Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 32+000 – км 48+000, Полтавська область
The current medium repair of motor road of state importance M-22 Poltava-Alexandria on the section km 32+000 - km 48+000, Poltava region
Очікувана вартість
207 800 000,00 UAH
UA-2017-02-27-000504-b 823974889858425cb001709407a1f8ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 лютого 2017 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2017 10:00
Очікувана вартість: 207 800 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 27 лютого 2017 12:48
Enquiries until: 20 березня 2017 10:00
Complaints submission until: до 26 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 березня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 207 800 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 32+000 – км 48+000, Полтавська область

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 06 березня 2017 17:30
Дата відповіді: 07 березня 2017 15:21
Просимо надати роз’яснення по наступним питанням: 1. При влаштуванні дорожнього одягу в межах смуг руху проїзної частини та укріплення смуг узбіччя. Тип 1. Посилення (п. 4.1) передбачено влаштування шару основи з суміші відфрезерованого матеріалу з додаванням ЩПС С-7, укріпленого комплексним в’яжучим , за технологією холодного ресайклінгу способом змішування на дорозі згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщ. 25см, де - відфрезерований матеріал – 75%; - щебенево-піщана суміш С-7 – 25%; - цемент-4%; - бітумна емульсія -1,5%. Просимо вказати марку цементу та марку бітумної емульсії. Чи враховувати окремо від холодної регенерації додатково роботи по розгортанню ЩПС-7 обсягом 25%? 2. Укріплення узбіч засівом багаторічних трав по шару рослинного грунту завтовшки 15 см – пояснити звідки перевозиться рослинний грунт. 3. При влаштуванні тимчасових дорожніх знаків вкажіть число обертів матеріалів при повторному монтажі та демонтажі. 4. Вкажіть умови виконання робіт. Чи враховувати к=1,2 тех. ч. п.5.1.1 при виконанні робіт на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.1. Марка цементу - ПЦ І-400; марка бітумної емульсії – ЕКП-60; або їх аналоги.

1.2. Вартість робіт у тендерній пропозиції визначається учасником за кошторисним розрахунком на підставі ресурсних елементних кошторисних норм, в яких зазначений передбачений ними склад робіт, та які учасник застосовує, виходячи з пропонованих ним технологічних операцій та методів організації виконання робіт, передбачених у завданні замовника. Як зазначено у п.6 розділу ІІІ тендерної документації замовника ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника. В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт для виконання проекту з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.

2. Використовується рослинний ґрунт, що знімається з існуючих узбіч, укосів, підошви насипу земляного полотна, примикань, резерву смуги відчуження автодороги.

3. Число обертів технічних засобів організації дорожнього руху на період ремонтних робіт (монтаж-демонтаж) визначається учасником виходячи із довжини захватки запропонованої ним організації виконання ремонтних робіт.

4. Умови виконання робіт: по одній половині проїзної частини дороги з рухом транспорту по другій половині. Інтенсивність руху відповідає верхній нормативній межі для автомобільних доріг ІІ технічної категорії.
Як зазначено у п.6 розділу ІІІ тендерної документації замовника ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника.
Технічне завдання
Дата подання: 10 березня 2017 09:04
Дата відповіді: 13 березня 2017 10:28
Просимо пояснити, як враховувати в договірній ціні підрядника витрати на відновлення та закріплення траси на місцевості, тому що це не будівельні, а проектно-вишукувальні роботи
Відповідь: Відновлення та закріплення осі траси на місцевості входить до складу підготовчих робіт при проведенні поточного середнього ремонту дороги та належить до інших витрат у розрахунках вартості об’єкта ремонту, які Учасник враховує в договірній ціні своєї пропозиції.
Відповідно до п.6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат визначаються обгрунтувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проекту та вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва (ремонту), умов виконання робіт, розташування майданчика робіт стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
Тендерна документація
Дата подання: 16 березня 2017 09:20
Дата відповіді: 16 березня 2017 13:05
У додатку № 4 до тендерної документації зазначається «Якщо Учасник торгів не передбачає залучати субпідрядні організації на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору, він в обов’язковому порядку письмово повідомляє про зазначене Замовника у додатку № 6». Додаток № 6 – це технічне завдання. Просимо пояснити яким чином в технічному завданні надавати цю інформацію, а також пояснити, як надавати інформацію про субпідрядні організації, які будуть залучатися в обсязі менше 20 відсотків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідна зміна вноситься до примітки додатку №4 Тендерної документації замовника, яка викладається в наступній редакції:
«Якщо Учасник торгів не передбачає залучати субпідрядні організації на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору, він в обов’язковому порядку письмово повідомляє про зазначене Замовника листом довільної форми замість додатку № 4».
Технічне завдання
Дата подання: 17 березня 2017 15:03
Дата відповіді: 20 березня 2017 08:11
Просимо пояснити, чи враховуються в проекті додаткові обсяги матеріалів ( на ущільнення) при влаштуванні основи за технологією холодний ресайклінг ( суміші С-7, цементу, бітумної емульсії), тому що в технічному завданні до тендеру вказані геометричні обсяги кількості матеріалів на товщину 25 см, без врахування норми на ущільнення.
Відповідь: Технічним завданням Замовника визначено проектні рішення, яких необхідно досягнути Учаснику при виконанні замовлення.
Виконання робіт має здійснюватися згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» відповідно до розробленого та запропонованого Учасником проекту виконання робіт.
Ціна пропозиції учасника тендерних торгів визначає вартість підрядних послуг з ремонту та при складанні ціни пропозиції учасника тендеру регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.1 зазначеного ДСТУ вона розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, та поточних цін на них.
Якщо чинною нормативною кошторисною базою визначення вартості робіт передбачено для окремих елементних технологічних операцій врахування додаткових обсягів трудових та матеріально-технічних ресурсів для здійснення проектних рішень по об’єкту ремонту, то вони мають враховуватися в ціні пропозиції учасника торгів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 5. км 46+000 – км 48+000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 24 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 246 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49200 UAH


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 24 600 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 246 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 квітня 2017 14:35
Auction planned date: 06 квітня 2017 14:35
Закінчення: 06 квітня 2017 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 км
Лот 5. км 46+000 – км 48+000
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а. (ділянки а/д М-22 Полтава-Олександрія)
Дата доставки: 31 грудня 2017

Lot 5. km 46+000 - km 48+000
CPV: 45233000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 березня 2017
UA-2017-02-27-000504-b823974889858425cb001709407a1f8ea
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

31 березня 2017 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2017 18:28
Фінансова частина лот 5.pdf
29 березня 2017 18:28
тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2017 18:28
570 Гарантія ШРБУ-48 29032017.rar
29 березня 2017 18:28
Кваліфікація. Частина 2.pdf
29 березня 2017 18:28
Кваліфікація. Частина 1.pdf

Документи

31 березня 2017 16:21
Електронний підпис

Публічні документи

13 квітня 2017 20:46
Довідка МВС.pdf
13 квітня 2017 20:46
Довідка з податкової.pdf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_8-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ЛС1_3-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ИВР.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ДЦ2.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ДЦ1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ДЦ.rtf
10 квітня 2017 17:57
16.imd
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:55
Пропозиція НОВА.docx
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№5.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№5.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№4.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№3.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№2.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№1.pdf
10 квітня 2017 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18344.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18344.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18344 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18343.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18343.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18343 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18342.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18342.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18342 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18339.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18339.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18339 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18338.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18338.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18338 гарантія.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

31 березня 2017 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

30 березня 2017 04:00
Гарантия 35 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 34 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 33 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 32 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 31 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Технічна частина.pdf
30 березня 2017 04:00
Загальний реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШРБУ-48

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2017 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 24 505 622,40
UAH з ПДВ
24 259 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 24 321 978,98
UAH з ПДВ
24 321 978,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 24 403 358,00
UAH з ПДВ
24 157 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2017 04:00
Гарантия 35 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 34 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 33 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 32 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Гарантия 31 Дорлидер.PDF
30 березня 2017 04:00
Технічна частина.pdf
30 березня 2017 04:00
Загальний реєстр.pdf

Публічні документи

29 березня 2017 18:28
Фінансова частина лот 5.pdf
29 березня 2017 18:28
тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2017 18:28
570 Гарантія ШРБУ-48 29032017.rar
29 березня 2017 18:28
Кваліфікація. Частина 2.pdf
29 березня 2017 18:28
Кваліфікація. Частина 1.pdf

Публічні документи

13 квітня 2017 20:46
Довідка МВС.pdf
13 квітня 2017 20:46
Довідка з податкової.pdf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_8-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:58
r_16_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ЛС1_3-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ИВР.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ДЦ2.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ДЦ1.rtf
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ДЦ.rtf
10 квітня 2017 17:57
16.imd
10 квітня 2017 17:57
r_16_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.rtf
10 квітня 2017 17:55
Пропозиція НОВА.docx
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№5.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№5.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№4.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№3.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№2.pdf
10 квітня 2017 17:47
Проект договору Лот№1.pdf
10 квітня 2017 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18344.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18344.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18344 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18343.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18343.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18343 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18342.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18342.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18342 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18339.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18339.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18339 гарантія.pdf
29 березня 2017 23:22
16-18338.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18338.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 23:22
16-18338 гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 24 157 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2017 09:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2017 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
24 157 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:13
№ 100-05-17 д.у.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2022 21:34
№ 100-05-17 д.у.17.pdf зміни до договору
08 липня 2022 21:33
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2022 20:52
№ 100-05-17 д.у.16.pdf зміни до договору
01 січня 2022 20:51
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 16:27
№ 100-05-17 д.у.№11.pdf зміни до договору
02 січня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 16:50
№ 100-05-17 д.у.10.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 16:50
№ 100-05-17 д.у.10 (ДЦ).pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:24
№ 100-05-17 д.у. 09.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 09:01
№ 100-05-17 д.у.08.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 09:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 14:33
№ 100-05-17 (додаткова угода).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 14:32
Електронний підпис укладений
26 квітня 2017 17:22
Додатки до договору № 100-05-17.pdf укладений
26 квітня 2017 17:06
Договір № 100-05-17.pdf укладений
26 квітня 2017 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 100-05-17 (додаткова угода)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 100-05-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, регульованих цін (тарифів) і нормативів
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML