Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

7999 Різні послуги пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2017-02-24-001427-c 360533edc7104bc98a8caf8703b3fcfa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ганна Володимирівна Фесенко

+380444228067 fesenko@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державне підприємство "Український державний центр радіочастот""
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 15-й км.
Контактна особа: Ганна Володимирівна Фесенко
+380444228067
fesenko@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2017 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 17:30
Початок аукціону: 07 березня 2017 15:55
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Архівні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Перемоги, 15 км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Архівні послуги
Дата подання: 26 лютого 2017 19:53
Дата відповіді: 28 лютого 2017 16:23
Шановні замовники торгів! Ознайомившись з інструкцією учасників аукціону , затвердженої директором з адміністративних питань 22.02.2017 р. з метою якісного проведення науково- технічного упорядкування документів « Українського державного центру радіочастот » за 2001- 2010 роки просимо Вас відповісти на наступні питання: 1. За який період було проведено попереднє упорядкування архівних документів Центру та філій ? 2. Яким Державним архівом було погоджено описи, історичну довідку та акти про вилучення до знищення документів ? ( вказати дату їх погодження , № протоколу та за який період?) 3. Яка кількість справ і за які роки внесена: а) до описів (окремо!) постійного зберігання; б) з особового складу ; в) довготривалого зберігання? 4. Яка кількість справ внесена до акту про вилучення документів до знищення і за які роки ? 5. Чи є вказані в Вашому технічному завданні філії юридичними особами і місто їх державної реєстрації? 6. Чи ведуться в них накази з основної діяльності кадрових питань ( особового складу) , особові рахунки нарахування зарплати працівникам , штатні розписи, особові справи звільнених працівників та інші документи постійного та довгострокового термінів зберігання ? 7. Чи були проведені комплексні перевірки фінансово - господарської діяльності ДП « Український державний центр радіочастот » та його філій ( ким, коли і за який період) ? 8. Чи складена номенклатура справ ДП « Український державний центр радіочастот » та його філій ? На який рік ? І яким Державним архівом вони були погоджені ? 9. В додатку №3 до документів на проведення аукціону Вами вказано , що місце проведення виконаних робіт , адреси філій в м. Київ , м. Дніпро, м. Одеси , м. Львів, м. Івано – Франківськ, м. Вінниця , м. Харків. Якщо науково – технічне упорядкування архівних докуменів в цих філіях буде проводитись Виконавцями в цих містах- чи включено у вказану Вами вартість робіт: суму, проїзд, проживання , харчування . Шановні замовники! Виходячи з того, що ДП « Український державний центр радіочастот » та його філії є унікальними в Україні з точки зору напрямку діяльності і специфіки документів висловлюємо надію на надання Вами інформвції для виконання робіт на підставі вимог « Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування , в підприємствах, установах і організаціях» ( 2015 рік) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на питання: 1. Останнє впорядкування архівних документів Центру та його філій проводилося за період 1992-2000 роки.

2. У 2016 році описи, історичну довідку та акти про вилучення до знищення документів за період 1992 - 2000 роки було погоджено Центральним державним архівом вищих органів влади та управління України (ЦДАВО).

3. Кількість справ внесена до описів:
а) до описів справ постійного зберігання за 1992 – 2000 роки 192 справи,
б) опис справ з кадрових питань (особового складу) за 1992 – 2000 роки 219 справ,
в) опис справ довготривалого зберігання не складався.

4. Кількість справ внесена до акту про вилучення документів до знищення за 1992-2000 роки складає 7607 справ.

5. Філії Державного підприємства "Український державний центр радіочастот", вказані у технічному завданні не є юридичними особами, є відокремленими структурними підрозділами юридичної особи та зареєстровані віддалено за фактичним місцезнаходженням в обласних центрах України.

6. У філіях ведуться накази з основної діяльності, кадрових питань (особового складу), особові рахунки нарахування зарплати працівникам, особові справи звільнених працівників та інші документи постійного та довгострокового термінів зберігання.

7. Були проведені комплексні перевірки фінансово-господарської діяльності:
- Планова документальна виїзна перевірка СДПІ у м. Києві у квітні-червні 2010 року за період 01.01.2008 по 31.12.2009,
- Ревізія фінансово-господарської діяльності Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" за період ІІ півріччя 2008 року, 2009, 2010 роки та І півріччя 2011 року проводилася ГоловКРУ України у період з 24.05.2011 по 06.07.2011,
- Позапланова ревізія фінансово-господарської діяльності Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" за період з 01.09.2013 по 01.08.2014 проводилась з 18.08.2014 по 22.08.2014.

8. Так, складена номенклатура справ Центру та філій на 2016 рік, погоджена ЦДАВО.

9. Вказана сума включає всі витрати. Додаткових коштів не передбачено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-24-001427-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СРТ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38315658
Дата подання: 14 березня 2017 15:13
скарга
викладена у вкладках на бланку Компанії
Скасована
Дата: 17 березня 2017 15:10
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2017 15:10
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини (допорогові закупівлі), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Принципи здійснення державних закупівель визначені у ст. З Закону.
Очікувана вартість закупівлі предмету 7999 Різні послуги пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги) складає 170 000 грн. з ПДВ.
А, отже, дія Закону на дану закупівлю не розповсюджується, оскільки її очікувана вартість є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. 1 ст. 2 Закону.
Тому посилання ТОВ «СРТ - ЦЕНТР» у своїй скарзі на норми Закону, що регулюють питання проведення процедури відкритих торгів є безпідставним.
У той же час, з метою дотримання принципів здійснення державних закупівель, отримання максимальної економії, відкритості, прозорості та запобігання корупційним діям і зловживанням дана закупівля була оголошена через електронну систему закупівель ProZorro у порядку, затвердженим на підприємстві відповідним наказом. Саме цим документом регламентовано порядок проведення допорогових закупівель, а також форма документу, яким УДЦР відхиляє або акцептує пропозицію переможця електронного аукціону.
Разом з тим, виходячи з принципу максимальної економії та ефективності, враховуючи найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника, УДЦР повертається до кваліфікації пропозиції ТОВ «СРТ-ЦЕНТР».

Документи подані скаржником

14 березня 2017 15:13
скарга.rar

Документи

17 березня 2017 15:10
Архівні послуги.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СРТ-ЦЕНТР" 145 000,00
UAH з ПДВ
139 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семенюк Катерина Василівна 169 741,88
UAH з ПДВ
169 741,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2017 18:40
Згоди.rar
17 березня 2017 18:40
тк філатова.zip
17 березня 2017 18:40
тк Лахтадир.zip
17 березня 2017 18:40
тк Гулянська.zip
07 березня 2017 16:35
Договора.rar
07 березня 2017 16:35
пропозиція 2.pdf
07 березня 2017 16:35
пропозиція 1.pdf
03 березня 2017 20:31
установчі.rar
03 березня 2017 20:31
тк.rar
03 березня 2017 20:31
рекомендаційні листи.rar
03 березня 2017 20:31
пропозиція.rar
03 березня 2017 20:31
довідки банків.rar
03 березня 2017 20:31
дипломи.rar

Публічні документи

06 березня 2017 15:30
документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СРТ-ЦЕНТР"

ФОП Семенюк Катерина Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СРТ-ЦЕНТР"
#38315658
Рішення скасоване 139 900,00
UAH з ПДВ
17 березня 2017 15:10
ФОП Семенюк Катерина Василівна
#2503003084
Рішення скасоване 169 741,88
UAH з ПДВ
17 березня 2017 15:10
ТОВ "СРТ-ЦЕНТР"
#38315658
Переможець 139 900,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2017 14:09

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2017 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СРТ-ЦЕНТР"
#38315658
139 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог№17006_СРТ-ЦЕНТР.PDF укладений
07 квітня 2017 15:14