Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP
Services of developing and implementing the automated control system for accounting, tax accounting, budgeting and financial reporting consolidation processes based on SAP software
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2017-02-22-002627-c 4bda74ed61f24bf8be7dd7c1674f4f40
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Шевчук Анатолій Степанович
+380445863529
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine"
National ID: 20077720
Contact point: Solovyova Valeriya
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Шевчук Анатолій Степанович
+380445863529
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 лютого 2017 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2017 10:00
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 480000 UAH
Publication date: 22 лютого 2017 17:24
Enquiries until: 17 березня 2017 10:00
Complaints submission until: до 23 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 березня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Services of developing and implementing the automated control system for accounting, tax accounting, budgeting and financial reporting consolidation processes based on SAP software
CPV: 72210000-0
Період постачання: по 30 квітня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 16:57
Перелік змін до ТД_SAP.docx
17 березня 2017 16:43
Додатки до ТД_SAP.docx
17 березня 2017 16:43
ТД_SAP_new.pdf
17 березня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 16:57
Перелік змін до ТД_SAP.docx
17 березня 2017 16:43
Перелік змін до ТД_SAP.docx
17 березня 2017 16:43
Додатки до ТД_SAP.docx
22 лютого 2017 17:24
Додатки до ТД_SAP.docx
17 березня 2017 16:43
ТД_SAP_new.pdf
22 лютого 2017 17:24
ТД SAP.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо розглянути можливість зустрічі з представниками бізнес-процесів
Дата подання: 02 березня 2017 15:33
Дата відповіді: 07 березня 2017 08:55
ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" оголошено тендер щодо послуг з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP. Просимо розглянути можливість зустрічі з представниками бізнес-процесів з наступною метою: деталізація технічних вимог по архітектурі рішення з урахуванням особливостей замовника та обговорення додаткових питань в Тендерній документації. Генеральний директор ТОВ «АГЕЛЕС» Курлянчик Ю.В.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 №922-VIII (далі – Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Крім того, згідно статті 23 Закону учасник має право звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації.
Таким чином, пропонуємо для деталізації технічних вимог та уточнення інших додаткових питань звертатись в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Зміни у тексті угоди
Дата подання: 02 березня 2017 15:51
Дата відповіді: 07 березня 2017 08:57
Валерія, доброго дня. Уточніть, будь ласка, чи приймаєте зміни у тексті угоди, а саме п.4 4. Порядок здійснення оплати 4.1 Замовник розраховується з Виконавцем за надані послуги протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами без зауважень Акту приймання-передачі наданих послуг.. замінити на: 4.1. 4.1 Замовник розраховується з Виконавцем за надані послуги протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Стронами без зауважень Актів приймання-передачі наданих послуг за етапами, визначеними в Календарному плані (Додаток №2 до Договору) Зарання вдячна за оперативну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ 4 договору викладений з урахуванням вимог постанови КМ України від 03.10.12 № 899 ”Про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку”.
В пункті 4.3. договору передбачено: «Всі розрахунки здійснюються у безготівковій формі в національній валюті України з урахуванням вимог, встановлених пунктами 16.3 та 16.4 цього Договору.»
Пункти 16.3, 16.4 передбачають:
16.3 При виконанні своїх зобов’язань за Договором Сторони повинні дотримуватись вимог, постанови КМ України від 03.10.12 № 899 ”Про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку”.
16.4 Після затвердження (погодження) на поточний рік у встановленому порядку Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» річного фінансового плану, або прийняття відповідного рішення Уряду, що дозволить прийняти послуги та здійснити розрахунки згідно цього Договору, або за умови початку функціонування системи внутрішнього контролю, передбаченої планом заходів з корпоративного управління публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», Сторони можуть визначити поетапний порядок прийняття послуг та розрахунків за Договором, уклавши про це відповідну Додаткову угоду.
Таким чином, пункт 16.4 договору передбачає можливість визначення сторонами поетапного порядку прийняття послуг та розрахунків за Договором, за умови затвердження (погодження) на поточний рік у встановленому порядку Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» річного фінансового плану, або прийняття відповідного рішення Уряду, що дозволить прийняти послуги та здійснити розрахунки згідно цього Договору, або за умови початку функціонування системи внутрішнього контролю, передбаченої планом заходів з корпоративного управління публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України».
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 березня 2017 13:18
Дата відповіді: 07 березня 2017 09:38
Відповідно до додатку 7 документації конкурсних торгів, учасник має підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження квалфікації учасник додатково надає: сканкопії сторінок трудових книжок працівників або сканкопії першої та останньої сторінок контрактів (договорів), укладених підприємством-учасником з цими працівниками, чинними до 31.12.2017 р. Чи можливо надати завірені копії наказів про прийняття кожного працівника на підприємство-учасника або договір кадрового аутсорсингу замість визначених документів в документації конкурсних торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження кваліфікації необхідно надати саме: сканкопії сторінок трудових книжок працівників, з відмітками про їх працевлаштування в даний час на підприємстві-учаснику, або сканкопії першої та останньої сторінок контрактів (договорів), укладених підприємством-учасником з цими працівниками чинними до 31.12.2017р.
Надання інших документів для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерія тендерною документацією не передбачено.
Питання по ТД
Дата подання: 09 березня 2017 13:06
Дата відповіді: 10 березня 2017 14:25
Доброго дня! Прошу уточнити чи потрібно завіряти (підписувати та ставити печатку) кожну сторінку документації пропозиції консурсних торгів. Дякую.
Відповідь: Вимогами тендерної документації не передбачено завіряння (підписання та проставлення печатки) кожної сторінки тендерної пропозиції.
Разом з тим, встановлено вимогу щодо завіряння окремих документів, про що зазначено в тендерній документації.
Щодо довіреності на підпис докуметів
Дата подання: 09 березня 2017 14:10
Дата відповіді: 10 березня 2017 14:28
Доброго дня! Пунктом 1, розділу 3 тендерної документації визначено, що - "документами, що підтверджують повноваження посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканкопією протоколу засновників, або сканкопією наказу про призначення, або сканкопією довіреності (доручення) або будь-яким іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів)". Питання: 1. Чи потребує нотаріального завірення довіреність від підприємства учасника на повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції ? 2. У випадку підписання документів тендерної пропозиції особою, уповноваженою довіреністю від імені підприємства учасника, який перелік документів окрім довіреності, потрібно надати в складі документів, що підтверджують право підпису такої особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами тендерної документації не передбачається нотаріальне завірення довіреності від підприємства - учасника на повноваження особи щодо підписання документів. Для підтвердження повноваження особи на підписання документів достатньо одного з наведених в тендерній документації документів.
Просимо уточнити положення технічних і функціональних вимог тендера SAP НАФТОГАЗ
Дата подання: 13 березня 2017 12:45
Дата відповіді: 16 березня 2017 10:04
1. Додаток 1, сторiнка 10 Тендерної документації Дана вимога має на увазі впровадження модуля бюджетування SAP FI-FM і інтеграцію його з вже створеної функціональністю бюджетування на базі SAP BPC? 2. Додаток 1, сторiнка 10 Тендерної документації Впроваджено формування Фінансовогого плану і контроль його виконання для всієї Компанії. Потрібно виконати upgrade SAP BPC 7.5 до версії 10 і оновити раніше створену функціональність формування Фінансовогого плану і контролю його виконання? 3. Додаток 1, сторiнка 12 Тендерної документації Просимо вислати форму Уніфікованого звіту показників виробничої діяльності підприємств Групи в натуральному вираженні, ідентифікованих за унікальним кодом (хоча б проект форми) 4. Додаток 1, сторiнка 12 Тендерної документації Потрібно реалізувати передачу даних SAP BPC в модуль SAP FI-FM з метою аналізу виконання фінансового плану в звіті SAP Форма №2? 5. Додаток 1, сторiнка 10 “Персонал та заробiтна плата” Тендерної документації Для якої чисельності співробітників потрібно автоматизувати розрахунок заробітної плати? 6. Додаток 1, сторiнка 12, пункт 2.3 Для скількох філій, дочірніх підприємств і підрозділів Компанії НАФТОГАЗ потрібно автоматизувати фінансову консолідацію? Які інші системи автоматизації бюджетування крім SAP BPC використовуються в філіях, дочірніх підприємствах та підрозділах Компанії НАФТОГАЗ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На сьогодні в Компанії впроваджено договірний облік (z-розробка), платіжна система та фінансове планування (в SAP FI-FM та BPC). Мається на увазі, що новий впроваджений функціонал (бухгалтерського та податкового обліку) має бути інтегровано з вже існуючим.
2. В Компанії (а саме в головному підприємстві) впроваджено формування місячного та річного фінансового плану і контроль його виконання (реалізовано в SAP BPC з інтеграцією SAP FI-FM). Необхідне перейти на SAP BPC версію 10, модернізація існуючої функціональності, та реалізації описаної в п.2.2 нової функціональності.
3. На даному етапі форма знаходиться в розробці. Буде надано на етапі концептуального проектування.
4. Передбачається можливість формування аналітичних звітів за плановими та фактичними даними показників виробничої діяльності та фінансової звітності в SAP BPC.
5. Близько 700 співробітників
6. На даний час 17 підпорядкованих підприємств.
На підприємствах використовуються різні системи, в деяких SAP. На етапі концептуального проектування передбачається розробка схеми інтеграції з іншими системами підприємств (з якими буде можливо здійснити таку інтеграцію); по іншим підприємствам завантаження даних планується здійснювати з використанням шаблонних форм.
Питання щодо вимог до етапності проекту
Дата подання: 15 березня 2017 13:54
Дата відповіді: 20 березня 2017 17:22
Валерія, доброго дня! 1. Які дочірні структури входять до об’єму проекту? 1.1. Чи передбачається реалізувати у проекті детальне ведення бізнес-процесів дочірніх компаній, або дані дочірніх компаній повинні відображатися тільки загальними сумами? 1.2. Якщо передбачається детальне ведення бізнес-процесів дочірніх компаній, то яких саме? 2. Чи вимагається в проекті ведення кількісного обліку малоцінних необоротних матеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей та газу, або вимагається тільки їх облік в вартісному вираженні? 3. Просимо надати роз’яснення щодо вимог до етапності проекту викладеної в проекті Договору: 3.1. Коли починається гарантійний строк (п.9. проекту договору), - на початку етапу «Продуктивна експлуатація АСК …», після його закінчення, чи етап «Продуктивна експлуатація АСК …» і є гарантійним строком? 3.2. Чи є датою передачі Системи в продуктивну експлуатацію дата початку етапу «Продуктивна експлуатація АСК …» або дата його закінчення? 4. В якій термін Замовник повинен підписати Акт приймання-передачі наданих послуг або надати зауваження до Послуг? Що відбувається, якщо Замовник протягом довгого часу не підписує Акт без уважних причин? Де це викладено в проекті Договору? 5. В проекті Договору прописано, що в разі дострокового розірвання договору, передача результатів фактично наданих Послуг оформлюється згідно п.16.3, але в цьому пункті немає відповідної процедури. Можливо мався на увазі п.16.4.? Якщо так, просимо пояснити як на практиці виконуються умови п.16.4., які дозволяють Сторонам визначити поетапний порядок прийняття послуг та розрахунків? 6. Після автоматичної оцінки наданих пропозицій, до участі в аукціоні допускаються всі учасники, що подали тендерні пропозиції? Коли саме проводиться Оцінка тендерної документації (кваліфікаційні вимоги щодо технічної частини)? 7. Просимо надати деталізований план проходження участі у процедурі закупівлі послуг з переліком необхідних документів та строків по кожному етапу проходження участі в такій процедурі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Консолідація охоплює дочірні та асоційовані підприємства, а також підприємства, з якими ведеться сумісна діяльність. Передбачається автоматизація бізнес-процесів тільки головної компанії.
2. Обов’язково ведення обліку малоцінних необоротних матеріальних активів, ТМЦ та газу в вартісному і в кількісному вираженні.
3. п.9.1 Договору встановлено, що: Гарантійний строк на Систему становить 12 місяців від дати передачі Системи в продуктивну експлуатацію. Відп. п.8.5 датою передачі Системи в продуктивну експлуатацію є дата підписання Акту приймання-передачі наданих послуг (далі - Акт). Отже, початком гарантійного строку буде дата передачі системи до продуктивної експлуатації.
4. п.7.1.2 Договору встановлено, що Замовник зобов’язаний: Прийняти надані належним чином послуги за Актом. Також п.8.3, 8.4 встановлено: 8.3. При відсутності зауважень Замовник підписує Протокол відповідності не пізніше 15 робочих днів з дати його отримання. У випадку виявлення недоліків Виконавець зобов’язується за свій рахунок та в строки, погоджені з Замовником, усунути їх. 8.4. Акт підписується уповноваженими представниками Сторін за наявності підписаних без зауважень Протоколів відповідності за всіма етапами надання Послуг, визначеними у Календарному плані.
За наявності підписаних без зауважень Протоколів відповідності за всіма етапами надання Послуг, визначеними у Календарному плані, у Замовника відсутні підстави відмовити Виконавцю у підписанні Акту.
5. Згідно п.7.1.7 Договору в разі дострокового розірвання договору передача результату Виконавцем Замовнику оформляється Актом. Прийомка послуг за Актом зг.п.16.3 здійснюється з дотриманням вимог, постанови КМУ від 03.10.12 № 899.
6. Оцінка та розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
7. Процедура відкритих торгів на закупівлю проводиться згідно Закону. Перелік необхідних документів вказано в тендерній документації.
Щодо укладення договору в редакції, запропонованій Замовником
Дата подання: 16 березня 2017 15:51
Дата відповіді: 21 березня 2017 09:08
1.Відповідно до Генеральної угоди з Партнером SAP PartnerEdge офіційні партнери SAP зобов'язані упевнитися, що усе ПЗ, замовлене Замовником, узаконено в договорі ліцензування. Просимо повідомити, чи має на даний момент НАК «Нафтогаз України» актуальне ПЗ (SAP BPC Версії 10 та SAP ERP Версії 6.0 EhP8) для виконання даного проекту, а також актуальну підтримку даного ПЗ? Якщо ні, просимо повідомити, чи буде закуплено актуальні версії ПЗ до старту проекту? 2.Чи враховується досвід та кваліфікація субпідрядних компаній при оцінці відповідності кваліфікаційним вимогам? А також, чи враховується досвід співробітників субпідрядних компаній? 3.Так як в пропонованому проекті договору вказана відповідальність Виконавця за невиконання робіт в зазначений термін, просимо додати в текст договору наступний пункт про терміни надання інформації Замовником: «Надавати Виконавцю за його усним або письмовим запитом (запити можуть надаватись в тому числі шляхом надсилання електронних листів, факсу, тощо) в узгоджені Сторонами строки дані, інформацію, документацію та доступи, в об’ємі необхідному та достатньому для якісного та своєчасного надання Послуг. У випадку відсутності необхідних даних, матеріалів, інформації або доступів, неможливості їх надати з інших причин, або неможливості їх надати в узгоджені строки, Замовник зобов'язаний письмово повідомити про це Виконавця. Замовник відповідає за точність і достовірність всіх даних, відомостей і інформації, наданих їм Виконавцю за цим Договором.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо п. 1. На сьогодні обсяг ліцензійного ПЗ SAP достатній для того, щоб розпочати надання послуг з впровадження. Закупівля додаткового обсягу ПЗ SAP заплановано до початку продуктивної експлуатації Системи.
Щодо п. 2. Тендерною документацією, в тому числі згідно Додатку 7, передбачається підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам безпосередньо Учасника процедури закупівлі.
Щодо п. 3. Пунктом 6.2.2. проекту Договору передбачено надання Замовником інформації щодо бізнес-процесів, системного оточення тощо, необхідних Виконавцю для надання послуг.
Надання Замовником Виконавцю інформації, у визначеному обсязі, який є достатнім для якісного і своєчасного надання послуг для виконання договору, є обов’язком Замовника. Так пунктами 7.1.3-7.1.5 визначено, що Замовник зобов’язаний:
7.1.3. Надати Виконавцю доступ до розгорнутої інфраструктури системного ландшафту Замовника та Концептуальних проектів впроваджених на підприємствах Замовника інформаційних систем компанії SAP AG.
7.1.4. Надати доступ до інформації, яка необхідна Виконавцю для надання послуг відповідно до Договору.
7.1.5. Забезпечити участь функціональних фахівців Замовника у проведенні інтерв’ю з Виконавцем для надання послуг відповідно до Договору.
На етапі Організаційної підготовки Проекту Сторони мають погодити, а Замовник затвердити Статут проекту (п. 4 додатку 1 до Договору).
У п.1.5. Договору зазначено, Статут Проекту крім іншого має передбачати процедури взаємодії сторін в рамках Проекту. Погоджений Сторонами Статут є невід’ємною складовою частиною Договору. Таким чином, під час розроблення та погодження Статуту проекту Сторони можуть врегулювати порядок їх взаємодії, у тому числі щодо строків надання Замовником необхідної інформації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 квітня 2017
UA-2017-02-22-002627-c4bda74ed61f24bf8be7dd7c1674f4f40
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АГЕЛЕС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Софт-Рейтинг Консалт Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АСАП СОЛЮШН" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АГЕЛЕС" #34426956

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

07 квітня 2017 11:45
Протокол розгляду_SAP.pdf
07 квітня 2017 11:45
Електронний підпис

Публічні документи

24 березня 2017 17:21
12_Dovidka_dovkillya_naftohaz.PDF
24 березня 2017 17:11
4_Dovídkа vídsutností pídstav.PDF
24 березня 2017 17:11
3_Garantíyny list pro gotovníst.PDF
24 березня 2017 17:11
2_Garantíyny list vídpovídností.PDF

Конфіденційні документи

24 березня 2017 17:21
11_Bank litsenziyi NBU.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:21
10_Zabezpechennya tend prop.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:18
9_Partnerskа uhody.zip

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:18
8_Dohovoriv ta skankopyiyi aktiv.zip

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:18
7_Sertyfikat (Svidotstva) SAP.zip

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:15
6.2.Trudovі knyzhku.zip

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:15
6.1.Trudovі knyzhku.zip

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:15
5_List pro vidpovidnist kval.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:15
5.1.Dovidka po proektakh.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

24 березня 2017 17:07
1_Рovnovazhennya posadovoyi osoby.rar

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація підприємства

Документи

07 квітня 2017 11:43
Протокол розгляду_SAP.pdf
07 квітня 2017 11:44
Електронний підпис

Публічні документи

24 березня 2017 22:24
01_Повноваження_особи.pdf
24 березня 2017 22:24
03_Гарант_лист_договір.pdf
24 березня 2017 22:24
07_Сертифікат_Коваль.pdf
24 березня 2017 22:23
07_Сертифікат_Подобедов.pdf
24 березня 2017 22:23
07_Сертифікат_Фененко.pdf
24 березня 2017 22:23
09_SAP_Service_Partner.pdf
24 березня 2017 22:23
Гарантия.pdf
24 березня 2017 22:23
08_Договір_CENTRAVIS.pdf
24 березня 2017 22:22
07_Свідоцтво_Понятовська.pdf

Конфіденційні документи

24 березня 2017 22:24
06_Контракт_Нечитайлова_BPC.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить в собі інформацію, яка не може бути оприлюднена згіно Закону України "Про захист персональних даних".

24 березня 2017 22:24
06_Контракт_Подобедов_HR.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить в собі інформацію, яка не може бути оприлюднена згіно Закону України "Про захист персональних даних".

24 березня 2017 22:24
06_Контракт_Поліщук_BPC_BW.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить в собі інформацію, яка не може бути оприлюднена згіно Закону України "Про захист персональних даних".

24 березня 2017 22:24
06_Контракт_Полуніна_FI_CO.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить в собі інформацію, яка не може бути оприлюднена згіно Закону України "Про захист персональних даних".

24 березня 2017 22:24
06_Контракт_Понятовская_MM.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить в собі інформацію, яка не може бути оприлюднена згіно Закону України "Про захист персональних даних".

24 березня 2017 22:23
06_Контракт_Фененко_SD.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить в собі інформацію, яка не може бути оприлюднена згіно Закону України "Про захист персональних даних".

24 березня 2017 22:22
06_Контракт_Коваль_FI.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить в собі інформацію, яка не може бути оприлюднена згіно Закону України "Про захист персональних даних".

Документи

07 квітня 2017 11:39
Протокол розгляду_SAP.pdf
07 квітня 2017 11:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕЛЕС"

Софт-Рейтинг Консалт Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю

ТОВ "АСАП СОЛЮШН"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 квітня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій