіт на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.1. Марка цементу - ПЦ І-400; марка бітумної емульсії – ЕКП-60; або їх аналоги.
1.2. Вартість робіт у тендерній пропозиції визначається учасником за кошторисним розрахунком на підставі ресурсних елементних кошторисних норм, в яких зазначений передбачений ними склад робіт, та які учасник застосовує, виходячи з пропонованих ним технологічних операцій та методів організації виконання робіт, передбачених у завданні замовника. Як зазначено у п.6 розділу ІІІ тендерної документації замовника ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника. В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт для виконання проекту з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
2. Використовується рослинний ґрунт, що знімається з існуючих узбіч, укосів, підошви насипу земляного полотна, примикань, резерву смуги відчуження автодороги.
3. Число обертів технічних засобів організації дорожнього руху на період ремонтних робіт (монтаж-демонтаж) визначається учасником виходячи із довжини захватки запропонованої ним організації виконання ремонтних робіт.
4. Умови виконання робіт: по одній половині проїзної частини дороги з рухом транспорту по другій половині. Інтенсивність руху відповідає верхній нормативній межі для автомобільних доріг ІІ технічної категорії.
Як зазначено у п.6 розділу ІІІ тендерної документації замовника ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника.
1.2. Вартість робіт у тендерній пропозиції визначається учасником за кошторисним розрахунком на підставі ресурсних елементних кошторисних норм, в яких зазначений передбачений ними склад робіт, та які учасник застосовує, виходячи з пропонованих ним технологічних операцій та методів організації виконання робіт, передбачених у завданні замовника. Як зазначено у п.6 розділу ІІІ тендерної документації замовника ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника. В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт для виконання проекту з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
2. Використовується рослинний ґрунт, що знімається з існуючих узбіч, укосів, підошви насипу земляного полотна, примикань, резерву смуги відчуження автодороги.
3. Число обертів технічних засобів організації дорожнього руху на період ремонтних робіт (монтаж-демонтаж) визначається учасником виходячи із довжини захватки запропонованої ним організації виконання ремонтних робіт.
4. Умови виконання робіт: по одній половині проїзної частини дороги з рухом транспорту по другій половині. Інтенсивність руху відповідає верхній нормативній межі для автомобільних доріг ІІ технічної категорії.
Як зазначено у п.6 розділу ІІІ тендерної документації замовника ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника.
Технічне завдання
Дата подання: 10 березня 2017 09:04
Дата відповіді: 13 березня 2017 10:28
Просимо пояснити, як враховувати в договірній ціні підрядника витрати на відновлення та закріплення траси на місцевості, тому що це не будівельні, а проектно-вишукувальні роботи
Відповідь: Відновлення та закріплення осі траси на місцевості входить до складу підготовчих робіт при проведенні поточного середнього ремонту дороги та належить до інших витрат у розрахунках вартості об’єкта ремонту, які Учасник враховує в договірній ціні своєї пропозиції.
Відповідно до п.6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат визначаються обгрунтувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проекту та вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва (ремонту), умов виконання робіт, розташування майданчика робіт стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
Відповідно до п.6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат визначаються обгрунтувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проекту та вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва (ремонту), умов виконання робіт, розташування майданчика робіт стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
Тендерна документація
Дата подання: 16 березня 2017 09:20
Дата відповіді: 16 березня 2017 13:05
У додатку № 4 до тендерної документації зазначається «Якщо Учасник торгів не передбачає залучати субпідрядні організації на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору, він в обов’язковому порядку письмово повідомляє про зазначене Замовника у додатку № 6». Додаток № 6 – це технічне завдання. Просимо пояснити яким чином в технічному завданні надавати цю інформацію, а також пояснити, як надавати інформацію про субпідрядні організації, які будуть залучатися в обсязі менше 20 відсотків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідна зміна вноситься до примітки додатку №4 Тендерної документації замовника, яка викладається в наступній редакції:
«Якщо Учасник торгів не передбачає залучати субпідрядні організації на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору, він в обов’язковому порядку письмово повідомляє про зазначене Замовника листом довільної форми замість додатку № 4».
«Якщо Учасник торгів не передбачає залучати субпідрядні організації на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору, він в обов’язковому порядку письмово повідомляє про зазначене Замовника листом довільної форми замість додатку № 4».
Технічне завдання
Дата подання: 17 березня 2017 15:03
Дата відповіді: 20 березня 2017 08:11
Просимо пояснити, чи враховуються в проекті додаткові обсяги матеріалів ( на ущільнення) при влаштуванні основи за технологією холодний ресайклінг ( суміші С-7, цементу, бітумної емульсії), тому що в технічному завданні до тендеру вказані геометричні обсяги кількості матеріалів на товщину 25 см, без врахування норми на ущільнення.
Відповідь: Технічним завданням Замовника визначено проектні рішення, яких необхідно досягнути Учаснику при виконанні замовлення.
Виконання робіт має здійснюватися згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» відповідно до розробленого та запропонованого Учасником проекту виконання робіт.
Ціна пропозиції учасника тендерних торгів визначає вартість підрядних послуг з ремонту та при складанні ціни пропозиції учасника тендеру регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.1 зазначеного ДСТУ вона розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, та поточних цін на них.
Якщо чинною нормативною кошторисною базою визначення вартості робіт передбачено для окремих елементних технологічних операцій врахування додаткових обсягів трудових та матеріально-технічних ресурсів для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, то вони мають враховуватися в ціні пропозиції учасника торгів.
Виконання робіт має здійснюватися згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» відповідно до розробленого та запропонованого Учасником проекту виконання робіт.
Ціна пропозиції учасника тендерних торгів визначає вартість підрядних послуг з ремонту та при складанні ціни пропозиції учасника тендеру регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.1 зазначеного ДСТУ вона розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, та поточних цін на них.
Якщо чинною нормативною кошторисною базою визначення вартості робіт передбачено для окремих елементних технологічних операцій врахування додаткових обсягів трудових та матеріально-технічних ресурсів для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, то вони мають враховуватися в ціні пропозиції учасника торгів.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 5. км 46+000 – км 48+000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 24 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 246 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49200 UAH |
Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 24 600 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 246 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 06 квітня 2017 14:35
Auction planned date: 06 квітня 2017 14:35
Закінчення: 06 квітня 2017 15:02
Позиції
2 км
Лот 5. км 46+000 – км 48+000
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а. (ділянки а/д М-22 Полтава-Олександрія)
Дата доставки:
31 грудня 2017
Lot 5. km 46+000 - km 48+000
CPV: 45233000-9
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 березня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2017 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" |
24 505 622,40
UAH з ПДВ
|
24 259 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШРБУ-48 |
24 321 978,98
UAH з ПДВ
|
24 321 978,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
24 403 358,00
UAH з ПДВ
|
24 157 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
24 157 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2017 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:13
|
№ 100-05-17 д.у.20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2022 21:34
|
№ 100-05-17 д.у.17.pdf | зміни до договору |
08 липня 2022 21:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 20:52
|
№ 100-05-17 д.у.16.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 20:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 16:27
|
№ 100-05-17 д.у.№11.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:50
|
№ 100-05-17 д.у.10.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:50
|
№ 100-05-17 д.у.10 (ДЦ).pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:24
|
№ 100-05-17 д.у. 09.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 09:01
|
№ 100-05-17 д.у.08.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:33
|
№ 100-05-17 (додаткова угода).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2017 17:22
|
Додатки до договору № 100-05-17.pdf | укладений |
26 квітня 2017 17:06
|
Договір № 100-05-17.pdf | укладений |
26 квітня 2017 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 100-05-17 (додаткова угода) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 100-05-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, регульованих цін (тарифів) і нормативів |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-05-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |