Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 1)
Очікувана вартість
2 736 621,40 UAH
UA-2017-02-22-002722-c ● 863cfe820ca4462caae16acb0cd502f0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад культури "Вінницька міська централізована бібліотечна система" |
Код ЄДРПОУ: | 02222147 |
Вебсайт: | http://www.vinbiblio.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, б. 4 |
Контактна особа: |
Скорик Ніна Іванівна 380977418100 library.vmcbs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2017 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2017 18:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2017 18:30 |
Початок аукціону: | 10 березня 2017 14:26 |
Очікувана вартість: | 2 736 621,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 683,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 1) згідно Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт з поліпшенням бібліотеки-філії № 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 березня 2017
—
30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2017 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2017 17:30 |
Тендерна документація кап. ремонт б-ка 1.doc |
27 лютого 2017 17:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 лютого 2017 17:30 |
Тендерна документація кап. ремонт б-ка 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення по тендерній документації
Дата подання: 27 лютого 2017 16:01
Дата відповіді: 27 лютого 2017 17:31
Просимо роз’яснення по деяких пунктах:
1.Запитання: Ми не знаємо про який дозвіл йде мова, якщо це декларація про початок виконання робіт, так це замовник її отримує, тому просимо уточнити
« Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. пункт 2 Інша інформація.
Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:
копію чинного дозволу (з усіма наявними додатками) на початок проведення робіт відповідно до предмету закупівлі, якщо наявність такого дозволу є необхідною виходячи зі специфіки та переліку робіт, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)»
2. Запитання: що Ви маєте на увазі:
« Додаток №2 . Інші документи . пункт 2. Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації»,
взагалі Експертні звіти видають експертні організації по замовленню замовника будівництва.
3.Запитання: Уточніть будь-ласка термін подання переможцем документів, тому що в тендерній документації у вимогах вказані різні строки:
«гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх документів, що вимагаються згідно документації у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.» або
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику визначені законом документи»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено наступні зміни:
1. пункт 2 Інша інформація «Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати копію чинного дозволу (з усіма наявними додатками) на початок проведення робіт відповідно до предмету закупівлі, якщо наявність такого дозволу є необхідною виходячи зі специфіки та переліку робіт, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)» ВИЛУЧЕНО.
2. пункт 2 "Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації" з Додатку 2 Інші документи ВИЛУЧЕНО
3. При складанні календарного плану робіт слід керуватися Вартістю робіт, розрахованою для кожного етапу (ДОДАНО).
4. Термін подання переможцем документів: впродовж трьох робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі! Відповідні зміни внесено до Тендерної документації (УНІФІКОВАНО)
1. пункт 2 Інша інформація «Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати копію чинного дозволу (з усіма наявними додатками) на початок проведення робіт відповідно до предмету закупівлі, якщо наявність такого дозволу є необхідною виходячи зі специфіки та переліку робіт, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)» ВИЛУЧЕНО.
2. пункт 2 "Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації" з Додатку 2 Інші документи ВИЛУЧЕНО
3. При складанні календарного плану робіт слід керуватися Вартістю робіт, розрахованою для кожного етапу (ДОДАНО).
4. Термін подання переможцем документів: впродовж трьох робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі! Відповідні зміни внесено до Тендерної документації (УНІФІКОВАНО)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2017 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД"ВІНТРАСТІНВЕСТ" |
2 370 162,17
UAH з ПДВ
|
2 237 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Олеріт" |
2 437 000,00
UAH з ПДВ
|
2 238 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Техпробуд |
2 450 545,20
UAH з ПДВ
|
2 239 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Толочко Антон Володимирович |
2 535 622,00
UAH з ПДВ
|
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Будівельна фірма Ремс" |
2 497 273,79
UAH з ПДВ
|
2 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МУР" |
2 687 863,06
UAH з ПДВ
|
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ |
2 718 140,02
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
2 517 120,00
UAH з ПДВ
|
2 396 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ" |
2 410 889,00
UAH з ПДВ
|
2 397 205,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
2 676 717,08
UAH з ПДВ
|
2 615 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД"ВІНТРАСТІНВЕСТ" #34765828 |
Рішення скасоване |
2 237 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2017 13:43
|
ТОВ "ТД"ВІНТРАСТІНВЕСТ" #34765828 |
Відхилено |
2 237 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2017 13:58
|
ТОВ "Олеріт" #31836183 |
Переможець |
2 238 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2017 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 19:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2017 10:35
|
Календарний план виконання робіт.jpg | укладений |
05 квітня 2017 10:28
|
Додатки до Договору № 27.rar | укладений |
05 квітня 2017 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2017 18:29
|
Договір № 27 від 04.04.2017.pdf | укладений |
04 квітня 2017 18:28
|