Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The construction of the overbridge over the railway at km 128+552 in the reconstruction of automobile road of state importance P-52 Dnipropetrovsk-Tsarychanka-Kobeliaky-Reshetylivka on section km 128+000 - km 129+400, Poltava region.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2017 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2017 15:11 |
Початок аукціону: | 29 травня 2017 15:11 |
Очікувана вартість: | 308 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 540 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 24 лютого 2017 13:33 |
Enquiries until: | 08 квітня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2017 10:00 |
Planned auction date: | 29 травня 2017 15:11 |
Information
Estimated total value: | 308 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 540 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2017 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2017 16:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4.docx | |
10 квітня 2017 16:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни 4).docx | |
31 березня 2017 18:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.docx | |
31 березня 2017 18:40 |
Креслення (зміни 3).rar | |
31 березня 2017 18:39 |
ТОМ 3.2 Проект організації будівництва (зміни 3) .pdf | |
20 березня 2017 18:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.docx | |
20 березня 2017 13:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
15 березня 2017 15:38 |
Відомість обсягів дорога (зміни 1).pdf | |
24 лютого 2017 13:49 |
ІРЕКН_Збірник.doc | |
24 лютого 2017 13:48 |
Відомість обсягів шляхопровід.pdf | |
24 лютого 2017 13:47 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
10 квітня 2017 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
10 квітня 2017 16:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4.docx
|
|||||||||||||||
10 квітня 2017 16:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни 4).docx
|
|||||||||||||||
31 березня 2017 18:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.docx
|
|||||||||||||||
31 березня 2017 18:40 |
Креслення (зміни 3).rar
|
|||||||||||||||
31 березня 2017 18:39 |
ТОМ 3.2 Проект організації будівництва (зміни 3) .pdf
|
|||||||||||||||
20 березня 2017 18:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.docx
|
|||||||||||||||
20 березня 2017 13:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
|||||||||||||||
15 березня 2017 15:38 |
Відомість обсягів дорога (зміни 1).pdf
|
|||||||||||||||
24 лютого 2017 13:49 |
ІРЕКН_Збірник.doc
|
|||||||||||||||
24 лютого 2017 13:48 |
Відомість обсягів шляхопровід.pdf
|
|||||||||||||||
24 лютого 2017 13:47 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з пунктом 6 статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (від 02.03.2015 № 222-VIII) визначено, що: «Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно; які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк».
Відповідно до статті 8 «Запровадження, скасування, зміна назви виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню» Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (від 02.03.2015 № 222-VIII):
«1. У разі запровадження ліцензування нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, ліцензійні умови провадження нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, набирають чинності у строк, необхідний для приведення суб'єктом господарювання своєї діяльності у відповідність із вимогами ліцензійних умов, але не менш як через два місяці з дня їх прийняття.
3. У разі зміни згідно з цим Законом назви виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, яка не призводить до зміни предмета такої діяльності, відповідні ліцензійні умови надалі поширюються на такий вид діяльності. Ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності продовжують діяти.
4. У зв'язку зі змінами, передбаченими цією статтею, органи ліцензування актуалізують інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Ліцензії, які відповідають зазначеним вимогам законодавства, будуть вважатися Замовником такими, що відповідають кваліфікаційними критеріям, встановленим Замовником.
Згідно статті 877 зазначеного Кодексу підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.
Подання альтернативних пропозицій тендерною документацією не передбачено.
В той же час пунктом 5.7 проекту договору передбачено, що Замовник має право вносити в ході виконання робіт зміни і доповнення до проектно-кошторисної документації, складу і обсягу робіт, якщо інше не передбачено чинним законодавством. Підрядник зобов’язаний враховувати ці зміни, якщо вони офіційно передані не менш ніж за 5 днів до дати початку виконання відповідних робіт, а пункт 5.8. проекту Договору визначає, що зміна проектних рішень з ініціативи Підрядника можливі тільки за умови письмової згоди Замовника.
При цьому можливість внесення змін до укладеного договору відповідно до пункту 4 розділу VІ тендерної документації «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» обумовлюються випадками, передбаченими статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, паспортів, сертифікатів тощо на роботи та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів.
Учасник має можливість ознайомлення з місцем виконання робіт.
Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими, як правило найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні. Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Згідно з положеннями п.6.2.3 зазначеного вище ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику у випадках передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (розмір яких залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат визначаються обгрунтувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельних організацій тощо.
Таким чином, саме Учасник у своїй пропозиції має визначитися з можливими місцями забору та/або отримання необхідного ґрунту для спорудження об’єкту будівництва та пропонованими ним відстанями його перевезень прийнятими у розрахунках своєї тендерної пропозиції. (В інвесторській документації замовника відстані перевезення, в тому числі ґрунту, прийняті усереднено і окреслюють межі економічної доцільності дальності транспортування такого матеріалу).
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника Учасник передбачає виконання всіх видів робіт, передбачених Замовником в Технічному завданні. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
Довжина швів та кількість арматури вказані у відомості обсягів робіт, в той час як армування та заповнення швів у бетоні В35 враховується індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами розробленими ДП «ДерждорНДІ» (див. прикріплений файл «ІРЕКН_Збірник».
Відповідно до п.5 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації Замовника вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Табл.3 «Довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічних договорів» додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та статті 17 Закону» також не містить будь-яких обмежень з цього приводу.
Таким чином, для підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів має бути наданий аналогічний договір, при цьому місце його виконання не регламентовано тендерною документацією Замовника.
2. Щодо мови, якою повинно бути складено тендерні пропозиції.
Відповідно до п.7 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації Замовника всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст.
Документи, які вимагаються тендерною документацією (установчі документи Учасника, довідки організацій, установ, правоохоронних органів, тощо) мають бути обов’язково завірені апостилем. При цьому, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, на підставі вищевикладеного та з урахуванням продовження строку для подання тендерних пропозицій до 11.04.2017 року за наслідками внесення змін до Тендерної документації, Замовник не вбачає можливості у задоволенні вимоги щодо ненадання перекладу з іноземної мови.
Відповідно до пунктів 3.4 – 3.5 Технічної частини збірника ІРЕКН «опис складу робіт, передбачених ІРЕКН, містить перелік основних процесів виконання робіт. Виконання дрібних, допоміжних і супутніх операцій ІРЕКН враховано, але в описі складу робіт вони, як правило, не зазначені. Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від їх щільності та відповідно до лабораторного підбору, згідно вимог діючих нормативних документів».
Крім того, у випадку, якщо технологія виконання робіт, яку пропонує учасник у своїй тендерній пропозиції, відрізняється від технології виконання робіт, яка передбачена в ІРЕКН, учасник може розробити індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми в установленому порядку та додати їх до розрахунку своєї тендерної пропозиції. У разі акцептування його тендерної пропозиції, такі ІРЕКН можуть бути затверджені Замовником згідно до чинного порядку.
Замовник нижче надає додаткову інформацію щодо довжини швів (1), довжини арматури та необхідності її обробки (2), кількості залізобетонних лотків (3), бортового каменю (4) на ділянці дороги, що підлягає реконструкції, та врахування перевезення сміття при забиванні голів паль (5) та виду робіт з улаштування опалубки (6) та вносить відповідно до п.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідні зміни в частині доповнення до технічного завдання тендерної документації замовника з продовженням строку для подання тендерних пропозицій до 11.04.2017 року:
Ділянка реконструкції дороги:
1) Розрахунок швів на 100 м дороги на один проїзд: (Поздовжні шви - 2 штуки. Загальна довжина поздовжніх швів - 200 м. Арматура А-ІІ, d-0,22 м: 222 відрізка по 0,8 м. Поперечні шви – 23 штуки (кожний дев’ятий шов – шов розширення). Загальна довжина поперечних швів – 264,5 м. Арматура А-І, d-0,22 м: 506 відрізків по 0,5 м).
2) Довжина стержня арматури для влаштування поперечних швів складає 0,5 м; для влаштування поздовжніх швів – 0,8 м. Стержні арматури потрібно обробляти термоусадочною плівкою, або бітумовмісними матеріалами.
3) Кількість залізобетонних лотків Б 1-20-50 – 1237 шт.
4) Довжина бортового каменю БР 300.45.18 складає 280 м.п., кількість – 94 шт.
Ділянка будівництва шляхопроводу:
1) Транспортування в сміття необхідно врахувати.
2) Мається на увазі улаштування підтримуючих пристроїв опалубки консолі (навісна опалубка).
Відповідь п.2 Середнє значення щільності чорного щебню становить 2,2 т/м3.
Відповідь п.3 Блоки бетонні «TW 1 » згідно з ТУ У В.2.7-26.6-21483639-001, виготовленні з важкого бетону класу В25. Блоки виконують функцію облицювання та несуть вплив власної ваги, навантаження від ґрунту рівномірно розподіляють георешітки. Армогрунтова стіна запроектована відповідно до ГБН В.2.3-218-548:2010 креслення вузла перев'язки блоків з георешіткою одновісною додається.
Відповідь п.4 Кількість бетонних лотків становить – 1237 шт.
Відповідь п.5 Влаштування скотопрогону на ПК 1281+18,53 – 8750 шт. Влаштування скотопрогону на ПК 1287+28,43 – 6100 шт.
Відповідь п.6 Пунктом 3.4.2 передбачено монтаж залізобетонного блоку ЗП-1 з днищем (об’єм одного блоку становить 0,3 м3), а пунктом 3.4.3 передбачено монтаж залізобетонного блоку ЗП-1 без днища (об’єм одного блоку становить 0,25 м3).
Відповідь п.7 Арматура А-ІІ, d-22 мм; Арматура А-І, d-22 мм.
Відповідь п.8 Довжина захватки при влаштуванні цементобетонного покриття визначається в залежності від продуктивності розподілювача бетонної суміші, та від потужностей цементобетонного заводу, середня довжина захватки в ПОБ складає близько 300 м. Розміри площадок під автопавільйон 10,6 м х 3,7 м. Загальна ширина стоянки для вагового контролю складає 19,0 м. Ширина узбіччя складає 3,75 м (в тому числі 2,50 м укріплене узбіччя по типу основного проїзду, 1,25 м укріплене узбіччя засівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 15 см). На перехідно-швидкісних смугах руху ширина узбіччя зменшується до 1,75 м (0,50 м - по типу основного проїзду, 1,25 - засівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 15 см).
Скарги до процедури
Дата подання: 28 квітня 2017 14:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-13-000026 ● 836a9ebbd90c4bbd90deb47e2980613d
- Статус: завершено ● Дата: 23 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 13:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2021 № 361
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2017-02-24-000774-b 24.02.2017 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-26 17:05:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва шляхопроводу через залізницю на км 128+552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-02-24-000774-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-29 10:48:05
Про надання пояснення
При цьому на Ваш запит від 26.10.2021 року у межах проведення Вами моніторингу UA-М-2021-10-13-000026 закупівлі робіт за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою – ідентифікаційний номер закупівлі UA-2017-02-24-000774-b – «Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128+552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область» надаємо пояснення з питання моніторингу щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації на «Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128+552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ – Царичанка – Кобеляки -Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область», розробленої спеціалізованою проектною організацією ПП «НВФ «Мостопроект» відповідно до вимог Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність» на підставі вихідних даних та державних будівельних норм: ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», ДБН В.1.2-15 «Мости та труби. Навантаження та впливи», ДБН В.2.3-14:2006 «Мости та труби. Правила проектування», ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування».
Розмір витрат розраховано та очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на підставі кошторисних розрахунків, виконаних розробником проектно-кошторисної документації в поточних цінах 2016 року під керівництвом сертифікованого головного інженера проекту.
Розміри бюджетного призначення визначалися Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» (додаток 1 - видатки Державного бюджету України за КФК 0456 цільової бюджетної програми за КПКВ 3111820 «Розвиток автомобільної дороги Р-52 Дніпропетровськ – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка» та Державною цільовою економічною програмою розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013 – 2018 роки», затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 696.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2017 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
307 494 283,17
UAH з ПДВ
|
307 494 283,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
307 999 124,82
UAH з ПДВ
|
307 999 124,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
307 494 283,17
UAH з ПДВ
|
01 червня 2017 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:46
|
№ 100-12-17 д.у.33.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:23
|
№ 100-12-17 д.у.32.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2022 21:55
|
№ 100-12-17 д.у.30.pdf | зміни до договору |
08 липня 2022 21:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 21:10
|
№ 100-12-17 д.у.29.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 21:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 16:39
|
№ 100-12-17 д.у.№26.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 09:05
|
№ 100-12-17 д.у.23.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 09:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 09:10
|
№ 100-12-17 д.у.21.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2020 21:36
|
№ 100-12-17 д.у.19 .pdf | зміни до договору |
08 лютого 2020 21:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:16
|
№ 100-12-17 д.у. 18.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 08:28
|
№ 100-12-17 д.у.11.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:06
|
№ 100-12-17 (додаткова угода).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2017 09:45
|
Додатки до договору № 100-12-17 від 20.06.2017.pdf | укладений |
20 червня 2017 09:42
|
Договір № 100-12-17 від 20.06.2017.pdf | укладений |
20 червня 2017 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 100-12-17 (додаткова угода) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 100-12-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | № 100-12-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |