Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Imaging equipment for medical, dental and veterinary use
Очікувана вартість
14 269 200,00 UAH
UA-2017-02-24-000039-a d1d1e022e14e410582f7c45f5d900d37
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33457208
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська область обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36
Контактна особа замовника: Барабоха Олександр Володимирович
+380472320284
tender.ckrada@ukr.net
Додаткові контактні особи: Барабоха Олександр Володимирович
+380472360168
tender.ckrada@ukr.net
Official name: DEPARTMENT OF ECONOMY AND DEVELOPMENT
National ID: 33457208
Contact point: Barabokha Oleksandr Volodymyrovych
+380472320284
tender.ckrada@ukr.net
Additional contacts: Барабоха Олександр Володимирович
+380472360168
tender.ckrada@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2017 09:14
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2017 09:14
Очікувана вартість: 14 269 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 71 346,00 UAH
Publication date: 24 лютого 2017 09:09
Enquiries until: 26 березня 2017 09:14
Complaints submission until: до 01 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 квітня 2017 09:14

Information

Estimated total value: 14 269 200 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

27 березня 2017 14:15
Електронний цифровий підпис
27 березня 2017 14:12
зміни.docx
27 березня 2017 14:12
КТ.doc
27 лютого 2017 11:28
КТ договір.doc
27 березня 2017 14:15
Електронний цифровий підпис
27 лютого 2017 11:31
Електронний цифровий підпис
27 березня 2017 14:12
зміни.docx
27 березня 2017 14:12
КТ.doc
27 лютого 2017 11:28
КТ.doc
27 лютого 2017 11:28
КТ договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня тендерна документація
Дата подання: 24 лютого 2017 10:31
Дата відповіді: 27 лютого 2017 11:28
Доброго дня! Додайте, будь ласка, тендерну документацію до оголошення. Дякуємо!
Відповідь: Тендерну документацію додано
Оформлення документів
Дата подання: 01 березня 2017 13:01
Дата відповіді: 01 березня 2017 18:48
Доброго дня! У тендерній документації, у розділі 3, пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» зазначено: «Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: «Аналогічним вважається товар, який визначається за кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.» Таким чином, визначена вимога по аналогічному товару за показником 4 знаку у коді ЄЗС ДК 021:2015. Питання: Чи буде вважатися товар аналогічним за показником 3 знаку, як наприклад код ЄЗС 33100000-1 «Медичне обладнання» та/або за показником 5 знаку як, наприклад, код 33111000-1 «Рентгенологічне обладнання»? Буде надання в якості аналогічного товару це підставою для відхилення? У тендерній документації у розділі 3, пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. У розділі 3 пункті 4 «Строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» вказано: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Питання: Банківська гарантія повинна містити відповідний строк, тому просимо зазначити який конкретний строк дії забезпечення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.1: товар, який визначається за кодом ДК 021:2015 – 33111000-1 буде вважатись аналогічним.
п.2: строк дії відповідної банківської гарантії має визначатися таким чином, щоб забезпечити виконання вищевказаних вимог документації.
Електронна банківська гарантія
Дата подання: 18 березня 2017 21:33
Дата відповіді: 20 березня 2017 16:18
Яка процедура перевірки Електронно-цифрового підпису файлу тендерної гарантії? На теперішній час Фінансові установи використовують два способи накладення Електронно-цифрового підпису на документ – Тендерну гарантію. Фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах Тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП. Перший спосіб. За допомогою програмного комплексу M.E.Doc. У зв’язку із тим, що файл після накладення ЕЦП (підпис та печатка) шифрується, для його відкриття необхідно використовувати ПК M.E.Doc. Перевірка ЕЦП здійснюється за допомогою функціональних можливостей ПК M.E.Doc. Другий спосіб. За допомогою програмного комплексу “ІІТ Користувач ЦСК-1” При накладанні ЕЦП зазначеним програмним комплексом файл доступний для перегляду без необхідності використання окремого програмного забезпечення. Перевірка ЕЦП здійснюється онлайн на сайті Центрально засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Який із двох варіантів може бути використанний учасником. Просимо уточнити в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Електронна банківська гарантія повинна буди оформлена таким чином щоб замовник міг завантажити файл для перевірки її змісту та достовірності електронного цифрового підпису.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-24-000039-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АРТІДА, Код ЄДРПОУ:39422296
Дата подання: 17 березня 2017 18:44
Вимога про усунення порушень та внесення змін
Вих. № 1/17 від 17 березня 2017 р.
Тендерному комітету
Департаменту економіки та розвитку
Черкаської міської ради

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
У відповідності до розділу II тендерної документації (далі – ТД), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету №33 від 27 лютого 2017 року, на закупівлю (Код ЄЗС ДК 021:2015 – 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) Лоту №1 та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до ч. 1 ст. 11 Закону України, для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Пложеннями ч.3 цієї ж статті визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Разом з тим, всупереч положенню п. 5 Розділу 1 «Загальні положення» та неведених норма права, застосовані дискримінаційні вимоги в п.6 Розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Лот №1. Томографічне обладнання, а саме:


 п. 3 «Мінімальний час повного (360°) обертання системи трубка-детектор» – не більше 0,5 с;
 п. 6 «Максимальний час безперервного сканування» – не менше 120 с.;
 п. 9 «Високочастотний високовольтний генератор потужністю» – не менше 60 кВт;
 п. 11 «Максимальна напруга на трубці» – не менше 140 кВ;
 п. 12 «Теплоємність рентгенівської трубки» – не менше 5 мільйонів теплових одиниць (MHU);
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.1 «Діапазон вибору поля огляду» – не гірше ніж від 50 до 500 мм;
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.3 «Швидкість реконструкції при максимальному полі огляду і розмірі матриці збору даних» – 512х512 не менше 40 зображень/с;
 п.23 «Висококонтрастна просторова розподільча здатність» – не гірше 17,5 пар ліній/см при МТF 0%;
 п. 25 «Просторова (ізотропна) розподільча здатність» – не гірше 0,625 мм в напрямках х, у, z;
 п. 26 «Кольоровий монітор» – не менше 24 дюймів та з розподільчою здатністю не гірше 1900x1200;
 п. 33 «Максимальне навантаження на стіл при збереженні точності позиціонування» – не менше 240 кг;
 п. 48 «Програмне забезпечення для досягнення оптимального балансу параметрів сканування таких як доза опромінення, якість зображення та ефективність» - наявність.
Згідно з ч.4 ст. 22 розділом IV Закону України , тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація також містить інші дискримінаційні умови, зокрема:
- щодо строків поставки товару, - п. 4.4. Розділу I «Загальні положення» - «до 31.05.2017 року, п. 4 VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» - «товар повинен бути поставлений до 31.05.2017 року»; п. 5.1. Розділу 5 «Поставка товару» Договору, а саме: «до 31.05.2017»;
- п. 5 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної документації» - «учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках)»;

- п. 4. VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», п.2.2. Розділу 2 «якість Товару» Договору - «у разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, при його поставці повинен додаватися відповідний сертифікат або його нотаріально завірена копія, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату, виданого у встановленому порядку, або його нотаріально посвідчена копія». Наведені положення в силу специфіки предмету закупівлі можливо реалізувати лиши після його безпосереднього встановлення та підключення, тільки тоді органи сертифікації в Україні видають відповідні документи.






Крім того, п.1 Постанови Кабінету міністрів України від 23.04.2014, № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" визначено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню, на строк не більше трьох місяці, у випадках встановлених п.п.3 цього пункту.
В свою чергу предмет закупівлі відповідає наведеним критеріям.
На підставі наведеного,
ПРОСИМО:
1. Привести документацію конкурсних торгів у відповідність до вимог чинного законодавства та внести відповідні зміни до неї.
2. Внести зміни до п. 4.4. Розділу I «Загальні положення», виклавши його в наступній редакції:
- «протягом 90 календарних днів з моменту отримання Постачальником попередньої оплати на умовах Договору»;
3. Внести зміни до п. 4. VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», виклавши його в наступній редакції:
-«товар повинен бути поставлений протягом 90 календарних днів з моменту отримання Постачальником попередньої оплати на умовах Договору».
4. Внести зміни до п.п.4.2, 4.3. Розділу «Порядок здійснення оплати» Договору, виклавши їх в наступній редакції:
- «Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах 100% попередньої оплати проягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору. Правовою підставою застосування попередньої оплати є положення Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014 р.»;
- п. 4.3. – виключити.
5. Внести зміни до п. 5 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної докумантації», виклавши його в наступній редакції:
- «учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, та/або копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару, завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) підтверджується копією накладної на передачу товару)».
6. Внести зміни до п. 4. VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», виклавши його в наступній редакції:
- «у разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, відповідний сертифікат або його нотаріально завірена копія, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату надається після здійснення сертфікації у відповідності до вимог чинного законодавства».
7. Внести зміни до п.2.2. Розділу 2 «якість Товару» Договору, виклавши його в наступній редакції:



- «у разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, відповідний сертифікат або його нотаріально завірена копія, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату надається після здійснення сертфікації у відповідності до вимог чинного законодавства».
8. Внести зміни до п.п. 6.2.4., 6.4.1. Розділу 6 «Права та обов'язки Сторін»:
- «п.6.2.4. – виключити»;
- «п.6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати оплату за Товар».
9. Внести зміни до п.6 Розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Лот №1. Томографічне обладнання:
9.а) змінити значення наступних пунктів:
 п.3 «Мінімальний час повного (360°) обертання системи трубка-детектор» – не більше 0,75 с;
 п.6 «Максимальний час безперервного сканування» – не менше 100 с;
 п.9 «Високочастотний високовольтний генератор потужністю» – не менше 42 кВт;
 п.11 «Максимальна напруга на трубці» – не менше 135 кВ;
 п.12 «Теплоємність рентгенівської трубки» – не менше 4 мільйонів теплових одиниць (MHU);
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.1 «Діапазон вибору поля огляду» – не гірше ніж від 180 до 500 мм;
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.3 «Швидкість реконструкції при максимальному полі огляду і розмірі матриці збору даних» – 512х512 не менше 10 зображень/с;
 п.23 «Висококонтрастна просторова розподільча здатність» – не гірше 17 пар ліній/см при МТF 0%;
 п. 26 «Кольоровий монітор» – не менше 19 дюймів та з розподільчою здатністю не гірше 1280x1024;
 п.33 «Максимальне навантаження на стіл при збереженні точності позиціонування» – не менше 205 кг.
10.б) видалити наступні пункти:
 п.25 «Просторова (ізотропна) розподільча здатність» – не гірше 0,625 мм в напрямках х, у, z;
 п. 48 «Програмне забезпечення для досягнення оптимального балансу параметрів сканування таких як доза опромінення, якість зображення та ефективність» - наявність.

З повагою

Директор ТОВ «АРТІДА» В. Степченко
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
27 березня 2017 14:13
За результатами розгляду звернення ТОВ «АРТІДА» з вимогою внести зміни до тендерної документації повідомляємо, що умови тендерної документації на закупівлю візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (UA-2017-02-24-000039-a) залишаються без змін, як такі, що повністю відповідають вимогам ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону та не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Технічні характеристики предмету закупівлі за лотом №1. Томографічне обладнання, за інформацією КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради (замовника обладнання), відповідають не менше ніж 4 наявним на ринку України пропозиціям по комп’ютерному томографу.
Номер вимоги: UA-2017-02-24-000039-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Медикас, Код ЄДРПОУ:38569445
Дата подання: 18 березня 2017 21:51
Внесення змін до ДКТ
Документація тендерних торгів містить вимоги, які порушують принцп недискримінації учасників. Всі ці пункти перелічені в листі. Просимо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до вимог чинного законодавства та внести відповідні зміни до неї.
customer_decision: Вимога відхилена
27 березня 2017 14:14
За результатами розгляду звернення ТОВ «АРТІДА» з вимогою внести зміни до тендерної документації повідомляємо, що умови тендерної документації на закупівлю візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (UA-2017-02-24-000039-a) залишаються без змін, як такі, що повністю відповідають вимогам ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону та не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Документи подані скаржником

Документи

27 березня 2017 14:13
відповідь на вимогу

Документи

27 березня 2017 14:14
відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-24-000039-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 31 березня 2017 22:02
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 05.04.2017 № 1831.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 22:20

Документи подані скаржником

31 березня 2017 22:02
Скарга Черкаси.pdf

Документи Органу Оскарження

05 квітня 2017 22:20
рішення від 05.04.2017 № 1831.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 Томографічне обладнання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 810 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 54 050,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54 050,00 UAH


Title: Tomography devices
Current status: Complete
Estimated total value: 10 810 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 050,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 54 050,00 UAH

Аукціон

Початок: 24 квітня 2017 13:21
Auction planned date: 24 квітня 2017 13:21
Закінчення: 24 квітня 2017 13:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт.
Томографічне обладнання
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Доставка: 18000, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210
Дата доставки: 10 квітня 2017  —  31 травня 2017

Tomography devices
CPV: 33110000-4

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії до учасників
Дата подання: 03 березня 2017 09:50
Дата відповіді: 03 березня 2017 12:35
Доброго дня! У тендерній документації, у розділі 3, пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» зазначено: «Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: «Аналогічним вважається товар, який визначається за кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.» У зв’язку із цим, просимо надати відповідь на наступні запитання: 1. Учасником виконувався договір щодо поставки товару за кодом ДК 021:2015 33100000-1 Медичне обладнання, а саме був поставлений у медичний заклад– комплексний цифровий рентгенапарат універсальний на суму 5 999 100,00 грн., чи буде надання копії договору та оригіналу позитивного відгуку від покупця вищезазначеного товару підтвердженням кваліфікаційного критерію щодо лоту № 1?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо у договорі на підтвердження постачання учасником аналогічного товару буде зазначено у т. ч., комплексний цифровий рентген-апарат універсальний, такий товару буде вважатись аналогічним предмету закупівлі, а учасник таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-24-000039-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АРТІДА, Код ЄДРПОУ:39422296
Дата подання: 17 березня 2017 18:44
Вимога про усунення порушень та внесення змін
Вих. № 1/17 від 17 березня 2017 р.
Тендерному комітету
Департаменту економіки та розвитку
Черкаської міської ради

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
У відповідності до розділу II тендерної документації (далі – ТД), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету №33 від 27 лютого 2017 року, на закупівлю (Код ЄЗС ДК 021:2015 – 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) Лоту №1 та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до ч. 1 ст. 11 Закону України, для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Пложеннями ч.3 цієї ж статті визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Разом з тим, всупереч положенню п. 5 Розділу 1 «Загальні положення» та неведених норма права, застосовані дискримінаційні вимоги в п.6 Розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Лот №1. Томографічне обладнання, а саме:


 п. 3 «Мінімальний час повного (360°) обертання системи трубка-детектор» – не більше 0,5 с;
 п. 6 «Максимальний час безперервного сканування» – не менше 120 с.;
 п. 9 «Високочастотний високовольтний генератор потужністю» – не менше 60 кВт;
 п. 11 «Максимальна напруга на трубці» – не менше 140 кВ;
 п. 12 «Теплоємність рентгенівської трубки» – не менше 5 мільйонів теплових одиниць (MHU);
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.1 «Діапазон вибору поля огляду» – не гірше ніж від 50 до 500 мм;
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.3 «Швидкість реконструкції при максимальному полі огляду і розмірі матриці збору даних» – 512х512 не менше 40 зображень/с;
 п.23 «Висококонтрастна просторова розподільча здатність» – не гірше 17,5 пар ліній/см при МТF 0%;
 п. 25 «Просторова (ізотропна) розподільча здатність» – не гірше 0,625 мм в напрямках х, у, z;
 п. 26 «Кольоровий монітор» – не менше 24 дюймів та з розподільчою здатністю не гірше 1900x1200;
 п. 33 «Максимальне навантаження на стіл при збереженні точності позиціонування» – не менше 240 кг;
 п. 48 «Програмне забезпечення для досягнення оптимального балансу параметрів сканування таких як доза опромінення, якість зображення та ефективність» - наявність.
Згідно з ч.4 ст. 22 розділом IV Закону України , тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація також містить інші дискримінаційні умови, зокрема:
- щодо строків поставки товару, - п. 4.4. Розділу I «Загальні положення» - «до 31.05.2017 року, п. 4 VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» - «товар повинен бути поставлений до 31.05.2017 року»; п. 5.1. Розділу 5 «Поставка товару» Договору, а саме: «до 31.05.2017»;
- п. 5 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної документації» - «учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках)»;

- п. 4. VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», п.2.2. Розділу 2 «якість Товару» Договору - «у разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, при його поставці повинен додаватися відповідний сертифікат або його нотаріально завірена копія, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату, виданого у встановленому порядку, або його нотаріально посвідчена копія». Наведені положення в силу специфіки предмету закупівлі можливо реалізувати лиши після його безпосереднього встановлення та підключення, тільки тоді органи сертифікації в Україні видають відповідні документи.






Крім того, п.1 Постанови Кабінету міністрів України від 23.04.2014, № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" визначено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню, на строк не більше трьох місяці, у випадках встановлених п.п.3 цього пункту.
В свою чергу предмет закупівлі відповідає наведеним критеріям.
На підставі наведеного,
ПРОСИМО:
1. Привести документацію конкурсних торгів у відповідність до вимог чинного законодавства та внести відповідні зміни до неї.
2. Внести зміни до п. 4.4. Розділу I «Загальні положення», виклавши його в наступній редакції:
- «протягом 90 календарних днів з моменту отримання Постачальником попередньої оплати на умовах Договору»;
3. Внести зміни до п. 4. VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», виклавши його в наступній редакції:
-«товар повинен бути поставлений протягом 90 календарних днів з моменту отримання Постачальником попередньої оплати на умовах Договору».
4. Внести зміни до п.п.4.2, 4.3. Розділу «Порядок здійснення оплати» Договору, виклавши їх в наступній редакції:
- «Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах 100% попередньої оплати проягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору. Правовою підставою застосування попередньої оплати є положення Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014 р.»;
- п. 4.3. – виключити.
5. Внести зміни до п. 5 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної докумантації», виклавши його в наступній редакції:
- «учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, та/або копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару, завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) підтверджується копією накладної на передачу товару)».
6. Внести зміни до п. 4. VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», виклавши його в наступній редакції:
- «у разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, відповідний сертифікат або його нотаріально завірена копія, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату надається після здійснення сертфікації у відповідності до вимог чинного законодавства».
7. Внести зміни до п.2.2. Розділу 2 «якість Товару» Договору, виклавши його в наступній редакції:



- «у разі вимоги обов’язкової сертифікації в Україні Товару, відповідний сертифікат або його нотаріально завірена копія, чи свідоцтво про визнання іноземного сертифікату надається після здійснення сертфікації у відповідності до вимог чинного законодавства».
8. Внести зміни до п.п. 6.2.4., 6.4.1. Розділу 6 «Права та обов'язки Сторін»:
- «п.6.2.4. – виключити»;
- «п.6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати оплату за Товар».
9. Внести зміни до п.6 Розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Лот №1. Томографічне обладнання:
9.а) змінити значення наступних пунктів:
 п.3 «Мінімальний час повного (360°) обертання системи трубка-детектор» – не більше 0,75 с;
 п.6 «Максимальний час безперервного сканування» – не менше 100 с;
 п.9 «Високочастотний високовольтний генератор потужністю» – не менше 42 кВт;
 п.11 «Максимальна напруга на трубці» – не менше 135 кВ;
 п.12 «Теплоємність рентгенівської трубки» – не менше 4 мільйонів теплових одиниць (MHU);
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.1 «Діапазон вибору поля огляду» – не гірше ніж від 180 до 500 мм;
 п.22 «Параметри сканування:» п.п.3 «Швидкість реконструкції при максимальному полі огляду і розмірі матриці збору даних» – 512х512 не менше 10 зображень/с;
 п.23 «Висококонтрастна просторова розподільча здатність» – не гірше 17 пар ліній/см при МТF 0%;
 п. 26 «Кольоровий монітор» – не менше 19 дюймів та з розподільчою здатністю не гірше 1280x1024;
 п.33 «Максимальне навантаження на стіл при збереженні точності позиціонування» – не менше 205 кг.
10.б) видалити наступні пункти:
 п.25 «Просторова (ізотропна) розподільча здатність» – не гірше 0,625 мм в напрямках х, у, z;
 п. 48 «Програмне забезпечення для досягнення оптимального балансу параметрів сканування таких як доза опромінення, якість зображення та ефективність» - наявність.

З повагою

Директор ТОВ «АРТІДА» В. Степченко
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
27 березня 2017 14:13
За результатами розгляду звернення ТОВ «АРТІДА» з вимогою внести зміни до тендерної документації повідомляємо, що умови тендерної документації на закупівлю візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (UA-2017-02-24-000039-a) залишаються без змін, як такі, що повністю відповідають вимогам ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону та не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Технічні характеристики предмету закупівлі за лотом №1. Томографічне обладнання, за інформацією КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради (замовника обладнання), відповідають не менше ніж 4 наявним на ринку України пропозиціям по комп’ютерному томографу.

Документи подані скаржником

Документи

27 березня 2017 14:13
відповідь на вимогу

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-02-24-000039-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 31 березня 2017 22:02
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 05.04.2017 № 1831.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 22:20

Документи подані скаржником

31 березня 2017 22:02
Скарга Черкаси.pdf

Документи Органу Оскарження

05 квітня 2017 22:20
рішення від 05.04.2017 № 1831.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2017
UA-2017-02-24-000039-ad1d1e022e14e410582f7c45f5d900d37
Найменування замовника: Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33457208
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська область обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Лікар" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 квітня 2017 18:46
sign.p7s

Публічні документи

26 квітня 2017 17:57
Документи переможця.pdf
04 квітня 2017 16:47
Проект договору.pdf
04 квітня 2017 16:47
Підписаний_G0317-1209.pdf

Документи

18 квітня 2017 18:47
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2017 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лікар" 10 810 000,00
UAH з ПДВ
10 755 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО" 10 809 000,00
UAH з ПДВ
10 754 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2017 17:57
Документи переможця.pdf
04 квітня 2017 16:47
Проект договору.pdf
04 квітня 2017 16:47
Підписаний_G0317-1209.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО"
#34603398
Переможець 10 754 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2017 17:16

Документи

24 квітня 2017 17:16
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2017 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО"
#34603398
10 754 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2017 17:16
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 травня 2017 12:37
договір укладений
12 травня 2017 11:52
sign.p7s зміни до договору
10 листопада 2017 15:55
угода.pdf зміни до договору
10 листопада 2017 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 336H/2017/127
Договір:
Номер додаткової угоди: 336H/2017/127
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку