Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вагони пасажирські купейні спальні
Passenger cars bedrooms
Passenger cars bedrooms
Очікувана вартість
875 520 000,00 UAH
UA-2017-02-24-000865-a ● fc80f4531bd34a1a97d39f36249dde66
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, Тверська |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Анна Бандурко 044-465-08-05 a.bandurko@uz.gov.ua Руслан Бабич 044-465-41-49 r.babich@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Аnna Bandurko 044-465-08-05 a.bandurko@uz.gov.ua Ruslan Babich 044-465-41-49 r.babich@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2017 19:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2017 11:18 |
Очікувана вартість: | 875 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 128 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Publication date: | 24 лютого 2017 19:15 |
Enquiries until: | 24 березня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 875 520 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 128 640 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,70 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 ед.
вагони пасажирські купейні спальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська обл., Київ, Тверська 5
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
Passenger cars bedrooms
CPV: 34620000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2017 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2017 17:52 |
Лист учасникам зміни 3.pdf | |
23 березня 2017 17:52 |
Д.12 Договір нова редакція.docx | |
23 березня 2017 17:52 |
ТД_пасвагони Нова редакція 2.doc | |
13 березня 2017 16:57 |
Зміни 2 пас вагони.pdf | |
03 березня 2017 15:35 |
Додаток до листа.pdf | |
02 березня 2017 16:54 |
Лист учасникам.pdf |
23 березня 2017 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
23 березня 2017 17:52 |
Лист учасникам зміни 3.pdf
|
|||||||||||||||
23 березня 2017 17:52 |
Д.12 Договір нова редакція.docx
|
|||||||||||||||
23 березня 2017 17:52 |
ТД_пасвагони Нова редакція 2.doc
|
|||||||||||||||
13 березня 2017 16:57 |
Зміни 2 пас вагони.pdf
|
|||||||||||||||
03 березня 2017 15:35 |
Додаток до листа.pdf
|
|||||||||||||||
02 березня 2017 16:54 |
Лист учасникам.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2017 12:23
Дата відповіді: 13 березня 2017 17:02
Прошу розглянути можливість внесення змін до тендерної документації щодо технічних вимог до пасажирських вагонів, а саме можливість встановлення акумуляторних батарей типу 90KL(KM)350Р, які серійно застосовуються при виробництві нових пасажирських вагонів, технічні характеристики яких є не гіршими за тих, що зазначені у тендерній документації. В зв’язку з чим, прошу внести наступні зміни до тендерної документації:
Пункт 1 Додатку №4
строку викласти у наступній редакції:
Акумуляторна батарея "Що не потребує обслуговування, ємністю не менше 300 А/год, або 90KL(KM)350Р"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №2, та опубліковано у встановленому порядку.
умови оплати
Дата подання: 09 березня 2017 12:24
Дата відповіді: 13 березня 2017 17:03
Запропонований порядок розрахунків може не забезпечити своєчасну поставку вагонів, по наступним причинам:
- по досвіду роботи з виробниками, для запуску у виробництво пасажирських вагонів необхідне замовлення та закупівля усього об’єму комплектуючих на весь об’єм замовлених вагонів;
- при даній схемі попередніх оплат, враховуючи, що поставка першої партії вагонів орієнтовно можлива протягом 3-4 місяців після проведення попередньої оплати, а також враховуючи досвід закупівлі 21 пасажирського вагону у 2016 році, можливо призведе до невиконання плану закупівлі 38 вагонів у 2017 році.
Тому просимо розглянути можливість погодити наступний порядок розрахунків, та внести зміни до тендерної документації:
«4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється наступним чином:
- попередня оплата у розмірі 30% від суми договору протягом 15 банківських днів з моменту укладання договору
- послідуюча оплата протягом 30 календарних днів з моменту підписання Акту приймання-передачі на кожну партію Товару та з дати реєстрації податкової накладної.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваш запит розглянуто тендерним комітетом та прийнято рішення залишити тендерну документацію, в частині умов оплати, без змін.
Щодо внесення змін до Проекту Договору
Дата подання: 09 березня 2017 15:53
Дата відповіді: 13 березня 2017 17:01
Враховуючи особливості технічних вимог до пасажирських вагонів, що плануються до закупівлі, за для не встановлення дискримінаційних вимог до учасників тендеру, а також враховуючи достатність часу для проведення необхідної сертифікації продукції, а також на розробку/внесення змін та погодження технічних умов, прошу розглянути можливість внесення наступних змін до тендерної документації:
Пункт 1.1 Додатку №3 доповнити:
«або
3) Гарантійний лист виробника про те, що на момент поставки продукції буде надано сертифікат відповідності, виданий органом Державної системи сертифікації УкрСЕПРО. На підтвердження даного надається:
- копія заявки до органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про необхідність проведення нової сертифікації;
- оригінал довідки органу з сертифікації, щодо термінів сертифікації продукції.»
Пункт 2.2 Додатку №3 доповнити:
«або
2) Гарантійний лист виробника, щодо надання копії чинної редакції ТУ на продукцію до моменту її поставки, погодженої у відповідному порядку з ПАТ «Укрзалізниця» з урахуванням проведення повного циклу випробувань продукції та за його результатами - проведення засідання міжвідомчої комісії.»
Внесення зазначених змін до тендерної документації дозволить розширити коло учасників тендеру, а також жодним чином не вплине на якість запропонованої до постачання продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №2, та опубліковано у встановленому порядку.
стосовно технічних вимог до пасажирських вагонів
Дата подання: 22 березня 2017 13:00
Дата відповіді: 24 березня 2017 09:40
Прошу надати роз’яснення та розглянути можливість внесення наступних змін до Додатку 4 до тендерної документації:
1) до пункту 1 - щодо типу кип’ятильника та змінити поточну редакцію «електричний», на – «комбінованого типу», що дозволить використовувати для підігріву води як електричну енергію, так і тверде паливо;
2) до пункту 6 та 7 – щодо можливості комплектації візків чавунними гальмівними колодками типу С згідно з ГОСТ 1205-73 (без сталевої пластини), які встановлюються на візки, згідно нормативно-технічної документації заводу-виробника;
3) до пункту 9 – щодо уточнення параметрів автоматичного апарату з приготування та продажу кави та інших гарячих напоїв, а саме :
- який вид кавомату планується застосовувати: з використанням швидкорозчинної кави чи в зернах;
- якою повинна бути різноманітність напоїв: (кава еспрессо, кава з молоком, капучіно, гарячий шоколад, тощо). Якщо в кавоматі використовується швидкорозчинна кава, то можливий чай;
- яким повинен бути розрахунок за напій (монетами, купюрами, жетонами);
Кавомат повинен працювати від свого окремого резервуару з водою, що заправляється обслуговуючим персоналом разом з заправкою кавою, молоком та іншими інгредієнтами.
Дана інформація необхідна для визначення з типом кавомату та його габаритними розмірами для можливості розміщення його в службовому відділені пасажирського вагону.
4) до пункту 10 – щодо вікон-аварійних виходів так, як при опрацюванні конструкції пасажирських вагонів, згідно технічних вимог передбачених тендерною документацією, існують суперечливі вимоги тендерної документації та нормативних документів стосовно кількості та розміщення вікон аварійний вихід, встановлених в пасажирських купе вагонів.
Згідно тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю, додаток № 4 "Технічні вимоги до предмета закупівлі " вказано, що вагон повинен бути обладнаний алюмопластмассовими вікнами. Вікна повинні бути: з кватиркою і вікна-аварійні виходи (в двух купе та в коридорі на проти них), що відповідає п.3.22 ДСТУ 4049-2001 «Вагони пасажирські магістральні локомотивної тяги. Вимоги безпеки» вагон повинен мати не менше, ніж чотири вікна - аварійний вихід, розташованих з двох бічних сторін вагону (по два з кожної сторони) та позначені написом «Аварійний вихід». Місця розташування аварійних виходів визначається НД на конкретний виріб, затвердженими за встановленим порядком.
Згідно п. 11 ЦУО-0039 "Технічні вимоги щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів" під час будування нових вагонів аварійні виходи через віконні отвори повинні влаштовуватись в кожному пасажирському купе, та не менше двох у коридорі - для вагонів купейного типу.
Прошу звернути увагу, що згідно ГОСТ 33381-2015 "Правила расчета и проверки времени эвакуации пассажиров" аварійні виходи не враховуються в розрахунковій схемі евакуації при визначенні розрахункового часу евакуації пасажирів з вагону. При цьому дається визначення поняття аварійний вихід: Аварійні вікна в вагоні, які ведуть безпосередньо назовні, використовуються як додатковий вихід для порятунку пасажирів та задовольняють вимогам безпечної евакуації.
Прошу дати роз'яснення щодо кількості та типу вікон аварійний вихід, які необхідно встановлювати на пасажирських вагонах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до Додатку №4 тендерної документації внесено зміни та опубліковано у встановленому порядку.
стосовно технічних вимог до пасажирських вагонів
Дата подання: 22 березня 2017 13:01
Дата відповіді: 24 березня 2017 15:40
Згідно пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації зазначено що:
«В кожному пасажирському купе має бути встановлено наступне обладнання:
- два нижніх спальних місця;
- два верхніх спальних місця;
- багажна ніша;
- полки дрібних речей над верхніми спальними місцями;
- відкидний стіл;
- гачки для одягу;
- дзеркало.
Верхні спальні місця повинні бути шарнірно закріплені, утримуватися в робочому положенні на стаціонарних опорах встановлених на бічній стіні вагона і поздовжніх перегородках. Верхні спальні місця повинні бути обладнані запобіжними поручнями.»
Крім цього: «За узгодженням з замовником можливо виконувати спальні місця такими що трансформуються в сидячі».
В зв’язку з чим, а також враховуючи відсутність однозначної вимоги щодо обладнання усіх 38 пасажирських вагонів меблями що трансформуються та відсутність підтвердження виробників інтер’єру для пасажирських вагонів щодо можливих термінів поставки інтер’єру з меблями що трансформуються, прошу надати роз’яснення щодо можливості постачання 38 вагонів у звичайній комплектацій купейного вагону (без меблів що трансформуються) або зазначити, який мінімальний об’єм вагонів потрібен у виконанні пасажирських купе з меблями, що трансформуються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до пункту 9 Додатку № 4 тендерної документації за узгодженням з замовником можливо виконувати спальні місця такими, що трансформуються в сидячі. Відповідне узгодження буде здійснюватися в процесі укладання договору з переможцем в залежності від пріоритетних напрямків розвитку пасажирських перевезень.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 квітня 2017
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2017 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" |
875 280 600,00
UAH з ПДВ
|
875 280 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
875 520 000,00
UAH з ПДВ
|
875 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" #05763814 |
Переможець |
875 280 600,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2017 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2018 15:13
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
30 січня 2018 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2017 15:26
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 липня 2017 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2017 16:57
|
Дод. угода № 1 до дог. 2017.pdf | зміни до договору |
03 травня 2017 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2017 15:40
|
Звіт про укладені договори (пасвагони).docx | укладений |
28 квітня 2017 15:40
|
договір 2017.pdf | укладений |
28 квітня 2017 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування отримувача товару |
Номер договору про закупівлю: | 7617/010058/с/30/2017-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7617/010058/с/30/2017-ЦЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви місця поставки та найменування отримувача товару |
Номер договору про закупівлю: | 7617/010058/с/30/2017-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7617/010058/с/30/2017-ЦЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |