Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2017-02-21-001271-c 5e63d48317934b5abcf758c597b14346
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Луців

+380977531854 school@ber.te.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бережанська обласна комунальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням трудового навчання
Код ЄДРПОУ: 04590895
Місцезнаходження: 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Руська, 13
Контактна особа: Надія Луців
+380977531854
school@ber.te.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2017 13:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2017 13:36
Початок аукціону: 01 березня 2017 14:16
Початок аукціону: 01 березня 2017 14:16
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, Бережани, Руська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

періодичність поставок
Дата подання: 23 лютого 2017 11:49
Дата відповіді: 23 лютого 2017 12:17
Яка періодичність поставок товару?
Відповідь: 3 рази в тиждень до 10.00 год. ранку

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-21-001271-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мельничук Дмитро Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3045701494
Дата подання: 03 березня 2017 16:01
Невідповідність вимогам кваліфікації
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, щодо закупівлі масла вершкового, Вами було прописано основні вимоги щодо документів, які учасник повинен надати в складі своєї пропозиції. А саме:

«4. Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- цінову пропозицію відповідно до технічних вимог;
- основні умови договору.»

Хочу зазначити, що ФОП Пастух В. Є. НЕ надав у складі своєї пропозиції основних умов договору, а також оформленої НАЛЕЖНИМ чином цінової пропозиції, що є прямим порушенням Ваших вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2017 14:50
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, щодо закупівлі масла вершкового, нами було прописано основні вимоги щодо документів, які учасник повинен надати в складі своєї пропозиції. А саме:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- цінову пропозицію відповідно до технічних вимог;
- основні умови договору.
Згідно пункту 5. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель цінова пропозиція Учасника надається в паперовому вигляді, завірюється підписом переможця під час укладання договору про закупівлю.
Основні умови договору (відповідно до пункту 4) включені в договір купівлі-продажу масла вершкового, які підписуються переможцем.
Підставою для підтвердження переможця є цінова пропозиція.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2017 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пастух Володимир Євстахович 40 250,00
UAH з ПДВ
34 996,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Льотковський Олександр Юрійович 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельничук Дмитро Анатолійович 39 200,00
UAH з ПДВ
39 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2017 17:57
Изображение 011.pdf
27 лютого 2017 17:57
Изображение 010.pdf
27 лютого 2017 17:57
Изображение 009.pdf
27 лютого 2017 17:57
Изображение 008.pdf
27 лютого 2017 17:57
Изображение 007.pdf
27 лютого 2017 17:57
Изображение 005.pdf
27 лютого 2017 17:57
Изображение 004.pdf
27 лютого 2017 17:56
img332_2017.pdf

Публічні документи

25 лютого 2017 12:07
Прайс 14.02.2017.xls
25 лютого 2017 12:07
Св-во про держ.р-цію.JPG
25 лютого 2017 12:07
реквізити.doc
25 лютого 2017 12:07
ПДВ.JPG
25 лютого 2017 12:07
Масло.JPG
25 лютого 2017 12:07
довідка.JPG
25 лютого 2017 12:07
виписка 1.JPG
25 лютого 2017 12:07
Виписка.jpg

Публічні документи

24 лютого 2017 16:06
масло.pdf
24 лютого 2017 16:06
сертифікат масло2.pdf
24 лютого 2017 16:06
єдиний податок.jpg
24 лютого 2017 16:06
свідоцтво2.JPG
24 лютого 2017 16:06
Свідоцтво.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пастух Володимир Євстахович

ФОП Льотковський Олександр Юрійович

ФОП Мельничук Дмитро Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пастух Володимир Євстахович
#2828112813
Переможець 34 996,50
UAH з ПДВ
03 березня 2017 12:31

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2017 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пастух Володимир Євстахович
#2828112813
34 996,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт про виконання договору 36 від 13.03.2017 року масло.docx укладений
03 липня 2017 17:04
ДОГОВІР 36 від 10.03.2017 року.PDF укладений
13 березня 2017 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2017 — 30 червня 2017
Сума оплати за договором: 27 988,20
UAH з ПДВ