Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція,лоти:Карбамазепин; ЛАМОТРИН; ВАЛЬПРОКОМ; ДЕПАКІН; ЛАМІКТАЛ; Левицитам;Топамакс; КАЛІМІН;ДИСПОРТ®;KREON®;Спирива;Симбикорт Турбухале;Симбикорт Турбухалер;Серетид Дискус;Серетид Эвохалер; Монтел;ЗАФІРОН;Фликсотид Эвохалер;Пульмозим;МИФОРТИК;САНДИМУН НЕОРАЛ;СЕЛЛСЕПТ;МЕТИЛПРЕДНІЗОЛОН;АДВАГРАФ;АРАНЕСП;МИРЦЕРА; Эпобиокрин;Кетостерил;БІОЛІК Туберкулін ППД-Л;Ваксігрип спліт-вакцина;Адреналін;Анаприлін; Амінокапронова кислота;Анальгін; Алкаїн;Ацетилсаліцилова кислота; Атропин; Бетадин розчин; Верапамілу; Глюкоза;Диклофенака розчин; ДЕКСАМЕТАЗОН;Дицинон;Дротаверин;Дібазол;Димедрол;Фармадипін; Новокаїнамід;Еуфілін;Йод;Каптоприл;Корглікон;Кордарон;Лідокаїну;Магнію сульфат;Нітрогліцерин;Парацетамол;Перекис Н;Фуросемід;Преднізолон;Строфантин;Сульфацил натрію;Натрію хлорид;Фуросемід;Тест смужки; Швидкий імунохр.тест для вияв.гемог.у калі.;Швидкий імунохроматографічний тест; Фенолфталеїн; Сировотка суха «Біоконт-С»; Реагент; Набір «Азопірам»; ;Реактив лабор.;Буфер фосфатний
Очікувана вартість
2 806 167,94 UAH
UA-2017-02-21-001373-c 3dd1e8f05df94d81bf72c8b3e5129181
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Лисенко

+380563784949
+380935787153
cpmsd_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5""
Код ЄДРПОУ: 37899694
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вул.Братів Трофімових 111
Контактна особа: Анастасія Лисенко
+380563784949,+380935787153
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2017 09:00
Очікувана вартість: 2 806 167,94 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

07 березня 2017 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2017 11:31
КЗ ДЦПМД 5 ТД зміни 3.docx
02 березня 2017 15:13
КЗ ДЦПМД 5 ТД зміни 2.docx
24 лютого 2017 11:28
КЗ ДЦПМД 5 ТД.docx
21 лютого 2017 14:01
КЗ ДЦПМД 5 ТД.docx
02 березня 2017 15:14
Додаток №3-тех.,якіс.,кіл.хар.зміни 2.docx
24 лютого 2017 11:28
Додаток №3-тех.,якіс.,кіл.хар..docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №3-тех.,якіс.,кіл.хар..docx
24 лютого 2017 11:28
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc
21 лютого 2017 14:01
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc
24 лютого 2017 11:28
Додаток №5-працівникі, які мають необхідні знання та досвід.docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №5-працівникі, які мають необхідні знання та досвід.docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №1-опис документів,що подаються у складі ТП.docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №4 - ШД ФОП (неск. пост.) ЛІКИ .doc
21 лютого 2017 14:01
Додаток №4 - ШД Юр.особа (неск. пост.) ЛІКИ .doc
21 лютого 2017 14:01
Додаток №6-досвід вик.аналог.дог..docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №7-відсут.обставин зг.ст.17з-ну.docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №8-лист-згода на обро.перс.дан..docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №9-.графік поставки.docx
21 лютого 2017 14:01
Додаток №10-видаткова накладна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

«Препарати по Лотам №1-28 подаються без аналогів відповідно призначень фахівців ОКЛ «ім. І.І. Мечникова»
Дата подання: 23 лютого 2017 10:30
Дата відповіді: 23 лютого 2017 15:44
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», далі «Закон», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас надати роз’яснення: 1. Згідно розділу 6 ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовник не обґрунтовано вимагає: «Препарати по Лотам №1-28 подаються без аналогів відповідно призначень фахівців ОКЛ «ім. І.І. Мечникова» для хворих з пересадженими органами, хронічної ниркової недостатності, бронхіальної астмою, муковісцедоз, міастенія, епілепсія, диспорт.» Згідно ст. 22 «ЗУ про публічні закупівлі - технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим». Просимо Вас розмістити згадані Вами призначення та прізвища та посади відповідних спеціалістів ОКЛ «ім. І.І. Мечникова», що в супротив чинного законодавства та існуючих чинних стандартів (затверджених протоколів МОЗ Україні) ведення пацієнтів мотивують закупівлю конкретних препаратів конкретного виробника та бренду. Зазначаємо, що в протоколах ведення пацієнтів з пересадженими органами, хронічної ниркової недостатності, бронхіальної астмою, муковісцедоз, міастенія, епілепсія, диспорт відсутні данні, щодо призначення пацієнтам конкретних препаратів згаданих в ЛОТах 1-28, натомість міститься інформація лише про діючу речовину та дозування. Звертаємо Вашу увагу, що МОЗ України при проведені закупівель ідентичних препаратів в ТД зазначає лише діючу речовину та необхідну форму та дозування. 2. Визначена Вами «неможливість закупівлі еквівалентів» ставить під сумнів можливість проведення закупівлі за процедурою «відкритих торгів», оскільки, згідно вимого до предмету закупівлі (розділу 6 ТД) такий лот може запропонувати лише один конкретний виробник, Замовник обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі та встановив дискримінаційну вимогу у Документації торгів або не коректно визначив процедуру закупівлі за окремим лотом. Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни в ДТ, а саме розділити дозволити пропонування еквіваленту по ЛОТах 1-28 або надати документальне підтвердження необхідності закупівлі конкретного Бренду у конкретного виробника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за надане питання. Відповідь знаходиться на стадії опрацювання і буде отримана Вами не пізніше 24.02.2017 р.
Очікування відповіді
Дата подання: 23 лютого 2017 15:53
Дата відповіді: 24 лютого 2017 10:53
Дякую, очікуємо на Вашу відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Стосовно правомірності вказання у заключеннях фахівців конкретних препаратів та брендів буде направлено відповідний запит до ОКЛ «ім. І.І. Мечникова». Стосовно змін в ТД, а саме пропонування еквіваленту по Лотах 1-28, буде внесено зміни до пункту 6 ТД.
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Дата подання: 28 лютого 2017 14:59
Дата відповіді: 01 березня 2017 09:44
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі щодо вимоги Тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, Ідентифікатор закупівлі - UA-2017-02-21-001373-c, ДК 021:2015: 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» в тендерній документації міститься вимога: «В разі подання еквіваленту на лікарські засоби, що закуповуються, учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному представленому препарату. Учасник подає документи, які підтверджують: - - відповідність (біодоступність та біоеквівалентність) запропонованих еквівалентних препаратів. Документи повинні бути видані уповноваженим органом України, що реалізує державну політику у відповідній сфері на території України; - - наявність підтверджених клінічних досліджень на особах європеоїдної раси.» Звертається з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі з урахуванням наступного. 1. Питання державної реєстрації лікарських засобів в Україні регулюється такими основними нормативно-правовими актами як:  Закон України «Про лікарські засоби»;  Порядок державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів і розмірів збору за їх державну реєстрацію (перереєстрацію), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2005 № 376 (далі – Порядок реєстрації);  Порядок проведення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), а також експертизи матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 26.08.2005 № 426 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2015 № 460) (далі – Порядок експертизи); Надання заявникові копії заключного звіту або іншого документу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я жодним із наведених нормативно-правових актів не передбачено. Відповідно до Порядку реєстрації у разі реєстрації генеричних лікарських засобів матеріали, що підтверджують терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, подаються заявником до установи, що здійснює експертизу реєстраційних матеріалів (далі – Центр). За результатами експертизи реєстраційного досьє Центр надає МОЗ рекомендації про можливість державної реєстрації лікарського засобу. На підставі рекомендацій Центру МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію лікарського засобу. Факт державної реєстрації засвідчується реєстраційним посвідченням, яке видається заявнику. Таким чином факт державної реєстрації та видане реєстраційне посвідчення на лікарський засіб є законним та вичерпним підтвердженням з боку Міністерства охорони здоров’я України (як уповноваженого органу, відповідального за державну реєстрацію лікарських засобів) взаємозамінності генеричного та відповідного референтного препарату (тобто того, що генеричний ЛЗ має такий самий кількісний та якісний склад АФІ і таку саму лікарську форму, що й референтний препарат, та чия взаємозамінність з референтним препаратом була доведена на підставі відповідних досліджень; при цьому генеричний ЛЗ може замінювати відповідний референтний ЛЗ в медичній практиці). 2. Запитувана Замовником інформація є конфіденційною реєстраційною інформацією (науково-технічна інформація, що міститься у реєстраційних матеріалах на лікарський засіб, включаючи частини I - IV або модулі 1 - 5 матеріалів реєстраційного досьє, методи контролю якості лікарського засобу) відповідно до пункту 29 частини першої розділу 2 Порядку експертизи та становить комерційну таємницю Товариства. Оприлюднення зазначеної інформації або передання її третім особам порушить режим конфіденційності такої інформації і призведе до невигідного конкурентного положення Товариства по відношенню до інших учасників та (або) виробників лікарських засобів. 3. Одними з принципів здійснення закупівель в Україні є добросовісна конкуренція серед учасників, а також недискримінація учасників. Зокрема, недискримінація учасників проявляється в тому, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Саме враховуючи ті обставини, що: по-перше, ані заключний звіт, ані інший документ, виданий уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, жодним із наведених нормативно-правових актів не передбачено; по-друге, щодо генеричного лікарського засобу відсутня необхідність складання документу уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я; то встановлення замовником вимоги про надання заключного звіту або іншого документу, виданого уповноваженою установою/закладом МОЗ є додатковим бар’єром (дискримінацією) для участі у процедурі закупівель на конкурентних засадах на рівні з іншими учасниками. Зважаючи на вищенаведену інформацію, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про лікарські засоби», Порядком реєстрації, Порядком експертизи, – ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в частині вимоги про надання копії заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності (далі – заключний звіт) та/або іншого документу, який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, забезпечивши, зокрема:  можливість надання документу, складеного в довільній формі учасником, яким засвідчуються факти підтвердження біоеквівалентності та біодоступності; або  виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Вашу вимогу, повідомляємо, що лікарські засоби повинні відповідати вимогам до визначення біоеквівалентності передбачених наказом МОЗ від 12.01.2017 № 22. Зазначаємо, що затверджена цим наказом Настанова «Лікарські засоби. Дослідження біоеквівалентності», яку регламентовано до застосування суб’єктам господарювання.
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Дата подання: 01 березня 2017 10:29
Дата відповіді: 01 березня 2017 13:43
Доброго дня, Дякуємо за надану відповідь, однак жодним регламентуючим документов, включаючи Настанова «Лікарські засоби. Дослідження біоеквівалентності» не передбачено видачу "Документа, що підтверджує відповідність (біодоступність та біоеквівалентність) запропонованих еквівалентних препаратів. Тобто, Ви вимагаєте документ, який не передбачено законодавством України, порушуючи вимогуЗУ "Про публічні закупівлі" Статті 16. Кваліфікаційні критерії, а саме пункт 4 Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Просимо внести відповідні зміни до т.д. та дозволити можливість надання документу, складеного в довільній формі учасником, яким засвідчуються факти підтвердження біоеквівалентності та біодоступності; або  виключити зазначену вимогу з тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше повідомлення, просимо пояснити, що мається на увазі під документами, складеними в довільній формі, ким вони будуть підписані? Чи не буде конфлікту інтересів, які викличуть підозру про наявність корупційної складової? З повагою, КЗ "ДЦПМСД№5"
Відповідь
Дата подання: 01 березня 2017 16:46
Дата відповіді: 02 березня 2017 15:42
Згідно з настанови «Лікарські засоби. Дослідження біоеквівалентності» СТ-Н МОЗУ 42-7.1:2016 буде зроблено витяг з матеріалів реєстраційного досьє, частини (модуля 2) на препарат, що подавався до Державного експертного центру МОЗ України при реєстрації препарату, що значить, що ці данні є чинними та відповідають вимогам законодавства України щодо лікарських засобів в повному обсязі, в тому числі в питаннях досліджень біоеквівалентності заявленого лікарського засобу (тобто, однаковий склад лікарського засобу і виробничий процес) з референтним лікарським засобом. Матеріалі будуть підготовлені висококваліфікованими спеціалістами медичного департаменту нашої компанії та затверджені медичним директором. Стосовно корупційної складової - то такі матеріали можуть підготувати усі виробники лікарських препаратів, що зареєстровані на території України. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники, нами взяті до відома Ваші аргументи. Водночас зазначаємо, що матеріали, щодо біоеквівалентності, які будуть затверджені лише працівниками кампанії постачальника можуть містити конфлікт інтересів. Більш вагомими є заключення незалежних експертів. З повагою і сподіваннями на плідну співпрацю.
Відповідь
Дата подання: 02 березня 2017 16:36
Дата відповіді: 03 березня 2017 14:43
Шановні панове, Власне самі матеріалі та данні про біоеквівалентність готується як раз таки і незалежними лабораторіями і іншими уствновами за місцем виробництва препарату, спеціалісти нашої компаніїї лише зроблять витяг з цих матеріалів. Ці матеріали подані до реєстрації та визнані МОЗ та ДЕЦ, як такими, що відповідають нормам Українського законодавства. Такий формат надання інформації про біоеквівалентність є прийнятним в рамках діючого законодавства. Приклад: https://www.dzo.com.ua/tenders/859354/questions#question_7f6e4d57264546b593e75204180b6b6e З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановне панство, нами уважно вивчено Ваше повідомлення, особливо в частині, що матеріали пройшли тестування в незалежних лабораторіях та установах, тому вважаємо, що до висновків наших фахівців будут надані копії документів вище згаданих незалежних лабораторій та установ.
Повторно наголошуємо, що біоеквівалентність має бути доведена згідно вимог діючого законодавства України, а саме наказу МОЗ України № 22 від 12.01.2017 р. З повагою, КЗ "ДЦПМСД №5"
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Карбамазепин, або еквівалент
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 458,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7,29 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

108 пач
Карбомазепин 200мг №20, або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Вул. Велика Діївська, 111, другий поверх, кабінет № 12
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
15 березня 2017 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій