Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 14)
Очікувана вартість
2 441 012,40 UAH
UA-2017-02-22-002756-c 9dc02d3352f24faa97b7733de71e4d93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скорик Ніна Іванівна

380977418100 library.vmcbs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад культури "Вінницька міська централізована бібліотечна система"
Код ЄДРПОУ: 02222147
Вебсайт: http://www.vinbiblio.com.ua/
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, б. 4
Контактна особа: Скорик Ніна Іванівна
380977418100
library.vmcbs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2017 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2017 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2017 18:30
Початок аукціону: 10 березня 2017 14:41
Очікувана вартість: 2 441 012,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 205,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 14) згідно Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2017 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 17:18
Тендерна документація кап. ремонт б-ка 14.doc
27 лютого 2017 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 17:18
Тендерна документація кап. ремонт б-ка 14.doc
27 лютого 2017 15:38
Тендерна документація кап. ремонт б-ка 14.doc
22 лютого 2017 18:39
Тендерна документація кап. ремонт б-ка 14.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення по тендерній документації
Дата подання: 27 лютого 2017 15:39
Дата відповіді: 27 лютого 2017 17:23
Просимо роз’яснення по деяких пунктах: 1.Запитання: Ми не знаємо про який дозвіл йде мова, якщо це декларація про початок виконання робіт, так це замовник її отримує, тому просимо уточнити « Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. пункт 2 Інша інформація. Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: копію чинного дозволу (з усіма наявними додатками) на початок проведення робіт відповідно до предмету закупівлі, якщо наявність такого дозволу є необхідною виходячи зі специфіки та переліку робіт, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)» 2. Запитання: що Ви маєте на увазі: « Додаток №2 . Інші документи . пункт 2. Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», взагалі Експертні звіти видають експертні організації по замовленню замовника будівництва. 3.Запитання: Незрозуміло чим потрібно керуватись при складанні календарного плану, щоб поділити його на два етапи. В тендерній документації вказано строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг з дня підписання договору до 30.11 2017р.. Які першочергові види робіт мають бути, та яке фінансування буде проводитись по об’єкту? « Додаток №3 пункт №5. Календарний план виконання робіт. Пункт 5.1. Календарний план виконання робіт (може бути розроблений, відповідно до нижченаведеного зразка). Роботи виконуються в два етапи. Перший етап триватиме від дня підписання Договору до 30-11-2017 р. Орієнтовний початок другого етапу — березень 2018 р.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено наступні зміни:
1. пункт 2 Інша інформація «Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати копію чинного дозволу (з усіма наявними додатками) на початок проведення робіт відповідно до предмету закупівлі, якщо наявність такого дозволу є необхідною виходячи зі специфіки та переліку робіт, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)» ВИЛУЧЕНО.
2. пункт 2 "Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації" з Додатку 2 Інші документи ВИЛУЧЕНО
3. При складанні календарного плану робіт слід керуватися Вартістю робіт, розрахованою для кожного етапу (ДОДАНО).
уточнення строків подання документів
Дата подання: 27 лютого 2017 15:42
Дата відповіді: 27 лютого 2017 17:19
Уточніть будь-ласка термін подання переможцем документів, тому що в тендерній документації у вимогах вказані різні строки: «гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх документів, що вимагаються згідно документації у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.» або «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику визначені законом документи»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Впродовж трьох робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі! Відповідні зміни внесено до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-22-002756-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МП Юлія, Код ЄДРПОУ:13317261
Дата подання: 15 березня 2017 12:58
Оскарження від ТОВ "МП Юлія"
Оскарження протоколі дискваліфікації учасника ТОВ "МП Юлія"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2017 10:48
Підстави для задоволення Вимоги ТОВ «МП Юлія» відсутні.
Розглянувши Вимогу, Тендерний комітет приймає рішення на її підставі та в межах отриманої за Вимогою інформації, виходячи з положень статті 30 Закону, а саме: «4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», відмовити ТОВ «МП Юлія» у задоволенні його вимоги.
Номер вимоги: UA-2017-02-22-002756-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МП Юлія, Код ЄДРПОУ:13317261
Дата подання: 17 березня 2017 11:38
Оскарження
Пропозиція ТОВ «МП Юлія» в повній мірі відповідає вимогам закупівлі UA-2017-02-22-002756-c (інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 14) згідно Тендерної документації).
Стосовно протоколу №30 рішення тендерного комітету Закладу культури «Вінницька міська централізована бібліотечна система» про дискваліфікацію учасника від 14.03.2017 року:
1. Стосовно пункту 1 протоколу. На вимогу п. 2.4. Додатку 3 ТД. В кошторисній документації міститься 218 найменувань товарно-матеріальних цінностей, які мають бути використані в процесі роботи. Надання сертифікату на кожну одиницю ТМЦ що буде використано при проведенні робіт з завершення будівельних робіт (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 14) є неможливим, так як в ході виконання робіт, що будуть продовжуватись на протязі 2016-2017 років немає змоги передбачити який матеріал, якого виробника із аналогічними характеристиками буде використано. Крім того і немає конкретних вимог до даних ТМЦ, тому надання сертифікатів доцільне після детального ознайомлення з проектною документацією, уточнення всіх деталей з замовником. Сертифікати надаються Замовнику разом з Актами виконаних робіт.
Також, згідно пункту 2.1. додатку 5 ТОВ «МП Юлія» зобов’язується виконати передбачені цим Договором ремонтні роботи, якість яких повинна відповідати державним стандартам України та іншим діючим нормативним документам, що було також підтверджено печаткою та підписом уповноваженої особи.
2. Стосовно пункту 2 протоколу. ТОВ «МП Юлія» було надано згоду з умовами договору шляхом підписання уповноваженою особою додатку 5. Сама технічна документація в повній мірі відповідає Технічним вимогам завдання. Стосовно підпункту:
а) – в локальному кошторисі на сантехнічні роботи позицію №1 (шифр норми РН15-80-6 було включено, з найменуванням, що відповідає оригінальному найменуванню РЕКН РН15-80-6, так як в наданій технічній документації, не був вказаний понижаючий коефіцієнт, а тому недоцільно писати, що це «Розбирання» ;
б) – в локальному кошторисі на зовнішні мережі каналізації позицію №17 (шифр норми Е23-2-1 застос.) використано застосовно, в оригіналі нормативу Е23-2-1 звучить - Укладання трубопроводiв iз азбестоцементних безнапiрних труб дiаметром 150 мм, а тому наше упущення «діаметром 110 мм» вважається несуттєвим і на вартість виконання даної роботи ніяк не впливає;
в) – в локальному кошторисі на сантехнічні роботи позицію №3 (шифр норми С130-441) застосовано згідно з шифром С130-441 вартості будівельних матеріалів, що відповідає ліцензійному програмному комплексу АВК 5 3.2.0, так як в технічній документації не було надано вимог до даних котлів, та даних щодо їх можливої вартості;
в) – в локальному кошторисі на сантехнічні роботи позицію №48 (шифр норми С130-650) застосовано згідно з шифром С130-650 вартості будівельних матеріалів, що відповідає ліцензійному програмному комплексу АВК 5 3.2.0, так як в технічній документації не було надано вимог по даних умивальниках, та даних щодо їх можливої вартості;

г) - в локальному кошторисі на сантехнічні роботи позицію №49 (шифр норми С130-616) застосовано згідно з шифром С130-616 вартості будівельних матеріалів, що відповідає ліцензійному програмному комплексу АВК 5 3.2.0, так як в технічній документації не було надано вимог до даних змішувачів, та даних щодо їх можливої вартості.
Створення чи не створення підрядником у вартості матеріальних ресурсів варіанту вартості ціни не є технічною помилкою, так як проектна документація не надавалась, перелік вартості матеріалів також не надавався. Під-час виконання розрахунків підрядник ТОВ «МП Юлія» використовував розцінки, що повністю відповідають шифрам норм Програмного комплексу АВК 5.3.2.0 та тендерного завдання, не змінюючи їх найменування, що не можна вважати порушенням тендерного завдання, так як це не могло вплинути на результат наданих розрахунків.
Крім того згідно з умовами торгів підрядник бере на себе відповідальність якісно виконати роботи згідно з проектною документацією за ціною, визначеною в результаті торгів. Згідно з тендерним завданням – учасник на протязі 3-х днів після визначення його переможцем повинен надати Замовнику уточнений кошторис, на суму, що відповідає результатам торгів, де можуть бути уточнені найменування шифрів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2017 12:37
Відмовити ТОВ «МП Юлія» у задоволенні його скарги від 17-03-17
Тендерний комітет розглянув Вимогу та прийняв рішення на її підставі та в межах отриманої за Скаргою інформації, виходячи з положень статті 30 Закону, а саме: «4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2017 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МП Юлія 1 967 608,26
UAH з ПДВ
1 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД"ВІНТРАСТІНВЕСТ" 2 250 447,17
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МУР" 2 365 641,00
UAH з ПДВ
1 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2 408 138,39
UAH з ПДВ
1 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ" 2 133 712,00
UAH з ПДВ
1 999 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 2 333 333,00
UAH з ПДВ
1 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Толочко Антон Володимирович 2 240 012,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельна фірма Ремс" 2 287 869,60
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2017 12:31
Довідки ст.17
13 березня 2017 11:06
Додаток 6
13 березня 2017 11:06
Додаток 5
13 березня 2017 11:06
Кошторис
09 березня 2017 15:56
Rest_dov_and_reg_1.pdf
09 березня 2017 14:03
Додаток 6.pdf
09 березня 2017 14:03
Додаток 5.pdf
09 березня 2017 14:03
Grafik.pdf
09 березня 2017 14:03
Dovidka fin.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ССР_8.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ССР_7.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ОС_2-1.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ОПР.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 березня 2017 14:03
13_ДЦ_ИВР.pdf
09 березня 2017 14:02
13_ДЦ_ДЦ_3.pdf
09 березня 2017 14:02
13_ДЦ_ДЦ_2.pdf
09 березня 2017 14:02
13_ДЦ_ДЦ_2 1.pdf
09 березня 2017 14:02
Додаток 7.pdf
09 березня 2017 14:02
Додаток 1.pdf
09 березня 2017 14:02
Додаток 1.3.pdf
09 березня 2017 14:02
Додаток 1.2.pdf
09 березня 2017 14:02
Додаток 1.1.pdf
09 березня 2017 14:02
Дов.7.3.pdf
09 березня 2017 14:02
Дов.7.2 договір.pdf
09 березня 2017 14:02
Дов.7.1.pdf
09 березня 2017 14:02
Дов.2.pdf
09 березня 2017 14:02
Дов.1.pdf
09 березня 2017 14:02
Дов. контр. опер.pdf
09 березня 2017 14:01
Гар. лист документи.pdf
09 березня 2017 14:01
Дов. сертифікати.pdf
09 березня 2017 14:01
Rest_dov_and_reg.pdf
09 березня 2017 14:01
14_Ліцензія.pdf
09 березня 2017 14:01
1.4. Svidochtva.pdf
09 березня 2017 14:01
1.3_Довідка_про_фірму.pdf
09 березня 2017 14:01
1.2._Prtokol.pdf
09 березня 2017 14:01
1.1. Сатут New.pdf
09 березня 2017 14:00
Pro_firmu.pdf
09 березня 2017 14:00
7_Seftifikat_koshtor.pdf
09 березня 2017 14:00
5-4-7 Довідка.pdf
09 березня 2017 14:00
5-4-4 Довідка.pdf
09 березня 2017 14:00
5-4-2 Довідка (по корупції).pdf
09 березня 2017 14:00
5-4-1 Довідка.pdf
09 березня 2017 14:00
5-3-2-2 Посвідчення.pdf
09 березня 2017 14:00
4_Довідка (по корупції).pdf
09 березня 2017 14:00
4_dovidka_banka.pdf

Публічні документи

16 березня 2017 10:19
Довідка 5
16 березня 2017 10:18
Довідка 4
16 березня 2017 10:18
Довідка 3
16 березня 2017 10:17
Довідка 2
16 березня 2017 10:16
Довідка 1
09 березня 2017 14:06
Електронний підпис
09 березня 2017 12:10
Ціна Вовчок 39.rar.rar
09 березня 2017 12:09
Технічна пропозиція 2.rar

Публічні документи

21 березня 2017 13:27
тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2017 13:26
договірна ціна.pdf
21 березня 2017 13:26
кошторис по аукціону.pdf
21 березня 2017 13:26
ДОВІДКА по податках.pdf
21 березня 2017 13:26
ДОВІДКА по ЄДР.pdf
09 березня 2017 17:06
технічна документація.pdf
09 березня 2017 17:06
статут і повноваження.pdf
09 березня 2017 17:06
ліцензія.pdf
09 березня 2017 17:06
звіт та свідоцтво ПДВ.pdf
09 березня 2017 17:06
дозволи.pdf
09 березня 2017 17:06
договори.rar
09 березня 2017 17:06
13.01.17 витяг.pdf
09 березня 2017 17:06
довідки.pdf
09 березня 2017 17:06
довідка про упов.особу.pdf
09 березня 2017 17:05
довідка про учасника.pdf

Публічні документи

27 березня 2017 14:59
Електронний підпис
27 березня 2017 10:54
Електронний підпис
27 березня 2017 10:50
Договір про закупівлю
27 березня 2017 10:47
Договір
27 березня 2017 10:22
Електронний підпис
27 березня 2017 10:17
Договір
24 березня 2017 17:01
Електронний підпис
24 березня 2017 16:26
ПДВ
24 березня 2017 16:26
Тендерна пропозиція
23 березня 2017 11:38
Електронний підпис
21 березня 2017 15:43
Електронний підпис
21 березня 2017 15:35
Кошторисний розрахунок
21 березня 2017 15:35
Довідка МВС несудимість
21 березня 2017 15:35
Довідка несудимість
21 березня 2017 15:35
Довідка антимоноп ком
21 березня 2017 15:35
Довідка корупц
21 березня 2017 15:35
Довідка службова особа
21 березня 2017 15:35
Тендерна пропозиція
21 березня 2017 15:35
Гарантійний лист
09 березня 2017 14:18
Електронний підпис
09 березня 2017 14:15
Довідка-пояснення.PDF
09 березня 2017 14:15
Довідка право підпису.PDF
09 березня 2017 13:55
Електронний підпис
09 березня 2017 13:54
Проект договору.PDF
09 березня 2017 13:54
Календарний графік.PDF
09 березня 2017 13:38
Електронний підпис
09 березня 2017 13:35
Проект договору.PDF
09 березня 2017 12:54
Проект договору.PDF
09 березня 2017 12:54
Календарний графік.PDF
07 березня 2017 16:44
Проект договору.PDF
07 березня 2017 16:44
Лист-згода (додаток 7).PDF
07 березня 2017 16:44
Лист захист довкілля.PDF
07 березня 2017 16:44
Календарний графік.PDF
07 березня 2017 16:43
Фінансова звітність.PDF
07 березня 2017 16:43
Статут.PDF
07 березня 2017 16:43
Копія ліцензії Додаток.PDF
07 березня 2017 16:43
Довідка ДЕРЖСТАТ.PDF
07 березня 2017 16:43
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
07 березня 2017 16:43
Додаток 2 _ ч2ст17.PDF
07 березня 2017 16:43
Додаток 2 _ п10ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:43
Додаток 2 _ п9ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:43
Додаток 2 _ п8ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:42
Додаток 2 _ п6ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:42
Додаток 2 _ п5ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:42
Додаток 2 _ п4ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:42
Додаток 2 _ п3ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:42
Додаток 2 _ п2ч1ст17.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір8.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір7.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір6.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір5.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір4.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір3.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір2.PDF
07 березня 2017 16:42
аналог договір1.PDF
07 березня 2017 16:42
Акт викон роб ВЦБС.PDF

Публічні документи

09 березня 2017 14:11
Фін звітність.pdf
09 березня 2017 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2017 14:11
Сертифікати.pdf
09 березня 2017 14:11
Надання оригіналів.pdf
09 березня 2017 14:11
Кошторис.rar
09 березня 2017 14:11
Кошторис 14.rar
09 березня 2017 14:11
Календарний план.pdf
09 березня 2017 14:11
Додаток 2 .pdf
09 березня 2017 14:11
Договір.pdf
09 березня 2017 14:11
Довідки, листи.pdf
09 березня 2017 14:11
Відомості ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2017 14:11
СубПідрядники.pdf
09 березня 2017 14:11
Рішення+протокол+Статут.pdf
09 березня 2017 14:11
Ліцензія 2017.pdf
09 березня 2017 14:11
Витяг ПДВ.pdf
09 березня 2017 14:11
Робітники.pdf
09 березня 2017 14:11
Механізми.pdf
09 березня 2017 14:11
Аналогічні роботи.pdf

Публічні документи

09 березня 2017 17:21
Лицензія субподрядника.PDF
09 березня 2017 15:08
Договір субпідряду АДС.pdf
09 березня 2017 14:45
Субпідрядник.pdf
09 березня 2017 14:45
Стуса 1 Д.У №41.pdf
09 березня 2017 14:45
Пропозиція.pdf
09 березня 2017 14:45
Повний витяг з ЄДР.pdf
09 березня 2017 14:45
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
09 березня 2017 14:45
Копії тех.паспортів.pdf
09 березня 2017 14:45
Копії Договорів оренди.pdf
09 березня 2017 14:45
Календарний графік.pdf
09 березня 2017 14:45
Довідка про обладнання.pdf
09 березня 2017 14:44
Гарантійний лист.pdf
09 березня 2017 14:44
Відомості про учсника.pdf
09 березня 2017 14:44
Витяг ПДВ.pdf
09 березня 2017 14:44
Аналогічні роботи.pdf
09 березня 2017 14:44
Аналогічні роботи.3.pdf
09 березня 2017 14:44
Аналогічні роботи.2.pdf

Публічні документи

09 березня 2017 17:16
додаток 7.pdf
09 березня 2017 17:16
додаток 6.pdf
09 березня 2017 17:16
додаток 3.pdf
09 березня 2017 17:15
додаток 2.pdf

Публічні документи

09 березня 2017 17:40
відомість ресурсів.rar
09 березня 2017 17:40
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2017 17:40
Лист згода персон дані.rar
09 березня 2017 17:40
проект договору.rar
09 березня 2017 17:38
кошторисні розрахунки.rar
09 березня 2017 17:38
календарний план.rar
09 березня 2017 17:38
субпідряд.rar
09 березня 2017 17:38
Інша інформація.rar
09 березня 2017 17:38
довідки до дод №3.rar
09 березня 2017 17:38
статут 2016.rar
09 березня 2017 17:38
лист взяття на под облік.rar
09 березня 2017 17:38
виписка з ЄДР.rar
09 березня 2017 17:38
Райдуга.rar
09 березня 2017 17:38
договір Некрас с р.rar
09 березня 2017 17:38
довідка аналог договори.rar
09 березня 2017 17:38
ВКіТВРДА.rar
09 березня 2017 17:38
Він муз школа 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МП Юлія

ТОВ "ТД"ВІНТРАСТІНВЕСТ"

ТОВ "МУР"

ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВ "Будівельна компанія СТАМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ФОП Толочко Антон Володимирович

ПП "Будівельна фірма Ремс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МП Юлія
#13317261
Відхилено 1 899 999,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 11:28
ТОВ "ТД"ВІНТРАСТІНВЕСТ"
#34765828
Відхилено 1 900 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2017 16:23
ТОВ "МУР"
#32169057
Відхилено 1 940 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2017 14:48
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
#32792404
Переможець 1 940 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2017 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2017 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
#32792404
1 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:20
Електронний підпис укладений
04 квітня 2017 11:32
Договір № 26 від 03.04.2017.pdf укладений
04 квітня 2017 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 940 000,00
UAH з ПДВ