Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Побутовий лічильник газу типорозміру G 1,6; G 2.5; G 4.
Household gas meter size G 1,6; G 2.5; G 4.
Household gas meter size G 1,6; G 2.5; G 4.
Очікувана вартість
4 793 320,00 UAH
UA-2017-02-22-001550-c ● 5e44c51f0ec14b93807f43db2996dcee
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВМІСЬКГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359552 |
Місцезнаходження: | 61004, Україна , Харківська область обл., Харків, вул. Москалівська 57/59 |
Контактна особа: |
Петренко Рімма Володимирівна 380577330071 Rimma.petrenko@khgorgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY "KHARKIVMISKGAZ |
National ID: | 03359552 |
Contact point: |
Petrenko Rimma Volodymyrivna 380577330071 Rimma.petrenko@khgorgas.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2017 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 793 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 лютого 2017 14:31 |
Enquiries until: | 17 березня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 березня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 793 320 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 150 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Побутовий лічильник газу типорозміру G 1,6; G 2.5; G 4.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6307 штуки
Побутовий лічильник газу типорозміру G 1,6; G 2.5; G 4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61004, Україна, Харківська область, Харків, вул. Москалівська 57/59
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
ДК 016:2010: 26.51.63 — "Лічильники подання чи вироблення газу, рідин або електроенергії"
Household gas meter size G 1,6; G 2.5; G 4.
CPV: 38550000-5
Період постачання:
з 03 квітня 2017 по 31 травня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2017 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2017 14:32 |
ТД ПЛГ міжнародні 2017р.docx |
17 березня 2017 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2017 14:32 |
ТД ПЛГ міжнародні 2017р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по тендерній документації
Дата подання: 22 лютого 2017 20:05
Дата відповіді: 27 лютого 2017 16:52
Просимр надати наступну інформацію:
1.Яка природа документу РМ 081/39.434-2014;
2.Оскільки відсутня іпублічна інформація про цей документ просимо повідомити де і коли цей докумет оприлюднено.
3.Просимо повдомити , якщо Вам відомо який термін проведення випробувань за цим документом для отримання цього протоколу.
4.Можливо Вам відомо лічильники яких виробників пройшли випробування і отримали протокол за вказаним документом
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації, яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Остальные Ваши вопросы к проведению непосредственно тендера не имеют отношения . Прошу Вас задавать вопросы по сути проведения тендера, спасибо.
Остальные Ваши вопросы к проведению непосредственно тендера не имеют отношения . Прошу Вас задавать вопросы по сути проведения тендера, спасибо.
Запитання по тендерній документації
Дата подання: 23 лютого 2017 10:48
Дата відповіді: 27 лютого 2017 16:54
В додатку №2 до договору поставки Вами вказаний термін поставки всієї партії до 31 травня 2017 р., з них 3307 ліч. згідно графіка поставки - до 30 квітня 2017 р. Як це поєднати з аукціоном, який відбудеться 03 травня 2017 р., а результати тенедеру будуть ще пізніше?
Відповідь: Замість «до 30 квітня 2017 р.» читати як «до 31 травня 2017 р.»
Уточнення по наданій відповіді
Дата подання: 27 лютого 2017 18:15
Дата відповіді: 02 березня 2017 16:58
Остальные Ваши вопросы к проведению непосредственно тендера не имеют отношения . Прошу Вас задавать вопросы по сути проведения тендера, спасибо.
Спасибо за любезно наданный ответ.У нас таких ответов уже набралась целая коллекция в том же ключе, написанных под копирку. Правда там уверяют, что именно Ваша организация на заказ "Укрметртестстандарта" разработала этот документ с которым нигде не возможно ознакомиться.
Простите за назойливость но мы повторно просим надать ответы на следующие вопросы:
1.Кто разработчик этого документа и сопровождает.
2.Какая его правовая природа.
3.Где , когда и кем была опубликована информация о нем.
4.Какой срок проведения испытаний по этой методике.
5.На этот вопрос можете отвечать только по собственному желанию: Счетчики каких производителей прошли испытания и получили заветный прокотокол, неизвестный большей части производителей.
На остальные поставленные вопросы которые имеют непосредственное отношению к проводимому Вами тендеру дайте ответ в соответствии с законами Украины "Про публічні закупівлі" и "Про інформацію".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що Ваші запитання не відносяться до змісту тендеру, а стоються безпосередньо програмами досліджень.
- РМ 081/39.434-2014 Програма досліджень метрологічних характеристик лічильників (як побутових так і промислових) та витратомірів природного газу в реальних умовах експлуатації встановлює зміст та методику досліджень, а також методику оцінки результатів та форму їх представлення (далі – Програма). Метою досліджень за Програмою є встановлення зміни метрологічних та технічних характеристик лічильників, які виникають/можуть виникнути внаслідок дії впливних величин та перешкод в межах або поза межами встановлених нормованих робочих умов для засобу вимірювальної техніки. Результати досліджень за програмою можуть бути використані для підготовки рекомендацій щодо застосування конкретних типових лічильників для організацій, що їх експлуатують, та підготовки рекомендацій для підприємств-виробників лічильників в частині доопрацювання або оптимізації їх технічних (експлуатаційних) та метрологічних характеристик. Результати досліджень можуть використовуватись організаціями – для вибору оптимального рішення щодо застосування лічильників в конкретних умовах експлуатації для мінімізації похибки обліку природного газу. Розробник программи - ДП «Укрметртестандарт». Термін випробувань визначається від переліку тестів та випробувань які замовляє виробник, під час безпосереднього звернення щодо проведення випробувань. Результати випробувань та протоколи випробувань отримали всі виробники, які звернулись з відповідного питання в тому числи і виробники промислових лічильників газу.
- РМ 081/39.434-2014 Програма досліджень метрологічних характеристик лічильників (як побутових так і промислових) та витратомірів природного газу в реальних умовах експлуатації встановлює зміст та методику досліджень, а також методику оцінки результатів та форму їх представлення (далі – Програма). Метою досліджень за Програмою є встановлення зміни метрологічних та технічних характеристик лічильників, які виникають/можуть виникнути внаслідок дії впливних величин та перешкод в межах або поза межами встановлених нормованих робочих умов для засобу вимірювальної техніки. Результати досліджень за програмою можуть бути використані для підготовки рекомендацій щодо застосування конкретних типових лічильників для організацій, що їх експлуатують, та підготовки рекомендацій для підприємств-виробників лічильників в частині доопрацювання або оптимізації їх технічних (експлуатаційних) та метрологічних характеристик. Результати досліджень можуть використовуватись організаціями – для вибору оптимального рішення щодо застосування лічильників в конкретних умовах експлуатації для мінімізації похибки обліку природного газу. Розробник программи - ДП «Укрметртестандарт». Термін випробувань визначається від переліку тестів та випробувань які замовляє виробник, під час безпосереднього звернення щодо проведення випробувань. Результати випробувань та протоколи випробувань отримали всі виробники, які звернулись з відповідного питання в тому числи і виробники промислових лічильників газу.
про надання документів
Дата подання: 01 березня 2017 17:28
Дата відповіді: 06 березня 2017 17:10
Згідно Розділу 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники повинні подати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 1 до тендерної документації. У цьому переліку є протокол випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014.
Цей документ, який став наразі доступний, стосується тільки двох приладів САМГАЗ та Галлус. До того ж, згідно цього документу, тільки лічильники газу САМГАЗ з директивним приведенням по температурі мають позитивний висновок. І тільки САМГАЗ.
Тому цей документ натякає на ряд дуже важливих питань до Вас , як замовників торгів:
Перше - навіщо цей документ вимагати у всіх виробників, якщо він позитивний тільки для САМГАЗ?
Друге - згідно Протоколу зазначена доцільність застосовування лічильників з директивним приведенням по температурі тільки ПОЗА ОПАЛЮВАЛЬНОГО ПРИМІЩЕННЯ. Ви розумієте, що вимога придбання ПЛГ з директивним приведенням по температурі для виконання інвестиційної програми по впровадженню заходів щодо забезпечення індивідуального обліку газу у квартирах багатоквартирних будинків з газовими плитами та колонками безпідставна та не відповідає самої суті Закону України “Про публічні закупівлі” ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Випробування ЗВТ, вимірювання точності, в т.ч. побутових лічильників, за умови їх експлуатації (робоча середа та за робочим тиском на якому планується використання того чи іншого засобу вимірювальної техніки) є поширеною загальноєвропейською практикою, зокрема про необхідність таких перевірок та досліджень чітко зазначено у міжнародних стандартах та рекомендаціях, зокрема наприклад в ДСТУ OIML R 137-1-2:2014 Лічильники газу. Частина 1. Метрологічні та технічні вимоги. Частина 2. Методи підтвердження метрологічних та технічних характеристик (OІML R 137-1-2, еdіtіon 2012 + OІML R 137-1-2-Amendment 2014, ІDT), тощо. Кожен бажаючий виробник, який може та хоче довести якість свого виробу, відсутність або мінімальну залежність точності вимірювань його лічильника від впливу різноманітних факторів, може звернутися та провести такі випробування. Наразі подібні випробування, починаючи з 2013 року, проводилися як для побутових лічильників так і для промислових . Щодо створення, роботи та випробувань лічильників на подібних полігонах випробувань, неодноразово розповідали на семінарах НАК «Нафтогаз». Протоколи таких семінарів розміщено на сайті НАК «Нафтогаз» для широкого загалу, жодних перепон ознайомитися з ними не існує. Тому Ваше припущення що Протокол випробувань жодним чином не стосується лише двох приладів не має під собою жодних підстав.
2. Ваше припущення щодо позитивних висновків тільки на лічильник Самгаз - безпідставне. Пропоную більш уважно та ретельно ознайомиться з протоколом випробувань.
3. Звертаємо Вашу увагу на додаток 1 п.1.5. Ним передбачено на вибір декілька варіантів виконання лічильника: як з елементами температурної компенсації, так і з номінальною температурою директивного приведення газу. Такі технічні рішення повністю відповідають діючим стандартам та нормативним документам України. Якщо на Вашу думку має місце порушення Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Вас уточнити, який саме пункт Закону порушується на Вашу думку, в іншому випадку не можемо Вам надати відповідь .
2. Ваше припущення щодо позитивних висновків тільки на лічильник Самгаз - безпідставне. Пропоную більш уважно та ретельно ознайомиться з протоколом випробувань.
3. Звертаємо Вашу увагу на додаток 1 п.1.5. Ним передбачено на вибір декілька варіантів виконання лічильника: як з елементами температурної компенсації, так і з номінальною температурою директивного приведення газу. Такі технічні рішення повністю відповідають діючим стандартам та нормативним документам України. Якщо на Вашу думку має місце порушення Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Вас уточнити, який саме пункт Закону порушується на Вашу думку, в іншому випадку не можемо Вам надати відповідь .
Уточнення вимог п.1.11
Дата подання: 03 березня 2017 14:46
Дата відповіді: 09 березня 2017 12:23
Якими діючи правовими, нормативно-технічними документами підтверджується вимога п.1.11 і як вона узгоджується із вимогами ст.16п.4 Закону України Про публічні закупівлі?
Який саме Bar код необхідно нанести і відповідності до яких ДСТУ або міжнародних стандартів, що впровадженні на Україні, який формат даних.
Якою програмою розпізнавання образів будуть оброблятись фотографії даних лічильного механізму(мається на увазі зображення розрядів лічильника) а не код?
Бажано ознайомитись з описом програми,що здійснює цю обробку.
Не надання обґрунтованої відповіді або надання відповіді на кшталт це технічна політика підприємства і тому подібне буде сприйматись, як лобіювання певних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо нанесення на лічильник Bar-code не задана жодним нормативним документом України.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, задля економії часу та чисельності персоналу які задіяні на внесення інформації на різних етапах виробничого циклу, при цьому забезпечується безпомилковість внесення інформації, було прийнято рішення компанії щодо використання лічильників з нанесеним Bar-code. Зчитування інформації з лічильника забезпечує будь-яке програмне забезпечення для зчитування Bar-code , яке знаходиться у вільному, безкоштовному, загальному доступі.
Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь-яким чинним нормативним документам.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, задля економії часу та чисельності персоналу які задіяні на внесення інформації на різних етапах виробничого циклу, при цьому забезпечується безпомилковість внесення інформації, було прийнято рішення компанії щодо використання лічильників з нанесеним Bar-code. Зчитування інформації з лічильника забезпечує будь-яке програмне забезпечення для зчитування Bar-code , яке знаходиться у вільному, безкоштовному, загальному доступі.
Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь-яким чинним нормативним документам.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 02.03.2017, 16:58)
Дата подання: 03 березня 2017 15:14
Дата відповіді: 09 березня 2017 12:25
Проаналізувавши Вашу відповідь, в якій ви не надали конкретної відповіді на поставлені питання, хоча Ви нею володіли як організація, що проводить випробування і є замовником цієї методики, а також інформацію надану в ході проведення тендерів,що проводяться 19 облгазами(до речі Ваша тендерна документація дивним чином співпадає у всіх майже до коми, а також те, що лише два виробника пройшли так звані випробування, хоча випробування проходили за закритими дверима, в цілковитій таємності від загалу, ) все це однозначно трактується, як монопольна змова з метою усунення конкуренції та створення певного середовища, що йде врозріз з політикою уряду і направлена на завдання значної шкоди інтересам держави . Вимагаємо зняти цю вимогу, як не правомірну, відкрито дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прошу Вас утримуватись від оприлюднення власних розмірковувань на ті чи інші теми, а безпосередньо задавати чіткі запитання стосовно тендеру.
Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн.
Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки.
Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «…таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укреметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін - виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів.
Підсумовуючи, повідомляємо:
- Жодному виробнику лічильників не було відмовлено у проведенні випробувань;
- Пропонуємо замість гасел, більш ретельніше розглядати тендерну документацію, та звернути увагу, зокрема на п.5. розділ 2, сторінку 10 ТД
Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн.
Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки.
Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «…таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укреметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін - виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів.
Підсумовуючи, повідомляємо:
- Жодному виробнику лічильників не було відмовлено у проведенні випробувань;
- Пропонуємо замість гасел, більш ретельніше розглядати тендерну документацію, та звернути увагу, зокрема на п.5. розділ 2, сторінку 10 ТД
Уточнення по п.2.10 Додатку
Дата подання: 03 березня 2017 22:33
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:38
Просимо надати пояснення, чому вимоги .п.2.10 Додатку 1 не відповідають температурному діапазону приведеному в Таблиці 3 ГОСТ 15150 для виконання У2
Відповідь: ГОСТ 15150 – 69 - допускає зміну діапазону температур.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 09.03.2017, 12:25)
Дата подання: 09 березня 2017 13:22
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:46
"Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн. "
Повністью підтримуємо Вашу ідею викладену в цьому абзаці, але Ви вимагаєте тільки протокол лише за методикою РМ 081/39.434-2014 . Якщо інформація приведена в паспортах, Вас не влаштовує , 20 газопостачальних господарств могли б вийти з ініціативою до Мінекономіки, щодо до внесення відповідних коректив і внесення в обовязкові вимоги - проведення натурних випробувань в Загальні технічні умови на лічильники газу , та проведення змін у відповідних стандартах України, адже це в інтересах держави.
"Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки"
Дозвольте прокоментувати Вашу відповідь, у кожної газопостачальної організції є офіційна статистика про результати проведення чергової повірки лічильників газу, на яку Ви посилаєтесь, яка до речі не є службовою таємницею. Ця багаторічна інформація відображає реальний стан якості лічильників по виробникам. В нашому розпорядженні є така інформація. Виробники, які пройшли Ваші випробування займають далеко не лідируючі позиції по результатам повірки лічильників, можемо Вам її надати.
"Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «…таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укреметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін - виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів."
Ми не заперечуем факту щодо обговорення на семінарах НАК «Нафтогаз України» цієї проблеми , але чому на семінарах не ставилась вимога внесення проведення натурних випробувань в у відповідні стандарти на лічильники, це було б досить ефективно і неупереджено, до думки 20 газопостачальних організацій прислухались , як це неодноразово робилось по другим проблемам. На наші неодноразові запитання коли, де і хто оприлюднив публічну інформацію про методику РМ 081/39.434-2014 ,відповіді не отримали.
Ми досить уважно ознайомились з матеріалами семінарів НАК «Нафтогаз України», навіть роздрукували всі, не змогли на моніторі відшукати хоч яку не будь інформацію про методику РМ 081/39.434-2014 , та ця спроба не допомогла, інформація відсутня або ми її не бачимо і таке буває. Вперше з інформацією про методику ми ознайомились при проведенні тендерів в кінці минулого року.На даний час нам відомо , що лише один національний виробник і один іноземний отримали відповідний протокол. Про яку зацікавленнісь Вас , як Замовника отримати якісний лічильник можливо говорити.Ми не заперечуєм те, що всі хто замовляв випробування отримали цю можливість, але для того щоб замовити ,треба було знати про цю Вами надану можливість. Повторюсь термін проведення випробувань 1рік, про яку прозорість, рівні можливості і не дискримінаційність вимоги можливо говорити.
Підсумовуючи викладене зазначаємо дискримінаційнсть ціє вимоги і вимагаємо її зняти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропонуємо ретельніше розглядати тендерну документацію, та звернути увагу, зокрема на п.5. розділ 2, сторінку 10 ТД
ЗАПИТАННЯ ПО ВІДПОВІДІ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 09.03.2017, 12:23)
Дата подання: 09 березня 2017 13:41
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:44
Ще раз прошу уточнити, який саме код необхідно нанести лічильник у відповідності до якого стандарту, адже таких кодів, які ви вимагаєте нанесення не один і не два , щоб не гадати
Відповідь: Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, задля економії часу та чисельності персоналу які задіяні на внесення інформації на різних етапах виробничого циклу, при цьому забезпечується безпомилковість внесення інформації, було прийнято рішення компанії щодо використання лічильників з нанесеним Bar-code. Зчитування інформації з лічильника забезпечує будь-яке програмне забезпечення для зчитування Bar-code , яке знаходиться у вільному, безкоштовному, загальному доступі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-22-001550-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Державне підприємство завод "Генератор", Код ЄДРПОУ:14312453
Дата подання: 14 березня 2017 13:26
Вимога усунення дискримінаційних вимог
Просимо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Скасована
Дата: 14 березня 2017 14:05
Причина: не долучили текст виоги
Номер вимоги: UA-2017-02-22-001550-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Державне підприємство завод "Генератор", Код ЄДРПОУ:14312453
Дата подання: 14 березня 2017 14:05
Усунення дискримінаційних вимог
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тедерній документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2017 14:07
Відповідь надана вимога не задоволена
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-22-001550-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Укроборонпром ГП "Новатор", Код ЄДРПОУ:22987900
Дата подання: 21 березня 2017 15:41
Дата подання: 21 березня 2017 15:41
Про порушення порядку проведення процедури закупівлі
В оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавства з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2017 21:33
Рішення від 23.03.2017 № 1467+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2017 21:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2017 № 1897.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2017 19:49
Рішення від 07.04.2017 № 1897.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 20:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 квітня 2017
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВМІСЬКГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359552 |
Місцезнаходження: | 61004, Україна, Харківська область обл., Харків, вул. Москалівська 57/59 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Укроборонпром ГП "Жулянский машиностроительный завод "ВИЗАР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
АЙМЕТЕР | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 квітня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій