Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

клема проміжна
Очікувана вартість
2 051 788,44 UAH
UA-2017-02-21-000830-a 77fdd5c47bb744788045356fa4cc6777
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 21 березня 2017 11:56
Очікувана вартість: 2 051 788,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 258,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

клема проміжна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 т
Клема ПК роздільного рейкового скріплення залізничної колії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2017 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2017 17:20
Зміни до тендеру_499_10.03.17.doc
10 березня 2017 17:20
499 ТД клема проміжна_нова редакція_10.03.2017.docx
21 лютого 2017 17:38
Додаток №9.docx
10 березня 2017 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2017 17:20
Зміни до тендеру_499_10.03.17.doc
10 березня 2017 17:20
499 ТД клема проміжна_нова редакція_10.03.2017.docx
21 лютого 2017 17:38
499 ТД клема проміжна.docx
21 лютого 2017 17:38
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клема ПК
Дата подання: 02 березня 2017 13:04
Дата відповіді: 10 березня 2017 17:20
Просимо надати роз’яснення щодо Додатку №1 “Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” пункт №1 “Документи щодо підтвердження відповідності”: «Вимоги до копій сертифікату відповідності. Копія повинна: … б) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності та завірена нотаріально” Для виготовлення ЕЛЕКТРОНОЇ копії з ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності є наступний алгоритм та послідовність дій: ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності з оригінальною печаткою, оригінальним підписом, голографічними печатками та водяними знаками кладеться на сканер, після чого по дроту передається безпосередньо на сторінку майданчику Prozorro. Для виготовлення ЕЛЕКТРОНОЇ копії з копії оригіналу сертифікату відповідності є наступний алгоритм та послідовність дій: нотаріусу надається оригінал сертифікату відповідності, з якого нотаріус через сканер робить чорно-білу копію та засвідчує її своєю печаткою, штампом та підписом, після чого учасник кладе чорно-білу, засвідчену нотаріусом, копію на сканер та через дріт передає безпосередньо на сторінку майданчику Prozorro. Таким чином, для нотаріального засвідчення ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності - печатка, штамп та підпис нотаріуса має ставитись на ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності, що підтверджено рішенням Колегії Антимонопольного комітету України № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 року та вступило у законну силу. Згідно цього законного рішення на ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності, учасник процедури аукціону має поставити печатку нотаріального засвідчення того що ОРИГІНАЛ є ОРИГІНАЛОМ, після чого по дроту ЕЛЕКТРОННА копія має бути передана учасником на сайт електронного майданчику системи Prozorro. Просимо надати роз’яснення чи бути вважатись недійсною ЕЛЕКТРОННА копія відтворена з ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності та сам ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності, якщо печаткою нотаріуса, яка засвідчує що оригінал є оригіналом, буде зіпсовано голографічні печатки, мокра печатка та підпис уповноваженої особи Органу сертифікації на ОРИГІНАЛІ сертифікату відповідності або печатку та підпис нотаріуса потрібно ставити на зворотній стороні ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності та надавати скановані копії двох сторінок ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності. Просимо не вносити зміни до тендерної документації, бо це призведе до переносу проведення закупівлі, що унеможливіть своєчасний початок ремонту верхньої будівлі колії та особливо – поставить під сумнів законне рішення Колегії Антимонопольного комітету України № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 року та рішення тендерного комітету Філії ПАТ “Укрзалізниця” від 01.12.2016 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації на підтвердження відповідності продукції на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва учасник повинен надати: скановану копію сертифікату відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96), що має дійсний термін дії, який виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації). При цьому, копія сертифікату відповідності повинна бути, зокрема, відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності та завірена нотаріально.
Засвідчення вірності копій документів (сертифікату) потребують додержання певних умов, за яких ця нотаріальна дія може бути вчинена, а копія документа матиме юридичну силу.
Повноваження органів нотаріату при оформленні засвідчення справжності документів визначені Законом України «Про нотаріат», відповідно до статті 75 якого нотаріуси, посадові особи органів місцевого самоврядування, які вчиняють нотаріальні дії, засвідчують вірність копій документів, виданих підприємствами, установами і організаціями.
Також статтею 76 Закону «Про нотаріат» передбачено, що засвідчення вірності копії з копії документа може бути засвідчена нотаріусом, посадовою особою органу місцевого самоврядування, якщо вірність копії засвідчена в нотаріальному порядку або якщо ця копія видана підприємством, установою, організацією, що видала оригінал документа.
Одночасно, порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України регулюється відповідною Інструкцією, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 03.03.2004 № 20/5, згідно якої нотаріуси вчиняють такі нотаріальні дії, як засвідчення вірності копій (фотокопій) документів і виписок з них; засвідчення справжності підпису на документах; засвідчення вірність перекладу документів з однієї мови на іншу.
Таким чином, аналізуючи зазначене, копія сертифікату відповідності продукції матиме юридичну силу, якщо її відтворення буде відповідати вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про нотаріат», Інструкції порядок вчинення нотаріальних дій, а також умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ" 2 051 400,00
UAH з ПДВ
2 051 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укртрансстандарт" 2 051 751,00
UAH з ПДВ
2 051 751,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2017 22:50
ДЕНИСЕНКО А.А. 06.03.17.jpg.(2).P7S
18 березня 2017 22:50
ДЕНИСЕНКО А.А. 06.03.17.jpg.(1).P7S
18 березня 2017 22:50
ДЕНИСЕНКО А.А. 06.03.17.jpg
18 березня 2017 22:50
Банківська_ліцензія.pdf
18 березня 2017 22:50
1850_ЗСИ_Гарантія_10_03_2017.pdf
18 березня 2017 22:50
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2017 22:50
Протокол № 2.pdf
18 березня 2017 22:50
Потокол №1.pdf
18 березня 2017 22:50
Наказ №1.pdf
18 березня 2017 22:50
Лист згода Додаток 10.pdf
18 березня 2017 22:50
Довідка реквізити.pdf
18 березня 2017 22:50
Довідка Додаток 5.pdf
18 березня 2017 22:50
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2017 22:50
додаток 4 Дані про товар.pdf
18 березня 2017 22:50
Довідка працівники.pdf
18 березня 2017 22:50
ГОСТ 22343-90 клема ПК.pdf

Публічні документи

19 березня 2017 19:29
Серт якості зразок.pdf
19 березня 2017 19:29
Лист представництва.pdf
19 березня 2017 19:29
Додаток №4.pdf
19 березня 2017 19:29
Гост 22343-90.pdf
19 березня 2017 19:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 березня 2017 19:29
св-во плат. НДС.pdf
19 березня 2017 19:29
Наказ №2011.pdf
19 березня 2017 19:29
Лист-згода.pdf
19 березня 2017 19:29
статут.pdf
19 березня 2017 19:29
Ліцензія НБУ.pdf.(1).P7S
19 березня 2017 19:29
Ліцензія НБУ.pdf
19 березня 2017 19:29
1385.1.pdf.(2).P7S
19 березня 2017 19:29
1385.1.pdf.(1).P7S
19 березня 2017 19:29
1385.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укртрансстандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ"
#33759902
Переможець 2 051 400,00
UAH з ПДВ
27 березня 2017 15:07

Документи

27 березня 2017 15:07
Електронний підпис
27 березня 2017 15:07
протокол 499-70.pdf
27 березня 2017 15:07
намір 499-49.pdf
23 березня 2017 13:21
Електронний підпис
23 березня 2017 13:21
499.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2017 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ"
#33759902
2 051 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2017 15:07
Електронний підпис
27 березня 2017 15:07
протокол 499-70.pdf
27 березня 2017 15:07
намір 499-49.pdf
23 березня 2017 13:21
Електронний підпис
23 березня 2017 13:21
499.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2017 14:28
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 13:46
ЦЗВ-05-00217-01.pdf укладений
13 квітня 2017 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 042 074,27
UAH з ПДВ