Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33110000-4 (томограф комп’ютерний)
Imaging equipment for medical, dental and veterinary use – by the code СPV DK 021:2015 – 33110000-4 (computer tomograph)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2017-02-27-000437-a 66d140f6ddf54dd4913d6bbc6a4fdcff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Додаткові контактні особи: Шишкин М.А.
(061) 233-01-93
masiles@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporozhye State Medical University
National ID: 02010741
Contact point: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Additional contacts: Shishkin M.A.
(061) 233-01-93
masiles@mail.ru

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 лютого 2017 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2017 09:00
Початок аукціону: 03 травня 2017 14:27
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 лютого 2017 11:38
Enquiries until: 02 квітня 2017 09:00
Complaints submission until: до 08 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг поставки товарів - згідно Додатку 4 до Тендерної документації
Purchase volume of goods according to the Supplement 4 to the Tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33110000-4 (томограф комп’ютерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівский р-н
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Imaging equipment for medical, dental and veterinary use – by the code СPV DK 021:2015 – 33110000-4 (computer tomograph)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 25 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2017 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 14:54
Зміни ТД 2.docx
30 березня 2017 14:54
ТД - зі змінами 2.doc
30 березня 2017 14:54
Додаток 5 зі змінами.docx
15 березня 2017 16:27
Зміни.docx
15 березня 2017 16:27
Додаток 4 - зі змінами.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 3.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 2.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 1.docx
30 березня 2017 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2017 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 14:54
Зміни ТД 2.docx
30 березня 2017 14:54
ТД - зі змінами 2.doc
15 березня 2017 16:27
ТД - зі змінами.doc
27 лютого 2017 11:35
ТД.doc
30 березня 2017 14:54
Додаток 5 зі змінами.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 5.docx
15 березня 2017 16:27
Зміни.docx
15 березня 2017 16:27
Додаток 4 - зі змінами.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 4.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 3.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 2.docx
27 лютого 2017 11:35
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підготовка пропозиції
Дата подання: 06 березня 2017 11:00
Дата відповіді: 09 березня 2017 15:48
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення на наступні питання: 1. У ТД є вимога у довідці про матеріально-технічну базу вказати наявність у учасника матеріально-технічної бази та перелік наявного (власного або орендованого) у учасника обладнання,якщо компанія користується послугами Нової Пошти (так як не має власного автотранспорту для здійснення первезенння), чи не буде причиною для відхилення, якщо ми вкажемо в довідці, що ми користуємося послугами Нової Пошти для реалізації товару та ці послуги не відносятся до власних або орендованих так як наприклад складські та офісні приміщення? 2. У Додатку 4 п. 13 ТД є вимога надати копію висновку Державної санітарно-гігієнічної експертизи на запропоноване обладнання. Чи буде підставою для відхилення надання гарантійного листа учасника, в якому він гарантує надання копії даного документа на момент поставки товару, так як на момент проведення аукціону обладнання проходить експертизу і висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи ще не наданий. 3. Також у Додатку 4 п. 8 є вимога надати попередні дані щодо габаритних розмірів, ваги, розмірів вантажних пройомів, орієнтованих схем розміщення, необхідні площі для приміщень та ін. Прошу пояснити в якому саме вигляді необхідно надати дану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По першому питанню – користування послугами автомобільних перевізників не буде підставою для відхилення пропозиції в разі обов’язкового надання Вами Довідки у довільній формі, що містить інформацію про матеріально-технічну базу та перелік наявного (власного або орендованого) у учасника обладнання.
По другому – в даному вигляді Тендерна документація не передбачає надання гарантійного листа замість висновка Державної санітарно-гігієнічної експертизи. Разом з цим, згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право звернутись до Замовника щодо внесення змін до Тендерної документації.
По третьому – інформація може бути подана в довільному вигляді, але з урахуванням всіх вказаних параметрів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-27-000437-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО", Код ЄДРПОУ:34603398
Дата подання: 13 березня 2017 09:43
Внесення змін до тендерної документації
Вих. № 90/11
Дата 13.03.2017 року
Найменування замовника:
Запорізький державний медичний університет
Код згідно ЄДРПОУ 02010741
69035, Україна, Запорізька обл. обл.,
м. Запоріжжя, пр. Маяковського, буд. 26


Номер оголошення про проведення
відкритих торгів закупівлі, що
оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі:
UA-2017-02-27-000437-a
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини,
стоматології та ветеринарної медицини –
за кодом СPV ДК 021:2015 – 33110000-4
(томограф комп’ютерний)

ЗВЕРНЕННЯ
щодо внесення змін до тендерної документації

27 лютого 2017 року замовник - Запорізький державний медичний університет у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII на веб порталі Уповноваженого органу розмістив оголошення та тендерну документацію за номером у ЦБД UA-2017-02-27-000437-a про проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) на закупівлю: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33110000-4 (томограф комп’ютерний).
У пункті 13 загальних вимог, що вказані у додатку №4 до тендерної документації є вимога надати копію висновку Державної санітарно-гігієнічної експертизи на запропоноване обладнання. ТОВ «ЗДРАВО» звертається до Замовника на підставі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з проханням внести зміни до тендерної документації, а саме: викласти пункт 13 загальних вимог, що вказані у додатку №4 до тендерної документації в наступній редакції:
«13. Копія висновка Державної санітарно-гігієнічної експертизи на запропоноване обладнання та/або гарантійний лист від учасника, в якому він гарантує надання копії даного документа на момент поставки товару.» – так як на момент проведення аукціону обладнання, що буде запропоноване ТОВ «ЗДРАВО» до постачання, проходить експертизу і висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи буде наданий лише на момент поставки товару.

Начальник відділу продажу медичного
обладнання ТОВ «ЗДРАВО» ______________________/ Р.В. Лисянський/
М.П
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2017 16:47
1. Затвердити та внести зміни до Тендерної документації
2. Продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 31.03.2017р . 09 год. 00 хв.
Номер вимоги: UA-2017-02-27-000437-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АРТІДА, Код ЄДРПОУ:39422296
Дата подання: 20 березня 2017 18:02
Вимога про усунення порушень та внесення змін
Вих. № 1/20 від 20 березня 2017 р.

Тендерному комітету
Запорізького державного
медичного університету

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
У відповідності до розділу II тендерної документації (далі – ТД), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету №5 від 27 лютого 2017 року, на закупівлю (Код ЄЗС ДК 021:2015 – 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до ч.1 ст. 11 Закону України, для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Положеннями ч.3 цієї ж статті визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель ; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Разом з тим, всупереч положенню п. 5 Розділу 1 «Загальні положення» та наведених норм права, застосовані дискримінаційні вимоги в Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», зазначаються технічні характеристики томографа комп’ютерного, сукупність яких відповідає тільки параметрам одного виробника General Electric (CT Brivo 385).
1. Перелік наступних вимог є навмисно заниженими та дозволяють можливість участі виробників з низькоякісним обладнанням, що, в свою чергу, не зможе в повній мірі забезпечити сучасні діагностичні потреби:
• Максимальне значення струму на трубці – не менше 200 мА (п. 3.4);
Параметр сили струму на трубці має значення при скануванні пацієнтів з надмірною вагою для отримання зображення діагностичної якості.
• Потужність генератора – не менше 24 кВт (п. 3.5);
Параметри сили струму є похідними від потужності генератора. Потужний генератор дозволяє отримувати більші значення струму. Особливо це важливо при обстеженні тучних пацієнтів або при обстеженні з високою швидкістю ротації трубки.
• Теплоємність анода – не менше 2,0 млн. теплових одиниць (п. 4.1);
Теплоємність аноду має значення при тривалому скануванні або проведенні кількох фаз дослідження. Чим вище теплоємність трубки, тим триваліше КТ сканер (трубка) зможе працювати не перегріваючись і тим вище довговічність трубки. Більшість сучасних комп’ютерних томографів мають рентгенівську трубку з даним параметром більше 4,0 млн. теплових одиниць.
• Максимальна швидкість охолодження анода – не менше 500 тис. теплових одиниць / хв. (п. 4.2);
Так як і значення теплоємності аноду, характеризує граничне навантаження на апарат і пропускну здатність КТ-системи: чим вище значення, тим краще. Більшість сучасних комп’ютерних томографів мають рентгенівську трубку з даним параметром більше 800 тис. теплових одиниць / хв..
• Кількість фокусних плям – не менше 1 (п. 4.3);
Важливим параметром для практичного застосування є наявність не менше двох фокусних плям – малої і великої для можливості сканування з використанням великих значень струму (велика фокусна пляма) і отримання чітких зображень малих об'єктів (мала фокусна пляма).
2. Нижчезазначені технічні вимоги та параметри являються дискримінаційними для більшості виробників обладнання або не являються визначальними характеристиками комп’ютерного томографа для якісної роботи обладнання і забезпечення діагностичних потреб:
• Максимальне значення кіловольтажу – не менше 140 кВ (п.3.2);
Чим вище значення кВ, тим вище енергія (проникаюча здатність) рентгенівського випромінювання. Однак, в 90% досліджень використовується напруга 100 або 120кВ. Крім того, при зниженні кВ при використанні в/в контрастного посилення, підвищується значення контрастності, тобто ми можемо використовувати контрастну речовину нижчої щільності і в меншій кількості. Відповідно, параметр напруги 140 кВ застосовується рідко, і значної різниці при клінічному застосуванні між значеннями 130, 135 чи 140 кВ не існує.
• Розмір фокусної плями відповідно до стандарту IEC – не більше 1,0 х 0,5 мм (п.4.4);
Кожен виробник рентгендіагностичного обладнання має різні рентгенівські трубки, тому і розміри фокальних плям відрізняються. Розміри фокусних плям не повинні бути обмеженням для участі у тендері. Важливим параметром для практичного застосування є наявність не менше двох фокусних плям (п. 4.3) - малої і великої для можливості сканування з використанням великих значень струму (велика фокусна пляма) і отримання чітких зображень малих об'єктів (мала фокусна пляма).
• Кількість кольорових плоскоекранних моніторів основної консолі – не менше 2 (п.6.1);
Даний параметр не є клінічно-значущим, проте він обмежує коло учасників.

• Максимальна тривалість сканування в спіральному режимі – не менше 120 сек (п.8.3);
Даний параметр наведено без зазначення параметрів (кВ, мА), при яких проводиться спіральне сканування, тому він є некоректним та потребує конкретизації.
• Швидкість реконструкції зображення (матриця 512х512) при максимальному полі сканування – не менше 16 зображень в секунду (п. 8.7);
Більшість виробників мають значення даного параметру в 15 зображень за секунду, тому цей параметр є дискримінаційним.
3. Вимоги, зазначені в п. 9 «Якість зображення», надані некоректно, а саме:
• Роздільна здатність (на фантомі CATPHAN діаметром 20 см) – не більше 5 мм (п. 9.1.1);
Для визначення якості зображення діаметр фантома не важливий. Важливими є умови та доза при яких досягається задана роздільна здатність.
• Контраст (на фантоме CATPHAN діаметром 20 см) – не більше 0,35 % (п. 9.1.2);
Це стандартні рівні контрасту на фантомі. Вони не являються показником якості зображення і, взагалі, цей параметр не є зрозумілим ні з технічної, ні з клінічної точок зору.
Наведені вище умови обмежують коло учасників лише конкретним виробником або суб'єктами господарювання, безпосередньо або опосередковано пов'язаним з конкретним виробником предмета закупівлі договірними відносинами, що суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі. Такі вимоги є навмисно заниженими або дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі.
Згідно з ч.4 ст. 22 розділом IV Закону України, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, Проект договору /Додаток 5. ДОГОВІР про закупівлю товару за державні кошти/ п.4.7 містить обмеження лише ліцензованою системою електронного документообігу „М.E.DOС IS”.

Пункти п.2.6 та 2.7 цього документу містять вимогу щодо застосування “Прийняття товару по кількості здійснюється відповідно до Інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку по кількості», “Прийняття товару по якості здійснюється відповідно до Інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку по якості» затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15 червня 1965 р. № П-6. Покупець має право здійснювати вибіркову (часткову) перевірку кількості товару з поширенням результатів перевірки будь - якої частини товару на всю партію товару ”, вважаємо не доцільним її застосування враховуючи високотехнологічні особливості предмету закупівлі, які передбачають необхідність допусків до обладнання виключно фахівцями, які пройшли навчання на базі виробника обладнання.

Крім того, п. 4.5. проекту договору /Додаток 5. ДОГОВІР про закупівлю товару за державні кошти/ допускає можливість здійснення попередньої оплати у відповідності до Постанови Кабінету міністрів України від 23.04.2014, № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Наказу МОЗ України № 332 від 15.05.2014 р.

Водночас у відповідності п. 4.4. проекту договору /Додаток 5. ДОГОВІР про закупівлю товару за державні кошти/ розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов цього Договору та в порядку, визначеному Бюджетним кодексом України.

Як наслідок при виконанні Договору виникає можливість здійснення маніпуляцій щодо умов оплати вартості Товару.

З метою уникнення такої можливості, просимо внести відповідні зміни та передбачити в проекті Договору /Додаток 5. ДОГОВІР про закупівлю товару за державні кошти/ виключно оплату товару на умовах 100 % передоплати у відповідності до Постанови Кабінету міністрів України від 23.04.2014, № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Наказу МОЗ України № 332 від 15.05.2014 р., яка і так передбачена тендерною документацією.

Також, відповідності п. 2.8. проекту договору /Додаток 5. ДОГОВІР про закупівлю товару за державні кошти/ містить деякі не точності, а саме: «покупець вправі відмовитись від приймання товару та не несе відповідальність за збитки Постачальника у наступних випадках: у випадку поставки товару, не зазначеного в заявці, або товару, поставленого з порушенням умов цього Договору (невідповідність заявленої кількості, як в більшу, так і меншу сторону), в тому числі поставленого раніше заявленої дати поставки, та/або прострочення поставки товару», по тексту Договору необхідність складення заявки чи виникнення обов’язку щодо поставки на підставі заявки не передбачена.

На підставі наведеного,
ПРОСИМО:
1. Привести документацію конкурсних торгів у відповідність до вимог чинного законодавства, врахувати пропозиції та внести відповідні зміни до неї.
2. Внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
 в п.3.4 змінити значення параметру на «не менше 300» мА;
 в п.3.5 змінити значення параметру на «не менше 40» кВт;
 в п.4.1 змінити значення параметру на «не менше 4,0» млн. теплових одиниць;
 в п.4.2 змінити значення параметру на «не менше 800» тис. теплових одиниць / хв.;
 в п.4.3 змінити значення параметру на «не менше 2» фокусних плям;
 п.4.4 видалити;
 в п.6.1 змінити значення параметру на «не менше 1»;
 в п.8.3 вказати значення кВ та мА, при яких вимагається дане значення параметру;
 в п.8.7 змінити значення параметру на «не менше 15»;
 в п. 9.1.1 та в п.9.1.2 змінити формулювання технічних вимог, вказавши інші клінічно та технічно значущі параметри, наприклад значення кВ чи мА, та дозу (мГр) при яких ці вимоги набувають сенсу.
3. Внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації «ДОГОВІР про закупівлю товару за державні кошти»:
- п.2.6 – змінити та викласти в наступній редакції: «приймання товару по кількості здійснюється на підставі акту приймання - передачі підписаного Сторонами»;
- п.2.7 - виключити;
- п. 2.8. змінити та викласти в наступній редакції: «у випадку поставки товару, не зазначеного в Додатку №1, або товару, поставленого з порушенням умов цього Договору (невідповідність заявленої кількості, як в більшу, так і меншу сторону), в тому числі поставленого раніше заявленої дати поставки, та/або прострочення поставки товару», по тексту Договору необхідність складення заявки чи виникнення обов’язку щодо поставки на підставі заявки не передбачена.
- п. 4.4. – виключити;
- п.4.5. - змінити та викласти в наступній редакції: «Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на умовах здійснення 100 % попередньої оплати за товар або партію товару на підставі рахунку Постачальника. Постачальник зобов’язаний використати попередню оплату в термін до 3 місяців (здійснити поставку товару) та підтвердити його використання згідно з видатковою накладною.
Невикористані в цей термін кошти Постачальник зобов’язаний повернути Покупцю не пізніше одного банківського дня з дати спливу зазначеного терміну.
Якщо надання попередньої оплати припадає на останній місяць 4 кварталу, то не використані кошти повертаються Покупцю не пізніше 25 грудня поточного бюджетного року.
Правовою підставою застосування попередньої оплати в даному випадку є приписи Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014 р. та Наказу МОЗ України № 332 від 15.05.2014 р.
Бюджетні зобов’язання Покупця виникають в разі затвердження відповідних бюджетних асигнувань.
Постачальник зобов’язаний видавати згідно з податковим законодавством України податкові накладні без окремої письмової вимоги Покупця.
Податкові документи, що складаються, повинні відповідати таким вимогам:
бути оформленими в порядку, встановленому податковим законодавством України;
містити цифровий підпис уповноваженої особи Постачальника;
бути зареєстрованими у Єдиному реєстрі податкових накладних в строки, встановлені податковим законодавством України».
- п.4.7 доповнити формулюванням «… або іншою ліцензованою системою електронного документообігу».
- Внести зміни в тендерну документацію щодо строків поставки товару з урахуванням 100 % попередньої оплати вартості товару.

З повагою

Директор ТОВ «АРТІДА» В. Степченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2017 17:16
Шановний Віталій Ігорович!
Відповідно до Вашого звернення, повідомляємо наступне.
1. Стосовно звинувачень на адресу Замовника про «навмисне заниження» окремих технічних параметрів тендерної документації (розділ 1 Вимоги). В даному випадку Скаржник своїми вимогами примушує тендерний комітет порушити чинне законодавство з питань публічних закупівель, адже пропонує штучно обмежити коло потенційних учасників шляхом підвищення вимог по окремим технічним параметрам.
2. Замовник не погоджується із звинуваченнями у встановленні дискримінаційних параметрів у ТД (розділ 2 Вимоги). По-перше, це прямо протирічить попередньому звинуваченню Скаржника у навмисному заниженні технічних параметрів та можливості прийняти участь у торгах учасникам, що пропонують «низькоякісне обладнання».
По-друге, Скаржником не враховано необхідність проведення Замовником крім лікувально-діагностичних, ще й великого обсягу надскладних науково-експериментальних досліджень. Саме науково-дослідним навантаженням очікуємого обладнання і обумовлений зміст ТД.
3. Стосовно змісту окремих пунктів Проекту договору, повідомляємо, що Системою електронного документообігу за проектом Договору визначено «M.E.DOC IS» у зв’язку із тим, що листом МОЗ України ЗДМУ рекомендовано використовувати саме вищевказану систему електронного документообігу.
Пункт 2.6 буде виключено із проекту Договору, також буде внесено зміни до п. 2.7 проекту Договору який буде викладено у наступній редакції: «Приймання товару за якістю здійснюється відповідно до Інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку по якості», затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966 р. № П-7. Покупець має право здійснювати перевірку якості товару.»
Пунктом 4.5. Договору передбачено саме можливість здійснення попередньої оплати , разом із цим проводити закупівлю товару виключно на умовах 100 % передоплати не вбачається за можливе.
Також повідомляю, що пункт 2.1. проекту Договору буде викладено у наступній редакції : «Умови поставки товару відповідно до Міжнародних правил тлумачення торгових термінів «Інкотермс 2010»: DDP (____________________________________________________).

Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника.
Покупець письмово повідомляє Постачальника про найменування та комплектність товару та бажану дату поставку (далі – заявка).
Вартість поставки входить до вартості товару за цим Договором.»
4. Враховуючи необхідність додаткової перевірки окремих параметрів ТД, про які йдеться у зверненні (розділи 2,3 Вимоги) та складність їх технічного аналізу, остаточне рішення буде прийнято пізніше та оприлюднено в порядку, визначеному чинним законодавством.
5. Зміни до ТД будуть оприлюднені відповідно до чинного законодавства.
З повагою, Тендерний комітет ЗДМУ
Номер вимоги: UA-2017-02-27-000437-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 31 березня 2017 22:40
Вимога щодо усунення порушень
вих. № 63
від «31» березня 2017 року
Тендерному комітету
Запорізького державного медичного університету

Вимога
щодо усунення порушень

ТОВ «АСТРІУМ», як офіційний партнер виробника Toshiba Medical (Японія), має намір прийняти участь у процедурі закупівлі – публічні торги з публікацією англ. мовою, яка проводиться Запорізьким державним медичним університетот (надалі – Замовник) ідентифікатор закупівлі UA-2017-02-27-000437-a. Предмет закупівлі Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33110000-4 (томограф комп’ютерний).
Toshiba Medical (Японія) – світовий лідер у виробництві обладнання медичного призначення, який пропонує широкий спектр систем для медичної візуалізації та є надійним партнером більше ніж у 110 країнах світу. Більше 130 років науково-дослідні розробки, які проводить корпорація Toshiba покращують здоров’я та благополуччя людей у всьому світі. Відповідно до свого принципу Made For Life, компанія продовжує розробляти нові технології, що підвищують якість діагностики пацієнтів.
Комп’ютерні томографи Toshiba встановлені у провідних клініках світу. Зокрема, в одній з найбільших університетських клінік Європи – Charité, в Берліні. Якість обладнання підтверджена клінічним досвідом багатьох видатних лікарів. Матіас Прокоп, книга якого «Комп’ютерна томографія» широко відома серед лікарів України також працює на обладнанні Toshiba.
В Україні працюють близько 300 комп’ютерних томографів Toshiba, що складає 50% всього ринку КТ. Сервісна служба виробника Toshiba Medical в Україні має 17 досвідчених інженерів, що пройшли навчання в Європі та мають сертифікати по обслуговуванню томографів.
Нижчезазначені технічні вимоги та параметри являються дискримінаційними для виробника обладнання Toshiba Medical або не являються визначальними характеристиками комп’ютерного томографа для якісної роботи обладнання і забезпечення діагностичних потреб:
• Максимальне значення кіловольтажу – не менше 140 кВ (п.3.2); Чим вище значення кВ, тим вище енергія (проникаюча здатність) рентгенівського випромінювання. Однак, в 90% досліджень використовується напруга 100 або 120кВ. Крім того, при зниженні кВ при використанні в/в контрастного посилення, підвищується значення контрастності, тобто ми можемо використовувати контрастну речовину нижчої щільності і в меншій кількості. Відповідно, параметр напруги 140 кВ застосовується рідко, і значної різниці при клінічному застосуванні між значеннями 130, 135 чи 140 кВ не існує.
• Розмір фокусної плями відповідно до стандарту IEC – не більше 1,0 х 0,5 мм (п.4.4); Кожен виробник рентгендіагностичного обладнання має різні рентгенівські трубки, тому і розміри фокальних плям відрізняються. Розміри фокусних плям не повинні бути обмеженням для участі у тендері. Важливим параметром для практичного застосування є наявність не менше двох фокусних плям (п. 4.3) - малої і великої для можливості сканування з використанням великих значень струму (велика фокусна пляма) і отримання чітких зображень малих об'єктів (мала фокусна пляма).
• Кількість кольорових плоскоекранних моніторів основної консолі – не менше 2 (п.6.1); Даний параметр не є клінічно-значущим, проте він обмежує коло учасників.
• Максимальна тривалість сканування в спіральному режимі – не менше 120 сек (п.8.3); Даний параметр наведено без зазначення параметрів (кВ, мА), при яких проводиться спіральне сканування, тому він є некоректним та потребує конкретизації.
• Швидкість реконструкції зображення (матриця 512х512) при максимальному полі сканування – не менше 16 зображень в секунду (п. 8.7);
Більшість виробників мають значення даного параметру в 10 – 15 зображень за секунду, тому цей параметр є дискримінаційним.
Вимоги, зазначені в п. 9 «Якість зображення», надані некоректно, а саме:
• Роздільна здатність (на фантомі CATPHAN діаметром 20 см) – не більше 5 мм (п. 9.1.1); Для визначення якості зображення діаметр фантома не важливий. Важливими є умови та доза при яких досягається задана роздільна здатність.
• Контраст (на фантоме CATPHAN діаметром 20 см) – не більше 0,35 % (п. 9.1.2);
Це стандартні рівні контрасту на фантомі. Вони не являються показником якості зображення і, взагалі, цей параметр не є зрозумілим ні з технічної, ні з клінічної точок зору.
Стосовно вимог, зазначених в наступних пунктах, то вони навмисно занижені та не можуть задовольняти проведення «надскладних науково-експериментальних досліджень», про які Замовник згадує у своїй відповіді на Скаргу від 20 березня 2017 року за номером UA-2017-02-27-000437-a.b2:
• Максимальне значення струму на трубці - не менше 200 мА (п. 3.4); Параметр сили струму на трубці має значення при скануванні пацієнтів з надмірною вагою для отримання зображення діагностичної якості, що може використовуватися в науково-експериментальних дослідженнях.
• Потужність генератора – не менше 24 кВт (п. 3.5); Параметри сили струму є похідними від потужності генератора. Потужний генератор дозволяє отримувати більші значення струму. Особливо це важливо при обстеженні тучних пацієнтів або при обстеженні з високою швидкістю ротації трубки, що використовується в науково-експериментальних дослідженнях.
• Теплоємність анода – не менше 2,0 млн. теплових одиниць (п. 4.1); Теплоємність аноду має значення при тривалому скануванні або проведенні кількох фаз дослідження. Чим вище теплоємність трубки, тим триваліше КТ сканер (трубка) зможе працювати не перегріваючись і тим вище довговічність трубки. Більшість сучасних комп’ютерних
томографів мають рентгенівську трубку з даним параметром не менше 3,5 – 4,0 млн. теплових одиниць.
• Максимальна швидкість охолодження анода – не менше 500 тис. теплових одиниць / хв. (п. 4.2); Так як і значення теплоємності аноду, характеризує граничне навантаження на апарат і пропускну здатність КТ-системи: чим вище значення, тим краще. Більшість сучасних комп’ютерних томографів мають рентгенівську трубку з даним параметром більше 800 тис. теплових одиниць / хв..
Наведені вище умови штучно обмежують участь виробника Toshiba Medical та дозволяють прийняти участь у тендері лише конкретним виробником або суб'єктами господарювання, безпосередньо або опосередковано пов'язаним з конкретним виробником предмета закупівлі договірними відносинами, що суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі. Такі вимоги є навмисно заниженими або дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі.
Статтею 3 Закону України «Про державні закупівлі» (надалі – Закону України), визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч.4 ст. 22 розділом IV Закону України, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного,
ПРОСИМО:
Внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
 в п.3.2 змінити значення параметру на «не менше 135» кВ;
 в п.3.4 змінити значення параметру на «не менше 300» мА;
 в п.3.5 змінити значення параметру на «не менше 35» кВт;
 в п.4.1 змінити значення параметру на «не менше 3,5» млн. теплових одиниць;
 в п.4.2 змінити значення параметру на «не менше 800» тис. теплових одиниць / хв.;
 в п.4.3 змінити значення параметру на «не менше 2» фокусних плям;
 п.4.4 видалити;
 в п.6.1 змінити значення параметру на «не менше 1»;
 в п.8.3 вказати значення кВ та мА, при яких вимагається дане значення параметру;
 в п.8.7 змінити значення параметру на «не менше 10»;
 в п. 9.1.1 та в п.9.1.2 змінити формулювання технічних вимог, вказавши інші клінічно та технічно значущі параметри, наприклад значення кВ чи мА, та дозу (мГр) при яких ці вимоги набувають сенсу.

Директор
ТОВ «Астріум» _______________________ М.Ю. Кузнецов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2017 17:20
Шановний Михайло Юрійович! Відповідно до Вашого звернення, повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Запорізького державного медичного університету ознайомився із Вашою вимогою «щодо усунення порушень», звинуваченнями на нашу адресу в дискримінації та проханням внести зміни до тендерної документації. Ми відхиляємо всі звинувачення на нашу адресу, як Замовника торгів про «навмисне заниження або дискримінацію по відношенню до інших учасників процедури закупівлі» деяких технічних вимог згідно Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
У вимозі не наведено доказів відносно того, що вказані технічні вимоги тендерної документації відповідають обладнанню виключно одного виробника. Більш того окремі висловлювання («застосовується рідко», «в 90% досліджень використовується…», «Більшість виробників мають значення даного параметру» тощо) свідчать про те, що таким параметрам відповідає обладнання більш ніж одного виробника.
Ми поважаємо всіх учасників процедури закупівлі, як офіційних партнерів відомих виробників з багаторічним досвідом, так і мало-відомі компанії, тому, своїми вимогами намагались розширити коло потенційних учасників, в той час як ви у своїй Вимозі пропонуєте обмежити кількість учасників. До того-ж у вимогах викладених Вами, як Скаржником, прослідковується чіткий взаємозв’язок з попередньою вимогою Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІДА» щодо даної процедури.
В обох скаргах вказуються ті самі вимоги, в тому самому порядку за тим самим змістом, що, наводить на думку, що в обох випадках прописані вимоги відповідні технічним характеристикам обладнання тільки одного виробника - Toshiba Medical. Саме це, на думку тендерного комітету змушує порушити чинне законодавство шляхом обмеження учасників проханням внесення змін стосовно технічних вимог на користь медичного обладнання лише одного виробника - Toshiba Medical.

Документи подані скаржником

13 березня 2017 09:43
Звернення

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 квітня 2017
UA-2017-02-27-000437-a66d140f6ddf54dd4913d6bbc6a4fdcff
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Маяковського, буд. 26
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЄМГ"Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 квітня 2017 16:48
Електронний підпис

Документи

24 квітня 2017 16:49
протокол вивчення ЄМГ.docx
24 квітня 2017 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

11 квітня 2017 11:01
Додаток 5.pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 4 (частина 3).pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 4 (частина 2).pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 4 (частина 1).pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 3.pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 2.pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 1.pdf

Документи

24 квітня 2017 16:51
Електронний підпис

Публічні документи

12 травня 2017 14:45
Документи переможця
11 травня 2017 10:46
Пропозиція
11 квітня 2017 15:55
Електронний підпис
11 квітня 2017 15:55
Електронний підпис
11 квітня 2017 15:54
10_Проект договору.pdf
11 квітня 2017 15:54
6_Статут.pdf
11 квітня 2017 15:54
2_Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2017 15:54
1_Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "ЄМГ"Україна"

ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2017 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА" 10 000 000,00
UAH з ПДВ
9 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 9 990 000,00
UAH з ПДВ
9 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄМГ"Україна" 10 000 000,00
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2017 14:45
Документи переможця
11 травня 2017 10:46
Пропозиція
11 квітня 2017 15:55
Електронний підпис
11 квітня 2017 15:55
Електронний підпис
11 квітня 2017 15:54
10_Проект договору.pdf
11 квітня 2017 15:54
6_Статут.pdf
11 квітня 2017 15:54
2_Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2017 15:54
1_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

11 квітня 2017 11:01
Додаток 5.pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 4 (частина 3).pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 4 (частина 2).pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 4 (частина 1).pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 3.pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 2.pdf
11 квітня 2017 11:01
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "ЄМГ"Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА"
#38546579
Переможець 9 890 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2017 15:53

Документи

10 травня 2017 15:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2017 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА"
#38546579
9 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2017 15:53
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 травня 2017 09:54
Коментар щодо відміни: Відмінити торги відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
30 травня 2017 09:54
Протокол_відміни торгів.doc