Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення аерофотозйомки території м. Києва з роздільною здатністю 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з роздільною здатністю 5 см.
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2017-02-23-000848-c ● c5a79ff348904daebff0902b34d07141
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26199097 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А |
Контактна особа: |
Стангріт Тетяна Вікторівна 380442880945 dzr-tender@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2017 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2017 12:51 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Обсяг надання послуг: комплект цифрових ортофотопланів у вигляді блоків в місцевій системі координат МСК-80 у форматі GеоТІFF з доданим файлом прив’язки, на оптичних носіях. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стангріт Тетяна Вікторівна, секретар тендерного комітету, вул. Хрещатик, 32-а, каб.406, м. Київ, 01601, тел. (044) 288-09-45, факс (044) 279-46-37, dzr-tender@kievcity.gov.ua. З питань технічної частини предмету закупівлі звертатися до: Кулаковського Юрія Петровича, заступника директора Департаменту, тел. (044) 278-39-91.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення аерофотозйомки території м. Києва з роздільною здатністю 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з роздільною здатністю 5 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2017
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2017 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2017 15:59 |
Протокол 5 Аеф зміни ТД 04_04_17.pdf | |
04 квітня 2017 15:59 |
Зміни ТД Аеф від 04_04_17.doc | |
04 квітня 2017 15:58 |
ТД Аеф 04_04_2017.doc | |
30 березня 2017 15:21 |
Протокол 4 Аеф зміни ТД.pdf | |
30 березня 2017 15:19 |
Зміни ТД Аеф від 30_03_17.doc | |
30 березня 2017 15:19 |
ТД Аеф 30_03_2017.doc | |
06 березня 2017 12:21 |
Зміни ТД Аеф.doc | |
06 березня 2017 12:21 |
ТД Аеф 06_03_2017.doc | |
02 березня 2017 11:57 |
Межа Києва+межі зйомки_1000кв_км.pdf | |
01 березня 2017 18:10 |
Межа Києва+межі зйомки.pdf | |
01 березня 2017 17:03 |
Межа Києва+500м.pdf | |
23 лютого 2017 11:57 |
проект договору Аеф.doc | |
23 лютого 2017 11:57 |
ТД Аеф.doc |
04 квітня 2017 16:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
04 квітня 2017 15:59 |
Протокол 5 Аеф зміни ТД 04_04_17.pdf
|
|||||||||||||||
04 квітня 2017 15:59 |
Зміни ТД Аеф від 04_04_17.doc
|
|||||||||||||||
04 квітня 2017 15:58 |
ТД Аеф 04_04_2017.doc
|
|||||||||||||||
30 березня 2017 15:21 |
Протокол 4 Аеф зміни ТД.pdf
|
|||||||||||||||
30 березня 2017 15:19 |
Зміни ТД Аеф від 30_03_17.doc
|
|||||||||||||||
30 березня 2017 15:19 |
ТД Аеф 30_03_2017.doc
|
|||||||||||||||
06 березня 2017 12:21 |
Зміни ТД Аеф.doc
|
|||||||||||||||
06 березня 2017 12:21 |
ТД Аеф 06_03_2017.doc
|
|||||||||||||||
02 березня 2017 11:57 |
Межа Києва+межі зйомки_1000кв_км.pdf
|
|||||||||||||||
01 березня 2017 18:10 |
Межа Києва+межі зйомки.pdf
|
|||||||||||||||
01 березня 2017 17:03 |
Межа Києва+500м.pdf
|
|||||||||||||||
23 лютого 2017 11:57 |
проект договору Аеф.doc
|
|||||||||||||||
23 лютого 2017 11:57 |
ТД Аеф.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО ЗМІСТУ ТА СПОСОБУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата подання: 24 лютого 2017 13:20
Дата відповіді: 01 березня 2017 11:24
п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації конкурсних торгів визначено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в сканованому вигляді в форматі Рortable Document Format (PDF)» та що «Усі документи (...), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: ... власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки».
Разом з тим, така вимога Замовника суперечить вимогам статті12 розділу 3 абз. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
відповідно до якого «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій...дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"».
Відповідно до статті 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» «для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа». Відповідно до статті 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» «Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму».
Враховуючи вищенаведене, вимога щодо власноручного підпису уповноваженої особи та надання довідок, щодо відсутності підстав для відмови в участі, згідно 17 статті Закону України "Про публічні закупівлі", протирічить вимогам статті12 розділу 3 абз. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», в разі якщо учасник завірив свою тендерну пропозицію ЕЦП.
Просимо внести зміни до документації конкурсних торгів, щодо необов’язковості «власноручного підпису уповноваженої особи, а також відбитку печатки» щодо тендерних пропозицій учасників, які будуть завірені ЕЦП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 частини першої статті 1 Закону).
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи вище викладене п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації в частині щодо вимоги про те що усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки, не порушує вимоги встановлені ст. 3, 5, Закону України «Про публічні закупівлі», тому дана вимога є такою, що не суперечить нормам чинного законодавства.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи вище викладене п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації в частині щодо вимоги про те що усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки, не порушує вимоги встановлені ст. 3, 5, Закону України «Про публічні закупівлі», тому дана вимога є такою, що не суперечить нормам чинного законодавства.
МЕЖІ ТЕРИТОРІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ
Дата подання: 24 лютого 2017 16:07
Дата відповіді: 01 березня 2017 18:12
Для коректного розрахунку цінової пропозиції, оскільки одним з видів робіт є аерофотозйомка, а вартість її виконання напряму залежить від геометричної конфігурації території зйомки, прошу надати межі території в рамках якої необхідно виконати аерофотознімання в будь-якому векторному форматі, прив'язаному до системи координат в якій мають буди надані послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: сканована карта м. Києва з межами аерофотозйомки завантажена до електронної системи
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ
Дата подання: 24 лютого 2017 16:09
Дата відповіді: 01 березня 2017 11:28
Статтею 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" розділом 2 пунктом 8 визначено, що "Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)".
Прошу додати відповідний опис до документації конкурсних торгів.
Відповідь: в тендерній документації, п.1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" відповідна інформація зазначена:
"Учасник визначає ціну послуг з урахуванням усіх податків та зборів, передбачених законодавством України (в тому числі податку на додану вартість), відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів та інше.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерієм оцінки є „ціна."
"Учасник визначає ціну послуг з урахуванням усіх податків та зборів, передбачених законодавством України (в тому числі податку на додану вартість), відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів та інше.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерієм оцінки є „ціна."
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
Дата подання: 24 лютого 2017 17:13
Дата відповіді: 01 березня 2017 17:29
Відповідно до п .6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" документації конкурсних торгів, Замовником визначено, що "Блок ортофотопланів супроводжується відповідним формуляром з контролю якості: звіт про точність зображення ...".
Наразі, в документації конкурсних торгів відсутні стандартні посилання щодо визначення "блоку ортофотопланів" та "відповідного формуляру з контролю якості"
Відповідно до вищевказаного та з врахуванням вимог статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати посилання на нормативно-технічну документацію, де чітко визначено що таке "блок ортофотопланів" та де визначено форму та склад звіту про точність зображення, оцінки якості та визначення їх критеріїв, як складових формуляру з якості. Одночасно просимо надати посилання або форму формуляру з якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник допускає виготовлення ортофотопланів як єдиним масивом на територію міста Києва так і частинами в залежності від технічних можливостей виконавця робіт. Кінцевим продуктом робіт є ортофотоплани з роздільною здатністю (розміром пікселя на місцевості) 5 см. Для зручності використання масив ортофотозображення може бути нарізаний на окремі файли з розміром сторони 250 м.
Нарізка ортофотопланів має співпадати з розграфкою топографічних планів в МСК-80.
Певна кількість таких ортофотопланів формує окремий блок, розмір якого визначається виконавцем робіт і супроводжується відповідним формуляром з контролю якості.
Форма формуляру якості також встановлюється виконавцем робіт у відповідності до Інструкції про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт., що затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України №19 від 17.02.2000р.
Нарізка ортофотопланів має співпадати з розграфкою топографічних планів в МСК-80.
Певна кількість таких ортофотопланів формує окремий блок, розмір якого визначається виконавцем робіт і супроводжується відповідним формуляром з контролю якості.
Форма формуляру якості також встановлюється виконавцем робіт у відповідності до Інструкції про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт., що затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України №19 від 17.02.2000р.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
Дата подання: 24 лютого 2017 17:19
Дата відповіді: 01 березня 2017 17:32
Замовник в технічному завданні посилається на "Масштаб ортофотопланів" та "масштаб створюваних карт".
Наприклад:
- "Середні похибки у положенні на ортофотоплані предметів і контурів місцевості із чіткими обрисами щодо найближчих точок планового знімального обґрунтування, виражені в масштабі створюваної карти, не повинні перевищувати - 0,5 мм.";
- "Залишкові середні погрішності на опорних геодезичних точках після зовнішнього орієнтування маршрутної або блокової мережі не повинні перевищувати для планових координат - 0,2 мм у масштабі ортофотоплану."
Просимо надати роз'яснення про які масштаби та про які карти йде мова в технічному завданні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з необхідністю при наданні послуг за предметом закупівлі враховувати положення чинних нормативно технічних документів, які передбачають створення топографічних матеріалів фіксованих масштабів 1:500, 1:1000, 1:2000 Замовник в технічному завданні посилається на "Масштаб ортофотопланів" та "масштаб створюваних карт".
Кінцевим продуктом робіт є ортофотоплани з роздільною здатністю (розміром пікселя на місцевості) 5 см.
Крім того, передбачена можливість перерахувати вимоги з точності виходячи з розміра пікселя.
Зокрема вимога "Залишкові середні погрішності на опорних геодезичних точках після зовнішнього орієнтування маршрутної або блокової мережі не повинні перевищувати для планових координат - 0,2 мм у масштабі ортофотоплану." Може трактуватися як «Залишкові середні погрішності на опорних геодезичних точках після зовнішнього орієнтування маршрутної або блокової мережі не повинні перевищувати для планових координат – 2 пікселі».
Кінцевим продуктом робіт є ортофотоплани з роздільною здатністю (розміром пікселя на місцевості) 5 см.
Крім того, передбачена можливість перерахувати вимоги з точності виходячи з розміра пікселя.
Зокрема вимога "Залишкові середні погрішності на опорних геодезичних точках після зовнішнього орієнтування маршрутної або блокової мережі не повинні перевищувати для планових координат - 0,2 мм у масштабі ортофотоплану." Може трактуватися як «Залишкові середні погрішності на опорних геодезичних точках після зовнішнього орієнтування маршрутної або блокової мережі не повинні перевищувати для планових координат – 2 пікселі».
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 березня 2017 18:20
Дата відповіді: 06 березня 2017 09:57
Відповідно п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації конкурсних торгів визначено, що учасник повинен надати довідку , що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі:
- сертифікованих інженерів - землевпорядників — не менше 2 осіб;
- сертифікований геодезист – не менше 2 особи.
Разом з тим, предметом закупівлі є «Послуги з проведення аерофотозйомки території м. Києва з роздільною здатністю 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з роздільною здатністю 5 см», тобто виконання топографо-геодезичних робіт, а не розроблення документації з землеустрою.
Відповідно до п. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну діяльність» Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Встановленням вимоги, щодо наявності у учасника «сертифікованих інженерів – землевпорядників» Замовник виключає зі складу учасників осіб, які не займаються землевпорядною діяльністю, яка не є предметом закупівлі.
Встановленням вимоги щодо наявності «сертифікований геодезист» Замовник визначає надання сертифікатів «геодезистів», а не «інженерів-геодезистів», що протирічить вимогам Закону України «Про топографо-геодезичну діяльність» та фактичному стану справ.
Встановленням вимоги, щодо кількості інженерів-геодезистів, замовник обмежує потенційне коло учасників, які можуть надавати послуги з предмету закупівлі.
У зв’язку з вищенаведеним просимо привести вимоги документації конкурсних торгів в частині наявності працівників у учасника у відповідність до Закону України «Про топографо-геодезичну діяльність» та виключити вимогу, щодо наявності у учасника інженерів-землевпорядників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт» від 2 жовтня 2012 року №5394-VI професійною топографо-геодезичною та картографічною діяльністю можуть займатися громадяни, які мають спеціальну вищу освіту, отримали кваліфікацію інженера-геодезиста або інженера-землевпорядника, склали кваліфікаційний іспит та одержали сертифікат (стаття 5¹).
Застосування терміну «сертифікований геодезист» замість «сертифікованих інженерів-геодезистів» є технічною помилкою (опискою), тому Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Застосування терміну «сертифікований геодезист» замість «сертифікованих інженерів-геодезистів» є технічною помилкою (опискою), тому Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
до п. 6. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 01 березня 2017 18:23
Дата відповіді: 06 березня 2017 09:59
Відповідно до п. 6. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації конкурсних торгів Замовником встановлено вимоги щодо до повітряного судна, а саме:
- двухмоторний;
- наявність люку для аерофотознімання;
- швидкість не менше 250 км/год;
-наявність сертифікату льотної придатності на період виконання та перевірки аерофотознімальних робіт;
Встановлення таких вимог, на нашу думку, суперечить принципам здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення:
- яким чином Замовник визначив вимоги щодо швидкості повітряного судна 250 км/год;
- який вид швидкості Замовник мав на увазі: путьову, приладну чи істинну повітряну швидкість?
- чому при встановлені мінімальної швидкості повітряного судна, Замовником не встановлюються вимоги щодо максимальної швидкості повітряного судна з метою дотримання Наказу міністерства транспорту України від 16.04.2003 N 293 «Про затвердження Правил польотів повітряних суден та обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному просторі України» ? Більше того не всі види матричних камер дозволяють робити якісну зйомку при відносно високій швидкості повітряного судна.
- чому на думку Замовника не можливо застосовувати повітряне судно швидкість якого складає, наприклад 180 км/год (для визначеного Замовником виду швидкості)? Чи можливо Замовнику вже відомий тип літака та камери?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до повітряного судна, а саме: - двухмоторний обумовлені правилами виконання польотів над містами більше 1 млн. жителів;
- наявність люку для аерофотознімання обумовлено необхідністю встановлення аерофотознімального обладнання в передній частині літака для зйомки в надір.
- швидкість не менше 250 км/год – по перше ця вимога дозволяє отримати якісні матеріали аерофотознімання (без змазів), по друге вимога обумовлена часом необхідним для надання послуг, а як результат економічною ефективністю виконання аерофотознімальних польотів з зазначеною швидкістю;
- наявність сертифікату льотної придатності на період виконання та перевірки аерофотознімальних робіт, обумовлено тим, що взагалі виконувати польоти без наявності діючого сертифікату льотної придатності не можливо у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Наказу Міністерства інфраструктури України від 17.01.2014 № 27 «Про затвердження Авіаційних правил України, Частина 21 "Сертифікація повітряних суден, пов'язаних з ними виробів, компонентів та обладнання, а також організацій розробника та виробника" АПУ-21 (Part-21)».
В тендерній документації під швидкістю розуміється швидкість повітряного судна відносно поверхні землі.
Максимальна швидкість не обмежується і залежить від типу аерознімального обладнання та від типу повітряного судна.
Зазначені вимоги направлені на отримання Замовником продукції необхідної якості та не суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
- наявність люку для аерофотознімання обумовлено необхідністю встановлення аерофотознімального обладнання в передній частині літака для зйомки в надір.
- швидкість не менше 250 км/год – по перше ця вимога дозволяє отримати якісні матеріали аерофотознімання (без змазів), по друге вимога обумовлена часом необхідним для надання послуг, а як результат економічною ефективністю виконання аерофотознімальних польотів з зазначеною швидкістю;
- наявність сертифікату льотної придатності на період виконання та перевірки аерофотознімальних робіт, обумовлено тим, що взагалі виконувати польоти без наявності діючого сертифікату льотної придатності не можливо у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Наказу Міністерства інфраструктури України від 17.01.2014 № 27 «Про затвердження Авіаційних правил України, Частина 21 "Сертифікація повітряних суден, пов'язаних з ними виробів, компонентів та обладнання, а також організацій розробника та виробника" АПУ-21 (Part-21)».
В тендерній документації під швидкістю розуміється швидкість повітряного судна відносно поверхні землі.
Максимальна швидкість не обмежується і залежить від типу аерознімального обладнання та від типу повітряного судна.
Зазначені вимоги направлені на отримання Замовником продукції необхідної якості та не суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
до п. 6. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 01 березня 2017 18:25
Дата відповіді: 06 березня 2017 10:00
Відповідно до п. 6. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації конкурсних торгів Замовником встановлено вимоги щодо аерофотокамери, бортового та наземного обладнання, а саме:
- цифрова кадрова аерофотокамера;
- розподільча здатність 5 см;
- фокусна відстань 250-300 см;
- розмір пікселя – не більше 8 мкр.
Встановленням таких вимог, на нашу думку, суперечить принципам здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. Одночано звертаємо увагу що вимоги щодо бортового та наземного обладнання замоником не встановлені.
У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення:
- чому не можна використовувати аерофотокамеру скануючого типу?
- що таке розподільча здатність для аерофотокамери і як таку відповідність має довести учасник, оскільки для аерофотокамери матричного типу прийняті характеристики: формат зображення, розмір піксела, фокусна відстань, дисторсія обєктиву?
- на підставі, яких нормативно-технічних документів, Замовником визначено фокусну відстань об’єктиву аерофотокамери 250-300 см? Можливо Замовник мав на увазі 250-300 мм? Якщо так, то також просимо надати роз’яснення відповідно до якого нормативно-правового документу визначені такі вимоги?
- чому не можливе застосування об’єктивів аерофотокамер з меншою фокусною відстанню якщо учасником будуть виконані умови, щодо якості кінцевого продукту, що повинен бути наданий за результатами надання послуг? Чи можливо Замовник має на меті лише використання єдиної в Україні камери A3 EDGE (яка має визначені Замовником характеристики), чим обмежує прийняття в закупівлі участь інших учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо фокусної відстані 250-300 см замість фокусної відстані 250-300 мм. є помилкою (опискою), тому Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Умова щодо використання саме цифрової кадрової камери пов’язана з тим, що геометрія кадру (центральна проекція по двох осях) є більш прийнятною при зйомці великої площі міської території з суттєвими перепадами рельєфу та висотною забудовою та забезпечує гарантовану якість при великомасштабному аерофотозніманні.
Наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 9 квітня 1998 р. N 56 затверджено іннструкцію з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98 (далі – Інструкція)
Відповідно до п. 7.1.15. Інструкції аерофотознімання довгофокусними АФА для виготовлення фотопланів.
Разом з цим, п. 7.1.17. Інструкції Масштаби аерофотознімання для комбінованого і стереотопографічного знімань, у залежності від висоти рельєфу, характеру місцевості і основи створюваного топографічного плану, не повинні бути дрібніші вказаних у табл. 13-15.
З метою забезпечення виконання показника розподільчої здатності, розмір пікселя – не може бути більше 8 мкр.
Технічні вимоги до обладнання не містять посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника.
Зазначені вимоги направлені на отримання Замовником продукції необхідної якості та не суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умова щодо використання саме цифрової кадрової камери пов’язана з тим, що геометрія кадру (центральна проекція по двох осях) є більш прийнятною при зйомці великої площі міської території з суттєвими перепадами рельєфу та висотною забудовою та забезпечує гарантовану якість при великомасштабному аерофотозніманні.
Наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 9 квітня 1998 р. N 56 затверджено іннструкцію з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98 (далі – Інструкція)
Відповідно до п. 7.1.15. Інструкції аерофотознімання довгофокусними АФА для виготовлення фотопланів.
Разом з цим, п. 7.1.17. Інструкції Масштаби аерофотознімання для комбінованого і стереотопографічного знімань, у залежності від висоти рельєфу, характеру місцевості і основи створюваного топографічного плану, не повинні бути дрібніші вказаних у табл. 13-15.
З метою забезпечення виконання показника розподільчої здатності, розмір пікселя – не може бути більше 8 мкр.
Технічні вимоги до обладнання не містять посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника.
Зазначені вимоги направлені на отримання Замовником продукції необхідної якості та не суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обсяг надання послуг
Дата подання: 01 березня 2017 19:37
Дата відповіді: 02 березня 2017 12:00
Відповідно до викладеної картограми виконання робіт замовником, площа покриття аерофотознімками складає 1121,67 кв.км.
Разом з тим, "Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" а також, проектом Договору про закупівлю визначено, що необхідно "Виготовлення цифрових ортофотопланів території м. Київ з роздільною здатністю 5 см загальною площею 1000 км. кв.".
Різниця в площі складає 121,67 кв.км.
Тобто є неспівпадіння в обсязі надання послуг.
Відповідно, просимо внести зміни до документації конкурсних торгів для приведення обсягу надання послуг (створення ортофотопланів) до єдиного показника або 1121,67 кв.км. або 1000 кв.км.
В разі якщо, замовником буде залишено обсяг надання послуг 1000 кв.км., просимо надати межі території надання послуг на площу 1000 кв.км.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: сканована карта м. Києва з відкорегованими межами аерофотозйомки завантажена до електронної системи
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-23-000848-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 31 березня 2017 16:26
Щодо внесення змін до документації конкурсних торгів
29.03.2016 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення № 1609-р/пк-пз, згідно з яким Замовника зобов'язано внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2017-02-23-000848-c.
Станом на 31.03.2017 текст вищевказаного рішення АМКУ на сайті Уповноваженого органу не оприлюднено. Разом з тим, Замовником 30.03.2017 оприлюднено зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2017-02-23-000848-c.
Вказаними змінами, Замовником не в повній мірі усунені дискримінаційні та непрозорі умови конкурсних торгів, чим порушено один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — недискримінація учасників, чим порушує законні права і інтереси нашого підприємства прийняти участі у торгах по вищевказаному предмету закупівлі.
Відповідно до вищевказаного, користуючись статтею 18 закону України «Про публічні закупівлі» просимо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1609-р/пк-пз від 29.03.2016.
Проект змін до тендерної документації закупівлі № UA-2017-02-23-000848-c додається.
Розгорнути
Згорнути
Станом на 31.03.2017 текст вищевказаного рішення АМКУ на сайті Уповноваженого органу не оприлюднено. Разом з тим, Замовником 30.03.2017 оприлюднено зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2017-02-23-000848-c.
Вказаними змінами, Замовником не в повній мірі усунені дискримінаційні та непрозорі умови конкурсних торгів, чим порушено один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — недискримінація учасників, чим порушує законні права і інтереси нашого підприємства прийняти участі у торгах по вищевказаному предмету закупівлі.
Відповідно до вищевказаного, користуючись статтею 18 закону України «Про публічні закупівлі» просимо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1609-р/пк-пз від 29.03.2016.
Проект змін до тендерної документації закупівлі № UA-2017-02-23-000848-c додається.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2017 16:09
на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 29.03.2017 №1609 -р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 29.03.2017 №1609 -р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-23-000848-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 07 березня 2017 18:27
Дата подання: 07 березня 2017 18:27
Скарга на порушення процедури закупівлі Замовником шляхом встановлення дискримінаційних вимог
Скарга, що стосуються тендерної документації, а саме встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2017 20:13
Рішення від 13.03.2017 № 1179.pdf
Дата публікації: 13 березня 2017 20:13
запит Замовнику (оголошення № UA-2017-02-23-000848-с).pdf
Дата публікації: 14 березня 2017 19:03
Інформація про резулютивну частину рішення 1609.pdf
Дата публікації: 30 березня 2017 10:35
Рішення від 29.03.2017 1609 до публікації.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2017 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 29.03.2017 №1609 -р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2017 16:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2017 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" |
2 999 500,00
UAH з ПДВ
|
2 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЕРОГЕОДЕЗІЯ" |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" #30678461 |
Переможець |
2 830 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2017 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2017 14:42
|
Договір АС-17_5 ТОВ АРЦ Аеф.pdf | укладений |
03 травня 2017 14:22
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 квітня 2017 — 31 грудня 2017 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | не якісне надання послуг, а саме комплект цифрових ортофотопланів виготовлено із порушеннями вимог технічного завдання та умов договору |