Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження програмного забезпечення 1С-бухгалтерія 7.7
Очікувана вартість
18 150,00 UAH
UA-2017-02-21-002332-c bbe0c3b869b4406c878e2f893d26d313
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., Мариуполь, ул. Зелинского, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2017 17:00
Очікувана вартість: 18 150,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно Розпорядження міського голови м. Маріуполь від 15.06.2016 №323р «Про документацію до закупівлі за публічні кошти без урахування ПДВ», методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ, при цьому договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з супроводження програмного забезпечення 1С-бухгалтерія 7.7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, Зелінського,87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВЕГЕРЯ ІГОР ІВАНОВИЧ 18 050,00
UAH
18 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2017 10:39
Изображение0001.JPG
03 березня 2017 10:39
Изображение.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0010.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0009.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0008.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0007.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0006.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0004.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0005.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0002.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0001.JPG
28 лютого 2017 14:37
Изображение0001.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВЕГЕРЯ ІГОР ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВЕГЕРЯ ІГОР ІВАНОВИЧ
#2278110516
Переможець 18 050,00
UAH
06 березня 2017 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2017 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВЕГЕРЯ ІГОР ІВАНОВИЧ
#2278110516
18 050,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2017 16:33
100 дод2 назва закупівлі,зміна рах., власні кошти.pdf укладений
03 липня 2017 16:32
100 дод2 назва закупівлі,зміна рах., власні кошти.pdf зміни до договору
03 липня 2017 16:23
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2017 16:23
100 дод1 смена срока.pdf зміни до договору
03 липня 2017 13:54
Електронний підпис укладений
27 березня 2017 09:57
Договір про надання послу №100 від 27.03.17 р. (Послуги з супроводження програмного забезпечення 1С-бухгалтерія 7.7).pdf укладений
27 березня 2017 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): діє до 31 грудня 2017 року
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви предмету закупівлі : за кодом CPV ДК 021:2015 — 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з супроводження бухгалтерського програмного забезпечення відповідно до змін у законодавстві України); Джерелом фінансування є кошти міського бюджету -3610,00 грн. та кошти підприємства -14440,00 грн.; зміни до банківських реквизитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML