Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обслуговування медичного обладнання
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2017-02-24-001237-c a802e44810e8400f8336d530b2bc4d85
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давимука Марія Іванівна

+380322383085 tenderlviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський обласний державний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр Львівської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 20761112
Місцезнаходження: 79015, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35
Контактна особа: Давимука Марія Іванівна
+380322383085
tenderlviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2017 14:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2017 14:47
Початок аукціону: 09 березня 2017 14:18
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
обслуговування медичного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79015, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2017 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 14:43
Тендерна документація.docx
24 лютого 2017 14:43
ТВ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 01 березня 2017 13:34
Вимога щодо внесення змін в технічне завдання Ми, ознайомились з положеннями Тендерної документації та вважаємо, що вона, всупереч ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вказане підтверджується наступним. Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає кваліфікаційні критерії учасників закупівлі. Однак розділ тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» (Додаток №2 до документації, пункти 1, 2, 3, 4, 5, 6) містить вимоги щодо надання учасниками додаткових документів, перелік, зміст та форма яких фактично обмежує коло учасників торгів, наприклад, технічною документацією передбачено надання, зокрема, документів, що підтверджують наявність штатних працівників з допусками до виконання певних видів робіт, працівників, які пройшли певні види навчання, медичні огляди, також наявність певних власних засобів вимірювальної техніки. Вказана вимога також обмежує право участі у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання. Також слід зазначити, що з умов тендерної документації не вбачається, що Замовник потребує отримання послуг з здійснення технічного випробування посудин, що працюють під тиском 0,05 МПа. (киневих систем, систем закису азоту, вуглекислотних систем, систем стиснеого повітря та централізованих вакуумних систем) так як дані системи належать до категорії «технологічні трубопроводи». Таким чином, безпідставною є вимога щодо надання учасником дозволу на право проводити технічне випробування посудин, що працюють під тиском (пункт 1.1 Додатку №2), більше того вказаний вид робіт не потребує отримання дозволу, адже відсутній в переліку видів робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року). Наявність в Додатку №2 до тендерної документації вимог щодо надання документів в порядку ст.16 Закону свідчить про порушення Замовником наступних норм Закону: 1) ст.3 Закону – порушено такі принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція, відкритість та прозорість, недискримінація учасників; 2) ч.3 ст.11 Закону – тендерним комітетом не забезпечено рівні умови для всіх учасників; 3) пункт 3 ч.2 ст.22 Закону – Замовник вимагає документи, не передбачені вказаною нормою; 4) ч.4 ст.22 Закону - тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 2 ст.23 Закону встановлено, що Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.18 Закону, - П Р О С И М О : Внести зміни до тендерної документації («50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (CPV) (обслуговування медичного обладнання)»), а саме: Згідно Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 17, просимо відобразити в тендерній документації можливість залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. викласти пункти 1, 2, 3, 4, 5, 6 Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» в наступній редакції: 1.)Для проведення гідравлічних випробовувань посудин, що працюють під тиском понад 0,05 Мпа (киневих систем, систем закису азоту, вуглекислотних систем, систем стиснеого повітря та централізованих вакуумних систем) необхідно подати і керуватись слідуючими документами: 1.1.) Дозвіл на право ремонту, технічного обслуговування, монтажу, налагодження посудин що працюють під тиском 0,05 МПа. 1.2.) не вимагається законодавством(вилучити) 1.3.) Довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг. 1.4.) вилучити 1.5.) Виконання роботи на протязі 1 робочого дня здня підписання угоди. 2.) Для проведення технічного обслуговування медичного обладнання необхідно подати і керуватись слідуючими документами: 2.1.) не вимагається законодавством(вилучити) 2.2.) Довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг. 2.3) Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. 2.4.) Довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг. 2.5.) Виконання роботи на протязі 1 робочого дня здня підписання угоди. 2.6.) вилучити. 3.) Для монтажу, демонтажу, налагодженню, технічному обслуговуванню та ремонту посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа необхідно надати і керуватись слідуючими документами. 3.1)Дозвіл на право ремонту, технічного обслуговування, монтажу, налагодження посудин що працюють під тиском 0,05 МПа . Дозвіл видається територіальним органом Держгірпромнагляду. 3.2.) вилучити (виконання послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання не потребує отримання будівельної ліцензії) 3.3.) не вимагається законодавством(вилучити) 3.4.) Довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг. 4.)вилучити цей розділ вимог, він дублює розділ 1 цього завдання. 5.) Для проведення технічного обслуговування медичного обладнання необхідно подати і керуватись слідуючими документами: 5.1.) не вимагається законодавством(вилучити) 5.2.) Довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг. 5.3) Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. 5.4.) Довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг. 6.) Для проведення технічного обслуговування та ремонту рентгенобладнання: 6.1) не вимагається законодавством(вилучити) 6.2) Довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг. 6.3) Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. 6.4) Наявність ліцензії на право роботи з ДІВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-24-001237-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Західтехмед, Код ЄДРПОУ:39731882
Дата подання: 04 березня 2017 13:18
Внесення змін до тендерної документації
Суть вимоги міститься в файлі
Документи
Рішення Комісії:
UA-2017-02-24-001237-c.c1.pdf
Дата публікації: 20 березня 2017 21:08

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

20 березня 2017 21:08
UA-2017-02-24-001237-c.c1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2017 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західтехмед 138 821,00
UAH з ПДВ
133 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільїн Ігор Іванович 137 000,00
UAH з ПДВ
136 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2017 18:22
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 березня 2017 18:21
статут.pdf
06 березня 2017 18:21
Довідка про підприємсво.pdf

Публічні документи

07 березня 2017 12:29
ЦІНОВА ПРО ПОЗИЦІЯ.pdf
07 березня 2017 12:29
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
07 березня 2017 12:29
МЕДКОМІСІЯ.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА17.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА16.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА15.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА14.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА13.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА12.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА11.pdf
07 березня 2017 12:28
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА10.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА9.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА8.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА7.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА6.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА5.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА4.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА3.pdf
07 березня 2017 12:27
ДОЗВОЛА СУБПІДРЯДНИКА2.pdf
07 березня 2017 12:27
ДЕРЖІГРПРОМНАГЛЯД2.pdf
07 березня 2017 12:27
ДЕРЖІГРПРОМНАГЛЯД1.pdf
07 березня 2017 12:26
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
07 березня 2017 12:26
ВИТЯГ З ДЕРЖРЕЄСТРУ.pdf
07 березня 2017 12:26
1 ДЕНЬ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західтехмед

ФОП Ільїн Ігор Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Західтехмед
#39731882
Відхилено 133 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 13:44
ФОП Ільїн Ігор Іванович
#1992117013
Переможець 136 300,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 13:48

Документи

14 березня 2017 13:44
розгляд

Документи

14 березня 2017 13:48
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2017 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ільїн Ігор Іванович
#1992117013
136 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2017 13:48
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
23 березня 2017 21:46